Шкільне методичне об'єднання класних керівників. План роботи.

Опис документу:
У житті кожної людини, яка у свій час була учнем, помітну роль відігравав класний керівник. "У вихованні, — писав К.Д. Ушинський, — все повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Керівник ШМО:……………….

.

Виховання - це багатогранний процес

постійного духовного збагачення

і оновлення тих, хто виховується,

і тих, хто виховує...

В.О.Сухомлинський

Проблема методичного об’єднання класних керівників: «Виховання громадянина України, патріота своєї країни, здатного виявляти національну гідність, знати свої обов’язки і права, сприяти громадянському миру та злагоді в суспільстві».

Мета:

Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання

Аналіз роботи ШМО класних керівників за 2014-2015 навчальний рік

У методичне об’єднання класних керівників у 2018-2019 навчальному році входили класні керівники 5-10 класів та класоводи 1-4 класів. У минулому навчальному році робота методичного об’єднання була направлена на удосконалення та підвищення ефективності виховної роботи і школі, допомогу класним керівникам в оволодінні новими педагогічними технологіями, підвищення творчого потенціалу педагогів з урахуванням їх індивідуальних здібностей, надання практичної допомоги педагогам в організації виховної роботи з учнями.

Протягом навчального року уло проведено 5 засідань ШМО класних керівників. Форми проведення засідань були різними: круглий стіл, творчий звіт, семінар, педагогічний ринг,повідомлення.

Всі класні керівники провели відкриті години спілкування.

У подальшій своїй роботі ШМО класних керівників планує підвищення теоретичного та практичного рівня підготовки класних керівників, забезпечення виконання єдиних принципових підходів у виховання учнів, озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями передового педагогічного досвіду, координування планування та організації виховних заходів класних керівників.

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників на 2019-2020 н. р.:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;

  • інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників;

  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

  • формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;

  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;

  • координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі  виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;

  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;

  • оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;

  • вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;

  • організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;

  • інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи; 

  • методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.

План засідань ШМО класних керівників

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Про  результати  виховної  роботи  у минулому   навчальному  році.

2.

Визначення  основних  напрямів  методичної роботи  на 2019-2020 навчальний  рік.

3.

Нормативно-правове забезпечення виховного процесу

4.

Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на новий навчальний рік.

5.

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

1.  Підготовка  до  огляду інформаційних вісників  (куточків)  класів.

2. Підготувати  звіт  про  відвідування учнями  школи  та  прийняті міри,  щодо попередження  пропусків  занять  без поважних  причин.

Засідання №1 (організаційне, серпень)

Засідання №2 (листопад)

ТЕМА:  Превентивне  виховання  учнів – пріоритетний напрямок виховання.

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Соціально-економічні тенденції розвитку суспільства і проблеми профілактичної виховної роботи з неповнолітніми (інтерактивна лекція).

2.

Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів (авторська дошка майстра педагогічної справи)

3.

Методичний фестиваль класних керівників:

·        напрямки право-виховної роботи;

·        система заходів з право-виховної роботи;

·        система профілактики правопорушень;

·        система роботи з попередження правопорушень;

·        орієнтовна тематика з морально-правового виховання;

·        роль ради профілактики;

·        вивчення особистості важковиховуваних школярів.

4.

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

Провести анкетування «Чи знаєш ти закон»

Засідання № 3 (січень)

ТЕМА: Формування у школярів високої громадянської активності  та національної свідомості

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема

2.

Обмін досвідом між класними керівниками:

  • виховання у школярів національних і   загальнолюдських цінностей;  

  • системна робота з національного виховання;      

  • шляхи формування національної свідомості.

3.

Аналіз результатів відвідування годин спілкування класних керівників.

4.

Організація спільної діяльності педагогів, батьків, учнів (авторська дошка майстра педагогічної справи).

5.

Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.

6.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ

Анкетування учнів "Булінг та його прояви в підлітковому віці"

Засідання №4 (травень)

ТЕМА: Сутність і особливості розвитку особистості

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Система роботи класного керівника з регулювання та корегування міжособистісних стосунків в учнівських колективах (доповідь).

2.

Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості (з досвіду роботи).

3.

Результати анкетування учнів з проблеми боулінгу в підлітковому віці..

5.

Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.

6.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ

1.Зібрати  пропозиції  учителів,  батьків, учнів  щодо  планування  виховної  роботи  на новий  навчальний  рік 

2.Скласти  попередній  план  оздоровлення учнів  за  поданим  

зразком.  Списки  здати  до 22.05.2020 р.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!