і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Система роботи з обдарованими учнями

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №PA795494
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №PA795494
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Система роботи з обдарованими учнями

(німецька мова) Вчитель:Островчук О.І.

Реалізація потенціалу обдарованих учнів є актуальним завданням сучасної освіти, яке визначає основні напрями щодо роботи з такою категорією школярів. Головна мета цієї діяльності - упровадження ефективних методичних засобів та технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення здібно - обдарованих учнів. Саме педагог повинен допомогти індивіду досягти вагомих результатів в одному або кількох видах діяльності, упроваджуючи науково - дослідну, пошукову, експериментальну, проектну діяльність учнів, підвищити рівень самостійної роботи, створити умови для реалізації природних обдарувань, здібностей особистості.

Як показав досвід роботи із обдарованими учнями, в процесі вивчення німецької мови, я спираюся на розвинене мовне почуття, асоціативне мислення, образну оперативну пам'ять і беру до уваги такі психологічні фактори, як потреби, мотиви, інтереси, інтелектуальний рівень. На уроках німецької мови створюю максимально сприятливі умови для мовленнєвої самореалізації здібних учнів через упровадження в практику творчих вправ, дослідницьких завдань, проблемних питань тощо. Застосовую різні рольові завдання, ігри, створюю такі навчальні ситуації, в яких учень має право захищати свою думку; ситуації, які спонукають школярів ставити запитання однокласнику; рецензування відповідей, творчих робіт інших учнів на уроці; виконання завдань із використанням довідкової літератури, самоперевірку, аналіз власних пізнавальних робіт. Навчальний матеріал будую на основі внутрішньо класної диференціації. На уроках передбачаю, зокрема, використання групових форм організації навчальної роботи, де у центрі може перебувати проблемна ситуація, яка є джерелом творчого пошуку нових знань. Велике значення на уроках, особливо у старших класах, надаю самостійному читанню художньої літератури, використовую книги для позакласного читання, а також науково - популярні, художні, суспільно - політичні тексти з молодіжних журналів та матеріали з німецьких газет тощо.

Проблема в тому, щоб оптимально завантажити розумові здібності. Контроль рівня оволодіння іншомовними вміннями і навичками є невід'ємною частиною процесу навчання іноземної мови. Важливу роль відіграє самостійна робота, особливо з текстом. Здібно - обдарованим учням даю додаткові завдання до тексту; висловити свою думку до прочитаного, охарактеризувати героїв і т. д. відомо, що обдаровані учні мають підвищену працездатність, хорошу пам'ять і можуть її постійно підтримувати на уроці. Обдаровані учні виконують завдання швидше, ніж інші, тому намагаюсь їх завантажити максимально, даю додаткові індивідуальні завдання, які мають творчий характер.

Важливою умовою на уроках для здібно - обдарованих учнів є використання інтерактивних методів навчання. Завдяки цьому учні мають можливість розвивати комунікативні здібності, збагачують свій іншомовний словниковий запас, працюють з автентичним мовним матеріалом, слухаючи або читаючи, або беруть участь у різноманітних дискусіях, інсценуваннях, спільних завданнях із розв'язування проблем. Формування компетентності учнів у проектній діяльності - найактуальніша проблема інноваційного підходу в роботі з обдарованими учнями.

Проект - це цілісна робота, яка складається з різних видів діяльності, а обов'язковим атрибутом є реальна практична діяльність. У процесі вивчення німецької мови використовую різні за видами діяльності проекти: дослідні, творчі, інформаційні, рольово - ігрові та інші. За своєю тематикою проекти можуть стосуватися опрацювання матеріалу німецької мови, який учні засвоюють на уроках або який виходить за межі шкільної програми. Уведення в процес навчання пошукових, евристичних, дослідних методів пізнання, без сумніву, активізує пізнавальну діяльність здібно - обдарованих учнів, розвиває творчий підхід до розв'язання навчальних завдань, серед яких чинне місце посідають завдання, спрямовані на розвиток мовних і мовленнєвих, комунікативних здібностей учнів. Учні опиняються у ситуації, де вони чують і реагують на реальне використання мови або те, що вони читають, переходять у якийсь інший вид діяльності з використанням мови. Дуже добре спрацьовують на уроці такі види діяльності, як написання інформаційного повідомлення про свій клас, школу, село, про те, як проводиться вільний час, з метою обміну з відповідною школою країни, мова якої вивчається, а також різні творчі завдання. Учні опиняються у ситуації, де вони чують і реагують на реальне використання мови або те, що вони читають, переходять у якийсь інший вид діяльності з використанням мови. Дуже добре спрацьовують на уроці такі види діяльності, як написання інформаційного повідомлення про свій клас, школу, село, про те, як проводиться вільний час, з метою обміну з відповідною школою країни, мова якої вивчається, а також різні творчі завдання. Учні опиняються у ситуації, де вони чують і реагують на реальне використання мови або те, що вони читають, переходять у якийсь інший вид діяльності з використанням мови. Дуже добре спрацьовують на уроці такі види діяльності, як написання інформаційного повідомлення про свій клас, школу, село, про те, як проводиться вільний час, з метою обміну з відповідною школою країни, мова якої вивчається, а також різні творчі завдання. Крім урочної діяльності, важливу роль надаю позаурочній роботі із обдарованими учнями. Створена система індивідуальних занять, де учні мають можливість розвивати й удосконалювати свої здібності відповідно до плану роботи, а також підготовка до олімпіади, участь у різних позакласних заходах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
з досвіду роботи
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    135
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    PA795494
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти