Середовище описання і виконання алгоритмів

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритм за допомогою блоків в середовищі Scratch; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Середовище описання і виконання алгоритмів.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритм за допомогою блоків в середовищі Scratch;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що таке алгоритм?

2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?

3. Склади алгоритм поливання вазонів вдома.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось з програмою для створення інших «програм».

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Як називається програма з якою ми познайомились?

  2. Що таке сцена?

  3. Як називається виконавець в програмі Scratch?

  4. Як вказати виконавцю, що потрібно зробити?

ІХ. Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.