Сценарій Свята "У колі дружної родини"

Опис документу:
На допомогу вчителеві в організації і проведенні позакласних заходів. Виховує любов і шанобливе ставлення до найближчих і найрідніших людей – батька і матері, людяність, доброту, щирість у стосунках; вчить виявляти повагу до рідних, прислухатися до їхніх порад, допомагати їм. Розвиває дитячу творчість, артистичні здібності дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій свята "У колі дружньої сім'ї"

Мета: виховувати любов і шанобливе ставлення до найближчих і найрідніших людей – батька і матері, людяність, доброту, щирість у стосунках; вчити  виявляти  повагу до рідних, прислухатися до їхніх порад, допомагати їм. Розвивати дитячу творчість,  артистичні здібності дітей.

Оформлення зали: тематичні малюнки, сімейні фото, портретні малюнки родини, казкові персонажі, народні символи – рушник, калина, колосся, повітряні кульки

Учитель: Добрий вечір вам усім! Теплих усмішок, радісних облич, чудового настрою!  Шановні гості, ми запросили вас сьогодні на родинне свято «У колі дружної сім’ї», адже,  школа – це теж сім’я. А сьогоднішнє свято – це сходинка до нашого зближення, до родинного єднання. І я щиро вітаю всіх, хто зібрався  в цій залі! А зібралися ми, щоб краще пізнати один одного, пожартувати, позмагатися, відпочити, подарувати усмішки один одному.   Запис пісні «Родина, родина».

  1. Та починати вже нам час.

Сюди запросили ми вас,

Аби усіх разом у дружнім колі,

В домівці нашій, рідній школі

Сердечно й щиро привітати

З сьогоднішнім родинним святом

  1. Розкажу вам, друзі, я,

Що таке моя сім'я.

Разом дружно проживаєм

І пісні про це співаєм.

  1. Люба матінка моя,

Як пишаюсь нею я

В неї руки золотії

Серцем кожного зігріє.

  1. Мама, мамочка, матуся,

Я до неї пригорнуся.

Вона добра і привітна,

Ніби сонце в небі світла!

  1. Хто розкаже мені казку,

Хто щедріший всіх на ласку?

Ти, матусю, наймиліша,

В цілім світі – найрідніша!

  1. Хто нас любить і голубить,

Пестить, гладить ніжно й любо?

Пригортає до серденька?

Ти, моя найкраща ненька!

  1. Тато сильний і завзятий,

Він господар в нашій хаті.

Все майструє, все ладнає,

Бо до всього хист він має.

  1. Дід і бабця у пошані,

Вони — праці ветерани.

Всіх онуків міцно люблять,

Наче пташенят голублять.

  1. Є у мене два брати,

Кращих в світі не знайти!

Ось і вийшло всіх сім «Я»,

Знайте, — це і є сім'я.

Пісня « Кажуть мама й тато»

Ведучий: Кожному із нас близькі і дорогі слова «дім», «сім’я», «діти». Ці знайомі та надійні слова випромінюють світло і тепло, дарують відчуття надійності. Тато і мама! Чи є в світі тепліші слова? Ні! Батьки дали нам життя і ведуть нас по ньому. І така вже бачите їхня доля, все життя супроводжувати свою дитину. Діти – продовження своїх батьків. В народі кажуть: «Без сім’ї немає щастя на землі». Так, дійсно, саме в сім’ї дитина робить свої найперші кроки, звідси вона відправляється в своє самостійне життя, навчається любові і добра, вчиться шанувати свій рід, свою землю. Образи батька, матері та дітей  увійшли в прислів’я. В народі кажуть: «Хто батьків має, той у добрі зростає».

Учень: Учні нашого класу приготували  прислів’я  й  приказки  про сім’ю,  родину.

Послухайте їх.

-  Шануй батька й неньку – буде тобі скрізь гладенько.

-  Нема того краму, щоб купити маму.

-  У сокола і діти соколята.

-  Матері ні купити, ні заслужити.

-  Добрі діти – батькам вінець, а злі діти – батькам кінець.

-  Материн гнів, як весняний сніг: рясно впаде, та скоро розтане.

-  Добре й неньці, як дитина в славі.

-  Мати одною рукою б’є, а другою гладить.

-  Який дуб - такий тин, який батько – такий син.

-  З батьком суд коротенький.

-  Який кущ – така й калина, яка мати – така й дитина.   

-  Яка сім’я, такий  і  я.

-  Батько краще догляне семеро синів, ніж семеро синів батька.

-  Нема цвіту білішого, як цвіт на калині, нема в світі ріднішого, як мати дитині.

-  Батьківська лайка – дужча за материнську байку.

-  Батько не мати – не поцілує, не приголубить.

-  На сонці добре сидіти, а коло матері добре жити.

-  Яке дерево – такі й квіти, які батьки – такі й діти.

Пісня «Мама і я »

Все із доброго чи злого,

Починається з малого.

Листя виросте з листочка,

З нитки витчеться сорочка.

Хліб з маленької зернини,

Дощ із чистої краплини.

А людина — із дитини.

Учитель. Діти, а які ваші мами і тати?

Діти. Добрі, милі, гарні, веселі.

Учитель. Батьки, я бажаю вам, щоб ваші діти-квіти ніколи не в'яли, адже вони тільки починають рости і набираються сил, і їм так потрібна ваші увага, турбота, порада і догляд. Готуючись до свята, ми шукали відповіді на запитання : яка моя родина???? Відповідь перша:

Інсценізація «За що ти, мамо, мене любиш »

Дитина Скажи, матусенько, мені за що мене ти так кохаєш? 

Ти бережеш мене у сні і вдень мене все доглядаєш.

Мама Люблю тебе, бо чемна ти, бо слухаєш мене завжди.

Люблю тому, що ти весела, мов ластів'ятко чарівне.

Але скажи мені, малятко, чому ти любиш так мене?

Дитина За твою ласку, мамочко моя.

За те, що ти так дуже дбаєш,

Щоб жила в щасті завжди я.

Обійму я тебе, поцілую,

Рідна матусю моя.     

Відповідь друга : Наше відео інтерв’ю  (перегляд відео)

Відповідь третя: Пісня «А сорочка мамина..»         

Наталка:  Мамо, вчителька вчора  нам сказала, щоб ми допомагали вдома. Я помила посуд, замела підлогу, сходила до крамниці по хліб та молоко.

Мама:   А сьогодні чомусь допомоги я не дочекалася, доводиться нагадувати. Допоможи мені, доню!

Наталочка: А сьогодні нам вчителька нічого не казала!

Учитель. А діти у нас щиросердні, працьовиті, талановиті, отже, батьки – теж. А як же діти уявляють собі сім’ю?

Всі разом. Тато, мама і я – ось моя сім’я!

Учень. А в сім’ї  повинні  панувати  мир, злагода та взаєморозуміння. Зараз ми перевіримо, чи  знаєте  ви звички та інтереси  один одного, як обізнані ваші родини  про пам’ятні  дати  батьків та  дітей.

Оголошується конкурс для сімей.

КОНКУРС «ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ  ОДИН  ОДНОГО ?»

(Визиваються  сім’ї: тато,  мама  і  дитина).   

Завдання для дітей:

- Яка улюблена страва у твого татуся?

- Коли день народження твоєї мами?

- Яким квітам віддає перевагу твоя матуся?

- Що тобі слід робити, щоб твоя мама посміхнулась?

- Яку річ у вашій  сім’ї  вважають  найціннішою?

Завдання для татів:

-    Назвіть улюблену пісню вашої дружини.

-    Назвати  донечку лагідними словами.

- Яку страву готує найкраще ваша дружина?

-   Улюблений урок вашого сина.

-    Улюблені солодощі дитини.

Завдання мамам.

-   Улюблене заняття вашої дитини (хоббі).

-   Яка мрія у вашої дитини?

-   Назвати друзів своєї  дитини.

-   Яка погода була в день народження вашої дитини?

-   Улюблена телепередача вашого чоловіка. 

Учитель: Молодці, учасники нашого конкурсу. Ми за вас  раді.

Ведучий: Діти! А чи не траплялося вам конфліктувати зі своїми батьками? А як ви з положення виходили? Ось як це вдалося зробити героєві вірша Анатолія Костецького

Ну і мама. Ну і тато.

Наче справжні дошкільнята.

Нічогісінько не знають –

Смішно і сказать комусь

Бо щодня мене питають

Лиш одне „Чому й чому”

Ти чому образив Віту?

А чому отримав двійку?

А чому прийшов так пізно?

І чому в шкарпетках різних?

Ти чому такий непослух?

А чому не стелиш постіль?

Ти чому це вірш не учиш?

А чому портфель без ручки?

І чому такий синець?

Ох настане мій кінець

Не поясниш їм ніколи

Хоч би й дуже захотів...

Треба їх віддать до школи –

Хай питають вчителів.

Таночок «Український»

Учитель. Мама — найкраще у світі слово, але крім мами у нас є і ще тати.           

  1. Татку, любий татку,

Соколоньку ясний.

           Який ти наш добрий,

Який ти наш класний!

Можу я, маленька,

         Цілий світ сходити.

          Море переплисти,

          В небо полетіти.

  1. Та знайти— не знайду я таке словечко,

Щоб виказати татові всю любов сердечка.

Де знайти співанку, аби оспівати,

Де ті фарби взяти, аби змалювати?

  1. Хоч би заспівала я краще за пташатко,

Та не виспіваю я всю любов до татка.

За любов миліший, кращий за малюнок

Нашим татам милим буде поцілунок.

  1. За все найкраще у житті,

За ваші руки золоті,

За ваші добрії серця,

Ми вам вдячні без кінця.

              Пісенька - танок «Цьом-цьом» 

Сценка.

Автор. Закортіло татусеві

Перевірить сина

І дізнатись як встигає

У школі дитина

Батько. – Що стоїш? Чого боїшся?

Підійди до мене.

Дай –но мені свої зошити

І неси щоденник.

Автор. Подивився у зошити

Що й казать не знає:

Одна двійка з-за другої

Звідти виглядає

Подивився у щоденник

І в наступ на сина

Батько. Та у тебе лиш зі співів

Добре та Відмінно

Ах ти лобуряко,

(і паска знімає)

У зошитах повно двійок

А він ще й співає

Учитель: А зараз я пропоную послухати розмову батька і сина.   

                                           

Сценка

Син: Тату, а чому по небу пливуть хмари?

Батько: Підеш до школи – дізнаєшся!

Син: Тату, а у Баби Яги є бабенята?

Батько: Звідки я можу знати?

Син: Тату, а скутер не любить цукерок?

Батько: Не знаю, я його не запитував. 

Син: Тату, а ти не сердишся, що я у тебе про все запитую?

Батько: Що ти, сину? Чим більше ти будеш запитувати, тим більше будеш знати.

(Син виходить.)

Батько: От уже непосидюче!  Хоч би швидше закінчились канікули і тебе до школи відправити.

Учень:  Дорогий, хороший, любий  тато!

             Кращого за тебе не знайти.

             Дорогий, хороший, любий тато!

             Як чудово, що у нас  є  ти.

Пісня « Україна – це ти! »

Учитель: Тато! Який він? Суворий,  вимогливий, його любов  до дітей  стримана  і врівноважена. Ваші батьки виховують вас, хочуть, щоб ви були працьовитими, щоб вас поважали – хочуть пишатися вами.  А як же часто  хлопчикам хочеться бути схожими на своїх татусів!

Учень: А зараз ми оголошуємо конкурс для дуетів: батько – син.                              

Конкурс «КОЛЬОРОВІ КУЛЬКИ»

Дістати із кульки завдання і виконати його.

Завдання: 1. «Силачі». Хто швидше покладе руку супернику .

                  2. Зав’яжи бантик доньці, сестричці.

                  3. Хто швидше одягне дівчинці шапку, шарф і рукавички.

                  4. Зав’язати хустинку

5. Порахувати гроші

6. Намалювати сонце із зав’язаними очима

7. Заплести косу

8. Збери врожай

Учитель: Зі слів дітей – улюблений час у родині, у кожній  сім’ї – це  вечірні години, коли всі повертаються додому. Можна зібратися разом за столом, відпочити і, навіть, погратися.

Давайте і ми також пограємося. 

Учень:

Зіграти хочеться мені

Із вами, друзі, в «Так» чи «Ні».

Я вам питання задаю,

Готуйте відповідь свою.

Відповідай, коли мастак

Єдиним словом «Ні» чи «Так».                           

ГРА  «ТАК» чи «НІ».  

  – Ви  мамі вдома допомагаєте?

  • Ліжко зранку заправляєте?

- Посуд  миєте?

- Чашки  б’єте?

- А маленьких доглядаєте?

- І в сніг перекидаєте?

Учитель: У ваших батьків завжди вдома  багато турбот. Тому потрібно їм допомагати. Пропонуємо інсценізацію вірша А. Костецького «Домашній твір». Можливо, хтось із вас впізнає себе?

Автор: Вітько - бідак  страждає так, аж дригає ногами.

             Він за столом, він пише твір: «Я помагаю мамі».

             Старанно олівець гризе, та супить брови грізно,

             Але нічого, - хоч умри! – до голови не лізе.

             Та ось тихесенько зайшла  в його кімнату мама.

Мама:   Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.

Син:     Ідея!

Автор: Вигукнув синок, а мамі:

Син:   Ну й морока! Сама іди! Я твір пишу, роблю важкі уроки.

Автор: І мама вийшла, а Вітько швиденько пише в зошит:

Син:    Я в магазин  завжди ходжу, коли мене попросять…

Автор: Хвилин  за десять мамам знов  з’являється  у дверях.

Мама:  Вітюнь,  картопельки  начисть,  а я зварю вечерю.

Син:    Сама  начисть!

Автор: Кричить Вітько, та так, що ледь не лопне.

Син:     Я твір пишу, я зайнятий! Сама вари картоплю!

Автор:  Виходить мама, а синок писати знов сідає:

Син (пише): Я мамі сам варю обід, вечерю та сніданок.

Автор:    Радіє син.

Син:        Не твір, а люкс!

                Оцінка буде гарна.

Автор:     І геть не думає про те,

                 Що він радіє марно.

Танок «Жартівливий»

Учитель. Діти, а хто у вашій родині є, крім мами і тата, із старших? Такий же рідний і близький вам?

Діти. Бабусі і дідусі.

Учень . Бабусі і дідусі — батьки ваших батьків. Вони добрі, щирі, близькі і рідні вам люди. Вони дуже люблять вас, своїх онуків. Хто краще від бабусі і дідуся вміє пригорнути, казку розповісти, колискову заспівати, піти в парк погуляти, щось змайструвати, а часом і смачненьким почастувати.

Учитель.  Ви все про них знаєте, тож давайте зараз їх привітаємо.

1. Бабусі нас голублять,

          Так ніжно пригортають,

          Ну так, як другі мами,

          Причісують, навчають.

2. Хто нас дуже, дуже любить,

Нагодує, приголубить?

Це бабуся молоденька,

Це моєї мами ненька.

3. Наш дідусь життя прожив,

Скарб великий він нажив –

Двійко милих онучат

Скрізь гасають та кричать!

На коліна посідають,

Про минуле розпитають…

Дідом я своїм горжуся –

Я люблю тебе, дідусю!

4. Ще сонце не встало,

Ще тільки сіріє -

Мене від світанку

Два сонечка гріють.

Два сонечка ясні

Від ранку до ночі –

Це дивляться тепло

Бабусині очі.

5. Вже сонце схилилось,

Пташки сплять у гаї,

Засну – наді мною ж

Два сонечка сяють.

Два сонечка ясні

Від ранку до ночі -

Два сонечка красні,

Бабусині очі.

6.- Мій, любесенький дідусю, ти зроби мені свисток,

Ти знайди мені, дідусю, біленький грибок.

Ти хотів мені, дідусю, казку розказати,

Обіцяв мені, дідусю, білочку спіймати...

- Добре, добре, дітки, дайте тільки срок,

Буде вам і білка, буде і свисток. 

Учитель . Діти, а чомусь засумували наші бабусі і дідусі, вони, напевно, теж хочуть пограти у гру. Ану кличте їх.

Танок «Маленьких утят»

Конкурс: «Хто назве більше страв з картоплі»

«Хто назве більше солодощів»

«Хто знає більше квітів»

Перегляд відео «На гостині у бабусі»

Учитель: Дітям завжди хочеться, щоб батьки більше вільного часу проводили з ними. Але не завжди так виходить…Послухайте вірш А. Костецького «Новий Закон»

Коли б начальником я став

Хоч на одну годину,

То я б одразу наказав

Закон ввести єдиний:

У дні святкові й вихідні

Батьків не допускати

Без нас у парк, на стадіон,

До цирку й до театру.

Ще й всюди входи спорядив

Словами охоронними:

«Вхід без дітей для всіх батьків

Суворо заборонено!»

Пісня «Хай завжди буде сонце»

ТАНЦЮВАЛЬНИЙ  КОНКУРС для мам і татусів  «ОРИГІНАЛЬНІСТЬ»

Учитель: Ось і добігає кінця наша зустріч. Ми подружилися, породичалися, краще пізнали один одного, стали справжньою шкільною родиною. І як рід, родина будемо завжди разом радіти успіхам, разом працювати і відпочивати, разом зростати та розумнішати.

Учень:  Шановні батьки, дякуємо вам, що ви завітали до нас на свято.

Учень:        Поклонимося щодня батькові низенько,

                    Бо в нього серденько до твого близенько.

                    Поклонимося щодня матері ще нижче,

                    Бо серденько в неї до твого ближче.

Всі разом:    Обіцяємо батьків шанувати повсякчас

                    І подякуємо їм за любов до нас.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!