і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Система заходів реалізації творчого потенціалу учнів на уроках математики та у позаурочній діяльності

Система заходів реалізації творчого потенціалу учнів на уроках математики та у позаурочній діяльності

Опис презентації окремими слайдами:
Система заходів реалізації творчого потенціалу учнів на уроках математики та у позаурочній діяльності
Слайд № 1

Система заходів реалізації творчого потенціалу учнів на уроках математики та у позаурочній діяльності

Слайд № 2

Вона збагачує тих, хто її отримує, не збіднює тих, хто її дарує; Вона нічого не коштує, але багато дає; Вона триває мить, а в пам`яті залишається і...
Слайд № 3

Вона збагачує тих, хто її отримує, не збіднює тих, хто її дарує; Вона нічого не коштує, але багато дає; Вона триває мить, а в пам`яті залишається інколи назавжди; Ніхто не багатий настільки, щоб обійтися без неї, і немає такого бідняка, який не став би від неї багатшим;

Вона приносить щастя в дім і є паролем для друзів; Її не можна купити, позичити чи вкрасти; Це те, без чого вихована людина не може обійтися.
Слайд № 4

Вона приносить щастя в дім і є паролем для друзів; Її не можна купити, позичити чи вкрасти; Це те, без чого вихована людина не може обійтися.

дитяча посмішка
Слайд № 5

дитяча посмішка

"Творчість - процес людської діяльності, що створює якісно нові матеріальні і духовні цінності".
Слайд № 6

"Творчість - процес людської діяльності, що створює якісно нові матеріальні і духовні цінності".

У класах є учні, які ніколи не піднімають руку, мало посміхаються, на виклик до дошки реагують зі страхом.  Мета всього цього - звести до мінімуму ...
Слайд № 7

У класах є учні, які ніколи не піднімають руку, мало посміхаються, на виклик до дошки реагують зі страхом.  Мета всього цього - звести до мінімуму пасивне перебування дітей на уроці. Учитель для них - партнер, лише більш досвідчений. Завдання педагогів - навчити дітей самостійно міркувати, уміти сперечатись, відстоювати свої думки, ставити запитання, бути ініціативним у набутті нових знань. щоб сформувати особистість, яка обов’язково знайде своє місце у житті.

Розвиваючи творчі здібності учнів, залучаючи їх до творчої діяльності, створюючи умови для реалізації їхніх творчих можливостей, можна вберегти шко...
Слайд № 8

Розвиваючи творчі здібності учнів, залучаючи їх до творчої діяльності, створюючи умови для реалізації їхніх творчих можливостей, можна вберегти школярів від моральної деградації. Адже відомо, що підлітки, які позбавлені можливості самовиразитися, вдаються до вживання наркотиків чи алкоголю, більше схильні до правопорушень.

На сьогодні показником якісної діяльності вчителя є уміння учнів диспутувати, доводити власне твердження, володіння достатнім словниковим запасом, ...
Слайд № 9

На сьогодні показником якісної діяльності вчителя є уміння учнів диспутувати, доводити власне твердження, володіння достатнім словниковим запасом, перенесення знань, умінь і навичок у нові ситуації, прояв критичності і незалежності суджень, здатність фантазувати, допитливість, винахідливість, уміння працювати з різними словниками та довідковою літературою, здатність висувати гіпотези, знаходити несподівані асоціації, прояв самостійності.

Валіза
Слайд № 10

Валіза

Завдання: підтримувати і розвивати інтерес до предмета; прищеплювати навички навчально-дослідної роботи; розвивати логічне мислення; просторову уяв...
Слайд № 11

Завдання: підтримувати і розвивати інтерес до предмета; прищеплювати навички навчально-дослідної роботи; розвивати логічне мислення; просторову уяву учнів; навчати основам самоосвіти, роботи з довідковою та науковою літературою, з іншими сучасними джерелами інформації; показувати практичну спрямованість знань, бачити роль і місце математики в загальнолюдській культурі, її зв'язок з іншими науками.

методи навчання: А) словесні, які дають можливість встановити високий рівень теоретичнихзнань; Б) наочні (демонстрації, ілюстрації, перегляд відеом...
Слайд № 12

методи навчання: А) словесні, які дають можливість встановити високий рівень теоретичнихзнань; Б) наочні (демонстрації, ілюстрації, перегляд відеоматеріалів) В) практичні (лабораторні роботи, конструювання, дослідницькі завдання), які формують практичні навички, створюючи одночасно широкий простір для творчості.

Цим же завданням підпорядковані різні форми роботи на уроці: колективна, індивідуальна, групова. Для підтримки інтересу до предмета часто на різних...
Слайд № 13

Цим же завданням підпорядковані різні форми роботи на уроці: колективна, індивідуальна, групова. Для підтримки інтересу до предмета часто на різних етапах уроку проводжу дидактичні ігри. Цього виду навчальної діяльності я відводжу особливу роль на уроці. Це "Математичне лото", "Знайди помилку", "Заповни пропуски",естафети, кодовані завдання,

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Доповідь на педраді
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    160
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    EP552843
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь