Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Сценарій виступу екологічної агітбригади "Бережи природу"

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів школи зі складною проблемою забруднення довкілля, від розв’язання якої залежить існування людей на Землі, пробудити у них почуття особистої відповідальності за охорону навколишнього середовища, що дасть можливість дітям усвідомити роль людства у збереженні чистоти навколишнього середовища і дбайливого ставлення до багатств природи
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

С. Шипівці

Сценарій виступу агітбригади

«Росинка»

Вчитель

Лохвицька М.Ф.

2013

Сценарій виступу агітбригади «Росинка»

Мета: ознайомити учнів школи зі складною проблемою забруднення довкілля, від розв’язання якої залежить існування людей на Землі, пробудити у них почуття особистої відповідальності за охорону навколишнього середовища, що дасть можливість дітям усвідомити роль людства у збереженні чистоти навколишнього середовища і дбайливого ставлення до багатств природи, виховувати любов до природи рідного краю, розвивати творчу ініціативу, допитливість та фантазію, розвивати комунікативні та творчі здібності учнів.

Під музику виходять учасники агітбригади.

Всі: Ми...

1 учень Ті, що вийшли на цю сцену.

Всі: Ми...

2 учень Ті, що стоять перед вами.

Всі: Ми...

3 учень Ті, що говорять ці слова.

Всі: Ми...

4 учень Екологічна агітбригада загальноосвітньої школи с. Шипівці

ВСІ: Росинка

5 учень Прийшли агітувати ми за природу,

ВСІ: Щоб зберегти для нашого народу.

6 учень: Ми тільки починаєм в світі жити,

ВСІ: А вже життя це маєм боронити

7 учень Від біди, яка може статися з нами в недалекому майбутньому.

1 учень Від біди, яка може статися із нашою чудовою матінкою-природою.

2 учень Від біди, яка може прийти на нашу планету , якщо людство не схаменеться.

Наш девіз: «Природа рідна – наша втіха, ми збережем її від лиха»

3 учень І в цій справі ми не одні.

4 учень. На доказ цього давайте звернемось до глядачів.

Якщо ви не смітите на вулицях, - сплесніть у долоні.

Якщо ви не спалюєте листя надворі, дим якого забруднює повітря шкідливими речовинами, - почухайте носа.

Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки, не кидаєте їх на землю в траву, в річку, - погладьте себе по голові.

Якщо розмовляєте з батьками про екологічні проблеми села, - підніміть обидві руки.

Якщо у вас болить душа, коли бачите понівечене дерево, зрубану ялинку, забруднену річку, - покладіть руку на серце.

Якщо хочете дружити з природою, жити з нею в злагоді, мирі, - скажіть голосно: «Свій голос віддаю на захист природи!»

(голос з-за куліс)

«Хто це, хто –

зашморг накида на мене

нищить хто моє багатство –

і повітря, й воду чисту,

і вбрання моє зелене.»

1 еколог

На стежку війни з ворогами природи

юні екологи стали,

шикуємось ми до нового походу

проти лихої навали!

2 еколог

Проти усіх , хто нищить красу

Наших рік, лісів і ланів,

Юні екологи свій несуть

Непримеренний гнів!

3 еколог

Говорять , що гряде кінець життя

Що вже з’явилися дірки озонні.

Ми теж не вірим в наше майбуття,

Бо вже давно живемо в чорній зоні.

Пісня (На музику „Шарманки”)

Ридає природа, страждає планета,

Земля ерозійна і в чорних тенетах.

Ми сонця не бачим, затягнуте смогом,

Живе все кричить нам: “Спасіть, ради Бога!”

Пр.

Чи будуть ці дні небувалії,

Чи прийдуть часи без аварії?

Невже ця планета загублена,

Бо в нас атмосфера забруднена.

Учень.

Екологічні проблеми звучать в усіх на устах. Про них можна почути прямо на вулиці.

Виходять бабусі:

1-а бабуся.

Щось не те у селі,

щось не все в порядку

сади вишневі похилились

хрущі давно вже не гудуть,

лише жуки ті колорадські

картоплю день і ніч гризуть.

2-а бабуся.

Жайворонки в полі, вже не так співають.

Пестициди й хімікати вітри розганяють.

На городах помідори давно вже не родять

Хмари з кислими дощами, надто часто ходять.

1-а бабуся.

О, земле рідна! Боляче душі.

За ту збіднілу фауну і флору.

І сором за душевних тих сліпців,

Що нівечать безцінну твою вроду.

2-а бабуся.

Не журись сусідко мила , у нас є внуки вони тепер мудріші від нас, вчаться добре. Тож нехай вони подумають, як виправити становище в природі.

Та ось вони самі, зараз про все розкажуть.

Учениця.

Школу швидко я закінчу,

Атестат мені дадуть,

В бізнесмени я піду,

Грошей кучу зароблю.

1-й – 2-й учні.

Як? Як?

Учениця.

Ліс навколо поспиляю

За кордон я посплавляю!

1-й учень.

Ну а кисень?

2-й учень.

А краса?

Учениця.

Не моя це вже біда.

1-й учень.

А птахи?

2-й учень.

А звірина?

Учениця.

Ну проблема це мала!

Птахи в вирій полетять,

Звірину я всю продам

Й побудую автобан.

1-й учень.

Я у Грімпіс вже піду,

І природу захищу.

І не дам я збиткуватись,

Над природою знущатись!

Учениця.

Не сучасні всі ви тут!

Оттого у вас банкрут!

Треба гроші заробляти,

На природу не зважати.

2-й учень.

А людина і природа – то одне єдине,

І годує нас природа, як матінка сина.

1-й учень.

Хочеш гроші загрібати,

А не хочеш працювати?

2-й учень.

Бізнесменом мрієш стати,

На природі заробляти!

Учениця.

Що ви?! Що ви?! Більш не буду.

Навіть мрію цю забуду!

1-й учень.

Нумо дружно працювати!

2-й учень.

Ліс садити й доглядати!

Учениця.

Щоб ріднесенька земля,

Люба Україно ти моя,

Грала в зелені перлин,

Чистих вод, лісів, долин.

1-й учень.

Про глобальні проблеми вже знають усі

І як можуть, так з ними борються.

2-й учень. Та як важко здолати проблеми малі

Про які навіть не говориться.

Учениця.

А ходімо до лісу. Там затишно та спокійно.

1-й учень.

Ходімо, пташок послухаємо, грибів позбираємо.

2-й учень. Ой, що це за диво! Птахів не чути, та сміття усюди!

1-й учень.

Та прислухайтеся, начебто хтось говорить.

Учениця.

То ж зібралися наші казкові герої, охоронці нашого лісу.

Мавка.

Дехто взяв собі за звичку

Тож і шастає в кущах,

Так і зиркає в травичку

Чи не лупиться де птах

Не одна кричала птаха,

Пожалій життя моє,

Бо не знала бідолаха

Чи в людини совість є.

2-й учень. Не тривожте спокій птахів.

Ліс для них, - то рідний дім,

Щоб став він повен птахів

Зберігайте спокій в нім!

Мавка.

А що ти скажеш подруженько!

Русалка.

З водою теж біда тепер.

Зливають у водойми все, що тільки можуть.

Живе все труїться давно.

Нема кого вже й лоскотати,

Бо у ставку майже не купається ніхто.

Виконують пісню на мелодію “Земля в ілюмінаторі”.

Вода у нас забруднена ( 2 рази)

Повітря чистого давно нема.

І тужим за загубленим ( 2 рази)

За всім тим, що природа нам дала.

Приспів:

І сниться нам не “ Фанта” й “Кока-кола”

Від них на нас усіх чека біда.

І сниться нам земля в цвіту довкола

І чистая джерельная вода.

Мавка.

А ще клопіт в нас жахливий

Був наш ліс красивий

Птахи, звірі, квіти, трави

Годувалися на славу

А тепер лиш глянь умреш:

- Ти куди сміття це преш?!

Був лісок, а став смітник.

І народ до цього звик!

Лісовик.

Мені наснилася черга довжелезна,

Яка безмежним пустирем брела

Понад рікою, що у безвість щезла

Й металобрухтом густо поросла.

У тій колоні йшли повільно люди,

Вже кілька днів долала шлях юрба

Повз написи, які стирчали всюди:

“Колишній дуб”, “В минулому верба”.

У грозу, а чи в спекотище шалене

Під тентами, напнутими з газет,

Через бетон, фарбований в зелене,

Йшли люди, мов паломники, вперед.

А перші в черзі, раді до безтями,

На п’ять секунд притишуючи крок,

Тяглись туди блаженними носами,

Де цвів, прорісши чудом, будячок.

Учениця.

Не хвилюйтесь мешканці лісні

Допоможемо ми вам всі

Ці проблеми подолати

Край рідний рятувати

1-й учень.

Ми вірим в те, що Бог простить нас знов

Що захистить природа, рідна мати,

Що буде мир і щастя і любов,

І сонце буде цілий світ ласкати.

2-й учень. Ми вірим в те, що кожен з нас

Посадить сад, чи дерево, чи квіти

І завжди тут здорові будуть діти.

1-й учень.

Схаменіться, люди добрі.

Захистіть природу.

Як не буде лісу й річки –

Не буде народу.

(Пісня “Верба”)

Біля млину калина, біля ставу верба,

Все живе у природі, хоч і йде боротьба.

Знов калина чарує наші сонячні дні,

Знов природа дарує всі багатства тобі.

А верба над грай-водою

Молодіє наче доля.

Хай всіх вас завжди верба

До природи поверта.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.