Систематизація знань та умінь по темі:"Жива природа"

Опис документу:
Систематизувати знання та уміння учнів; вчити аналізувати і узагальнювати; закріпити правила поведінки в природному середовищі; розвивати память, пізнавальний інтерес, логічне мислення; сприяти вихованню бережливого ставлення до світу живої природи. Обладнання: зображення Сонечка Семикрапочки, картки із зображенням рослин і тварин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Систематизація знань та умінь по темі: «Жива природа».

Мета. Систематизувати знання та уміння учнів.

Вчити аналізувати, узагальнювати.

Закріпити правила поведінки в природному середовищі.

Розвивати пам’ять, пізнавальний інтерес, логічне мислення.

Сприяти вихованню бережливого ставлення до світу живої

природи.

Обладнання: зображення Сонечка Семикрапочки, картки із зобра-

женням рослин і тварин, запис загадок в електрон-

ному варіанті, підручники, зошити, Е. Гріг «Навесні»

( запис ), мікрофон.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Діти, сьогодні вранці до мене прилетіла наша добра знайома Сонечко Семикрапочка (показ малюнка). Вона попросила, щоб ми розповіли їй, що ми знаємо про світ живої природи і принесла нам цікаві завдання.

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.

  1. Робота в зошиті (с. 33).

  • Познач на малюнку частини рослин.

  1. Бесіда і робота з картками «Весняний настрій»

  • Яка зараз пора року?

  • Які з’явилися перші квіти?

  • Які групи рослин ви знаєте? (Дерева, кущі, трав’янисті рослини)

  • А до якої групи відноситься підсніжник?

(Розфарбовування підсніжника під мелодію Е. Гріга «Навесні»)

  • Як ставитись до цієї весняної квіточки?

  1. Фізкультхвилинка.

Озирніться всі навкруг:

Нас віта весняний луг.

Ми травичку не зімнемо –

На носочках всі підемо.

Ноги вище піднімаймо,

Кущиків ми не ламаймо.

А квіточки обійдем,

Красу луків збережем!

  1. Відгадування загадок про комах (запис в електронному варіанті)

Вірш про комах (читають діти)

Бережіть комашок, діти:

Всі вони повинні жити.

Як не стане в нас комах,

То загине кожен птах.

Як підемо на лужок,

Не побачим квіточок.

  1. Робота в парах за картками.

  • Розподіліть зображення на чотири групи: комахи, риби, птахи, звірі.

  • Які особливості цих тварин?

А) Тіло комах складається із трьох частин: голови, грудей і черевця. Усі комахи мають по шість кінцівок.

Б) Форма тіла у риби допомагає їм плавати. Для кращого захисту тіло риб укрите лускою. Замість кінцівок у риб – плавці.

В) Тіло птахів укрите пір’ям. Замість передніх кінцівок – крила. Форма тіла – особлива. Вона допомагає їм літати.

Г) Звірі вигодовують своїх дітей молоком.

6. Фізкультхвилинка.

Зайчик прудко так стрибає,

Пташка весело літає.

Швидко лис десь пробіжить.

Їжачок в кущах сидить.

Вже з барлогу встав ведмідь.

Цих тварин всіх любіть!

  1. Робота за підручником (с. 90)

А) Бесіда.

- Як життя рослин і тварин залежить від людини?

Б) «Диво-дерево»

- Звідки беруться ці плоди насправді?

8. Опрацювання пам’ятки.

Пам’ятка друга природи:

Багато лісу – не губи!

Мало лісу – бережи!

Нема лісу – посади!

  • Як треба поводитися серед природи?

ІV. Підсумок уроку.

Мікрофон

  • Що вам запам’яталося, сподобалося?

  • Які знання будуть вам потрібні у житті?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.