Сценарій «Свято ввічливих і вихованих дітей»

Опис документу:
Мета: Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими. Збагачувати словниковий запас учнів, узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях. Виховування в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій «Свято ввічливих і вихованих дітей»

Мета: Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими. Збагачувати словниковий запас учнів, узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях. Виховування в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість.
Обладнання: костюми казкових героїв, магнітофон, плакати з написами прислів’їв.

(над дошкою надпис «Життя дається на добрі справи», прислів’я, малюнки)
(мелодія „Казка”)

Сорока: Скре – ке – ке! Скре – ке - ке! Це школа, 4 - А? Я принесла вам телеграму-запрошення на засідання КВД – Клубу Вихованих Дітей!

Вчитель: Добрий день! Починаємо засідання КВД - Клубу Вихованих Дітей!
Тема нашого засідання «Життя дається на добрі справи».
Прошу всіх членів КВД прийняти участь в обговорення цієї теми. Отже відкриваємо наш захід чудовими словами привітання.

Треба всім нам привітатись:
- Добрий день!
Дружно весело сказати:
- Добрий день!
Вліво-вправо повернемось,
Туди-сюди усміхнемось.
- Добрий, добрий, добрий день!
Всіх гостей ми привітаєм:
- Добрий день!
І здоров’я побажаєм.
- Добрий день!

1 – а дитина: Усміхнемось всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям!
і побачимо одразу –
День для нас привітним буде!

2 - а дитина: Все – із доброго чи злого -
Починається з малого:
Листя виросте з листочка,
З нитки витчеться сорочка,
Хліб – з маленької зернини,
Дощ – із чистої краплини!

3 – я дитина: До всіх сердець, як до дверей,
Є ключики малі.
Їх кожен легко підбере,
Якщо йому не лінь.
Ти мусиш, друже, знати їх,
Запам'ятать неважко:
Маленькі ключики твої -
"Я дякую" й "Будь ласка!"

Вчитель: Але перед тим, як розпочати наше засідання – вам необхідно пройти лише 1 випробування. Воно не складне, якщо ви знаєте ввічливі слова. Я пропоную вам програтися в цікаву гру «Чарівний м’ячик». Той, у кого опиниться м’ячик – повинен назвати ввічливе слово.
(Гра „Назви чарівне слово” проводиться під музику. Після зупинки музики називається ввічливе слово)

Вчитель: Дякую вам, малята, за ваші відповіді. Ці чарівні слова завжди
вживайте у вашій мові. Наші діти вивчали правила культурної поведінки. Зараз вони свої знання продемонструють.

1-а дитина: „Доброго ранку!” – мовлю я звичаєм,
„Доброго ранку!” – кожному зичу я.
„Доброго дня вам!” – людям бажаю.
„Вечором добрим!” - стрічних вітаю
І посміхаються у відповідь люди,
Добрі слова ж бо для кожного любі!

2-а дитина: З добрим ранком всіх вітаю,
Як іду із хати,
І кажу всім «на добраніч»,
Як лягаю спати.
І «спасибі», й «дуже прошу»,
«вдячна вам», «будь ласка» -
Словом, радість всім приношу,
Світ стає, як казка.

3 – я дитина: Якщо ти когось штовхнув,
Треба „Вибачте” сказати.
А щоб хтось тебе почув,
То „будь ласка” поспівати.

4 – а дитина: Я знайомих як зустріну,
Привітаюсь неодмінно:
- Добрий ранок! Добрий день!

5 – та дитина: «Всім привіт», «Бувай здорова»,
«Дякую красненько!»
Ось яка чарівна мова
Радує серденько.
5-а дитина: Треба дякувати всім,
Хто тобі допомагає.
Ну, а зараз ми усім
Нашу пісню заспіваєм!

Пісня "Якщо добрий ти"
(Сл. М. Пляцковського, муз. Б. Савельєва)

1. Дощик босоніж по землі пробіг,
Клени по плечах плескав.
Якщо день ясний – то лунає сміх,
А коли все навпаки – кепсько.

2. Чуєш, як дзвенять в небі промінці –
Сонячні ясні струни.
Якщо добрий ти – хороше усім,
А коли все навпаки – сумно.

3. Кожному свою посмішку лиши,
Радість тим, кому важко.
Якщо заспівать – легко на душі,
А коли все навпаки –важко.

Вчитель: Наші діти не одразу стали такими уважними, слухняними, добрими, чемними. Послухайте, які випадки траплялися з нашими дітьми: (інсценування)

САШКО
В трамваї переповненім
Сашко з м’ячем сидить.
А біля нього згорблений
Старий дідусь стоїть..
Хтось до Сашка звертається:
- Чи вас у школі вчать,
Як місце дати старшому,
Як старість поважать?
- Та вчать, – Сашко відказує, -
Але у дану мить
Розпочались канікули
І нас ніхто не вчить...

Вчитель: Чого не зробив Сашко?

НЕВВІЧЛИВИЙ ВЕДМІДЬ
Жив собі Ведмідь-гультяй,
Знав єдине слово „Дай!”
- Дай-но меду! Дай малини!
Дай і риби, і калини!
- Ну й неввічливий Бурмило! -
дорікали крокодили.
- Чи ж тобі завчити важко
Чарівні слова „Будь ласка”.

Вчитель: Чи знав ведмідь ввічливі слова?

Вчитель: А тепер для всіх – таночок у подарунок!

Таночок

Вчитель: Бути привітним, людям радіти,
Кажуть в народі: „Бажай добра”
В радості й горі хліб розділити –
Ціла наука для вас, дітвора!
Існують правила життя давно в країні цій:
Для вас умова лиш одна6 навчись, оволодій!
На все життя запам’ятай крилаті ці слова:
„Мудрість народна - вічно жива”

1 – а дитина: Шануй людей – і тебе шануватимуть!
2 – а дитина: Скромність прикрашає людину.
3 - я дитина: Хочеш мати у собі здоров’я – вітайся з усіма.
4 - а дитина: Розум і вихованість – брат і сестра.
5 – а дитина: Ввічливе слово – цілюще повітря.
6 – а дитина: Слово лікує, слово і ранить.
7 - а дитина: Слова щирого вітання кращі за частування.

Вчитель: А зараз запрошую дітей завітати у гості до одного класу.
Але перед читанням вірша пропоную вам об’єднатися у дві групи.
Завдання:
Послухайте уважно віршик про цей клас і спробуйте дати відповіді на такі запитання:
1 група – Що можна сказати про дітей цього класу?
2 група - Чи можна з такого класу брати приклад? Чому?

Нема ні миру, ні любові –
розтанули і щезли вмить.
Розбив Віталік носа Вові,
І той заплаканий стоїть.
Замазали весь зошит Галі,
Погане слово хтось сказав.
Пішла біда гуляти далі…
Хтось Колі ручку поламав.

Скубнули Таню за косичку,
вона ображена мовчить.
З книжками скинули поличку…
Ну як в такому класі жить?

Де хлопці і дівчата б’ються
І прозиваються весь час ,
Де над бідою всі сміються…
Скажіть мені, хіба це клас?

Вчитель: Я гадаю, що ви будете пам’ятати ці прислів’я.
Наше свято продовжується. І я пропоную вам послухати поради
як стати чемними і вихованими хлопчиками і дівчатками
Вони дуже прості і ви їх легко запам’ятаєте.

1 – а дитина: Поради для хлопців.
Для хлопців завжди дуже радий
Я дати ось які поради:
Увагу щоб звернуть на себе
Як слід навчатися нам треба.
Не смикать дівчинку за коси,
Зробити все. що вона просить.
Усі дівчатка – солодунки
і полюбляють подарунки,
Не трактори і не наклейки,
А ляльку Барбі і цукерки.
Як будеш з школи з нею йти,
Допоможи портфель нести.
Не будь хвалько і задавака,
Не змушуй меншого заплакати.
Коли врахуєш ці поради, -
Вона дружить з тобою рада.

2- а дитина: А тепер поради для дівчат!
У дівчат свої секрети.
Слід їм знати ці куплети:
Чисті руки, одяг, щічки,
в косах гарні білі стрічки –
Все важливе для дівчаток
з голови до самих п’яток.
Та найбільше кавалери
цінять правильні манери.
Галасувать, із кимось биться
Для дівчаток не годиться.
Більш за все не люблять хлопці
Ябед, плакс і тих, хто в злості.
Будеш все це пам’ятати –
Зможеш гарним другом стати.

Технологія «Закінчи речення»
- Отже, щоб бути вихованим хлопчиком необхідно … .
- Бути вихованою дівчинкою означає - … .

- Дійсно, вміти дружити – це дуже важливо. Бо без друзів дуже важко живеться . А тепер послухайте пісню про дружбу.

(пісня „Ліхтарики дружби”)

Вчитель: Дякуємо нашим гостям за добрі поради, будемо їх дотримуватися і виконувати. Запрошуємо вас з нами продовжити свято.

А тепер – найурочистіша хвилина!
(звучить мелодія „Сюрприз”)

Вчитель: Що ж, шановні дітки! Я сьогодні переконалася, що ви справді хочете бути чемними і вихованими, доброзичливими і ввічливими.
І тому ми з радістю вам повідомляю, що ви, дівчатка, - „Маленькі леді”, а ви, хлопчики, - „Юні джентльмени”. А нагадуватимуть вам про це ось ці пам’ятні знаки.

Вчитель: Пам’ятний знак „Юний джентльмен” вручається....
Пам’ятний знак „Маленька леді” вручається...

Вчитель: Шановна феє! Я впевнена, що в майбутньому наші хлопчики стануть справжніми чоловіками – мужніми, сміливими, благородними захисниками. А дівчатка – ніжними, чуйними подругами. Надамо їм слово.

1 – а дитина: Я - маленький джентльмен,
Невеличкий маю зріст,
але є до всього хист,
Знаю ввічливі слова,
І вітаюсь з усіма.

2 – а дитина: Хоч маленька – та вітаюсь,
коли з іншими стрічаюсь.
Розвиваю вже свій смак,
Бачу, що і де не так.
Чищу зубки, мию личко,
Щоб були рум’яні щічки.
Заплітаю косенята,
справу мене є багато,
Дякую, з всіма ділюся,
Бути „леді” вже учуся.

3 – я дитина: Ми даємо клятву щиро,
Жити в радості і мирі!

4 – а дитина: Слухати, любити, вчитись,
Навіть крихтою ділитись.

5 – а дитина: Маму вранці цілувати
І усім допомагати.

6- а дитина: Гратись, щиро посміхатись,
Чемно з усіма вітатись!

7 – а дитина: Вирішать усі проблеми
„Юні леді й джентльмени!”

1 Фея: Ось і закінчилося наше свято,
Залишивши теплий слід в душі!
На все добре, дорогі малята,
Хай в усьому завжди вам щастить.

2 Фея: Підкоряє хай люб’язність ваша,
Й ввічливість не тільки під час свят,

3 фея: Щоб захоплено казали старші,
Як приємно бачити малят!

До побачення! До нових зустрічей!

(пісня про дружбу)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!