Сценарна розробка конкурсно-ігрової програми «Зимушка зима» для молодших школярів

Опис документу:
Сценарна розробка конкурсно-ігрової програми «Зимушка зима» для молодших школярів розробка конкурсно-ігрової програми «Зимушка зима» для молодших школярів Мета: Створити святковий настрій у дітей, за допомогою активної участі в конкурно-ігровій програмі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій зимового свята для молодших школярів

Сценарна розробка конкурсно-ігрової програми «Зимушка зима» для молодших школярів

Мета: Створити святковий настрій у дітей, за допомогою активної участі в конкурно-ігровій програмі.

Завдання:

- згуртування дитячого колективу;

- розвиток комунікативних якостей.

Обладнання: музичний центр, фонограми новорічних пісень, 2 мікрофона, атрибути для конкурсів, солодкі призи.

Хід заходу

Ведучий: Добрий день, дорогі діти! Ми раді вітати вас на конкурсно-ігровій програмі «Зимушка-зима». Закінчився 2013 рік - рік чорної Змії і настав новий 2014 рік - рік дерев'яній Коні! Від усієї душі бажаємо вам здійснення найзаповітніших мрій, успіхів і щастя в Новому році! Сьогодні, у перші новорічні дні нудьгувати вам не доведеться. Ми будемо грати, жартувати, співати і танцювати і я пропоную перейти до першого конкурсного завдання.

(Лунає звук завывающего вітру, стук кроків і в дверях з'являється Зима)

Зима: Здрастуйте, гості дорогі. Проходила я недалеко від вашого Центру творчості, прикрашала сріблом дерева, будинки. Раптом почула веселу новорічну музику і вирішила заглянути до вас у гості. Дозвольте мені на вашому святі присутніми?

Ведучий: Звичайно, Зима, проходь в зал. Ми з хлопцями будемо дуже раді тобі. Правда, хлопці? (Діти відповідають)

Зима: От і чудово! Тоді давайте не будемо зволікати, а почнемо святкову програму. Так хочеться подивитися на хлопців, які вони спритні і вмілі.

Ведучий: Хлопці, зараз я буду розповідати вам вірш, а ви уважно слухайте і виконуйте всі рухи, які зустрінуться.

Прийшла Зимонька-зима, всі доріжки замела.

По заметах ми йдемо, дружно пісеньку співаємо. (тупцяють на місці)

Нас замети не лякають, вище ніжки піднімаємо, (піднімають ноги)

Краще лижі ми візьмемо і поїдемо з вітерцем, (імітують їзду на лижах)

Нас летять в обличчя сніжинки, легкі все як пушинки,

Ми нагнемся в право, ліво, увернемся ми від них. (роблять нахили)

А потім в сніжки зіграємо, беремо в руки сніг, кидаємо. (ліплять сніжки, кидають)

І не страшний нам мороз, весело граємо. (зображують гру в сніжки)

А потім зігріємо ніс, вуха, щоки, руки. (труть ніс, вуха, щоки, руки)

Подобається взимку гуляти, тут вже не до нудьги.

Але пора нам вертатися, значить, ми будемо прощатися. (махають рукою)

Завтра встанемо ми раніше і знову підемо кататися. (зображують ходьбу)

Молодці хлопці, ви були дуже уважні, і у вас все вийшло чудово.

Зима: Ой, мені так сподобалося, як ви грали! А можна я проведу свою улюблену гру?

Ведучий: А хлопці впораються з твоєю грою?

Зима: Обов'язково впораються! Гра називається «Сніжок».

Всі стають в коло і під музику починають передавати сніжок. Коли музика зупиниться, гравець, у якого залишився в руках сніжок, повинен буде виконати якесь завдання. Це завдання він витягне з чарівного мішечка (станцювати танець, заспівати пісню, розказати вірш, анекдот, показати мімікою який-небудь предмет і т.д.). Після виконання завдання, сніжок далі передають по колу.

(Проводиться гра)

Ведучий: (Звертається до Зими) Весела гра у тебе вийшла. А ось таку гру ти знаєш? Гра ця музична, а називається вона «Ялинки-пеньочки». У цій грі будьте дуже уважні. Коли співається слово «ялинки», вам, хлопці, необхідно підняти руки високо вгору, а коли співається слово «пеньочки», ви повинні присісти. З кожним куплетом темп збільшується. Готові. (Діти відповідають)

(Проводиться музична гра «Ялинки-пеньочки»)

Зима: Так, не дарма я до вас зайшла, весело у вас тут так і хочеться пожартувати.

Ведучий: Зимонька-зима, пустувати у нас не дозволяється, а от грати можна скільки завгодно.

Зима: Добре, тоді моя черга проводити гру. Гра називається «Сніжинки». Утворимо групи по 6 осіб. Кожна група стає своїм маленьким кружком, з'єднавшись в центрі правою рукою, зображаючи сніжинку. Коли ведучий вимовляє слово «вітер», всі гравці розбігаються по залу. Як тільки ведучий вимовив слово «сніжинки», гравці повинні утворити первинні сніжинки. Група, справившаяся із завданням пізніше всіх, вибуває і сідає на своє місце.

(Проводиться гра)

Ведучий: Хлопці, я пропоную вам зараз розділитися на 2 команди і пограти в гру «Вгадай мелодію». Коли зазвучить фонограма зимової пісні, вам необхідно дізнатися цю мелодію і швидко підняти руку для відповіді. Якщо ви правильно вгадаєте назва пісні, то зможете заробити один жетон. Перемагає команда, що набрала більше жетонів. І ще одна умова. Після того, як ви вгадаєте, потрібно заспівати куплет або приспів цієї пісні.

(Проводиться гра)

Зима:

Ну, треба ж, скільки зимових пісень ви знаєте. Дуже порадували ви мене!

Хлопці, а я знаю ще одну цікаву гру. Будемо грати?

(Діти відповідають)

Зима: Багато років тому люди вважали, що, прикрашаючи новорічну ялинку, вони роблять злі сили добрішим. Про злих силах всі вже давно забули, але ялинка раніше, символ новорічного свята. Я пропоную вам нарядити ялинку.

Гра «Прикрась ялинку».

Зараз ми розділимося на дві команди. Кожна команда отримує коробку з ялинковими прикрасами. Напроти кожної команди на відстані п'яти метрів ставиться штучна ялинка. По команді перші гравці беруть з коробки ялинкову іграшку, і швидко добігши до ялинки, вішають її на гілку. Перемагає команда, яка швидше і красивіше прикрасить ялинку.

(Проводиться гра)

Ведучий: Молодці, хлопці! Дуже дружно і вправно ви працювали в командах. Залишилася у нас остання гра «Художники».

Ця гра командна, а так як ви вже поділені на 2 команди, ми продовжуємо грати. Навпроти кожної команди стоїть мольберт з чистим аркушем паперу. Зараз ми будемо малювати новорічну ялинку. Але малювати її просто по черзі було б нудно. Тому ми зав'язуємо першим гравцям очі і даємо в руки маркер. Як тільки перші гравці впоралися із завдання, їм розв'язуємо пов'язки, а зав'язуємо другим і т.д. По команді перші гравці малюють ялинку, другі - зірку, треті - дві кульки, четверті - дві бурульки, п'яті - дві шишки і т.д. Перемагає команда, у якої ялинка вийшла красивіше.

(Проводиться гра)

Ведучий: Ось і підійшла до завершення наша святкова конкурсно-ігрова програма. Але у мене є ще один сюрприз для вас - «Новорічна дискотека».

Зима: Хлопці, а в мене для вас є солодкі призи.

(Роздає дітям цукерки)

Зима: Шкода, звичайно, але потрібно прощатися. Чекають мене ліси, поля, луки.

(Зима прощається з дітьми, проводиться Новорічна дискотека )

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн