Сценарій Випускного ранку у початковій школі"

Опис документу:
Свято - це особливий стан душі, емоційний радісний підйом, викликаний переживаннями будь-яких урочистої події. Дитяче свято - важлива частина життя дитини, це радісна подія, яка дозволяє розслабитися, здригнутися, забутися, а часом і просто відпочити від буднів. І вже майже афоризмом стали слова:" Без свят не буває дитинства!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Випускний у початковій школі.


Уч.1 ( Аліна)

Ось і настав цей день. На вулиці зеленіє розкішним, буйним цвітом весна. Сонце голубить нас своїм золотим промінням. Новий день обіцяє незна­йоме життя.

Уч.2 (Ваня)

Час змінює все, що оточує нас. Довгий шлях життя не­легкий та мінливий. Але всім нам, безумовно, світить яс­кравим багаттям наше дитинство.

Уч3.( Даша Ч.)

Дитинство – це краща пора життя людини. Але все має свій початок і свій кінець. Не можна сказати, що закінчується наше дитинство. Однак сьогоднішній день проводить невидиму межу між дитинством і юністю..

Уч 4. ( Стас)

Тож дозвольте запросити до залу тих, кому присвячується це свято — наших випускників.

5 уч.– Дозвольте представити: (Ваня Л.)

В нашім класі є подружки Віка, Ліля і Аліна,

І Катюша і Таміла.

Ще 3 Насті і 2 Даші.

Це й усі прекрасні дівчаточка наші.

6уч. -Хлопців- цілий океан. ( Даша .Ч)

Є Валера, Діма, Богдан,

Артем, Денис, 2 Серьожі.

І 3 Вані, але між собою зовсім не схожі.

7уч. Рома, Женя, Даня й Стас (Аліна )

Й такі хлопці є у нас.

А ще Ростік, Міша, Ігор, Артур й Вова.

От і вся хлоп´яча команда чудова!

8 уч. Сьогодні порадує ,любі гості, вас (Стас )

Найкращий у світі випускний наш клас.

1.Щось у травневому бузковому повітрі

Бентежить нині душу дітворі.

Надходить золота пора канікул. (Женя)

Останній дзвоник. Літо на дворі!

2. Ми так рости, ми так рости спішили!

От і минув шкільний четвертий рік. ( Даша С.)

Як швидко початкова пролетіла!

Вступаємо у підлітковий вік.

3. Тут усім турботу й ласку

Дарували повсякчас. (Діма)

В школу початкову, наче в казку

Йшов уранці кожен з нас.

4. Сьогодні – випускний, і початковій

Ми скажемо : навіки прощавай, (Настя С.)

Наш незабутній, осяйний, казковий,

Чудовий, любий наш Дитинства край!

Пісня.» 4 клас

(1а) Сьогодні ми зібрались в школі (Богомаз С)

Де почалось шкільне життя.

Провчились ми чотири роки,

Й вони не кануть в небуття.

(2а)  В шкільній оселі свят завжди багато, (Демченко Л.)

Де музика лунає, чути спів.
Але у нас сьогодні надзвичайне свято –

Це свято нас – малих випускників.

( 3 а ) Наші перші кроки, сходинки чудові, ( Борець І )

Ми пройшли успішно в радості й теплі.

Ласкою зігріті, сповнені любові –

Що найкраще може бути  на землі!

( 4 а )Ми писати вчились, вчились малювати, (Віка)

З піснею дружити, друзів завели.

Ми усі навчились з сонечком вставати,

В початковій школі весело жили!

(5 а ) Нас привчали в школі працю поважати, (Валера)

З добротою в серці всі ішли до нас.

Ми навчились разом розуміти жарти

І тоді сміявся весело весь клас!

( 6 а ) Ще ми полюбляли, коли в школі свято, (Федотова Н.)

Кожен був артистом, говорив слова.

Готувались діти весело й завзято,

А в душі звучала музика жива.

( 7 а ) А у вікна школи заглядали весни, (Ігор)

Всі ми підростали аж на цілий рік!

В початковій школі так було чудесно

І тому здружитись в школі кожен зміг!

( 8 а ) Перші кроки в школі просто не даються, (Настя С. )

Сміх тут був і сльози, радість і печаль.

А сьогодні з цим життям діти розлучаються,

І прощатися із цим всим дуже нам всім жаль

( 9 а ) Перший поверх, рідний клас, (Редзель І )

Яким близьким ти став для нас. 

Кожен з нас був тут щасливий:

Ріс, учився, мислив і творив.

Пізнавав цей дивний світ науки

Й не помітили , як минули роки.

Вихід джентльменів.
Стас 1. Панове, невже у нас випускний?
Ваня Л. 2. Так, сер, 4 роки - це не жарти.
Ростік.3. А пам’ятаєте, які бої ми витримували з Лідією Петрівною? Мені її жаль.
Артур. 4. Так, сер, і не кажіть, є що пригадати. А пам’ятаєте, які свята були в нас, екскурсії ?
Женя .5. А пам’ятаєте, панове, якими малюками прийшли в дитячий садок, нічого не вміли.
Міша. 6. Так, сер, цілком вірно, я ось, наприклад, не вмів шнурки зав’язувати, я і зараз не вмію. Але нічого, у мене попереду ще сім шкільних років. Навчусь.
Стас 7. А може і не сім, подивимося, що вирішить міністр освіти.
Ваня. 8. Тим паче все попереду.
Ростік. 9 . А я так довго плакав за дитячим садком.

Артур 10. А тепер?
Женя.11. А тепер довго буде плакати за початковою школою.

Міша. 12. А пам’ятаєте, панове як в 1 класі ми не могли навчитися вимовляти букву « р», а тепер запросто – « риба».

Стас. 13. А яка у вас, сер, заповітна мрія?
Ваня. 14. Я, панове, навчився красиво малювати і мрію стати художником.
Ростік. 15. А я буду закрійником.
Артур. 16. Що будеш відкривати і закривати двері?
Ростік. 17. Ну що ви, сер, я мрію кроїти і шити зручний і модний одяг.
Женя. 18. А я хочу стати солістом.
Міша. 19. Невже, сер, ви співаєте, як Олександр Пономарьов?
Женя. 20. Ну що ви, сер, я просто мрію солити огірки і помідори. Хочу створити свою фірму, як « Чумак» чи « Верес».
Стас. 21 . Я вам чесно скажу : життя в школі нашій чудове, яскраве і дуже цікаве. І мрію я давно, про життя таке зняти кіно.
Ваня. 22 . Кіно?
Ростік. 23. А що, панове, цікава ідея. А чи можна?
Артур. 24. А чому б і ні. В мене і назва є « Як підійшли ми до п'ятого класу».
Міша. 25. Отже, досить розмовляти.
Увага, час прийшов мотор включати.

Кадр перший. Дубль перший «Маленькі – гарненькі, прощавайте».

Вова. (1 б) Життя-це таємнича книга

І стільки в ній незвіданих доріг…

Ти озирнешся й не помітиш,

Як швидко пролетів за роком рік.

Ми мусим пригадати дні прожиті,

І все спочатку перейти,

Сторінку за сторінкою гортати,

Щоб пригадати давні і близькі часи.(На дошці фото лінійки у 1-му класі.

Артур. (2 б- ) А що, згадаємо сьогодні

4 роки нелегких.

Нехай почують мами й тата,

Що тут робили ми без них.

Таміла. ( 3- б ) Перший клас, наш перший клас!                           
  Скільки справ зустріло нас!                           
   Треба фрукти рахувати,                          
  
По складах книжки читати.


Валера ( 4 б )  А письмо — це справжні муки:                         
 
 Від напруги ниють руки!                          
   Вам би, пальчики-билинки,                      
 
  В ляльки гратись, у машинки!                         
   Та коли ж? Весь час веди                          
   Знаки, літери, склади!.. 

Артем ( 5 б )  В зошита задрались вуха,                        
   Ніби він уважно слуха.                       
   Потім крейдою писали —                       
  
Форми білі-білі стали! 


 
Настя Ф.  ( 6 б )  Хтось під партою в кутку                    
  
Робить справу нелегку:                   
  
Все на пальцях полічили.                   
  
Бо без них — немає сили.


Богдан.  ( 7 б ) Дехто водить теревені:                        
 «Нащо вчитись? Змалку вчені!»                        
 
Совість-зрадниця мовчить,                       
 
І язик теж не болить. 

А як задзвенить дзвінок,

Починається урок.

  • Вова . ( 8 б )А мені твердо сидіть ,Подушечку б підстелить!

  • Артур. (9 б ) А я їсти хочу, от: Де мій з салом бутерброд?

  • Таміла. (10 б) Ну а я лізу під стіл! Цей урок мене зморив!

Валера. -(11 б ) Сестри, браття – всі сюди, Будем разом тут сидіть !

Артем. ( 12 б )  Ну, а час же не чекає:                         
Швидко якось пролітає.                         
Ось уже й весні кінець.                       
  Що ж, хто вчився — молодець!


Під реп музику читають вірші !

Вова… 13 (б) .Пам’ятаю: ясний день, садок, ромашки.
Стрічки, форма, першоклашки.
Два та три. Буквар. П’ятірка.
Ой, загубив, у кишені дірка.
Читанка. Гербарій. Карта.
І новенька моя парта.
Друг. Контрольна та навчання.
У спортзалі - тренування.

Спортивний рухливий танок!

Під реп музику продовження

Артур…( 14 б ) Танці. Музика. Гітари.
То 12 то 2 бали.
Інформатика. Сніданки.
І прогулянки на ганку.

Танцюємо завзято.
І чудові наші свята.
В початковій гарні дні.
Дитинство сниться уві сні

Артур. в) 1. Дитинство, що з нами було від колиски,

Таміла.в ) 2. В дитячім садку заплітало нам кіски,

Валера. в ) 3.По теплих калюжах босоніж бродило,

Артем. в ) 4. Промінчиком лагідним вранці будило,

Богдан . в ) 5.На річці із нами воно засмагало,

Федотова Н.в )6.На ляльку нові платтячка надягало,

Богдан. в ) 7. До школи з портфелем за нами ходило, -

Настя .Ф.в ) 8. Дитинство, що нас берегло і любило.

Вова. В) 9 Дитинство підійде до кожного й стане

І в очі довірливо й ніжно загляне,

І погляд той дивний струною озветься

Десь там, в глибині, біля самого серця.

Артур.В ) 10"А ти пам’ятаєш? - спита воно тихо, -

Як прагнув весь світ вберегти ти від лиха?

Чи мрії, дитячі свої і сміливі,

Про те, щоб на світі були всі щасливі?

Таміла.В ) 11. Рушай у чарівні й незвідані далі,

Але збережи мрії ці і надалі!

Хоч добрих казок і скінчилась пора

Але завжди будь лиш на боці добра!"

Валера.В ) 12. Отак тихо скаже і ніжно погляне

Й серпанком нечутно назавжди розтане,

Лиш зрідка дозволить про себе згадати

Весняним, медово-п’янким, ароматом...

/ (Скворцови )Сценка (Звучить музика. На сцену виходить учениця з повітряною кулькою. Назустріч їй іде маленька дівчинка.) /

Учениця: Ти хто?

Дівчинка: Я – твоє дитинство. Сьогодні я залишаю тебе.

Учениця: Зачекай, не йди! Залишайся ще, благаю!

Дівчинка: Не хвилюйся. Я приходитиму до тебе у снах.

Учениця: Я тебе ніколи не забуду.

Дівчинка: Прощавай!

( Учениця віддає кульку, і вони розходяться в різні боки. )

Обнимайте детей сейчас ( Чабаненко Д.)

Без какой-то особой причины,

Просто, что они есть у вас.

Обнимайте и дочку, и сына.

И не важно, сколько им лет,

Кризис возраста - всё отговорки.

Если времени вечно нет,

Всёравно обнимайте ребенка.

Не откладывайте на потом,

Не берите на это отсрочку,

Перед тем, как сесть за столом,

Обнимайте и сына и дочку.

Этой истине тысячи лет,

Нужно этому всем научиться:

Дети - ваш негасимый свет,

Смысл жизни, души частица.

И не ждите какой-то знак:

Ни пятерок, ни тестов, ни балов.

Обнимайте детей просто так,

Ведь на это и жизни мало.

Щасливе дитинство – це тепла хатина, ( Аліна )

В якій у любові зростає дитина;

Це мамина пісня, бабусина казка,

Любов усіх рідних, Господняя ласка…

Щасливе дитинство – це друзів багато,

З якими і будні минають, як свято!

Це щедрі сюрпризи і здІйснені мрії,

Казкові бажання і щирі надії…

Щасливе дитинство – в щасливій родині,

Яка все найкраще плекає дитині!

Благаєм, дорослі, зробіть все можливе,

Щоб квітло у світі дитинство щасливе!!!

Пісня ? «А тепер усі ми як одна сім'я»

Читати навчився наш дружний клас - Настала пора перейти в 2-й клас.

(На стенді рік 2012/2013 — 2-й клас).

Кадр 2 Дубль1 « Ми доросліші стали на рік»

  1. Г) Другий клас. ( Богомаз С.)

Ми у школі вже прижились

Правил добрих ми навчились.

Ось послухайте яких,

Ми дотримуємось їх

2 г ) .Перше правило- учись, (Ліля)

Дуже гарно і старанно.

3 г ) Друге правило- трудись, (Борець В.)

Помагай батькам незмінно.

4 г ) Бути чесним і правдивим- (Діма )

Третє правило у нас

Бути другом незрадливим,

Клас за тебе, ти-за клас.

5 г ) Мудре правило четверте (Катя )

Знай і друзям розкажи:

Наполегливо й уперто

Економ і бережи

Парту, книгу, кожну річ.

Берегти й любить природу-

Це наказ твого народу.

6 г ) П´яте правило: читати, танцювати і співати, ( Ігор )

Гратися з товаришами і дружити з малюками

Кадр 3 дубль 1 «2015 рік. Вже третя осінь обриває листя кленам»

  1. Д) Третій рік уже ми в школі,         ( Даша С.)

                      Та сюрпризів ще доволі.                               

                      Цифри вирівнялись строєм,                         

                      Як солдати перед боєм.

 Скільки їх? Ну ж полічи!

                      Стулиш рота і мовчиш.

                      А ще ж множити, ділити… Мізки б тут не розгубити.

                           

                  Д.  2 )  Грізно потяги гудуть,                         (Лісов В.) 

                      Пароплави десь пливуть…                           

                      Треба хутко шлях обчислить,                     

                      Звідкись взяти час і швидкість.           

                      Не задачі – просто мрія:                              

                      Розбери тут, яка дія!                                              

  

                     Д.  3 )  Нелегкі завдання в мові: (Аліна)

                       Скільки звуків, букв у слові,

                       Підмет, присудок знайди,

                       Речення зі слів склади,

                       З дієсловом розберись

                       Ще й відмінювать навчись…

              Не питаюсь, чи ти здібна,

              Всім же грамотність потрібна!!!

                      Д.   4 )  Казка ,вірш, оповідання (Женя )

                        Увесь час ведуть змагання:

                        Хто цікавіше розкаже

                        Ще й корисне щось покаже.

                        Можна світом мандрувати,

                        Як уже навчивсь читати.

Д. 5) .Нам все в нашому класі знайоме, (Ростік ) І добре так, неначе вдома. Тут перша парта, перші друзі, І двійка, що отримав по заслузі.

Д. 6.) А скільки раз у цьому класі пустували ( Валера ) І одне одному носи порозбивали, І сіпали дівчаток за косички, Аж червоніли від обурення їх личка.

Д. 7) .Було немало за чотири роки (Настя С.) Були перерви, і були уроки. І проминуло все, неначе в сні, І все це дороге тобі й мені.

Друзі» (Черный кот)

Кадр 4, дубль 1 «2016 рік. Як же швидко лине час, ми тепер 4й клас.»

Е) 1 )   Вже не страшно біля дошки.                     

                   Взяли зошити, книжки –                  

                   І в четвертий клас прийшли.    ( Ліля)

              Але тут нова проблема:

                   Преважку  вивчаєм тему.

                   Кажуть нам: «Повинні знать,

                   Скільки буде 3500 на п`ять?»

                Е.  2 .)   Види речень ми вивчали,         (Віка )                 

                    Та не все  запам`ятали.                    

                    І відмінки ми пройшли,

                    І прислівники знайшли.                                 

Чи погано працювали,                         

                    Чи перевідпочивали?                       

                    Чи програми щось не ті,        

                    Чи в нас голови пусті?

                          

Е. 3.)  І взялись нас тренувати                                     

                    Та знаннями набивати,    ( Настя Ф.)

                    Що згадали ми не раз

                    Дитсадок і перший клас

4. -Невже, дівчата ми перетрудились, ( Ліля)

Коли в 4 класі вчились?

  1. Лілю, візьми себе в руки! ( Віка )

Ти, що не пам´ятаєш, як гризли ми граніт науки?

6 -) Так, так, дівчата, я не спала, ( Настя Ф. )

Все читанку оту читала.

7 -) А я від математики шаленіла, ( Ліля)

І, кажуть, я на ній собаку з´їла.

  1. А я любила тільки всі перерви, ( Віка)

І говорила я на них все безперервно.

9 ) -Та з тобою й так морока, (Ліля)

Говориш ти від ранку на усіх уроках.

10 .) -А на прощання хочемо затанцювати (Н.Федотова)

І всього найкращого всім вам побажати.

Танець

1-й - И это еще не все! (Рома,Вова…………... )

2-й –Первый звонок хорошо!

1й- А последний лучше!

2й-Понедельник хорошо, !

1й-А субота лучше!

2й-Причем здесь субота?Это же выходной!

1й-Ну да, класс! Выспаться можно! И во сне такое увидеть…

2й- А мне азбука снится.

1й-Какая еще азбука?

2й-А вот такая- школьная.

Сценка»Учитель- ученик» ( Синявська )

А-Ах! Ты уже здесь!

Б- Быстро начинаем работу!

В- Вы когда- нибудь успокоитесь?..

Г- Где твоя тетрадь?..

Д—Давай сюда дневник?

Ж- Жаль, что родители ваши постоянко заняты.

З- Запомните!

И—И откуда вы взялись на мою голову?..

К- Кто разрешил тебе вылезать на окно?

Л- Люди, вы вообще люди ,или не люди?

М- Можешь выйти из класса…

Н- Не надо меня успокаивать!

О- Опять этот Иванов!

П- Просто гениально, что ты вообще пришел в школу.!

Р- Разрешаю!

С- Садись, и не умничай!

Т- Ты почему не выучил правило?..

У- Уйдите с моих глаз!..

Ф- Фыркать не надо!

Х- Хватит с меня, достали!

Ц- Цыц!

Ч- Что это такое?..

Э- Этого я не вынесу!

Я- Я пошла за директором

песня на мотив «Песни красной шапочки»

Хлопушка. Кадр п'ятий. Дубль перший «Найрідніші – дякуємо!»

Віка..)1 ведучий: Від  першого і до четвертого класу з нами завжди поруч були наші мами і тата, бабусі й дідусі, яких ми хочемо сьогодні привітати і яким щиро дякуємо …

Даня.) 2ведучий: Найрідніші, найкращі, найлюбиміші люди в нашому житті! Величезна, щира, глибока любов світиться завжди в ваших очах.
Така ж любов виривається із наших маленьких сердець і хоче заявити про себе!

Віка).. 1 ведучий .В житті у нас є дві людини Нема й не буде їм заміни.

Даня )..2 ведучий. Бо це вони…Це мама й тато. Для них сьогодні також свято.

Аліна ) Є ) 1уч.На світі добрих слів живе чимало, Та всіх добріше і ніжніш одне

Із двох складів простеньке слово "мама", Й немає слів рідніших, ніж оце!

Вова) Є). 2 Уч.- Моя улюблена, найкрасивіша! Єдина у моїм житті!
Моїм очам ти наймиліша! Найкраща мама на землі!

Настя Т.) Є.) 3 Уч.- Твій голос чути я завжди бажаю і доторкатись ніжної руки!
І погляд твій я жадібно тримаю, запам‘ятати хочу на роки!

Ваня Л.)є) 4 Уч.- Матуся рідна, я молюсь за тебе! Твоя любов мене обігріва! 
Мені в житті нічого більш не треба, лиш ти була б здорова і жива!

Даша Ч.)є) 5 Уч.- Тебе цілую і тобі вклоняюсь, і відчуваю рук твоїх тепло!
Багато мам на світі та я знаю- такої ще ні в кого не було!

Міша ) є) 6 уч.- Спасибі, вам, рідні, за усмішки ваші, за ночі недоспані, зварені каші!
За руки невтомні, що нас доглядали! За те, що пісень колискових співали!

Є) 7 уч. Дорогие вы наши, родители! Как спасибо за все вам сказать?
В наше время, немыслимо сложное, Очень трудно детей воспитать.
Так несносны порою бывали мы, Все и сразу хотелось бы нам.
Силы все до конца отдавали вы Дочерям своим и сыновьям. ( Скворцова Н.)
Дорогие вы наши родители! Так любить нас кто будет еще?
Долго-долго на свете живите вы, Мудро, счастливо и хорошо!

Богдан. ) Є ) 8. Татку, татусеньку, таточку, тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Татоньку, хочу тебе я обняти –
Ти – мій порадник, заступник і друг

Тато мій дуже гарний, сміливий і дужий,

Він уміє, напевно, все в світі робить!

Я люблю свого таточку рідного дуже!

Ну та як же мені його не любить?!

Є ) 9.А мій тато завжди зі мною, мене він навчає ( Вова)

Як машину в гаражі ремонтує свою.

І в футбол разом з нашими хлопцями грає.

І, звичайно, за все це я тата люблю.

Тато мій милий, матусю рідненька,

Вдячний , Вам любі, що я не саменький,

За те, що у мене є рідні такі

Даровані небом від Бога Батьки!

Є.) 10 . Ви дали на світ нам наше життя. ( Ткач Н. )

Ростили, доглядали і вчили до пуття.

І безліч ночей через нас ви не спали

Завжди й в усьому нам допомагали.

У скрутні часи ви з нами були,

Усе, що змогли, ви нам віддали.

Віддали свою батьківську турботу,

І ласку й любов, і тепло і скорботу.

Тепер вже великі ми стали за час,

Але діточками залишились для вас.

І хочем тепер, щоб ви нами гордились,

Бо зовсім недаром ви потрудились.

І будуть поволі роки проминати,

Та своїх батьків будем пам'ятати.

Ми вас не забудем ні дочка, ні син,

Ось до землі вам наш щирий уклін.

В. Лісов. Є ) 11.. Наші милі, рідні!

Ми вам обіцяємо учитись і дружити,

Гарні оцінки додому носити.

Щоб дарувати радість вам,

Найкращим у світі нашим батькам.

Міша) Є) 12.Провчилися з нами і мами, і тата,
Разом переходячи з класу у клас.
Їм правила всі довелося згадати
І навіть уроки робити за нас.

На батьківські збори ходили матусі,
Хоч, правда, і тато був раз, може два.
А що було після – сказать не беруся,
Не можу дібрати культурні слова.

Богдан Є ) 13 .Були в нас «проколи».Ну що ж тут робити?
Щоденнику, друже, ми винні – прости!
Не раз довелося тебе нам губити – 
Ми вас шкодували, шановні батьки!

А якщо серйозно, то ми вам дуже вдячні ,наші дорогі мами і тата, за все те, що ми маємо і ще будемо мати, за кожен день, що був і  за кожен день, що  ще буде.

Аліна.14 -Друзі, та невже для наших батьків все закінчилось?

Вова 15 -Та що ви таке говорите? Все тільки починається.Недарма в народі кажуть:»Малі діти- малі біди»

Н. Ткач 16 -Або:»Маленькі діти спати не дають, а великі жити.»

Ваня Л.17 -А ми вже великі, тож бідні , бідні наші батьки!

Даша Ч.18 - Дорогі наші мами і тата! Знайте, хто багато сміється — Тому добре живеться. 
Міша.19 -Хай про перші наші кроки  І круті стежинки Нагадають вам сьогодні Веселі смішинки.
Настя С. 20 -Ці миттєвості чудові  Хай згадає кожен з нас, 
Богдан. 21 -Нам цікаво разом в школі.  Смійтесь з нами, просим вас!

СЦЕНКИ

1. – Мамочко, нам сьогодні щеплення робили.

- Ти, донечко, не плакала?

- Ні, мамо! Вони мене просто не наздогнали.

2. - Синочку, коли ти збираєшся виконувати домашні завдання?

- Після кіно.

- Після кіно буде пізно.

- Учитись, мамочко, ніколи не пізно.!!!

3. - Синку, коли ти виправиш погану оцінку в журналі?

- Татусю, я щодня це намагаюся зробити, але вчителька постійно тримає журнал в руках.

4. Тату, ти вмієш розписуватися із заплющеними очима?

- Так, а що?

- Тоді розпишись в моєму щоденнику.

5. Мама: Синку! Чого це ти раптом так старанно миєш лоба?!

Син: Та вчителька сказала вчора, що в мене на лобі написано, коли я не вивчив уроків...

6. Син: Тату! Пам'ятаєш, ти обіцяв мені п'ять гривень, якщо я напишу контрольну на "12"?

Тато: Звичайно, пам'ятаю! Ось... (робить спробу залізти за грошима до кишені, син перехоплює його руку)

Син: Не спіши, таточку, - вчителька наказала тобі передати, що я зекономив твої грошики.

7….- Тату, ти не знаєш, де Гімалаї?
- Запитай у мами. Вона завжди переставляє все з місця на місце.

8…..Батько: Ну синку, чим же ви сьогодні займалися в школі?
Син: Ми шукали орфограми в словах
Папа: Правопис у словах ?! Стривай, дай - но згадати!
Там ми їх теж шукали, коли я вчився в школі ... .. Це ж треба,
тридцять років минуло! Невже досі не знайшли!

9)… КИМ СТАТИ?

Ошелешив мене син , каже зранку : — Тату, 
Знаєш , я уже не хочу Шварцнегером стати . ( Даня )
І Кличком не хочу бути , й навіть Джекі Чаном ,
В космонавти теж не візьмуть , бо я їм погано .
У валютники пішов би — долари міняти ,
Чи інспектором Петренко – машини спиняти.
І начальником не хочу , то нервові люди ,
А крутого бізнесмена з мене теж не буде .
Я вже цілий місяць думав, ким же мені стати ,
І тепер таки надумав : піду в депутати .
То робота неважка, платять теж нівроку , -
Відзначатися щоранку й натискати кнопку .

 

  1. НЕСЛУХНЯНИЙ СИН (Сироткін Б. )
    Неслухняний син в батьків, Тут не треба зайвих слів,
    Так і сяк йому товчуть,Та не в тому певно суть.
    Він хвилини не сидить, Мов та куля десь летить,
    Те зламав, те загубив, Глечик з молоком розбив.
    Кіт від нього виживає, Гусак у вирій відлітає,
    Півень хлів почав минати, До сусідів іде спати.
    А собака лячно виє, Давно гавкати не сміє,
    Тут на дворі іде дощ, Мама варить смачний борщ.
    Аж заходить чудо в хату, – Вибач, – каже чемно, – тату,
    Мама краплі миттю п’є, Тато пасок дістає.
    Щось подумав заховав, Про дитинство вмить згадав,
    Гени в землю не втоптати, Якось будемо виживати.
    Прийшла мама з шкільних зборів  ( Вова )

І зітхає важко: – Що ж то вийде,чоловіче, 

З нашого Степашки. Щоб контрольну не писати 

В двері швабру вставив. А як вчитель почав грюкать - 

Диктофон підставив. Попередив МНС – 

«Школу заміновано». На історії кричав: 

«Вето не подолано». Ще газету сороміцьку 

На вроці читав. Два дрючки у клас приніс, 

Бійку влаштував. – Ну чого переживаєш, – 

Заспокоїв тато. – Як такі він має дані, – Буде депутатом!

12 ) ОГОЛОШЕННЯ

На зупинці біля школи купа оголошень ,
Та одне цікаве дуже розглядав найдовше.
«Загубив наш учень вчора сумку із книжками , ( Вічас С. )
Просьба , люди , хто щось знає , зв’язуйтесь з батьками .
Сумка має чорну ручку , синя , однотонна ”,
Нижче почерком дрібним був номер телефона .
А ще нижче хтось надряпав дуже неуміло
Ще й доповнення маленьке , чесне й дуже сміле:
«Люди добрі , не нервуйте моїх маму й тата ,
Тож щоденника не треба зовсім повертати”.

Пісня про батьків

Ж.- 1) .Я й до бабусі з любов'ю звертаюсь: ( Стас)
Бабцю, бабуню, бабусю моя!
І до бабусиних рук притуляюсь,
І відчуваю в них лагідність я

Ж.2 ). Бабусі кохані, найкращі у світі (Даня)

Безмежно вам вдячні усі ваші діти

За те, що пустощі нам пробачали,

За те, що ніколи на нас не кричали,

За те, що пельмені й борщі нам варили,

За те, що ніколи ви нас не сварили

За те, що навчили нас господарювати,

За тишу і спокій у затишній хаті.

Ж. 3 ). За те, що ви є на цілім світі (Вічас С. )

Що очі ваші, наче сонечка нам світять

Що зігріваєте ви онучат любов'ю,

Живіть 100 років в щасті і здоров'ї.

Ж. 4 ) .Й до дідуся я іду по науку: ( Ваня Л. )
Діду,дідуню, навчи в світі жить!
Він на голівку кладе свою руку,
Голос струмочком сріблястим біжить.

Ж ) 5. Ми любим дідуся й бабусю рідненьку ( Денис)
 Вони у нас зовсім іще молоденькі
 Ми хочемо, щоб завжди ви раділи,
 І щоб в житті ніколи не хворіли.

ж. 6 )
Хоч часом ми буваємо нечемні, (Міша )

 І дуже ви хвилюєтесь за нас,
 Але у серці знаємо, напевно:

 Ми більше радуємо вас.

СТИХ О СЕМЬЕ ( Ткач Н. )

 «Для чего нужна семья?» – У себя спросила я.

Для чего семья нужна, Вам ответить я должна.

Папа – деньги добывает, Мама – моет и стирает,

Рядом – дочки, сыновья, Верно рассудила я?

А теперь скажу без шуток. Да, в любое время суток

Каждый, кто живёт в семье, Счастлив, радостен вдвойне.

Все к тебе придут на помощь, Обогреют и спасут.

Любят, помнят, верят, знают… На руках тебя несут!

Связаны канатом крепким, Спаяны одной судьбой.

Тот канат – любовь зовётся – Крепко держит нас с тобой.

И идём мы по канату, Балансируем порой.

Пропасть мы преодолеем, Только будучи семьёй

Женя Стас

Так, друзі, чотири роки непомітно промайнули: ( Даша Ч.) Були ми лише першачки, а тепер ось підросли,
Подорослішали, порозумнішали, немов троянди, розцвіли,
Знань, навичок, умінь багато ми придбали.

Спритні, спортивні, сміливі, активні, ( Настя С. )
Кмітливі, допитливі, загалом, привабливі,
Всі розумні, красиві, лукаві, щасливі!
  Так кажуть про нас. А як кажемо ми самі про себе. 4 В клас — це …

Даша Ч. 1 -Зборище Вань, Насть і Даш.
.Ваня Л..2 -Любителі поговорити з сусідом.
Настя С. 3 -Візьмемося за справу — справі буде непереливки.
Стас. 4 -Сваряться і відразу ж миряться.
Даша С. 5 -Люблять писати записки на уроці.
Рома. 6 -Пишаються балакучою половиною класу, тобто … хлопчиками.
Настя Т.7 -Найгаласливіший клас на перерві.
Денис 8 -Сліди на дошці і телевізорі під час генерального прибиранняі і вереску радості..
-Віка. 9 Найлюбиміші учні нашої вчительки).
-Даня. 10 Середній вік — 10 років, а загальний — 285.
-Ліля. 11 Знак Зодіаку — Діва: колектив був створений 1 вересня 2013..
року. – С. Вічас. 12 --Улюблений день тижня — неділя.
- Даша Ч. 13 -Улюблена пора року — літо. - Ваня Л -14--Улюблені уроки — фізкультура і математика.  15 Настя С. - А я чула, що сьогодні у нас останній урок...

Стас. 16 - Як то останній?!

Даша С. 17 - Ми прощатимемося з початковою школою.

Рома 18 - От і добре! Я вже думав, що ця мука ніколи не скінчиться...

Настя Т . 19 - А що ж далі?

Денис 20 - Я від старших чув, що на нас чекає старша школа.

-Віка 21 - А мені розповідали, що там справжнісінька каторга: твори, перекази, контрольні та ще й іспити якісь!

-Даня 22 - Щось мені вже не хочеться туди...

Ліля. . 23 - Давайте краще у початковій школі залишимось, тут ми вже все знаємо, будемо всі відмінниками!

С. Вічас. 24 - Еге, якби ж так можна було! Але час назад не повернеш...

Даша Ч . 25 - А ви не знаєте, чому вчителька нам іноді казала: золоті діти?

- Ваня Л . . 26 - Мабуть тому, що ми були старанними.

Настя С. 27 - Тому, що були веселими.

Стас. 28 -тому, що були слухняними, а інколи аж занадто…

Даша С. 29 -тому, що вона нас дуже-дуже любить.

Рома 30 -Тому, що ми її золотовалютний запас, справжнісіньких 29 золотих злитків!

Настя Т . 31 -Та ні,29 різнокольорових самих дорогих діамантів !

Виконуються сценки(Рома, Ткач)

Сценка1

Учитель (до учня, грізно): Признайся чесно та щиро: хто за тебе робив домашнє завдання?!

Учень: Чесно?

Учитель: Чесно-пречесно!

Учень: Ну, якщо чесно, то не знаю, бо я вчора дуже рано заснув...

Рома Хоменко Чому я спізнився?
Це я запізнився до вас на урок? Та знаєте, скільки я звідав морок?!
А ви поміркуйте: уранці спросоння будильник ударив мене по долоні.
Хотів я проснутись, та, бісова сплюха, подушка мені приліпилась до вуха.
Почав я взуватись, а тут черевик вчинив на всю хату і лемент, і крик:
- Куди ти від мене сховав мою ногу? - Прийшлося бабусю гукать на підмогу.
- А вийшов – надворі попав у біду: дід вишні обносив у нашім саду.
Так я того діда вже так налякав, що сам на бігу розпанахав рукав.
А потім я довго втікав од кота: бляшанку чіпляв він мені до хвоста.
Якого хвоста? Кіт же просто не знає про те, що хвостів у дітей не буває.
А потім зненацька, ще й посеред шляху накинулась річка на мене, невдаху.
Відкинув я річку подалі від книг, а сам – то вже ледь роздягнутися встиг!
Ну й плавала річка у мене на спині –  аж губи у неї зробилися сині!
А потім… А потім страшна, аж зелена, копиця з розгону полізла на мене!
А потім… Ось бачьте, під оком – синець! То в мене з рогатки вціляв горобець!
А потім… Та, врешті, хіба цього мало? Коли б ви хоч трохи такого зазнали,
то ви б не питали нікого й ніколи, чого це до хлопців спізняються школи…

Всі разом:

Вчитись в школі не проблема,

Всюди вихід ми знайдемо.

Сценка «Як підказувати на уроках»
Автор. ( Рома)
Біля дошки, так буває, ми не завжди молодці. 
З голови там вилітають всі думки, як горобці. 
Тільки знав, і все — забувся. 
Віка Вчитель. Скільки буде п'ять по п'ять? 
Автор. В клас шепочете тихенько: 
( Ростік) Учень. Друзі, треба підказать! 
Автор.
Вчитель також має вуха,і оте благання слуха. 
Підведеться зі стільця й скаже. 
Вчитель. Тихо! Ні слівця! 
Автор.
І мовчить Мишко й Богдан, Катя і Даринка ...
Зараз, зараз вдарить грім!  Зараз буде двійка! 
Я вам всім допоможу, що робити, розкажу. 
З математики урок, вийшли ви до дошки: «Скільки буде п'ять по п'ять?» 
Ну... забулись трошки.
Тільки глянули у клас — і підказка вже у вас! 
Як? У тому весь секрет (ми ж бо не тетері), 
І секрет отой простий, ну простий — як двері! 
От, приміром, як «один» — цифру підказати. Тут не треба шепотіти, треба, друзі, чхати! Чхнули так: — Апчхи! Апчхи! — І усе в ажурі! 
Й біля дошки не стоїть приятель в зажурі. 
«Два» — то інший вже сигнал, треба кашлянути, 
«Три» — посмикати за ніс, «п'ять» — щоку надути.
«Шість» — показуйте язик, ширший за лопату, 
А на 7 — обидва вуха треба розім'яти. 
8 — стисніть свій кулак,  9 — так... охоче  Позіхніть і потягніться. 
«Нуль» — заплющіть очі.
А учитель і не знає, що усе те означає. 
Правда, раз система ця підвела свого творця. 
Учень...Біля дошки я стою і у клас моргаю: 
— Друзі, любі, підкажіть! Тут Мишко наш чхає. 
Я на дошці й написав швидко одиницю, бо сигнал «апчхи!» — «один». 
Все як і годиться. Та закашляв тут Богдан. (Я аж розгубився: 
А якщо Мишко мій - друг раптом помилився ?) 
Витираю я «один» і малюю «двійку». 
В нас Богданчик — хорошист! Вірю я Богдану. 
А Мишко тут знов: «Апчхи!» 
(Двійку витираю. Бо Мишко мій— вірний друг! І Мишка я знаю!) 
А Богдан: «Кахи! Кахи!» — кашляє сердито. 
(Знать, вже Мишко не друг — порося невмите).
А Мишко тут знов: «Апчхи!» (Ні, таки друзяка!
А Богданко -хорошист — превелика бяка!)
А Богдан : «Кахи! Кахи!» — ну кого тут слухать?
Вже стою і не пишу, лиш розвісив вуха.
Автор.
Тут учитель підійшов і сказав тихенько:
Віка Вчитель.
«Вам сьогодні я «апчхи!» ставлю здоровеньке.
Хоча можна і «кахи!» вам поставить, друже,
Бо Богданчик та Мишко простудились дуже.
Гляньте, он Максим-індик,в нього синій вже язик. То і є підказка». 
...Отака поразка. 

Таміла Урок, слова, таблиці, слайди!

Всі на годинник поглядають, і ось минув уже урок..

Ура!!!! Дзвінок, дзвінок, дзвінок!

Сценка «На перерві»

1. Хто на стільчику сидів хто у носику вертів, (Таміла)

Денис гравсь,Сергій ліпив, Богдан щось в руках крутив.

Катя ляльку заплітала, а Таміла малювала.

Той боровся, той читав, інший маму виглядав.

Діло було в вільний час, в 4 класі , тут у нас.

Гілка стукнула в віконце. В хмарку десь сховалось сонце,

"І сказав малий хлопчак просто так:

2. А у нас найкращий клас - ось вам раз, ( Міша)

Я б його не покидав - ось вам, два.

А по-третє і по-п'яте ви спитайте в мого тата:

"Чий синок найрозумніший й в кого доня найгарніша?

Хто розумник в нас? Я знаю!

Ясно я! Пишу, читаю...

3.- Зате я за всіх сильніший, (Діма)

Бойовіший, хоробріший. .

4. А в мене мама наймодніша, (Катя)

А бабуся - найсильніша,

Бо усе мусить робити,

Нема часу й відпочити.

5 . - А я мрію прокурором стати (Редзель В.)

І злочинців посадити за грати.

І створю для всіх такі закони,

Що буде у нас, як у Вашингтоні.

6. - Кажуть, ніби вчора на нараді ( Даня )
Говорили, що в Верховній Раді

Нову партію створили

Й дали назву "Все для людини".

7.Ну, а я в політику не пхаюсь, ( Вічас С. )

бо наукою уже займаюсь.

Буду я, в школі, викладати,

Уму-розуму дітей навчати.

8 -А чи довго викладатимеш, (Богомаз)
Як зарплатоньки не матимеш?

9 - А я вам скажу по «секрету», ( Артем )

Що моя матуся у декреті.

Родила мені маленьку сестричку

Рухливу, співучу, неначе синичка.

10 -Ой, а я чула, як сьогодні ранком (Настя С. )

Татко маму просив за сніданком

Й умовляв, як малу дитину,

«Подаруй мені, сонечко, сина.»

11 -Ні, ти, певно, щось наплутала, ( Віка)

Або просто недослухала,

Бо я знаю іще з колиски,

Що дітей всіх приносять лелеки,

12 -Цікаво: взимку лелеки в теплих краях, (Аліна )
То поясніть мені хоч на словах

Як вони в січні могли прилинути

Щоб мамі й татку мене підкинути?

13 -А я знаю: діточок щоб мати; (Діма)

мусив татко маму по-ко-ха-ти!

14 -А я вже …… полюбила. (Катя )

Він така у нас дитина мила.

Вчора записку написала,

Але мама побачила й забрала.

Не дала йому передати!

"Рано, - каже, - ще тобі кохати".

15. А тут і дзвоник продзвенів ( Таміла )

Й за свою парту кожен сів.

Завзято працювати всі почали,

Так, ніби цього всього й не казали….

Ученики (по очереди)

Таміла. 1 - И все-таки начальная школа - это прекрасно.

Міша. 2- А кто с этим спорит?

Діма. 3- Сколько приятных неожиданностей бывает на уроках?

Катя. 4- Интересных штучек на переменах…

Редзель. 5- И больших сюрпризов на родительських собраниях.

Даня. 6- Это когда же на родительських собраниях бывают большие сюрпризы?

Вічас. 7- Тогда, когда родителям говорять о двойках, которые мы усердно скрывали.

Богомаз С. 8- Для родителей-это большой сюрприз в школе.

Артем. 9- А для детей-дома!

Настя С.10 - Ребята! Ну что вы в самом деле? Что о нас родители подумают?

Віка. 11 - Да ничего плохого! Они нас любот такими, какие мы есть.

Аліна. 12- Дорогие папы! Мамы!Нам приятно видеть сейчас Ваши улыбки! Нам хорошо с Вами!

ПІСНЯ

1 з). Чотири роки спливли за водою ( Борець )

І виросли ми із тобою

Так лине і лине цей час

Вже 5й чекає нас клас.

2 з ). А вчительці ми не дамо сумувати

Будем в гості прибігати

Піля уроків повсякчас

У Ваш новий вже 1й клас

Стих «Если б был я педагогом» (Ростік. )

Если б был я педагогом, я не был бы очень строгим.

Отменил бы как загрузку , математику и русский.

Ввел бы я урок веселья.День прикола, День безделья.

И вручал бы по порядку за ответы шоколадки.

Е сли б был я педагогом, то помог бы в жизни многим.!

Я бы двойки всем исправил, а себе 13 ставил.

Пусть указка будет сдобной, мел душистым и съедобным.

Если кушать захотел- взял указку да и съел.

Если б был я педагогом, я б у школьного порога

Надевал прикид крутой, то один, а то другой.

Я отвел бы на уроки 5 минуток только сроку,

А потом бы мы балдели: перемена 2 недели!

Но учителем, наверно, очень трудно в жизни стать.

Говорят: меч тать не вредно. Вредно в жизни не мечтать.

1 ведучий: Тільки що по факсу надіслана телеграма тільки чомусь англійською мовою

 2 ведучий:Не переживайте,   переклад  додається.

Телеграма ( Н. Ткач, Даша Ч. )

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст:  Емансипація зробинто  з тебе трудяга.

Переклад : Ти прекрасна, мов троянда на Південному березі Криму!

Текст: Язик на плечі: кухара, прара, уроки-мороки, дитята нянчара, стрічара.

Переклад :  Руки твої білосніжні, мов крила райської птахи.

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст: О, уно-моменто раз на рік.

Переклад :  Цілий рік учні дарували тобі радість.

Текст:  Ізумрудо, алмазо, рубіно, бамбіно бандіто.

Переклад :  Учні твої слухняні, мов янголятка.

Текст: Палацо, фонтано – дві кімнати й ванна.

Переклад :   Будинок твій величний і просторий.

Текст:  Еники-беники, нема вареники, гречко, картопелє, делікатно макароне.

Переклад :   Страви на твоєму столі  вишукані й розкішні: полуниця з вершками, ананаси.

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст: Секрето фантасто, як умудрето красно буто.

Переклад :  Ну як не бути прекрасною з таким життям?

Текст: Желанто!

Переклад :  Що побажати тобі?

Текст: Зарплато виплато, сили прибуванто, терпіння вистачанто, учні слухняно, здоров`я, щастя і фортуне.  Дякуванто за вислуханто!

Переклад :    Без перекладу.

Пісня «Перша вчителька.»

3 є ). Велике спасибі повинні сказати

Всім вчителям в урочистий цей час. ( Салуха)

За те, що навчали ви добре всіх нас!

Світлано Миколаївно,! Як без музики прожити, ми не уявляємо,
І до школи ідучи кожен день співаємо

А сьогодні всі дружненько вам
будем дякувать гарненько
за турботу, за навчання,
за чудове виховання.

4). є) Сьогодні в нашій студії відбувається зміна керівного складу,змінюється головний режисер. Віднині це Рабаєва Інна Павлівна

Ми раді Вас вітати у нашій класній сім'ї.

Шановна вчителько нова, (Віка )

За нас Ви будьте певні,

Хоч ми рухливі та шумні

Проте розумні, чемні.

5. є). Хоч інколи ми пустуни маленькі

Хоч часто в школі ми здіймаєм галас, сміх

Та ми потягнемось до Вас, немов до неньки,

Якщо полюбите ви щиро нас усіх. (Федотова)

.Ми веселі і грайливі

Загалом усі щасливі,

Що скінчили 4 клас

І наблизились до вас.

6 є ) У кожного із нас є щось своє ( Таміла)

Отож прийміть такими, як ми є.

Ми ж докладем старання і уміння,

Щоб досягти взаєморозуміння.

Щоб у роботі і навчанні

Були ми з вами не останні,

Та щоб ніхто із нас ніколи

Не поганьбив своєї школи.

  

 Дарують квіти майбутньому вчителю

 Песня выпускников 4-го класса (на мотив «Песенки первоклассника»)

Птаха щастя

Учні (по черзі)

  1. Часом для щастя багато не треба: ( Синявська Д)

Пілотові досить чистого неба,

  1. Вчителю — наша охота до книжки, (Рома )

  2. Стрічному досить буває усмішки. (Скворцова Н )

  3. Мамам — щоб діти здорові зростали.

  4. Для щастя й мені захотілося мало:

Буду щасливий, якщо усі люди

Будуть щасливі завше і всюди,

Кожну хвилину, у будь-які дні —

Більшого щастя й не треба мені.

  1. Найбільше я хочу, щоб мир був у світі,

Як небо — у зорях, а сад — наш у цвіті.

  1. Найбільше я хочу, щоб сонце щоранку

Зі мною віталось, присівши на ґанку.

  1. Найбільше я хочу, щоб рідна матуся

Всміхнулась мені, коли я усміхнуся.

  1. А от би нам знайти такого птаха,

Щоб радість, щастя він

приніс всім людям.

Щоб мир і спокій був

під кожним дахом,

Здоровими були всі наші люди.

Під музику з'являється Птаха Щастя. ( Чаб. Даша)

Я — синя Птаха Щастя!

Хто мене в серці має,

Того ніколи удача і радість не обминає!

Віднині я завжди буду із вами

У ваших душах, не в руках.

Я житиму, а ви ділами

добрими і серцем щирим

Дать щастя зможете усім.

Мир зможете зробити миром,

Розкрить наш дивний світ у всій красі!

Сьогодні вам подарувати хочу

Я радості земні, щоб у житті

Вони були завжди із вами поруч,

Прийміть красу усіх цих почуттів.

(Дарує дітям повітряні кульки із надписами )

Бажаю земних радостей: життя земного, бути здоро­вим, повітрям дихать, неба голубого, вес­няної втіхи, зеленого лісу, сонячних днів, кришталевої роси, любові батьків, мате­ринської ласки, допомоги людині, друж­ної усмішки, міцної родини, променистих світанків, здійснення мрій, бадьорого на­строю, добрих і лагідних слів, джерельної води та запашного хліба, мирного неба, рід­ної домівки, вдячності дітей.

Птаха Щастя

А тепер мені час повертатись

Назад до казки чарівної.

Живіть красиво і добро звершайте,

Та нагород за це не вимагайте!

Запам'ятайте радості земні,

Даруйте їх всім людям у житті!

1) Сьогодні свято, свято урочисте — ( ?????????? Рома )
Ми закінчили вже четвертий клас. 
Над нами небо сонячне і чисте, 
І сто доріг попереду у нас. 
Ми лиш на першу сходинку ступили,
А скільки буде сходинок таких! 
Ми початкову школу закінчили, 
Де завжди пісня линула і сміх.

 
2) А далі вищі сходинки чекають,  ( Стас)
Де здобувати маємо знання. 

І там цікаво буде — всі це знають, 
Бо щось нове чекає нас щодня. 
Як швидко дні навчання пролетіли! 
Ми початкову школу вже пройшли. 

Так підрости чимшвидше ми хотіли,
Цей час настав — усі ми підросли! 

3) У школі ти повинен зрозуміти, ( Аліна )
Що сам ти долі власної творець, 
Що лінощі лиш заважають жити, 
Й хто їх поборе — справжній молодець!

Стали старші, а ще розумніші,
Вже виконуєм вправи складні.
Ми танцюєм, читаємо вірші
і веселі співаєм пісні.
Сумно нам не буває ніколи,
Бо цікавий в нас кожен урок!
Родом ми з початкової школи —
У життя робим перший свій крок.

4) Весна у літо переходить плавно,  ( Даша С. )
І час розлуки настає для нас.
Здається, ніби зовсім ще недавно 
Ми малюками йшли у перший клас... 
Як мить одна пройшло чотири роки. 
Великі зроблені в навчанні кроки, 
У вересні прийдемо в п'ятий клас.
Щоб вчитися і світ цей пізнавати, 
Йти у життя хорошими людьми, 
Батькам і вчителям допомагати — 
На все це сподіваємося ми. 

5 ) Ми не забудем ніколи.  ( ????????????Віка)
Першу прочитану книгу 
Й перше записане слово, 
Першу класну годину 
Й друзів найперших коло. 
Інші займуть наші парти, 
Сядуть за ними писати, 
Квіти у класі нашім 
Іншим тепер поливати. 

6 ) Школа наша весела, чудова,  ( Женя )
Поспішали до неї щодня! 
І хоч зветься вона — початкова, 
Та дає нам ґрунтовні знання.
Знань усіх нам заклала основу,
Лінь навчила долати і страх,
І до неї ми знову і знову
Повертатися будем в думках. ( Звучить мелодія)…..

7 ) Знову мелодія лине, Всіх полонила вона…. ( …Рома……… ) Вічна, велика і ніжна, Наче красуня – весна.

8) Ну от і все. Іще два – три акорди, ( Стас ) І – школо початкова, прощавай!

9 ) Ми стоїмо тут радісні і горді! (Аліна ) Чекаєм на команду «Вирушай!»

10 ) Давайте ми, за звичаєм прадавнім, ( Даша С. ) Присядем на доріжку хоч на мить,

11 ) А там з дверей махнемо на прощання ( …Віка…… ) У добру путь! І хай нам всім щастить!

12 ) Школо, ми з тобою не прощаємось.

Назавжди не покидаємо тебе. ( Женя )

Просто кажем: «Школо, до побачення!»

Здрастуй, літо золоте!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн