До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
7
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Сценарій творчої зустрічі з самодіяльним композитором, поетесою, художницею Іриною Тропанець

Опис документу:
Мета: ознайомлення з творчістю талановитих людей рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1

Організатори:

  • Доброго вечора!

  • Вітаємо всіх присутніх!

  • Дякуємо, що завітали до нас.

Виступ _____________________________________________________________

  • Сподіваємося, що ви гарно проведете час. Доторкнетеся серцем до краси художнього образу, поетичного слова; відкриєте для себе щось нове і незвичайне; вкотре пізнаєте таємниці людської душі.

  • А зараз пориньмо разом у світ живопису, поезії, музики.

Ведуча:

  • ... Невеличка кімната. На стіні – витончені казкові малюнки. Під стіною,

біля вікна, письмовий стіл. На ньому білий, мов вишневий цвіт, аркуш і ручка, що залишила на цьому аркуші рівненькі поетичні рядки. Поряд – підсвічник – одвічний охоронець таємниць. Неподалік пензлі, фарби, мольберт, гітара. Цікаве та незвичне поєднання.

До кімнати заходить дівчина. Вона бере гітару і торкається пальцями струн. (Звуки гітари). Спокійно, журавлиним ключем у небі попливла мелодія, потім стихла. Згодом мелодія знов зазвучала. Вона росла, набирала високого лету з серця і, розпростерши широкі крила, вільно линула. Глибокі акорди спадали срібними звуками, бриніли росами, засвічували зорі-світлячки на вечірньому небі.

Саме так у цій маленькій кімнаті народжувалися перші поетичні рядки, зазвучали перші акорди нових пісень, побачили світ перші малюнки.

Хто ж вона, наша талановита незнайомка?

  • Зустрічайте! Ірина Тропанець! (Оплески.)

Ведучий (Розповідь про Іру Тропанець, коротка біографія).

Пісня «Моя жизнь» (живий звук)

Ведуча:

  • Рідне село Хащувате... Обрамлене зеленими кучерями садів та алей, заквітчане барвистими квітниками, засіяне шовковими ковдрами пшеничних і ячмінних полів, золототканими гобеленами соняшників та смарагдовими ковдрами буряків і кукурудзи. Блакитно-зеленавою стрічкою поміж кам’янистих пагорбів в’ється загадкова річка Південний Буг.

Пісня «Где тихая речка» (живий звук)

Ведучий:

  • Мамина хатина, рідна школа, верби над Бугом, стежина край села – одвічні наші обереги, що повертають з далеких доріг додому. Щороку проводжають вони випускників у майбутнє нове життя, яке народжується разом з рожевим світанком сподівань і надій. Рідні стіни, шкільне подвір’я бережуть приємну згадку про веселі шкільні роки, про справжню дружбу, про перше кохання. І зараз ми надаємо слово нашим Берегиням дитинства Янковській Раїсі Федорівні та Кривді Валентині Іванівні.

Виступи вчителів.

2

Ведуча:

Грусть

(на тлі музики)

Мне часто будет сниться школа,

Родная, милая моя.

Мне часто будет очень грустно:

Всё возвратить никак нельзя.

Друзей я часто буду видеть,

И школу часто вспоминать;

И парты милые простые,

И стулья, что стоят-грустят.

Но я скажу, шепнув весенним

И легко-нежным ветерком:

- Наступит осень, в эти двери

Придут ребята вновь и вновь.

Не раз вы вспомните о нас,

О том, что было в наши годы.

Всё возвратить никак нельзя,

Мы не забудем тебя, школа!!!

Пісня «Учителя» (запис)

Ведучий:

  • Чарівна стежина знань, що починається з маминої колискової, з дитячого садочка, з букварика, виводить на широкий шлях, котрий кличе у далекі світи, до нових звершень, відкриттів, перемог... А згодом повертає до рідної домівки, в країну дитинства. (Заносять картину «Дорога додому»).

Вірш «Остаться человеком»

(на тлі музики)

А с небес звезда упала,-

Говорят, хорошая примета.

Загадай своё желанье

И увидишь ты мир в свете.

Ты узнаешь правду жизни.

Ты поймёшь смысл слова.

Ты окунёшься в лучи солнца,

В небесных тучах утонешь снова.

Поймёшь, что росы по утрам,

Летним вечером багряным,

Даны для счастья в мире нам,

Чтоб с чувством жили из дня на день.

Поймёшь, что ночи в звёздном небе

Не зря проводили в своих снах,

Срывая звёзды со Вселенной

И растворяясь в мечтах.

Жаль, что нельзя чей-то стать

Мечтой заветной в небе синем,

Звездою ясной и бескрылой

И чьим-то сердцем обладать. (пауза)

Но можешь стать ты ветром чистым

И аромат цветов отдать;

И передать тепло и нежность

В любовь свою и чистый взгляд.

Ты можешь стать поющей птицей,

Журчаньем тихого ручья,

Голосом совести, что в сердце

Остался в доме на века.

Ты можешь стать дождём весенним,

Что даст начало всем росткам,

Ты можешь стать честным словом

И дать тогда суть векам.

Ведучий:

  • Звідкіля, з яких джерел черпає життєдайну силу крихітний паросток надії? Як він, такий беззахисний, витримує жорстокі випробування долі, тягнеться до сонця, загартовується, міцніє, стає могутнім захисником і цілителем нашої душі? Якщо вам колись стане важко, погляньте на блакить неба, на сонячний промінь, на Вічний вогонь і нехай не згасне полум’я надії, віри, доброти, духовності у ваших серцях.

Пісня і танок «Свеча» (запис)

Ведуча:

- Музика і живопис, мов брат і сестра. Вони навіки поєднані тонкими струнами долі. Вони зливаються воєдино в нашому сприйманні, звучать незбагненно глибокими хвилюючими акордами. (З’являються картини. Звучить скрипка.)

3

Королева інструментів – скрипка. Загадкова і неповторна у своєму звучанні. Лише вона здатна пробудити найпотаємніші сторони нашої душі. Саме їй, скрипці, присвячене дані полотна. М’яке світло, рукописи, скриня створюють ефект теплоти, таємничості, присутності. Майстер створив свій шедевр і на хвилину відійшов, щоб помилуватися. Незабаром красуня-скрипка звучатиме на великих сценах. А зараз, щойно народжена, чекає свого часу.

Ведучий:

  • Замисліться на хвилинку і дайте собі відповідь на прості вічні питання: чи вдивлялися ви у блакить неба; чи бачили схвильовані лагідні оченята колосочків, обрамлені довгими золотистими віями; чи зазирали ви у власне серце; чи бачили ви незгасне сонце у душі кожної людини? Чи дивилися ви?

Пісня «Смотрел ли ты?..» (запис)

Ведуча:

А чи бачили ви квітучу сакуру? Чи хвилювалося ваше серце від ніжної квітки лотосу? Чи сходило сонце у вашій душі, коли ви чули незвичайну музику?

(З’являються картини на японську тематику. Звучить музика.)

Загадкова країна Сонця, що сходить. З нею пов’язано багато легенд та переказів. Витончені дівчата у розкішних кімоно дивляться на нас з полотен, обрамлених квітучими гілками сакури. Про що вони мріють? Про що хочуть нам повідати хитромудрі ієрогліфи? Замисліться, пориньте в казку, відчуйте подих романтичного Сходу.

Ведучий:

Подивіться навколо і ви побачите незвичайну красу. Кожна травинка, квітка, гілочка, хмаринка, хвиля такі милі, такі знайомі. Вони ваблять до себе, пробуджують уяву і лягають барвистими фарбами на полотно.

Ведуча:

Пейзаж

Пейзаж рисуют у пруда,

Склонившись тихо в камышах,

Рисуют долго и немало.

В конце графит на рукавах...

Рисуют в парке, что с цветами,

Любуясь розой поутру.

Рисуют тонкими штрихами,

Отображая красоту.

Восход рисуют и закаты,

Рисуют запад и восток,

Рисуют вековые замки,

И синий нежный василёк.

Рисуют море в белой пене

И брызги ветренной воды.

Рисуют чаек в небе синем

И парус утренней зари.

Пейзаж ты сможешь изучить,

Пейзаж ты сможешь показать,

Но кроме этого всего

Его ведь надо передать...

(Чути шум моря. З’являються картини.)

4

Ведучий:

Вінстон Черчилль казав: «Чому корабель перемагає хвилі, хоча їх багато, а він – один? Тому що у корабля є мета, а у хвиль – ні. Якщо ми маємо мету, то завжди прийдемо, куди хочемо».

Подивіться на полотна. Кожне з них особливе, має свою філософську думку. Рожевокрилі світанкові кораблі мрії і надії кличуть у далекі мандри. Місячні блакитновітрильні кораблі дарують спокій, затишок і впевненість у завтрашньому дні. Сонячні кораблі в пінистих хвилях чітко йдуть до мети, долаючи усі перешкоди в життєвому морі.

Тож нехай ваші кораблі надії, мрії й мети чітко тримають курс і переборюють усі незгоди!

Ведуча:

Хай рифи підводні не шкодять,

Шторми не діймуть й мілина;

Хай кличе у нові дороги

Прозоро-ясна далина.

Нехай не загаснуть ніколи

На бакені рідні вогні;

Хай штурман сміливий не схибить,

І доля не знатиме «ні»!

Вперед! По життєвому морю –

Ніяких нема перепон!

Вітрильник щасливої долі

Здолає всілякий кордон!

(Звучить музика. З’являються пейзажі і натюрморти.)

Ведучий:

- Життя вирує, продовжується, іде своїм шляхом. Усе змінюється, але прекрасні спогади залишаться назавжди. Ніжний сад дитинства, схвильований дитячий лан свободи і волі ніколи не покинуть кожного з нас. З ними ми вільні і щасливі. З ними житимимемо вічно: у квітучій гілці, у золотому колоску, волошці, смарагдовій зелені трав, у першій сніжинці і в білому покрові зими, у перлинних росах і високому польоті птаха. Вони приходять у снах оберегами, дають наснагу, силу, впевненість у майбутньому, освітлюють життєвий шлях, розкривають суть вічності і неповторності буття.

Пісня «Пусть улыбнётся ваша душа» (запис)

Ведуча:

- Добігає кінця наша зустріч. Можливо, саме сьогодні ви стали свідками появи на небосхилі творчості нової, невідомої зірочки. Можливо, саме ви відкриєте її і допоможете засяяти яскравим життєдайним вогнем.

Пісня про художників (живий звук)

Відкритий мікрофон (виступи).

Ведучий:

- Дякуємо всім! Щастя, гарного настрою, творчих злетів. На прощання ми кажемо вам: «До побачення! До зустрічі.»

Пісня «До свиданья» (запис)

  1. Звуки гітари.

  2. Пісня «Моя жизнь» (живий звук)

  3. Пісня «Где тихая речка» (живий звук)

  4. Пісня «Учителя» (запис)

  5. Музика-птахи. Вірш «Остаться человеком»

  1. Пісня і танок «Свеча» (запис)

  2. Звучить скрипка.

  3. Пісня «Смотрел ли ты?..» (запис)

  4. Звучить музика. Сакура.

  5. Шум моря.

  6. Музика до пейзажів і натюрмортів. Бджола.

  7. Пісня «Пусть улыбнётся ваша душа» (запис)

  8. Пісня про художників (живий звук)

  9. Пісня «До свиданья» (запис)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.