Мета: вчити дітей запам'ятовувати римований текст за допомогою мнемотаблиць, розвивати інтонаційну виразність мовлення, артикуляційну моторику та психічні процеси ( пам'яті, уявлення, сприйняття. уваги)
Матеріал: асоціативні картинки до рядків вірша.
алгоритм роботи над віршем :
читання вірша з інтонаційною та емоційною виразністю.
розгляд дітьми опорних схем до вірша, запитання відповідно до змісту схем.
читання вірша вдруге, пропозиція дітям слідкувати за послідовністю схем
пояснення дітям асоціативних мнемоблоків до рядків вірша
пропозиція дітям самим відтворити віршований текст спираючись на мнемотаблицю
читання вірша з паузами, пропозиція дітям по черзі підказувати пропущені слова та рядки
запропонуйте дітям самим за бажанням відтворити вірш за опороною мнемотаблицею.