Сценарій виступу агітбригади “ Диво-квітка пурпурова, що життя усім дає!”

Опис документу:
Мета: формувати ціннісне ставлення до себе, свого здоров’я, спільного майбутнього, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров‘я, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров‘я, розвивати артистичні здібності, мову, пам’ять.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій виступу агітбригади “ Диво-квітка пурпурова, що життя усім дає!”

Ведучий: Жив-був дядько на землі.

Та він мав аж 3 доньки.

І відправляли по роботі

його в відрядження

при будь-якій погоді!

Батько: Скажіть мені, мої доньки,

Що ж вам з-за кордону привезти?

1-а донька: О, мій тато, привези

Речі з бутиків,

Щоб дуже модні й дорогі були,

Від Версачі, Кучі, Кабанів.

2-а донька: А мені, щоб ти привіз

Хлопця з того берега,

Щоб, як в Бандероса був ніс,

Обличчя Бреда Пітта,

а фігура Шванцнегера!

3-я донька: А мені, мій любий тато,

Подаруночків не треба,

Але буду дуже рада,

І стрибати вище неба,

Якщо квітку ти знайдеш,

Що дарує, ніби «крила».

А то зараз навкруги

Люди всі безсилі.

Хоч і «в’яленькі» всі квіти,

Та я вірю, що десь є

Диво-квітка пурпурова,

Що життя усім дає!

Батько: Ось і час вже відправлятись!

Вам не треба хвилюватись!

( виходить хлопець)

Батько: Добрий день, гарний хлопчина,

Звідки маєш таке тіло?....

Ти , будь-ласка, розкажи,

Як цього зміг досягти,

А ще краще – покажи –

Як фігуру зберегти.

Хлопець: Допоможе мені в цьому,

Команда, що не знає втоми.

(Хлопці виконують фізичні вправи)

Батько: Оце, справді молодці,

Буду й я таке робити.

Та обіцянку дав дочці,

І спершу маю диво-квітку віднайти.

Хлопець: Чули ми про диво-квітку,

Що цвіте і взимку й влітку.

Одна пелюстка має назву,

Що відома кожному гімнасту:

Активний відпочинок. Спорт. Зарядка

Тоді з здоров’ям буде все в порядку!

Ось, тримай її, (дарує пелюстку)

Та із спортом ти дружи!

Батько: Я дуже – дуже вдячний вам!..

А ти хлопчина, ідем зі мною,

Познайомишся з дочкою!

(Виходить Фреймут)

Я чуманію, яка жінка –

Чиста , охайна, без пилинки.

Фреймут: Фреймут я – інспектор,

Чистоти директор!

Хлопець: Будь-ласка, нам допоможи

Пелюстку диво-квітки віднайти.

Фреймут: Її шукати не потрібно,

В мене є одна така.

Та чи справді її гідні

Перевірю зараз я!

Скажіть правила ви гігієни,

Що виконують щоденно!

Батько: Кожен ранок умивайся

Зуби чисть хот 2 рази.

Охайним бути намагайся

Пил протирай завжди.

Якщо хочеш бути гарним

Нігті обстригай старанно.

Має кожен знати,

Брудний одяг – треба прати!

Фреймут: Ось, пелюстку ви тримайте,

За собою доглядайте!

Батько: Дуже вдячні ми тобі,

та ти нам ще допоможи!

Де купити нам вбрання,

Щоб від Кутюр, але низька ціна!

Фреймут: Я зроблю вам подарунок,

Ось – тримайте цей пакунок!

Тут вбрання на всі смаки,
Але, щоб вони –

завжди чистими були!

(Виходить хлопчик «Шкідливі звички»)

Співає на мотив пісні«Я твой наркотик»

Я твій наркотик, твій алкоголь,

Твій нікотин,

Я не сплю один.

Хочеш ти кайфу –

Мені подзвони і розкажи,

де будеш тусить, тусить…

(Вибігають санітари)

Лікар: Ось тебе я і зловив,

Хіба можна ось так, люди,

Якщо б ти не курив, не пив!

Міг здоровим завжди бути!

«Шкідливі звички»:

Нащо вам здоровим жити?

Йдете в школу – закуріть.

І диміть, диміть, диміть!

Замість чаю пийте пиво!

І хворійте всі щасливо!

Як дитина занедужа!

Це чудово дуже – дуже!

Бо не треба в школу йти!

Можно в ліжечко лягти.

День і ніч у нім лежати

І тихесенько вмирати!

Лікар: Раджу дітям залюбки –

Все робити навпаки.

І послухати батьків,

Лікарів і вчителів.

Правильно у світі жити

І себе завжди любити.

Ось пелюстку вам дарую –

Від шкідливих звичок всіх рятую!

(Виходить Ектор)

Ектор: Мене звати Ектор –

«Мастер Шефу» – я директор

Я шукаю дівчину родом з України.

Бо немає в світі кращої країни.

Батько: В мене є дівчинонька,

Губи, мов калинонька,

Волосся, мов верба,

Як тополенька струнка.

Ектор: Тож згуляємо весілля,

Щоб у всі краї гуло!

Наготуєм стіл великий,

Щоб гуляло все село.

Батько: Але, спершу, любий синку,

Треба віднайти мені.

Диво-квітку для Маринки,

А вірніше – пелюстки!

Ектор: Так, це батько дуже просто!

Ось, послухайте вірша

Скажете, мені серйозно,

Для чого вам читав це я?

Із страв славетних, українських

Є найдавніша страва – борщ.

в нім сила, міць, здоров’я, свіжість,

Якщо той борщ, насправді борщ.

Він і солодкий, і солоний,

І в міру кислий, і гіркий,

І буряково-часниковий,

Капусто-м'ясо-помідорний,

І в міру жирний і пісний,

В нім бульба, морква і квасоля,

Сметана, перець, з лавру лист,

Усе це збірня овочева

І в ній таїться його зміст!

Батько: Знаю назву я пелюстки –

Це корисна їжа, овочі і фрукти.

Ектор: Так і справді, догадались,

Пелюстки назву ви дізнались!

(дарує пелюстку)

Батько: Ну, такому я хлопчині,

Віддав дочку свою в дружини!

(Виходить «Соцмережа»)

Соцмережа: Я Вконтакті – соцмережа

Зі мною треба обережно!

Бо можна захопитись мною

А це закінчиться бідою:

Забудеш ти про спілкування,

Не друзі, поруч, а мовчання.

Та маю ще одну біду –

Ти більше не побачиш сну.

Ти просидиш ось так до ранку

І в школу просто поповзеш!

І на уроках гратимеш в мовчанку

Сам себе із розуму зведеш!

Батько: З тобою завжди обережний,

Тому, що ти як час безмежний.

Та я хотів тебе спитати,

Де можна пелюстку диво-квітки нам дістати?

Соцмережа: В моїх словах була підказка,

Де можем ми побачить казку?

Ектор: Ми, скажем відповідь тобі, - Звичайно, у здоровім сні!

Пелюстка має назву сон,

Він так потрібен багатьом!

(Соцмережа дарує пелюстку)

Батько: Ось і квітку ми забрали,

Що всім сили надає,

Довго пелюстки шукали,

А вони і поруч ж є!

Просто треба усім друзі,

самого себе любить,

Їсти овочі і фрукти,

І не пить, і не курить.

Завжди чистим буть, охайним.

Висилитись кожен раз!

Займатись спортом лиш старанно

Всі: Бо здоровим бути саме час!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
529 грн