Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Секрети вивчення віршів.І .Блажкевич "Осінь"

НУШ

Для кого: 1 Клас

16.11.2020

309

10

0

Опис документу:
Мнемотехнічні прийоми застосовують для поліпшення засвоєння складної інформації, що не має встановлених логічних зв’язків між її елеменами з погляду людини, яка її запам’ятовує, і потребує тривалого зберігання та подальшого відтворення. Можливе запам’ятовування за допомогою мнемотехніки різноманітної текстової інформації. Створені за допомогою мнемотехнічних прийомів штучні асоціації засвоюються швидше і легше. Застосування мнемотехніки поліпшує показники обсягу та точності.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Хід уроку

І. Орг. класу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1.Гра «Гарного дня»

- Я промовлятиму слова «Гарного вам дня…» і називатиму когось із нашого класу.

Ті, кого я назву, у відповідь помахають мені рукою.

- Гарного дня всім дівчаткам.

- Гарного дня всім хлопчикам.

- Гарного дня тим, хто вже посміхався.

- Гарного дня,тим хто має гарний настрій.

- Гарного дня тим, кому сумно.

- Гарного дня тим, кому цікаво, що ми будемо робити.

2.Обмін інформацією.

- Який сьогодні день? Яке число? Який місяць? Якої пори року? Які ще осінні місяці ви знаєте? Чому вони так називаються?

Робота з ілюстраціями

- Ми з вами вже говорили на уроках ЯДС, що осінь буває різною. Подивіться на малюнки і скажіть, яка це осінь(рання, пізня,золота)

Робота з віршем

«Що нам дарує осінь»

Хазяйнувати осінь не ліниться:

Городниця вона і садівниця,

На вулицях, у парках та у полі

Всім восени роботи є доволі -

Всім, хто працює, щедра осінь рада.

- Чому осінь називають щедрою? (Осінь дарує нам багаті врожаї фруктів, овочів, грибів, горіхів) Гра «Запахи осені»

Учням пропонують мішечки з шматочками фруктів, овочів, з травами. Дитина повинна за запахом визначити, що в ньому сховано.

- Чому осінь називають господаркою? (У цю пору не можна марнувати часу – потрібно господарювати, трудитися: у полі, у садку, на городі.)

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

- Сьогодні, діти в нас із вами не просте завдання . Ми будемо вивчати вірш про осінь.

ІІІ. Фізхвилинка

. Вушка прислухайтесь,

Очки – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

 

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

 

VІ. Робота над заучуванням вірша

а) виразне читання вірша вчителем

Осінь, осінь… Лист жовтіє.

З неба часом дощик сіє.

Червонясте, золотисте

Опадає з клена листя

Діти ті листки збирають,

У книжки їх закладають.

Наче човники , рікою

Їх пускають за водою.

З них плетуть вінки барвисті -

Червонясті, золотисті.

б) повторне читання вірша з опорою

в) запитання за змістом

- Яким кольором стають листочки восени? Як називається дерево з якого вони падають? Хто його збирає ? Куди складають діти листя? На що схожі листочки коли падають в річку? Що плетуть діти з листя?

г) словникова робота

Барвисті – різнокольорові, яскраві.

Червонясті – червоні.

V. Вивчення вірша

д) вчитель читає окремо кожен рядок, а учні повторюють за опорою на мнемотаблицю

- Діти повторюють по черзі вірш.

- Повторюють хлопчики; повторюють дівчатка, повторюємо всі разом.

VI. Підсумок уроку

а) Рефлексія

Підійдіть до деревця і прикріпіть яблучко, яке відповідає вашому розумінню уроку.

б) Повторення вірша

- Хто хоче розповісти вірш?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.