Сценарій заходу: гра «Що, Де, Коли»

Опис документу:
Тема заходу: гра «Що, Де, Коли» Мета заходу: перевірити знання учнів з історії математики; програмний матеріал предмета, перевірити вміння учнів застосовувати набутті знання на уроках математики при розв’язуванні прикладних задач; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, систематизувати свої знання з історії математики; інтерес до одержання нових відомостей про математиків; виховувати любов до предмету математика, зацікавленість в біографії видатних вчених.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема заходу: гра «Що, Де, Коли»

Мета заходу:

    перевірити знання учнів з історії математики; програмний матеріал предмета, перевірити вміння учнів застосовувати набутті знання на уроках математики при розв’язуванні прикладних задач;

    розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, систематизувати свої знання з історії математики; інтерес до одержання нових відомостей про математиків;

    виховувати любов до предмету математика, зацікавленість в біографії видатних вчених.

Цілі заходу:

    перевірити знання учнів з історії математики;

    ознайомити з способами знаходження інформації за допомогою Всесвітньої мережі Інтернет;

    задоволення учнів від процесу підготовки і участі в заході.

Обладнання: мультимедійна система, комп’ютери, дзиґа, конверти, плакати з цитатами про значимість математики і інформатики в сучасному житті, призи (статуетка Сови, торти з надписом « Знавцям математики » і « Хочу знати математику » ), аудіо записи етапів гри « Що? Де? Коли?».

Хід гри

  1. Вступ. ( музичний супровід )

Ведучий:

Шановні гравці, шановні учні, шановні гості!

Вже стало доброю традицією в нашому ліцеї проводити відкритті заняття математичного гуртка « Інтеграл », яким я керую.

Так минулого року ми проводили інтелектуальну гру « Мозковий штурм».

Сьогоднішнє засідання гуртка знов незвичайне. Це буде засідання знавців математики і гра, в яку ми будемо грати, як ви вже здогадалися, називається « Що? Де? Коли?».

Ця гра цього року святкує своє 35 – річчя.

Правила нашої гри, з огляду на те, що ми навчальний заклад, дещо змінені у порівняні з телевізійною версією.

У грі бере участь дві команди. Команда « Знавці » і команда « Кмітливі » Кожна команда складається з 6 гравців. Глядачі задають запитання гравцям, а вони за 1-2 хвилин обмірковування, намагаються знайти відповідь на поставлене запитання, на пошук інформації в інтернеті – 12 хвилин, на розв’язання прикладних задач – 4 хвилин. Якщо гравці правильно відповідають на запитання, вони отримають одне очко. Якщо гравці неправильно відповідають на запитання, очко отримує глядач. Крім очка, глядач, на чиє запитання гравці не змогли дати правильну відповідь, отримує приз.

Яке запитання буде задане гравцям, визначає стрілки дзиги.

Якщо стрілка вказує на сектор, який вже грав, то задається запитання з наступного за годинникового стрілкою сектора. Першою відповідає команда, яка підняла сигнальну картку. Перемагає команда, яка набирає більшу кількість очок.

Оцінювати відповіді буде шановне журі у складі:

Члени журі:

Крім команди переможці журі визначає кращого гравця сьогодні гри.

Гра складатиметься з розминки і 3 – х бліц раундів, кожен з яких матиме свою мету і визначену кількість запитань.

Ведучий:

Математики це цариця всіх наук. Безмежна роль її у відкритті законів. У створенні машин повітряних земних. Нехай не станеш Піфагором ти, яким у мріях вирости бажаєш, та будеш ти людиною завжди. І Україну добрими ділами вславиш!

Девіз гри:

« Якщо хочеш досягнути у житті своїх вершин.

Математику збагнути мусиш тонко, до глибин.

Калькулятор і комп’ютер – хто сьогодні їх не зна!

Та за пояс їх заткнути може світла голова! »

Перед початком гри невелика розминка, це буде чорний ящик.

Вносять чорний ящик під музику. ( музичний супровід )

Ведучий: В цьому ящику знаходиться символ мудрості. Увага, запитання: Що знаходиться в чорному ящику?

Учні: відповідають

Ведучий: Сова – символ мудрості. Нехай цей символ мудрості розумниця Сова. Для відповідей правильні підкаже вас сова!

Ні пуху, ні пера! Почнеться зараз гра!

  1. І бліц - раунд.

Мета: перевірити знання учнів з історії математики, перевірити вміння та навички користуватися інтернетом.

Учні запускають дзигу, після чого відповідають на запитання на встановленому конверті. ( музичний супровід )

Конверт 1. Вчитель звертає увагу всіх присутніх на екран, де повідомляється відео питання. Проте вас грає Ялова Ю.В. вчитель математики КЗШ № 122

1. На екрані ви бачите портрет великого французького

математика XVIIXVIII ст.. Він стільки зробив відкриттів

в області алгебри, що його свого часу називали батьком

сучасної алгебри.

Увага! Запитання: Кого у XVIIXVIII ст. називали батьком сучасної алгебри?

Учні запускають дзигу ( музичний супровід )

Конверт 2.

Проти вас грає Табанець І.В. , вчитель математики КЗШ № 113

2. На екрані бачите портрет французського філософа,

фізика, математика, фізіолога. Ось що сказав про

геометрію цього вченого фр. вчений і політичний діяч

XVIIIXIX ст. Домінік Франсуа Араго:

Його геометрія з'явилась у світі в 1637 році.

Це безперечно, найміцніший пам'ятник його слави ”

Увага! Запитання: Про чий пам’ятник слави йдеться?

Учні запускають дзигу ( музичний супровід )

Проти вас грає Доценко В.І., вчитель історії нашої школи.

Конверт 3

  1. Третього вересня 2010 р. президент України Янукович В.Ф. відвідав Китай. Там йому подарувати жилет з числом 268.

Увага! Запитання: Що в Китаї означає це число?

Учні запускають дзигу ( музичний супровід )

Проти вас грає Медвєдєва С.В., викладач фізики нашої школи.

Конверт 4

  1. За допомогою інтернета з’ясувати роки життя видатних укр. Математиків М.В. Остроградського, В.Я. Буняковського, Г.Ф. Вороного. Складіть список цих вчених у порядку їх діяльності ( 1868 – 1908)

    1. ІІ раунд.

Мета: перевірити знання програмного матеріалу та вміння працювати за комп’ютером.

( для першої команди )

Другий раунд проходить для двох команд паралельно. Перша команда відповідає на усні запитання вчителя, а друга працює за комп’ютером, відповідаючи на запитання тестів.( див. додаток 1)

  1. Скільки існує цифр?

а) Безліч; б) дев’ять; с) десять; г) сто

  1. Як називається твердження, що не потребує доведення?

а) теорема; б) лема; в) аксіома; г) означення

3. Хто є автором теореми, що формулюється так: « Квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів »?

а) Евклід; б) Піфагор; в) Лангранж; г) Агата Крісті

4. Яке з понять ви вивчили в школі?

а) похідна; б) інтергал; в) пропорція; г) первісна

5. Де знаходиться центр вписаного в трикутник кола?

а) На перетині висот трикутника; б) на перетині бісектрис трикутника;

в) на перетині медіан; г) на перетині перпендикулярів, проведених через середини сторін трикутника.

6. Яке з квадратних рівнянь не має розв’язку?

а) х2+2х +1 = 0; б) х2 + 1=0; в) х2 – х = 0; г) х2 – 4=0.

( для другої команди )

  1. Скільки існує чисел?

а) Десять; б) Сто; в) Дев’ять; г) Безліч;

2. Як називається твердження, яке потребує доведення?

а) означення; б) теорема; в) аксіома; г) речення

3. Як називають графік функції у = х3 ?

а) гіпербола; б) кубічна парабола; в) паралель; г) гіпотенуза

4. Яке з понять ви вивчали в школі?

а) первісна; б) границя функції; в) лінійне рівняння; г) тригонометрична нерівність

5. Хто є автором теореми, що формулюється так: « Якщо паралельні прямі, які перетинають сторони кута, відтинають на одній його стороні рівні відрізки, то вони відтинають рівні відрізки і на другій його стороні »?

а) Піфагор; б) Вієт; в) Фалес; г) Декарт

6. Яке з квадратних рівнянь не має розв’язку:

а) х2 + 4 = 0; б) х2 – х = 0; в) х2 – 9 = 0; г) х2 + 2х + 1 = 0

4.ІІІ раунд

Мета: перевірити вміння і навички учнів застосовувати набутті знання для розв’язання задач з практичним змістом ( професійної спрямованості )

Учні запускають дзигу ( музичний супровід )

Ведучий: Конверт 1

Питання з аудиторії.

Проти вас грає Чернякова О.В., молодий вчитель інформатики КЗШ № 72.

Запитання:

Ведучий: Конверт2

Відеозапитання. Інтерв’ю та запитання дає Лисенко А.А., машиніст електровоза шахти « Ювілейна »

5. Підведення підсумків гри. Нагородження кращої команди, команди, що зайняла ІІ місце та кращого гри. ( музичний супровід ).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.