До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
6
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Система завдань до трагедії "Гамлет"

Опис документу:
Варто застосувати для перевірки знання змісту трагедії при фронтальному опитуванні, також містить проблемні і творчі завдання для глибокого аналізу твору. Завдання першого рівня пропонується всім учням, питання задаються підряд за методикою фронтального опитування. Завдання проблемного характеру можна використати під час дискусії на уроці, Творчий рівень підійде для теми проєкту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Cистема завдань до трагедії Шекспіра „Гамлет”

І. Фронтальне опитування

1.Де відбувається дія твору?

2. Як звали короля – батька Гамлета?

3. Що повідомляє привид Гамлету?

4 З чого починається дія твору?

5. Хто така Офелія?

6.Назвіть ім’я брата Офелії

7. Хто такий Полоній?

8.Хто посів трон після смерті короля?

9. Кого вимагає покарати привид?

10. Що привид розповідає про своє потойбічне існування?

11.Чому Гамлет не вбиває Клавдія після розмови з привидом?

12. Які вчинки матері обурюють Гамлета?

13. Як звати матір Гамлета?

14. Як саме було вбито короля Гамлета?

15. Як називалась вистава, яку Гамлет просить розіграти перед королем і двором мандрівних акторів?

16.Що хоче побачити Гамлет під час вистави мандрівних акторів?

17. Ким прикидається Гамлет?

18. Які переваги отримує Гамлет через розголос про його божевілля?

19. Хто знає правду про наміри і здоров’я принца?

20. Хто такі Розенкранц і Гольдестерн?

21.В яку країну відправляє Клавдій Гамлета?

22. Що написано в листі, з яким Гамлет їде до Англії?

23. Чому Гамлет сприяє страті Розенкранца і Гільденстерна?

25. Хто вбив Полонія? При яких обставинах?

26. Як загинула Офелія?

27. До якої підлості вдається Лаерт перед поєдинком з Гамлетом?

28. Як загинула Гертруда?

29. Назвіть жанр твору „Гамлет”

30. Хто такий Йорік?

31. Де Гамлет розмірковує про долю Йоріка?

32. Як загинув Клавдій?

33. Хто такий Фортінбрас? Яку загрозу він несе Даніі?

34. Хто проголошує знаменитий монолог „ Бути чи не бути”?

35. На які синоніми можна замінити слова „бути чи не бути”?

36. Кого захищає привид батька, коли з’являється після вбивства Полонія?

37. Що доручає Гамлет Гораціо перед смертю?

38.Чиї права на трон Данії визнає Гамлет перед смертю?

39. З якого міста приїздить Гамлет і куди він хоче повернутися на початку твору?

40. Гамлет говорить, що їхав на похорони свого батька , а потрапив на …. своєї матері. Яке слово пропущене?

41 В якому місті живуть і діють герої?

42 Гамлет говорить про Офелію „ я її любив як сорок тисяч….любити не можуть” яке слово пропущене?

ІІ Проблемні запитання

  1. Чому гуманіст Гамлет стає причиною жахливих смертей?

  2. У чому полягає внутрішній конфлікт Гамлета?

  3. Які соціальні проблеми порушує Гамлет. Чи є серед них актуальні?

  4. Чому про роль Гамлета в театрі чи кіно мріє багато акторів?

  5. Чому образ Гамлета вважається „вічним образом”?

ІІІ. Творчі завдання

  1. Створіть сценарій одного монологу Гамлета.( Вкажіть номер кадру, рядки монологу, відеоряд, підберіть приклади зображень)

  2. Складіть тези захисту для адвоката Гамлета, або навпаки тези його звинувачення.

3. Запропонуйте план дій Гамлету, які б виконали наказ привида батька про помсту, але не привели до непоправних наслідків.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.