Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Сценарій тематичної гри з основ здоров'я «ЗНАННЯ - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ - ЗДОРОВ'Я »

Основи здоров'я

Для кого: 8 Клас

18.10.2021

70

2

0

Опис документу:

Сформувати в учнів цінніснІ орієнтири, спрямовані на

збереження здоров'я, ведення здорового способу життя, спонукати учасників до усвідомлення зв'язку між цінностями люди­ни, її поведінкою та наслідками для себе та оточуючих; поглибити знання дітей щодо СНІДу.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій тематичної гри

«ЗНАННЯ - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ -

ЗДОРОВ'Я »

Мета: формування в учнів ціннісних орієнтирів, спрямованих на

збереження здоров'я, ведення здорового способу життя, особистої активності в прийнятті норм моральної поведінки та самозбереження.

Хід уроку

Урок проходить у форматі командної гри.

У грі бере участь 2 команди по 8 чоловік, визначення журі ( інші учні є вболівальниками)

На початку уроку учням пропонується послухати 5 аудіосюжетів за посиланням в розділі.

І. Інформаційно-методичні матеріали акції .

Питання вчителя:

  • Про кого ці аудіоролики? (Про молодих успішних і щасливих людей)

  • Про що мріють герої цих роликів? (Про щастя, успішної кар'єри, дружбу, кохання і т. д.)

  • Що може завадити їх планам? (Зараження ВІЛ-інфекцією, яка може стати

причиною захворювання під назвою СНІД)

ІІ. Оголошення теми уроку - гри:

«ЗНАННЯ-ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ-ЗДОРОВ'Я».





Питання вчителя:

  • Як поняття, включені в тему уроку, допоможуть знайти відповіді на питання, пов'язані зпроблемою профілактики і боротьби з ВІЛ-інфекцією та СНІДом?

  • Що в першу чергу допоможе звести до мінімуму ризик зараження ВІЛ-інфекцією?

(Знання)

Вчитель пропонує командам заповнити в робочому аркуші графу «Що я знаю про ВІЛ»

(Додаток 1) (2-3 хв.)

- Як ви вважаєте, чи слід поповнити наявні у вас знання про ВІЛ? Навіщо нам

потрібно знати про ВІЛ?

ІІІ. Повідомлення вчителя про ВІЛ.

Що таке ВІЛ?

Статистичні дані про ВІЛ

Нормативно-правові документи (Фонд соціально-культурних ініціатив)

День боротьби зі СНІДом (1 грудня)

1. Під час представлення короткої актуальної інформації учні

заповнюють графу «Що я дізнався про ВІЛ» (5 хв.)

2. Учням пропонується завдання «Ступінь ризику»

(Додаток 2)

3.Перегляд відеоролика про ВІЛ.

4. Тестування учнів (Додаток 3)

Кожній команді задається по три питання .

5. Заповнення останнього поля робочої таблиці «П'ять правил здорового життя» і створення єдиного плаката «П'ять правил здорового життя».

ІV. Заключна частина.

1. В кінці уроку вчитель читає притчу «Все в твоїх руках ...»

(Додаток 4)

2. Журі перевіряє результати . визначає та нагороджує команду переможців.































Додаток 1.



Робоча таблиця.



Що я знаю про ВІЛ


Що я дізнався про ВІЛ

























П’ять правил здорового способу життя


1.


2.


3.


4.


5.




Додаток 2.

Завдання «Ступінь ризику»

На кожну запропоновану ситуацію контакту з ВІЛ-інфікованою людиною група повинна підняти картку зі ступенем ризику зараження:

- поцілунок в щоку;

- ін'єкція в лікувальному закла

- переливання крові;

- користування чужою зубною щіткою;

- плавання в басейні;

- догляд за хворим на СНІД;

- укус комара;

- множинні статеві зв'язки;

- проколювання вух;

- проживання в одній кімнаті з хворим на СНІД;

- нанесення татуювання;

- обійми з хворим на СНІД;

- користування громадським туалетом;

- укус постільної клопа.

На окремому листку закінчіть, будь ласка, фрази:

- Я зрозумів, що…

- Я впізнав…

Додаток 3.



Картка 1 команди



1. ВІЛ і СНІД – ці поняття тотожні?

Назвіть заходи профілактики зараження ВІЛ.

2. Як передається ВІЛ?

3. У якому році вперше був проведений Всесвітній день боротьби зі СНІДом? Яка мета цього щорічного заходу?



Картка 2 команди



1. Що відбувається при зараженні ВІЛ? Чим небезпечна ця інфекція?

2. Як ВІЛ-інфекція не передається ?

3. Яку роль відіграє Фонд соціально-культурних ініціатив в

боротьбі з ВІЛ-інфекцією та СНІДом?











Додаток 4.



Притча

Давним-давно в старовинному місті жив Майстер, оточений учнями.

Самий здатний з них одного разу задумався: «А чи є питання, на яке наш Майстер не зміг би дати відповіді? Він пішов на квітучий луг, піймав найкрасивішого метелика і сховав його між долонями. Метелик чіплявся

лапками за його руки, і учневі було лоскотно.

Посміхаючись, він підійшов до Майстру і запитав:

- Скажіть, яка метелик у мене в руках: живий чи мертвий?

Він міцно тримав метелика в зімкнутих долонях і був готовий в будь-яку мить стиснути їх заради своєї істини.

Дивлячись на руки учня, Майстер відповів:

- Все в твоїх руках.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.