Система роботи школи щодо забезпечення захисту дітей від будь - яких форм фізичного та психологічного насильства

Опис документу:
в цій презентації описано що виховна діяльність школи здійснюється за певною системою, вона не є окремою, а тісно переплетена з усією системою школи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Система роботи Рідківської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо забезпечення захисту дітей від будь - яких форм фізичного та психологічного насильства
Слайд № 1

Система роботи Рідківської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо забезпечення захисту дітей від будь - яких форм фізичного та психологічного насильства

Нормативно правова база Витяг з наказу Міністерства юстиції від 16.01.2004 №5/34/24/11 “Про затвердження порядку розгляду звернень та повідомлень з...
Слайд № 2

Нормативно правова база Витяг з наказу Міністерства юстиції від 16.01.2004 №5/34/24/11 “Про затвердження порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення” Закон України “ Про охорону дитинства” Витяг з закону України про молодіжні та дитячі громадські організації. Європейська хартія місцевого самоврядування (витяг). Закон України “ Про прожиточний мінімум” Всемирная декларация об обеспечении выживания, и развития детей. Закон України “Про державну допомогу дітям” Закон “Про забезпечення організаційно правових умов соціального захисту дітей – сиріт та дітей , позбавлегних батьківського піклування” Наказ відділу освіти Тальнівської райдержадміністрації від 12.05.2008 №92 Заходи з утвердження гендерної рівності у районі на період до 2010 р. Закон України “ Про попередження насильства в сімї “ Положення про учнівське самоврядування Соколівоцької ЗОШ. Хархія прав учнів Соколівоцької ЗОШ. Сімейний кодекс України . Закон України “Про загальну середню освіту” Декларація прав дитини(Проголошена Генеральною Асамблейою Організації Обєднаних Націй 20 листопада 1959). Про особливості діяльності практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів в 2009/10 навчальному році .

Методики, які були застосовані з метою виявлення різних форм фізичного та психічного насильства Методика діагностики рівня соціальної фрустрації (Л...
Слайд № 3

Методики, які були застосовані з метою виявлення різних форм фізичного та психічного насильства Методика діагностики рівня соціальної фрустрації (Л.І.Вассерман,модифікація В.В.Бойко). Методика диференціальної діагностики депресивних станів(В.А.Жмуров). Методика діагностики суб'єктивного відчуття самотності(Д.Рассел і М. Фергюсон). Методика “незакінчені речення” Шкала особистості тривожності(ОТ). Методика “Особливості нервової системи” Методика “Фізичний розвиток школярів” Методика “малюнок сім’ї” Методика взаємодія “учитель – учитель ” Методика “Неіснуюча тварина”

Під час проведення сесій сільських рад; На засіданнях педагогічних рад; Нарадах при директорові; На засіданні Ради профілактики; На батьківських зб...
Слайд № 4

Під час проведення сесій сільських рад; На засіданнях педагогічних рад; Нарадах при директорові; На засіданні Ради профілактики; На батьківських зборах; На індивідуальних консультаціях соціально-психологічної служби школи; На судовому засіданні ; На тренінгових заняттях для учнів та учителів. На засіданні Комітету учнівського самоврядування із захисту прав дітей.. Проблема щодо забезпечення захисту прав дітей від будь-яких форм фізичного або психологічного насильства розглядалася:

Напрямки роботи соціально-психологічної служби школи, учнівського самоврядування, педагогічного та батьківського колективу з попередження будь-яких...
Слайд № 5

Напрямки роботи соціально-психологічної служби школи, учнівського самоврядування, педагогічного та батьківського колективу з попередження будь-яких форм насильства над дітьми Соціальний супровід адаптації першокласників; виявлення дітей “групи ризику ”; громадський огляд; Тренінгові заняття по програмі “Рівний рівному”; Проведення класних батьківських зборів; Тематичні години класного керівника; повноцінний особистісний й інтелектуальний розвиток дітей на кожному віковому етапі; індивідуальний підхід до кожної дитини на основі психолого-педагогічного вивчення; профілактика й корекція відхилень в інтелектуальному й особистісному розвитку дитини; соціалізація учня в навколишньому світі Участь у акціях та місячниках правовиховної роботи Педагогічний всеобуч батьків Проведення анкетування щодо вивчення даної проблеми

Слайд № 6

Стаття 28. Права та обов'язки педагогічних працівників системи загальної середньої освіти Права та обов'язки педагогічних працівників системи загал...
Слайд № 7

Стаття 28. Права та обов'язки педагогічних працівників системи загальної середньої освіти Права та обов'язки педагогічних працівників системи загальної середньої освіти визначаються Конституцією України ( 254к/96-ВР ), Законом України "Про освіту", Кодексом законів про працю України ( 322-08 ), цим Законом та іншими нормативно-правовими актами. Стаття 29. Права та обов'язки батьків або осіб, які їх замінюють 1. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право: вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей; приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу; обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів; звертатися до відповідних органів управління освітою з питань навчання і виховання дітей; захищати законні інтереси дітей. 2. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані: забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання; постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей; поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до сім'ї, старших за віком, державної і рідної мови, до народних традицій і звичаїв; виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до України. 3. У разі, якщо батьки або особи, які їх замінюють, всупереч висновку відповідної психолого-медико-педагогічної консультації відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату), навчання дитини проводиться за індивідуальною формою.

Методика “Малюнок сім’ї”
Слайд № 8

Методика “Малюнок сім’ї”

ВПЛИВ СЕРЕДОВИЩА НА ДИТИНУ
Слайд № 9

ВПЛИВ СЕРЕДОВИЩА НА ДИТИНУ

Методика “незакінчені речення” Ця методика дозволяє з'ясувати ставлення до навколишнього світу, сім’ї, друзів та виявити деякі особливості якості т...
Слайд № 10

Методика “незакінчені речення” Ця методика дозволяє з'ясувати ставлення до навколишнього світу, сім’ї, друзів та виявити деякі особливості якості та установки. Завтра я…. Я був би щасливим , якби мої батьки… Я не хотів би, щоб мої батьки… Мене дуже ображає, коли… Я радію коли… Моя сім’я… Я хотів би, що мої друзі… Думаю, що мій батько рідко… Коли я виросту я буду так само виховувати своїх дітей, як мої батьки ….. Якщо всі проти мене, то… Я завжди хотів… Майбутнє здається мені… В порівнянні з іншими сім'ями моя сім’я… Моя мати і я… Я міг би бути дуже щасливим, якби… В школі мої вчителі… Не люблю людей, котрі… Моя сім’я спілкується зі мною як… Я хотів би перестати боятися… Коли мені не щастить, то я… Мої друзі… Я відрізняюсь від інших людей тим, що я… Я можу… Свої таємниці я можу довірити лише… Коли в сім’ї трапляється сварка я… Мене хвилює…

Методика діагностики суб’єктивного відчуття самотності (Д.Рассел і М. Фергюсон) Я нещасливий,коли займаюся багатьма справами на самоті. Мені ні з к...
Слайд № 11

Методика діагностики суб’єктивного відчуття самотності (Д.Рассел і М. Фергюсон) Я нещасливий,коли займаюся багатьма справами на самоті. Мені ні з ким поспілкуватися. Для мене нестерпно бути таким самотнім. Мені не вистачає спілкування . Я відчуваю,що ніхто не розуміє мене. Я часто чекаю на те ,що знайомі ,або друзі подзвонять ,або напишуть мені. Нема такої людини до якої я б міг звернутися. Я зараз немаю близької людини Ті люди ,що мене оточують, не поділяють мої думки та ідеї. Я відчуваю себе покинутим і самотнім. Я відчуваю себе ізольованим від інших людей. Навколо мене є люди ,але вони не зі мною. Проводиться обробка результатів дослідження,Яка дає можливість визначити показник самотності. Інструкція. Вам запропоновано ряд тверджень. Послідовно прочитайте кожне з них і оцініть з точки зору частоти їх прояву у вашому житті за допомогою відповідей “частота”, ”іноді”, “рідко”, “ніколи”.

Ставлення учнів до школи 2013-2014 н.р. Що в школі для тебе найцікавіше, крім уроків?
Слайд № 12

Ставлення учнів до школи 2013-2014 н.р. Що в школі для тебе найцікавіше, крім уроків?

Моральна орієнтація учнів 2013-2014 н.р. Як ти ставишся до поглядів своїх батьків на життя?
Слайд № 13

Моральна орієнтація учнів 2013-2014 н.р. Як ти ставишся до поглядів своїх батьків на життя?

Ставлення учнів до школи 2012-2013н.р. До кого б ти звернувся у найскрутнішу хвилину, з ким би ти поділився своїми таємницями?
Слайд № 14

Ставлення учнів до школи 2012-2013н.р. До кого б ти звернувся у найскрутнішу хвилину, з ким би ти поділився своїми таємницями?

Моніторингове дослідження Взаємодія “учитель-учень” 2013-2014н.р.
Слайд № 15

Моніторингове дослідження Взаємодія “учитель-учень” 2013-2014н.р.

Моральна орієнтація учнів Що є найголовнішим у житті?
Слайд № 16

Моральна орієнтація учнів Що є найголовнішим у житті?

Президент Структура учнівського самоврядування
Слайд № 17

Президент Структура учнівського самоврядування

Мета діяльності учнівського самоврядування Уся діяльність системи самоврядування підпорядкована принципу: „Сам вигадав, сам організував, сам викона...
Слайд № 18

Мета діяльності учнівського самоврядування Уся діяльність системи самоврядування підпорядкована принципу: „Сам вигадав, сам організував, сам виконав і сам отримав задоволення та радість від результату”. створити умови для: - самореалізації дітей, розкриття і розвитку їх творчих здібностей, - допомогти переконатись, що вони можуть змінити світ навколо себе на краще.

Звіт Рідківської ЗОШ І-ІІІ ступенів «Про заходи щодо попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми» Виховна діяльність нашої шк...
Слайд № 19

Звіт Рідківської ЗОШ І-ІІІ ступенів «Про заходи щодо попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми» Виховна діяльність нашої школи здійснюється за певною системою, вона не є окремою, а тісно переплетена з усією системою школи. Виховною та соціальною службою школи розроблено заходи щодо профілактики дитячої бездоглядності та правопорушень, причин їх усунення, щодо попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми , правової психологічної підтримки дітей і молоді, які потрапили в складні соціальні умови , у школі запроваджено проведення Дня правових знань (щомісячно), тижня правових знань(квітень), місячника правових знань і правової пропаганди «Бережи мене, мій законе» (грудень), місячника пропаганди здорового способу життя і право виховної роботи (20.01-20.02). розроблено тематику лекцій, бесід, конкурсів, вікторин, КВК з метою виховання в учнів правових вмінь і навичок. Забезпечуємо участь учнівського колективу у всеукраїнських акціях «Молодь проти злочинності та насильства», «Молодь проти наркоманії та СНІДу» тощо. Соціально-психологічною та виховною службою школи, класними керівниками посилена увага щодо категорійних дітей, проводиться з ними попереджувальна та профілактична робота. Двічі на рік відвідується кожна сім’я, a сім’ї що потребують особливої уваги – візит не менше одного разу в місяць. Щоденний контроль за поведінкою дітей, станом відвідування, індивідуальні бесіди з батьками , консультації психолога тощо. В і нашій школі поставлено на внутрішкільний облік сім’ї, які потребують особливої уваги і контролю з боку школи. Це сім’я де виховується Скінтей Аліна (учениця 5-А кл) та Скінтей Іван (7 -А кл), де були порушення щодо правильного виховання дітей.

Особова справа психолого-педагогічного супроводу №________ учня Рідківської ЗОШ І-ІІІ ст. _______________________________
Слайд № 20

Особова справа психолого-педагогічного супроводу №________ учня Рідківської ЗОШ І-ІІІ ст. _______________________________

Характеристика рівня розвитку та результатів оволодівання усіма компонентами навчальної діяльності Психолого-педагогічна характеристика учня Індиві...
Слайд № 21

Характеристика рівня розвитку та результатів оволодівання усіма компонентами навчальної діяльності Психолого-педагогічна характеристика учня Індивідуальна картка на дитину, що потребує особливої педагогічної уваги Картка психолого-педагогічного супроводу дитини, що потребує особливої педагогічної уваги Картка сім’ї Облікова картка Індивідуальна картка психолого-педагогічного діагностування

Індивідуальна картка на дитину, що потребує особливої педагогічної уваги Прізвище, ім’я по батькові дитини ________________________________________...
Слайд № 22

Індивідуальна картка на дитину, що потребує особливої педагогічної уваги Прізвище, ім’я по батькові дитини __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Рік, місяць, число народження________________________________________________________ Домашня адреса_____________________________________________________________ __________________________________________________________________ Стан здоров`я ____________________________________________________________________________________________________________________________________ З якого року навчається в даній школі_________________________________ Відомості про батьків (ПІП, професія, місце роботи): Батько______________________________________________________________________________________________________________________________ Мати_______________________________________________________________________________________________________________________________ Склад сім’ї: ____________________________________________________________________________________________________________________________________ (якщо є діти з порушеннями, то вказати) Соціально-побутові умови : __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Взаємини дитини в сім’ї (із ким із членів сім’ї більше спілкується, до кого більше прихильна) _________________________________________________________________ Що турбує батьків (вчителів) у поведінці дитини:_____________________________________________________________________________________________________________________________ у навчанні __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Наявність контролю з боку батьків___________________________________________________________ Наявність контролю з боку класного керівника_________________________________________________________ Характер стосунків з однолітками__________________________________ _________________________________________________________________ Причини поставлення дитини на облік______________________________________________________________

Картка психолого-педагогічного супроводу дитини, що потребує особливої педагогічної уваги Прізвище, ім’я, по батькові______________________________...
Слайд № 23

Картка психолого-педагогічного супроводу дитини, що потребує особливої педагогічної уваги Прізвище, ім’я, по батькові____________________________________________________________________ Дата народження______________________________________________________________ Клас___________________________ І. Визначення причин і мотивів відхилень у поведінці №Назва показників(методика, автор) Дата проведенняРезультатВисновок 1Тест шкільної тривожності за Філіпом 2Соціометрія 3Методика «Карта спостережень» 4Методика К.Леонгарда 5Поведінка і вчинки 6.Ставлення до праці, профорієнтація 7.Дослідження мотивації учня до навчання Рекомендації:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІІ. Індивідуальне та групове консультування за результатами діагностик (на які відхилення в першу чергу потрібно звернути увагу) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІІІ. Результат корекційно-відновлювальної роботи ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Соціальний педагог ___________ Практичний психолог ___________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!