Сценарій виховного заходу з трудового навчання « Ми маємо умілі руки» для учнів 5-6 класу

Опис документу:
Виховний захід з трудового навчання для учнів 5-6 класу проводиться у формі конкурсно-розважальної програми. Його мета полягає у вдосконаленні навичок практичної діяльності, розвитку творчого мислення, естетичних смаків та вихованні працьовитості, поваги до представників різних професій. У сценарії використані ігрові елементи, авторські віршові форми, конкурси тощо

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій виховного заходу з трудового навчання

« Ми маємо умілі руки»

Мета. Вдосконалювати навички практичної діяльності; розвивати творче мислення, естетичні смаки; виховувати працьовитість, повагу до представників різних професій

Форма проведення: конкурсно – розважальна програма

Цільова аудиторія: 5 - 6 клас

(До святково прибраного залу заходять ведучі)

І. Вихід ведучих

І ведучий. Увага, увага, увага усім!

Дорослим і юним, і навіть малим!

ІІ ведучий. До нашої зали ми всіх закликаєм,

Щоб вам показать все, що вмієм і знаєм!

І ведучий. Ми – діти розумні, кмітливі і смілі,

В нас голови світлі і руки умілі.

ІІ ведучий. Між нами невмілих, ледачих нема,

Бо ходим до школи ми всі недарма.

І ведучий. Тож конкурс умільців пора нам почати…

ІІ ведучий. Й на ділі уміння й знання показати.

ІІ. Вихід конкурсантів

( Під музику «Антошка» до зали заходять конкурсанти)

ІІІ. Вступне слово вчителя

Вчитель. Любі друзі! Ми запросили всіх вас, щоб показати, як учні 5 – 6 класу на ділі вміють довести, що до школи вони ходять недарма, а отримують тут знання й уміння, які так потрібні будуть кожному з них в подальшому житті. Під час розважально-конкурсної програми ви побачите, чого учні навчилися робити під час уроків трудового навчання, а також самі матимете змогу показати те, що вмієте і знаєте ви. Отже, надаємо слово нашим конкурсантам.

IV. Презентація конкурсантів (форма представлення конкурсантів може бути довільною)

Приклади виступів:

Учасниця 1.

Доброго дня, мене звуть Марічка.

На вроду гарненька, на зріст – невеличка.

Завжди весела – таку маю вдачу,

Хоча буває, що гірко я плачу.

Люблю я шити, серветки в'язати,

Вмію також я чудово співати.

Девіз мій: «Вершини нові підкорити»,

Тож хочу багато чого ще навчитись.

Учасниця 2.

Подивіться всі на мене,

Маю плаття я зелене.

Його власними руками

Мені зшила моя мама.

Хочу й я швеєю стати,

Шити блузки, шорти, плаття…

Й розпочати я рішила

З конкурсу – це ж добре діло.

Буду я вперед іти,

Щоб усіх перемогти.

Учасниця 3.

Мене звуть Галина. Я вчусь в шостім класі.

І зараз відкрию вам тайну відразу,

Що виграти в конкурсі дуже я хочу,

Не спиться мені через це вже дві ночі.

Я знаю багато й не менше умію,

В майбутнім дизайнером бути я мрію.

Тож прошу, підтримайте, друзі, мене,

Й тоді перемога не обмине!

(Після презентації всі конкурсанти виконують пісню на мелодію «Голубой вагон»)

Будем участь в конкурсі приймати ми,

Щоб знання свої вам показать.

Бо в житті, щоб стати справжніми людьми, Треба все уміти і все знать.

П – в

Нам за плечима всі ці знання не носить,

Тому з бажанням ми в школу ідемо.

Що задаватимуть, будем старанно вчить,
Бо це потрібно нам, добре знаємо.

V. Робота з сигнальними картками. І тур – «Всезнайки»

Вчитель. Отже, починаємо перший тур нашого конкурсу, який називається «Всезнайки» (вчитель пропонує учням тестові запитання, конкурсанти за допомогою сигнальних карток показують правильні відповіді)

  1. Професія – це: а)вид занять, трудової діяльності , які потребують певних знань і навичок4 б)сукупність засобів і знарядь праці; в) сукупність механізмів, приладів, пристроїв, оснащення, необхідних для виготовлення виробу

  2. Для видимого контуру деталі застосовують :а)суцільну тонку лінію; б) суцільну товсту, в) штрих пунктирну

  3. У тканинах полотняного переплетення кожна нитка утоку перетинається) з кожною другою ниткою основи; б)з кожною ниткою основи; в) з кожною п’ятою ниткою основи

  4. Вирізане креслення на тканині з розміткою для обробки та з’єднання називається: а)лекалом; б)викрійкою; в)заготовкою

  5. Якими з перелічених швів вишивають контур малюнка: а) петельним; б)козлик; в)»вперед голку»

  6. Формування в організмі нових клітин забезпечують: а)жири;

б) вітаміни; в)білки

VI. Підведення підсумків І туру. Слово журі.

Вчитель. За відповідями конкурсантів слідкувало наше шановне журі у складі…. І зараз ми надаємо їм слово.

(журі оголошує результати)

За результатами першого туру ми мали нагоду впевнитися, що конкурсанти мають міцні теоретичні знання і з задоволенням це нам показують.

VIІ. Практична робота – ІІ тур «Майстерня творчості» Переходимо до наступного туру, який називається «Майстерня творчості». Всім вам добре відоме поняття «орігамі». Це вид японського мистецтва, твори якого виготовляються з паперу. Учасники нашого конкурсу мають необхідний для роботи матеріал, з якого будуть виготовляти виріб у техніці орігамі. Виріб вони вибирають за бажанням. При його оцінюванні буде враховуватись оригінальність, естетичність, складність. На виготовлення виробу дається 15 хвилин.

VIІІ. Гра з глядачами «Аукціон професій»

А поки конкурсанти виконують своє завдання, пропоную вам погратися в гру «Аукціон професій». Сьогодні у нас продається один лот – це звання «Кращий знавець професій». По сигналу ви по черзі називаєте відомі професії, піднімаючи для цього руку. Той, чиє слово буде останнім, отримує звання.

ІХ. Рекламна пауза

Вчитель. А зараз я оголошую рекламну паузу (можна показати заздалегідь підготований номер художньої самодіяльності)

Х. Творча робота – ІІІ тур «Дизайнери»

Вчитель. Всі конкурсанти справилися з завданнями,і, поки журі оцінюватиме їхні роботи, ми продовжуємо наш конкурс. Наступний тур має назву «Дизайнери». Кожен з учасників має добре розвинену фантазію, уяву, творчі здібності, тому в цьому турі я пропоную їм з підручних матеріалів виготовити нову модель одягу і потім презентувати її всій аудиторії. В кожного з учасників є асистент, який йому допомагатиме. Для розробки моделі одягу дається також 1о хвилин.

ХІ. Ігри для глядачів

ХІІ. Слово журі. Підведення підсумків ІІ туру

Вчитель. Наступний тур підійшов до кінця. Всі учасники готові продемонструвати свої творіння. Але ми спочатку надамо слово журі, яке оголосить результати попереднього туру конкурсу.

ХІІІ. Демонстрація виготовлених моделей

(після виступу журі кожен учасник демонструє свою модель і дає їй характеристику)

ХІV. Підсумковий виступ учасників

Вчитель. Я гадаю, що всім присутнім дуже сподобалися запропоновані моделі. І всі ми мали змогу ще раз впевнитися, що наші конкурсанти є дуже творчими особистостями. А зараз я знову надаю слово конкурсантам.

1 учасник. Усі ми старались, усі ми трудились,

Що , навіть, аж трішечки ми притомились.

2 учасник. Було нам нелегко, бо ми хвилювались,

Але до роботи всі сили приклали.

І ось в результаті усе в нас вдалося,

Бо здавна в народі вже так повелося…

Всі. Хто буде лише попереду іти,

Той завжди досягне своєї мети!

Х V. Підведення підсумків. Нагородження переможців

Вчитель. А зараз настав найвідповідальніший момент нашого конкурсу – визначення переможців. Тож знову надаємо слово шановному журі.

ХVI. Заключне слово ведучих

1 ведучий. Бажаємо всім: і гостям, й конкурсантам –

Частіш у собі відкривайте таланти.

2 ведучий. Співайте, танцюйте, малюйте частіше.

Й, повірте, усім стане жить веселіше!

Х VIІ. Колективне виконання пісні

Ми на світ народились…

Ми на світ народились, щоб радісно жить,

Щоб сміятися разом і міцно дружить

Щоби усмішки друзям своїм дарувать,

Щоб в змаганнях і конкурсах участь приймать.

П – в

Тож давайте влаштуємо свято для всіх,

Хай звучить у цій залі лиш радісний сміх.

Лихо хай відійде й пропаде назавжди,

Хай у світі ніколи не буде біди!

Рекомендації щодо підготовки конкурсно-розважальної програми:

  • Для проведення конкурсно-розважальної програми бажано підібрати завдання, які відповідають програмовому матеріалу. Якщо в школі працює гурток, то можна включити й завдання відповідно до його профілю;

  • Про проведення творчого конкурсу «Дизайнери» варто повідомити заздалегідь, щоб учні мали можливість підготувати підручні матеріали;

  • Оптимальна кількість учасників 3-4 учня, оскільки при більшій кількості проведення заходу може зайняти багато часу, від чого може значно знизитися його ефективність.

Всі матеріали, використані в процесі підготовки конкурсно-розважальної програми, є авторськими.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!