Сценарій свята "Містер школи"

Опис документу:
Сценарій розважальної програми "Містер школи" проводиться для учнів 8-11 класів. Кількість учасників заходу не обмежена. Свято може бути загальношкільним, або проводитись у класі. Хлопці беруть участь у інтелектуальних, творчих та силових змаганнях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій "Містер школи"
 Вед.: 1. Усім привіт! Ми раді вас вітати на нашому святі.

Вед.: 2. Ми – дівчата – завжди хочемо бути сильними, сміливими, самостійними. Але у душі завжди мріємо про те, щоб поруч був сильний, розумний, мужній хлопець, який би захистив нас від всіх напастей цього світу.

Вед.: 1. Адже, насправді ми не «залізні леді», а ніжні тендітні створіння, які потребують ласки, тепла та розуміння…

Вед.2: Сьогодні ми зібралися в цьому залі, аби обрати найрозумнішого, найсильнішого, найспритнішого і взагалі най, най, най ... містера школи. Нещодавно, як ви знаєте, ми відсвяткували день збройних сил України. І перш, ніж розпочати наше шоу, я хочу привітати чудових, сильних, спритних — наших юнаків. І побажати вам всього — всього — всього найкращого!
Вед.1: Ну що ж, а тепер ми запрошуємо до конкурсу наших лицарів. Зустрічайте! Отже,
№ 1  
№ 2  
№ 3  
№ 4 
№ 5  
№ 6  

7

8

9

10
Вед.2: Ми познайомилися з конкурсантами, але який конкурс без журі. Сьогодні в журі лише жінки. Вітайте!

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

Вед.1: Кожна людина - це маленький Всесвіт. Щоб розібратися в собі, часом не вистачає цілого життя.
Вед.2: І все-таки спробуємо? Пропонуємо до вашої уваги перший конкурс , який називається «Дозвольте відрекомендуватись»

Вед.1: конкурсанти по черзі представляються, розказують про свої захоплення, інтереси, хобі, найбільшу мрію.

Вед.2: дякуємо учасникам за чудове представлення, та проводжаємо їх бурхливими оплесками готуватися до наступного виходу!!
Вед.1: перший конкурс, який щойно пройшов наше журі оцінює за  п’ятибальною системою , як ,власне , і всі наступні конкурси

Вед.2: що ж, хлопці, переходимо до наступного конкурсу.

Вед.1: ми запропонували нашим учасникам підготувати розповідь “Яким я уявляю себе через 10 років”. Отже, починаємо.

Вед.2: Шановні учасники, запрошуємо до наступного конкурсу «Запрошення»

Вед.1: Уявіть собі, що ви побачили дівчину своєї мрії, яка йде на іншому боці вулиці. Вас розділяє дорога з багатьма автомобілями, які мчать туди- сюди, на якій немає світлофорів і пішохідної доріжки. Що ж робити, якщо ви хочете запросити її кудись? Адже вона вас все одно не почує, до того ж виховані люди не стануть кричати на вулиці. Єдиний вихід – використати жести.

Вед.2: Отже, на картках написано завдання. Кожен по черзі витягує свій «пропуск» і зразу ж намагається запросити дівчину

(в кіно, на рок-концерт, покататися у човні, покататися на санчатах,  пограти в сніжки, на дискотеку, в ресторан, покататися на роликах, покататися на велосипеді, сходити в зоопарк, в цирк, поїсти морозиво.)

Вед.1: Слово надається нашому вельмишановному журі.
Вед.2: Чергове випробування вже завершилося, оцінки виставили. Я бачу, всі в гарному настрої, отож продовжуємо.

Вед.1: А зараз я оголошую наступний конкурс – конкурс "Ораторів”. Напевно всі ви в дитинстві у дитячому садочку розповідали вірш "Киця Мура? Ну тоді ви зараз повинні його розповісти.

Вед.2: Наприклад: вірш потрібно розповісти , якщо ви не вимовляєте букву "Р”. (демонструє як потрібно розповідати вірш). Зрозуміло?

Киця Мура,

де ти була?

У коморі.

Що ти вкрала?

Кусок сала.

Де ти діла?

Сама з*їла!

ви – японець;

ви образились;

ви дуже щасливі;

ви неуважні;

ви – старий дідусь;

ви –маленький хлопчик, який тільки – що почав говорити;

ви – хуліган;

ви – грузин;

ви – дуже несміливий;

ви – дуже крутий ;

ви гніваєтеся;

ви втомилися;

вас наздоганяють.

Вед.1: А наш наступний конкурс «Ситуація». Я запропоную вам різні життєві ситуації, з яких треба вийти з гідністю і проявити себе джентльменом.
СИТУАЦІЇ
*Ти прийшов до друга на День народження. Роззувся і побачив, що в тебе на шкарпетці дірка. Це ж побачило і кілька дівчат. Як ти вчиниш?

*Ти на дискотеці побачив чарівну дівчину, яка тобі дуже сподобалася. Але ти не наважився запросити її на танець, бо не вмієш танцювати зовсім. І ось, коли оголосили білий танець, вона сама запрошує тебе. Твої дії?
* Уявіть, що ви йдете з своєю дівчиною, по дорозі причепився інший юнак. Ваші дії?
* Уяви, ти закоханий у двох дівчат і вони до того ж найкращі подруги. Як вчиниш?
* Ти їдеш в автобусі, і заходить красива дівчина, в яку ти з першого погляду закохуєшся. Що ти зробиш аби привернути її увагу, а можливо, і закохати її в себе?
* А чи хотів би ти мати гарем? І чому?
* Як ти вважаєш, хто і що повинен робити по господарству? 
Вед.2: Після цього конкурсу ми побачили, що наші хлопці в кишеню за словом не лізуть. Але як вважає журі?
Вед.1:  А наступний конкурс «Імена дівчат»

Вед.2: Уявіть, що сьогодні ви перейшли в іншу школу, ви – новенький у великому класі, і вам треба запам’ятати імена. Зараз ми перевіримо, як багато жіночих імен вже є у вашій пам'яті.

Вед.1: Хлопці стають в лінію всі разом, і називають жіночі імена по черзі – хто не сказав чи повторив вже назване, стоїть, не робить крок. Найбільше балів отримує той хлопець, який зробив найбільше кроків.

Вед. 2: Дівчата можуть свої кучері і розпустити, і красиво заплести. Але чи вдасться нашим учасникам – зараз побачимо.

Вед.1: Запрошуємо до конкурсу «Я тобі троянди в коси заплету».

Вед.2: Хлопці повинні заплести своїм асистенкам справжню косу

МУЗИКА

Вед.1: До слова запрошуємо журі

Вед.2: В чому б ще випробувати наших хлопців?

Вед.1: Не знаю…

Вед.2 Здається придумала! Конкурс «Відгадай мультфільм за кадром»

Вед.1: Шановні хлопці, запрошуємо вас до наступного конкурсу, який називається «Силовий». Ваше завдання: потрібно надути повітряну кульку так, щоб вона лопнула. Хто це зробить першим – той переможець.

Вед.2: Ми переконалися, що наші конкурсанти вміють все, або ... майже все. Дякуємо їм!
Вед.1: А ми продовжуємо і пропонуємо хлопцям за 3 хв. придумати історії  про:

-собаку, яка жила у холодильнику,

-ворону, яка любила кататися на велосипеді.

-щуку, яка грала на гітарі,

-березу, яка хотіла навчатися плавати.

-хруща, який дуже боявся висоти.

Вед.2: А поки хлопці складають історію, пропонуємо конкурс для вболівальників:

1. Назвіть бога війни у давніх римлян (Марс)
2. Скажіть французькою “гарно складений пучок квітів” (букет).
3. Назвіть найближче до землі небесне тіло (Місяць)
4. Ім’ям якого відомого футболіста названо каву ? (Пеле) 
5. Продовжіть прислів’я “Що посієш, те й ...” (пожнеш)

Вед.1: Попросимо членів журі оголосити підсумки конкурсів, які вже відбулися.

Вед.2: Кожному з учасників роздано конверт, в якому знаходиться цукерка. Жестами та мімікою ви повинні показати назву цукерки. Журі враховує артистичність та кмітливість учасників. Починаємо.

Вед.1: Пропонуємо нашим учасникам ПРИДУМАТИ НОВУ (іншу) НАЗВУ УРОКАМ: Математики,

украінської мови,

фізкультури,

трудового навчання,

історії,

малювання,

музики,

хімії,

англійської мови.

Вед.2: Зазвичай, дівчатам дуже подобаються актори і танцівники. І саме сьогодні ми визначимо, які таланти ховаються в наших хлопцях, чи вміють вони танцювати або перевтілюватися в яких-небудь персонажів. Пропонуємо до вашої уваги останній конкурс «Танцювальний»

Вед.1: А танцювати учасники будуть так, як написано на папірці.

(Хлопців ділимо на групи. Перша група танцює як жуки, друга – як старі дідусі, третя – як репери, четверта – як балерини)

Вед.2: Дякуємо нашим учасникам! Нехай ваші сила та мужність завжди живляться любов’ю та підтримкою близьких і рідних. І після будь-яких "баталій", які часто трапляються у повсякденному мирному житті, вдома на вас завжди чекає затишна гавань. 
Мі
цного здоров’я Вам, успіхів та надійного тилу!
І нехай вам завжди буде кого захищати, але не буде від кого!

Вед.1: І до слова запрошуємо наших суддів.

Вед.2: Дякуємо всім! До нових зустрічей!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00