Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
навчальна: познайомити з середовищами для читання текстів, цитатами, віртуальними бібліотеками, довідниками, енциклопедіями та словниками;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання з класом
Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6)
Як часто ви ходите в бібліотеку?
Чи завжди Ви можете знайти в бібліотеці потрібні книги?
Де ви шукаєте книги коли їх немає в бібліотеці?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Практичне завдання (Слайд32-33)
Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підбиття підсумків уроку
Бесіда за питаннями (Слайд34)
Яке призначення електронних бібліотек?
Як відкрити потрібний нам документ?
Як називається програма для перегляду документів?
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»