Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Свої права ти добре знай та й право інших поважай
Мета: розширити знання учнів про основні положення Конвенції про права дитини; виховувати правову свідомість учнів; сприяти самовдосконаленню, інтелектуальному і моральному розвитку учнів, навчити правильно реалізовувати свої права, виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших.
Обладнання: література за темою, презентація, фото учнів, виставка правових документів
ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ
Учениця: (звучить плач дитини)
У неньки народилося дитя.
Дитя моє! Бог дав тобі життя.
І щоб ніхто не заподіяв шкоди
тобі, малесенький громадянин,—
Бог дав закони нашого народу...
І всі ми маєм право на ім'я
(на сцену виходять діти)
Я - Настя, я - Максим, а Юля - я.
Учениця 1
Усі ми різні в цьому світі, але ми рівні у правах.
Учень 2
Людина має право на життя, життя щасливе, радісне, веселе. А щоб воно таким було ми гордо скажемо ми маєм право:
На цій землі і жити, і рости.
Любити маму й тата, місто рідне,
і сонце ввишині і неба синь,
і спів птахів, і ту берізку,
що тато під віконцем посадив.
Учениця З
І я щаслива тим, що маю таке право.
Учень 4
Право, закони супроводжують людину упродовж всього життя.
1945 року, після закінчення Другої світової війни — найжахливішої і найжорстокішої війни за всю історію людства — народи багатьох країн вирішили, що задля збереження миру їм слід об'єднатися. Навіщо? Для того, щоб будь-які конфлікти та суперечки між країнами в подальшому вирішувались не воєнним шляхом, а мирним, за столом переговорів. Саме з цією метою 1945 року була створена Організація Об'єднаних Націй (ООН).
Учень 5
Найбільше я хочу,
Щоб мир був на світі,
Як небо — у зорях,
А сад наш — у цвіті.
Учень 6
А 1948 року держави, що увійшли до ООН, підписали Загальну декларацію прав людини — документ, у якому вони пообіцяли одна одній і своїм народам забезпечити громадянські права й свободи, рівність усіх перед законом, особисту недоторканність, свободу совісті, можливість дотримуватись своєї релігії й багато іншого.
Учень 7
Загальна декларація прав людини — важливий і корисний документ
Щоб правильно користуватися своїми правами і добре виконувати обов'язки, не порушуючи прав і законних інтересів інших, необхідно знати закони.
Учень 8
Мені над усе більш нічого не треба:
Домівка матусі, волошки в житах.
Вишневий світанок, полив'яне небо
І сиза роса на траві при шляхах.
Учениця 9
Людина має право на життя, і житло затишне, і ніхто не має права позбавити дитину житла,
(фрагмент із «Пригоди Чіполіно»)
Учень 10
Сім'я - це і пристань, і гавань.
Сюди вертаймось знов і знов
Із мандрів далеких і плавань
Тут вічно панує любов.
Тебе тут завжди пам'ятають,
Куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають
Увага, турбота, любов.
Учень 11.
Все зроблено в світі руками
Такими, як в тата чи мами.
Руками усіх трударів,
Наших дорогих батьків.
Діти мріють, ласкою зігріті,
Щоб ніколи не було біди...
Щоб були рідненькі в цілім світі
Тато й мама з нами назавжди.
Учениця
І ніхто в світі не має права розлучати дитину з батьками.
(фрагмент із «Жив був пес»)
Учениця
Дитина має право безкоштовно здобувати освіту у дошкільних,
загальноосвітніх та позашкільних закладах
Учень 12
.Людина в світ прийшла, щоб жити,
Учитись, мріяти, любить.
Щоб все на світі знати, вміти
Й добро на цій землі творить.
Для цього дітям змалку треба
Старанно вчитись, труд любить.
І прагнути вершини, неба.
Щоб славно в цьому світі жить.
Чимало треба сил, терпіння,
Зусиль, щоб досягти мети,
Бажання і душі горіння,
І крок за кроком далі йти.
Щоб знати все і все уміти,
И не йти по світу навмання,
Вмінь за плечима не носити...
Найлегша ноша — то знання.
(звучить пісня «Мы маленькие дети»)
Учень 13
В школу йдемо недарма:
Вчення - світ, невчення - тьма.
Ми прийшли знання здобути,
Хочем грамотними бути.
Хто багато книг читає,
Той всього багато знає.
Чого навчишся й будеш, вміть -
За плечима не носить.
Учениця
Й хоча нам з вами хочеться гуляти
Але про навчання не слід забувати.
Щоб у такі халепи як наш герой не потрапляти.
Танець
Учень 14
А брати участь в конкурсах, змаганнях
Це все мені наснаги додає.
І я скажу відверто без вагання:
Щаслива тим, що таке право є.
Учениця
Ми маємо право брати участь у різних олімпіадах, конкурсах, громадському самоврядуванні, користуватися спортивними залами, бібліотеками.
Учень 15
Багато мусиш знати
Про все, що є навкруг,
Тож слід книжки читати,
Бо книга - вірний друг.
Вона всім допоможе
Обрати вірну путь.
Де б ти не був, мій друже,
Про книгу не забудь.
(Пісня про книгу)
Учень 16
Щось бентежить мою душу
І у серце загляда.
Ніби щось зробити мушу,
Але що душа не зна.
А проте сказати хочу,
Взявши ручку і папір,
Я про день ясний, погожий
І про водоспад із гір.
Об'єднаєм всі зусилля
І мерщій до річки, в луг.
Маєм право на дозвілля,
А воно найкращий друг.
Учениця
Всі люди мають право на відпочинок.
А який може бути відпочинок без найкращого друга ?
(Пісня про друга)
Учениця
А після натхненної праці та веселого відпочинку не завадило б і підкріпитися.
(фрагмент із «Пригоди Шурика»)
Учень 17
Я не гаючи хвилини,
Одягнувшись чим скоріш,
Рано вранці по стежині
За здоров'ям біжу в ліс.
А пташки на соснах « браво»
Виграють привітний спів.
На здоров'я маю право -
Це найкраще із скарбів.
(фрагмент мультфільму «Маша та ведмідь»)
Учениця 18
А Конституція дала нам право
На працю, щоб застосувати фах
Щоб на життєві нужди вистачало
Щоби не був в нас за майбутнє страх.
Учениця
Усі люди мають право на національну самобутність. У кожного народу є своя мова, свої традиції, релігія, обряди. Люди мають право національну культуру, рідну мову та віросповідання.
Учень 19
Шкільні роки летять, немов лелеки,
Дитинство забираючи з собою,
А моя юність вже й не так далеко,
Три роки, ну а там подать рукою.
Тому я щиро всім в житті бажаю
Зростати гідно справжніми людьми.
Бо всі ми українці маєм право
На цій землі і жити, і рости.
(Танець)
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»