і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Сценарій вечора відпочинку «Посвята в старшокласники»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій свята

«ПОСВЯТА В СТАРШОКЛАСНИКИ» - 2018.

Мета: під час проведення щорічного вечора – конкурсу «Посвяти в старшокласники» в нестандартній і цікавій формі представити колективи учнів 8 класу, допомогти дітям усвідомити важливість і відповідальність бути старшокласником; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівських колективів; виховувати повагу до вчителів, бажання продовжувати вчитися у старших класах.

Ведучий 1: Доброго вечора, шановні учні, вчителі, та всі, хто завітали на наше свято!

Ведучий 2: Добрий вечір, старшокласники та учні, які виявили бажання стати іншими.

Ведучий 3: Ми не зрозуміли, чи раді ви нас бачити? То дайте ж знак!

(оплески)

Ведучий 1: Шановні друзі! Не секрет, що третину доби ми спимо, а більшу половину дня проводимо де?

Ведучий 2: Звичайно, у школі!

Ведучий 3: Отож, всідайтесь зручніше,

І не шуміть, сидіть тихіше.

Ми вечір наш розпочинаєм,

І до уваги закликаєм!

Ведучий 1: Процес шкільного життя включає в себе три найбільш значущі події для всіх учнів. Першим, само собою, є перший шкільний дзвінок.

Другим — перехід у старші класи. Третім – випускний бал.

Ведучий 2: Всі ці моменти по-своєму важливі для кожного з нас.

Перехід у старші класи є особливим етапом у житті кожного школяра, так як вважається, що саме тоді робиться перший крок у доросле життя.

Ведучий 3. Довідка: Старшокласником вважається особа чоловічої або жіночої статі, яка досягла 14-річного віку і без «хвостів» перейшла до 8-го класу, знає в обличчя, по імені, та по батькові усіх вчителів школи та техпрацівників, а також добре знає центральні входи в школу та чорні виходи з неї.

Ведучий 1. На старшокласників покладаються великі обов’язки і вони наділяються маленькими правами:

Ведучий 2: 1. Прибігати до школи без запізнень на перший урок з палаючими від допитливості очима.

Ведучий 3: 2. З вовчим апетитом поглинати всі знання, щоб достойно і без шпаргалок писати контрольні.

Ведучий 1: 3. Знання – стають для вас основним багатством і є під пильною охороною батьків.

Ведучий 2: 4. Ділитися з ближнім по парті не тільки їстівним припасами, а й розумною думкою, а у випадку гострої необхідності виконаним домашнім завданням.

Ведучий 3: 5. Підтримувати вогонь любові і поваги до учителів та адміністрації, запалений 8 років тому.

Ведучий 1: І ніколи не прикурювати від цього вогню.

Ведучий 2: 6. Хлопцям не направляти свої полум’яні погляди на дівчат, а виключно на знання в цілях пожежної безпеки.

Ведучий 3: 7. З достоїнством нести високе звання «Старшокласник Гусятинської школи» !

Ведучий 1: 8. Пам’ятати про обов’язки перед батьками і старатися тільки днювати в школі, а ночувати вдома.

Ведучий 2: Тобто, робити все, щоб вами пишалися ваші батьки і вчителі.

Ведучий 3: Дійсно, дуже швидко плине час... Здається, не так багато минуло з тієї пори, коли наші одинадцятикласники самі були учнями 8-их класів.

Ведучий 1: І ось сьогодні – вони вже повноцінні господарі школи, завітали до нас з перевіркою.

Ведучий 2: Думаю, що вони гідно оцінять готовність учнів 8-их класів стати старшокласниками.

Зустрічайте оплесками наше вельмишановне журі у складі:

Ведучий 3. Голова учнівської ради Шморлівська Яна

Ведучий 1. Заступник голови учнівської ради, голова сектору навчання, правопорядку та дисципліни Сидорівський Микола

Ведучий 2. Член сектору правопорядку та дисципліни учнівської ради Кіндзер Дмитро

Ведучий 3. Член учнівської ради, голова сектору змістовного дозвілля Гнатюк Єва

Ведучий 1. Член сектору змістовного дозвілля учнівської ради Козир Микола

Ведучий 2: Як я розумію, глядачі вже зібралися і очікують конкурсної програми. І члени журі вже зайняли свої місця. То чого ж ми всі чекаємо!

Ведучий 3: Дійсно, час познайомитися з нашими новачками.

Ведучий 1. Отож, до нашого колективу старшокласників вливаються учні 8-их класів на чолі з класними керівниками :

Ведучий 2. 8- А клас та класний керівник Марцінковська Інна Іванівна!

Ведучий 3. 8-Б клас та класний керівник Решетило Надія Олександрівна!

Ведучий 1. Вітаємо їх!

(учні 8-их класів виходять і стають перед глядацькою залою)

Ведучий 2: Загальна картина від побаченого не така вже й погана.

Ведучий 3: Гарно вбрані, красиві зовні, і ми сподіваємося, що ще й розумні. Та напевно мають і належний рівень навчальних досягнень!

Ведучий 1: А що гадати, зараз ми в цьому переконаємося.

Ведучий 2: І так, наше перше випробування називається «Ось ми які…». Кожен клас повинен себе презентувати, розповісти про учнів класу, про своє шкільне життя і т. д. Візитка класу оцінюється максимум 5 балів.

Ведучий 3: А зараз із своїм життям-буттям нас познайомлять учні 8-А класу.

Ведучий 1:Свою візитку «Ось ми які…» вам представляє 8-Б клас.

Конкурс 1 «Ось ми які…»

Ведучий 2: Просимо журі оцінити візитку кожного класу. Нагадуємо: найвищий бал – 5.

(слово журі)

Ведучий 3. Після такої гомінкої, веселої перерви пора нам розпочати урок.

(лунає дзвінок)

Ведучий 1. А урок, як відомо, розпочинається із повторення вивченого матеріалу, тобто розминки.

Ведучий 2. Отож, запрошуємо 8-микласників до другого конкурсу «Розминки».

Ведучий 3. А що, перший урок фізкультура?

Ведучий 1. Та ні до розминки розуму, де учасники повинні показати свою ерудицію, гострий розум, почуття гумору.

Ведучий 2. А зараз просимо вийти по 5 найерудованіших та найкмітливіших учнів з кожного класу. Тож, будьте уважними, кмітливими, розумними і всі перешкоди ви подолаєте з честю.

Ведучий 3. Вам потрібно за 1 хвилину відповісти на якомога більше запитань. Правильна відповідь – 1 бал.

Конкурс 2 «Розминка»

Питання для 8-А класу

1. Хто годує всю школу? (їдальня)

2. Місце локалізації вчителів і всіх класних журналів? (учительська)

3. Який найприємніший проміжок часу у школі (перерва)

4. Яке місце в школі можна вважати зоною екологічної катастрофи (туалет)

5. Коли дурень розумний (коли мовчить)

6. Скільки дверей на другому поверсі, де ви навчаєтесь?(8)

7. Епіцентр бублика. (Дірка.)

8. Частина тіла, яку пропонують в комплекті з серцем. (Рука.)

9. Установа, куди приймають неграмотних. (Школа.)

10. Шкільний ілюмінатор. (Вікно.)

Питання для 8-Б класу

1. Скільки сходинок ведуть на другий поверх? (___)

2. Куди відкриваються двері директорського кабінету? (назовні)

3. Якого кольору стіни в їдальні? (_____)

4. Який колір очей у вчителя фізкультури? (карий)

5. Частина обличчя, яку іноді вішають. (Ніс.)

6. Фотозйомка, при якій на знімку тільки ребра стирчать. (Флюрографія.)

7. Скільки вікон у коридорі на першому поверсі, де ви навчаєтесь?

8. Одиниця виміру ковбаси. (Палка.)

9. Скільки комп’ютерів у комп’ютерному класі?

10. Які прізвища у ваших перших вчителів?

Ведучий 1. Молодці! Впорались із завданням. Надаємо слово журі.

(Слово журі)

Ведучий 2. Я впевнений, і ви зі мною погодитеся, що успіх команди багато в чому залежить від капітана. Якщо команда розуміє свого капітана, як то кажуть, з пів - слова – то успіх їй гарантовано. Але наші восьмикласники розуміють капітанів навіть без слів.

Ведучий 3. Наступне випробування для винахідливих артистів – конкурс капітанів «Показуха». Просимо визначити 5 учасників для цього конкурсу. Кожен капітан отримує завдання, де записано уривок української пісні та фразеологізми. Капітан команди за допомогою жестів, міміки демонструє зміст пісні та фразеологізму, а команда – її впізнає та дружно співає, а фразеологізм проговорює.

Конкурс 3 «Показуха»

(«Несе Галя воду», «Розпрягайте, хлопці, коней»)

  • Прикусити язика.

  • Замилювати очі.

  • Бити в барабани.

  • Набрати в рота води.

  • Водити за ніс.

  • Взяти ноги в руки.

  • Відірвиголова.

Ведучий 1. Молодці, капітани добре порозумілися зі своїми командами.

Ведучий 2. Слово надається журі.

Ведучий 3: А зараз ми перевіримо наскільки дружний ваш шкільний колектив?

Для цього нам необхідно по 5 учасників з кожної команди. Зараз учасникам по команді потрібно буде виконати дії на швидкість. Найвища кількість балів – 3.

Ведучий 1: І так, на рахунок три учасники кожної команди повинні вишикуватися:

 у порядку зростання, починаючи з найнижчого;

 за першою літерою прізвища в алфавітному порядку;

 по числах народження.

Конкурс 4 «Які ми дружні»

Ведучий 2: У кожному класі є учні, які систематично просипають навчання. Тому зараз спеціальний конкурс для сонь, який так і називається - «Соньки».

Ми пропонуємо вам вибрати по одному хлопцеві і по одній дівчині з кожного класу. Умови конкурсу полягають в тому, щоб із зав'язаними очима зібрати портфель до школи. Для цього хлопці повинні перенести по одному предмету зі столу в рюкзак. А дівчата - скласти все потрібне у рюкзак.

Конкурс 5 «Соньки».

Поки учасникам зав'язують очі, необхідно замінити шкільні приналежності предметами, що не належать до навчання

(гральні карти, рогатка, лак для нігтів, соску та інше)

Ведучий 3. А тепер завершальне випробування від одинадцятикласників. Надаємо їм слово.

Одинадцятикласник 1:

Тепер останнєє завдання,

Його даватимем вам ми.

Ось сльози зібрані роками,

Їх старшокласники ночами

Після уроків проливали –

Тепер на пробу вам подали.

Одинадцятикласник 2:

Отож, до сліз ви пригубіться,

Але ні разу не кривіться,

Бо пропадуть усі старання,

Не допоможуть і благання.

(Одиннадцятикласники пригощають учнів «сльозами старшокласників» - лимонний сік, розбавлений сіллю і перцем )

Одинадцятикласник 3:

А зараз проведемо «Ритуал посвяти». Просимо всіх восьмикласників вийти на середину залу.

Всі виходять, стають лицем до глядачів

І так, ритуал «Очищення голови від дурних думок»:

Засунути руки у волосся. Почешіть голови  двома  руками. А тепер «скинули» те дурне, що «прилипло» до пальців на землю. Ще раз, і ще раз.

( так повторити ще 2 рази). Молодці!

Одинадцятикласник 4:

Від імені одинадцятикласників ми б хотіли зробити вам подарунок.

Десять років тому ми почали гризти кусок граніту. Ми його гризли, гризли, а що залишилось – вже догризати вам. (дають кусок граніту).

Одинадцятикласник 5:

 Скінчився час випробувань,  
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.

Одинадцятикласник 6:

Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.

Ведучий 1. Так, дійсно, наші восьмикласники гідно впорались із випробуваннями і довели, що вони будуть активними, творчими, артистичними старшокласниками.

Ведучий 2. Тому ми з радістю можемо посвятити їх у старшокласники.

Ведучий 3. Старшокласником щоб стати,

Треба клятву вам прийняти.

Ведучий 1. Ось і настав хвилюючий момент нашого свята – прийняття клятви старшокласника. А цю церемонію доручаємо провести голові учнівського самоврядування Шморлівській Яні. Старшокласники, до прийняття клятви стояти струнко.

Клятва

Голова УР: Клянемося вчитися тільки на добре і відмінно!

Восьмикласники: Клянемося!

Голова УР: Клянемося вчасно здавати всі контрольні!

Клянемося!
Голова УР: Клянемося не завдавати зайвих проблем нашим вчителям і адміністрації!

Клянемося!

Голова УР: Клянемося допомагати товаришам у скрутну хвилину!

Клянемося!
Голова УР: Клянемося зберігати школу в чистоті і порядку!

Клянемося!

Голова УР: Клянемось бути гідними звання старшокласника Гусятинської школи!

Клянемось!
Голова УР: Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Голова УР: Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу!

Клянемось!

Голова УР: Клянемось навчатись на високому рівні,

Щоб нами пишалась школа і рідні.

Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!

Голова УР: Отже, Почесним дипломом старшокласника та на згадку про цей день нагороджується класний колектив 8-А класу! (колектив 8-Б класу)

Ведучий 2. І нам, ведучим, хочеться побажати вам усім міцних знань, гарних підсумкових оцінок, легких контрольних і залікових робіт.

Ведучий 3. І, звичайно, веселого настрою на дискотеці.

Бо тепер вже, як годиться,

Будем разом веселиться!

Святкова дискотека!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: під час проведення щорічного вечора – конкурсу «Посвяти в старшокласники» в нестандартній і цікавій формі представити колективи учнів 8 класу, допомогти дітям усвідомити важливість і відповідальність бути старшокласником; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівських колективів; виховувати повагу до вчителів, бажання продовжувати вчитися у старших класах.
  • Додано
    11.01.2019
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    49
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    EN224459
  • Вподобань
    0
Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь