і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Сценарій виступу агітбригади "За зоровий спосіб життя"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

За зоровий спосіб життя

Звучить мелодія «Прекрасное далеко»,

повільно відкривається завіса.

На сцені 5 учнів:

1-ий учень: тримає кубок

2-ий учень: тримає мяч

3-ій учень: тримає емблему із зображенням, на фоні зелені та сонця, радісної дитини

4-ий учень: тримає гімнастичний обруч

5-ий учень: туристичний рюкзак

Учень: Вас вітає агітбригада-

Всі : «Планета здоров’я»

(Мелодія «Учат в школе»)

(звучить пісня)

Як здоровя зберегти,

І від нежиті втекти

Ми це знаєм / 3 р.

Щоб на грип не захворіть,

І життю завжди радіть

Закликаєм / 3 р.

Ви приєднуйтесь до нас,

Лінь, хвороба зникне враз.

Ми вітаєм / 3 р.

Всі: Наша планета по світу мандрує,

Всім людям Землі здоровя дарує!

1-ий учень: Здоровя- це:

2-ий учень: здоровий спосіб життя

3-ий учень: загартування

4-ий учень: правильне харчування

5-ий учень: спорт

являється хлопчик-ледар)

Спорт?

Не бажаю я стрибати,

Бо не вірю у спорт я.

Краще просто погуляти,

То ж мені ви не сімя

1-ий учень: Зачекай, послухай нас!

(звучить пісня Мелодія 2х2 = 4 )

Щоб ступати твердо по земних просторах,

Перетнути бурні ріки і моря,

Подолать вершини на високих горах

Треба щоб людина здоровою була.

Приспів

Найцінніше в світі, наймиліше в світі

І не біль, і не лінь- це відомо всім

Найцінніше в світі, наймиліше в світі

Це здоровя, щастя, сміх- це відомо всім.

2-ий учень: Спорт – краса

Здоровя – сила

Фізкультура всім нам мила

Ну ж бо на зарядку,

Наші каченятка

(танок з елементами зарядки «Танец маленьких каченят» виконують 2 хлопчика і 2 дівчинки )

1 Учень: (хлопчику-ледарю дарує м’яч і повчає)

Без руху швидко стане кволим тіло.

Запамятай: ніколи не сиди без діла!

2 Учень: Якщо хочеш сильним ти і здоровим бути

Фізкультуру і спорт взяти не забудь.

3 Учень: У житті своєму мчись за руку з спортом,

І тоді хвороби тебе не здоженуть.

(Танок мелодия Висоцкого «Зарядка»)

УЧЕНЬ Здоров`я ніхто не дарує,

Не можна здоров`я купити.

Здоров`я нам доля дарує,

З ним легко і радісно жити.

УЧЕНЬТак добре, коли не хворієш,

Коли усміхаєшся днині.

Тоді все на світі ти вмієш,

Тоді ти весела дитина.

УЧЕНЬ Стрибаєш, співаєш, танцюєш,

Біжиш то з гори, то під гору.

І кожну синичку почуєш,

І з квіткою в полі говориш.

Тхеквондо

УЧЕНЬ

Зрозуміло, всім відомо,

Що приємно буть здоровим,

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

УЧЕНЬ

Кожен день по розпорядку

Маємо робить зарядку.

Для здоров`я вона плюс,

Намотай собі на вус.

Гімнастіка

Сценка

Заходить лікар Айболить.

Лікар Айболить: Здрастуйте, діти!

Зі здоров’ям усе гаразд?

З’являється хлопчик Івась.

Лікар Айболить: Куди це ти зібрався?

Івась: На зарядку.

Лікар Айболить: Вона що, на Північному полюсі відбуватиметься? Чи не захворів ти? (Підбігає, міряє температуру.)

Івась: Та не хворий я!

Одягнувся так тому,

що в похід потім піду!

Вам сьогодні доведеться

ще сто разів перевдягатися,

а мені – жодного!

Лікар Айболить: Як це – жодного?

Івась: А так. Спортивна форма для зарядки вже на мені. Куртку знімаю – готовий грати у футбол, після нього – на уроки.

Лікар Айболить: Та ж однаково треба перевдягнутися?!

Івась: Знімаю спортивний костюм (знімає костюм, залишається в джинсах, сорочці) – і я вже готовий!

Усе продумано!Не хвилюйся! ( Важко дихає, знімає джинси, сорочку - під ними спортивні шорти й майка.) Ось,я готовий!

Лікар Айболить: Ти тільки тепер до зарядки готовий! А то як капуста – сто одежин.

Івась: Справді, так добре стало, навіть дихати легше!

УЧЕНЬ

Якщо хочеш бути здоровим,

Правило запам`ятай:

Сам про своє здоров`я дбай,

На лікарів цю турботу не перекладай.

УЧЕНЬ

Лікарі лікують хворих,

Здоров`я вони не творять.

Людина повинна сама

Дисциплінована бути й вольова.

УЧЕНЬ

Здоров`я людини – найбільше багатство.

Його неможливо ніколи купити.

Його не буває в житті забагато.

Без нього не можна у щасті прожити.

УЧЕНЬ

Здоров`я – це думка і сила щоденна,

Які нам даються від рідної хати.

За нього не ставлять оцінки в щоденник,

Його неможливо, як лист, надіслати.

УЧЕНЬ

Щоб бути здоровим – поради вагомі

В читальному залі, в книжках і журналах.

Вони не нові, але добре знайомі,

Їх можна зустріти у світлих спортзалах.

УЧЕНЬ

Ми іноді чуєм: шкідливо палити.

Та нас не дивує, що диму багато.

Хворобу не важко в житті заробити,

Та краще ніколи про неї не знати.

Сценка

Входять бруднулі хлопчик і дівчинка, плачуть.

Дівчинка: Ой, немає сили! Світ уже немилий.

Що ж мені робити? Як же далі жити?

Хлопчик: Все болить у мене… шкіра вже зелена.

Я не хочу гратись – хочу тільки спати.

Дівчинка: Все мене дратує, настрій мій руйнує.

Що ж мені робити? Як же далі жити?

Хлопчик: Хто ж мені вже допоможе?

Більше я терпіть не можу!

Лікарю, рятуйте! Здоров’я подаруйте!

Лікар Айболить:

Чую! Чую! Не шуміть!

Що там трапилось, скажіть?

Дівчинка: Я не знаю, що сказати…

Я не хочу більше гратись,

Бо у мене все болить і ніщо не веселить.

Лікар Айболить: Так! Так! Так! Оце так, так!

Лікувати я мастак,

Та здоров’я не дарую.

Але вас я все ж я врятую.

Плакати не варто.

Помічник мій вже поспішає

Входить Мийдодир, а за ним ховаються мікроби

Мийдодир:

Я – веселий умивальник,

Знаменитий Мийдодир.

Умивальників начальник

І мочалок командир.

У школі у вашій

Дуже довго я живу.

І бруднуль давно не бачив,

Я відверто вам скажу.

І ніколи у нас діти

Не їдять немитих груш,

Чистять зуби, миють вуха…

Мікроб бере одного з дітей за руку і шепоче йому на вухо.

Мікроб1 : Краще ти мене послухай:

Я живу і бід не знаю.

Мікроб1 : Мила в очі не пускаю,

Щітка ясна не дере,

І мочалка вже не тре!

Мікроби тягнуть дітей за собою, але її забирає Мийдодир.

Мийдодир: Не іди з ними ніколи:

Загризуть тебе мікроби,

Розірвуть все на частинки,

Будеш плакать щохвилинки.

А Мікробів переможем :

Мило і мочалку

Дамо їм в подарунок.

Мікроб 1: Ех, як кинусь я додому утікати.

Як візьмусь я ноги й руки обмивать

Мікроб2: Милом, милом, милом, милом

Буду митись без кінця!

Лікар: От тепер я вас люблю !

От тепер я вас хвалю !

Ви розумні та веселі,

Здоровеньки діти!

УЧЕНЬ

Нам треба здоров`я своє шанувати,

Бо люди – це частки безмежного світу.

В нас вірять щоденно і батько і мати,

Ми їхні найкращі омріяні квіти.

УЧЕНЬ

Усе в житті піде чудово,

Якщо будеш ти здоровим.

Пам`ятати будеш твердо,

Що і як робити треба,

Щоб тобі земля і небо

У ділах допомагали,

Силу і любов давали.

УЧЕНЬ

Тож розумного навчайся,

А шкідливого цурайся,

Будь веселим і кмітливим,

Будь здоровим і щасливим!

(звучить пісня, мелодія «Неприятность эту мы переживем »)

Зігріва сонце синь та яскраво світить.

Як же хороше всім жити нам на світі!

А якщо промінь згас, хмари стали темні –

Навіть неприємність не засмутить нас!(2р.)

Дрібний дощик мрячить з холодами в змові,

День новий збагатить фарби кольорові.

Буде все у свій час – скаржитись даремно –

Навіть неприємність не засмутить нас!(2р.)

Я всміхаюсь завжди, маю добрий настрій,

Не лякаюсь біди, нікому не заздрю.

А якщо промінь згас, хмари стали темні –

Навіть неприємність не засмутить нас!(2р.)

Всі учні роблять декілька кроків вперед.

Всі: Ми за здоровий спосіб життя!

Приєднуйтесь до нас!

9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета виховного заходу: виховувати в дітей дбайливе ставлення до свого здоров’я , розширювати знання про шляхи збереження здоров’я, його значення у житті людини. Вікова категорія: учні 1- 9 класів.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    3373
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DQ661090
  • Вподобань
    1
Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь