Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Сценарій "Містер школи"
Вед.: 1. Усім привіт! Ми раді вас вітати на нашому святі.
Вед.: 2. Ми – дівчата – завжди хочемо бути сильними, сміливими, самостійними. Але у душі завжди мріємо про те, щоб поруч був сильний, розумний, мужній хлопець, який би захистив нас від всіх напастей цього світу.
Вед.: 1. Адже, насправді ми не «залізні леді», а ніжні тендітні створіння, які потребують ласки, тепла та розуміння…
Вед.2: Сьогодні ми зібралися в цьому залі, аби обрати найрозумнішого, найсильнішого, найспритнішого і взагалі най, най, най ... містера школи. Нещодавно, як ви знаєте, ми відсвяткували день збройних сил України. І перш, ніж розпочати наше шоу, я хочу привітати чудових, сильних, спритних — наших юнаків. І побажати вам всього — всього — всього найкращого!
Вед.1: Ну що ж, а тепер ми запрошуємо до конкурсу наших лицарів. Зустрічайте! Отже,
№ 1
№ 2
№ 3
№ 4
№ 5
№ 6
№7
№8
№9
№10
Вед.2: Ми познайомилися з конкурсантами, але який конкурс без журі. Сьогодні в журі лише жінки. Вітайте!
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Вед.1: Кожна людина - це маленький Всесвіт. Щоб розібратися в собі, часом не вистачає цілого життя.
Вед.2: І все-таки спробуємо? Пропонуємо до вашої уваги перший конкурс , який називається «Дозвольте відрекомендуватись»
Вед.1: конкурсанти по черзі представляються, розказують про свої захоплення, інтереси, хобі, найбільшу мрію.
Вед.2: дякуємо учасникам за чудове представлення, та проводжаємо їх бурхливими оплесками готуватися до наступного виходу!!
Вед.1: перший конкурс, який щойно пройшов наше журі оцінює за п’ятибальною системою , як ,власне , і всі наступні конкурси
Вед.2: що ж, хлопці, переходимо до наступного конкурсу.
Вед.1: ми запропонували нашим учасникам підготувати розповідь “Яким я уявляю себе через 10 років”. Отже, починаємо.
Вед.2: Шановні учасники, запрошуємо до наступного конкурсу «Запрошення»
Вед.1: Уявіть собі, що ви побачили дівчину своєї мрії, яка йде на іншому боці вулиці. Вас розділяє дорога з багатьма автомобілями, які мчать туди- сюди, на якій немає світлофорів і пішохідної доріжки. Що ж робити, якщо ви хочете запросити її кудись? Адже вона вас все одно не почує, до того ж виховані люди не стануть кричати на вулиці. Єдиний вихід – використати жести.
Вед.2: Отже, на картках написано завдання. Кожен по черзі витягує свій «пропуск» і зразу ж намагається запросити дівчину
(в кіно, на рок-концерт, покататися у човні, покататися на санчатах, пограти в сніжки, на дискотеку, в ресторан, покататися на роликах, покататися на велосипеді, сходити в зоопарк, в цирк, поїсти морозиво.)
Вед.1: Слово надається нашому вельмишановному журі.
Вед.2: Чергове випробування вже завершилося, оцінки виставили. Я бачу, всі в гарному настрої, отож продовжуємо.
Вед.1: А зараз я оголошую наступний конкурс – конкурс "Ораторів”. Напевно всі ви в дитинстві у дитячому садочку розповідали вірш "Киця Мура?” Ну тоді ви зараз повинні його розповісти.
Вед.2: Наприклад: вірш потрібно розповісти , якщо ви не вимовляєте букву "Р”. (демонструє як потрібно розповідати вірш). Зрозуміло?
Киця Мура,
де ти була?
У коморі.
Що ти вкрала?
Кусок сала.
Де ти діла?
Сама з*їла!
ви – японець;
ви образились;
ви дуже щасливі;
ви неуважні;
ви – старий дідусь;
ви –маленький хлопчик, який тільки – що почав говорити;
ви – хуліган;
ви – грузин;
ви – дуже несміливий;
ви – дуже крутий ;
ви гніваєтеся;
ви втомилися;
вас наздоганяють.
Вед.1: А наш наступний конкурс «Ситуація». Я запропоную вам різні життєві ситуації, з яких треба вийти з гідністю і проявити себе джентльменом.
СИТУАЦІЇ
*Ти прийшов до друга на День народження. Роззувся і побачив, що в тебе на шкарпетці дірка. Це ж побачило і кілька дівчат. Як ти вчиниш?
*Ти на дискотеці побачив чарівну дівчину, яка тобі дуже сподобалася. Але ти не наважився запросити її на танець, бо не вмієш танцювати зовсім. І ось, коли оголосили білий танець, вона сама запрошує тебе. Твої дії?
* Уявіть, що ви йдете з своєю дівчиною, по дорозі причепився інший юнак. Ваші дії?
* Уяви, ти закоханий у двох дівчат і вони до того ж найкращі подруги. Як вчиниш?
* Ти їдеш в автобусі, і заходить красива дівчина, в яку ти з першого погляду закохуєшся. Що ти зробиш аби привернути її увагу, а можливо, і закохати її в себе?
* А чи хотів би ти мати гарем? І чому?
* Як ти вважаєш, хто і що повинен робити по господарству?
Вед.2: Після цього конкурсу ми побачили, що наші хлопці в кишеню за словом не лізуть. Але як вважає журі?
Вед.1: А наступний конкурс «Імена дівчат»
Вед.2: Уявіть, що сьогодні ви перейшли в іншу школу, ви – новенький у великому класі, і вам треба запам’ятати імена. Зараз ми перевіримо, як багато жіночих імен вже є у вашій пам'яті.
Вед.1: Хлопці стають в лінію всі разом, і називають жіночі імена по черзі – хто не сказав чи повторив вже назване, стоїть, не робить крок. Найбільше балів отримує той хлопець, який зробив найбільше кроків.
Вед. 2: Дівчата можуть свої кучері і розпустити, і красиво заплести. Але чи вдасться нашим учасникам – зараз побачимо.
Вед.1: Запрошуємо до конкурсу «Я тобі троянди в коси заплету».
Вед.2: Хлопці повинні заплести своїм асистенкам справжню косу
МУЗИКА
Вед.1: До слова запрошуємо журі
Вед.2: В чому б ще випробувати наших хлопців?
Вед.1: Не знаю…
Вед.2 Здається придумала! Конкурс «Відгадай мультфільм за кадром»
Вед.1: Шановні хлопці, запрошуємо вас до наступного конкурсу, який називається «Силовий». Ваше завдання: потрібно надути повітряну кульку так, щоб вона лопнула. Хто це зробить першим – той переможець.
Вед.2: Ми переконалися, що наші конкурсанти вміють все, або ... майже все. Дякуємо їм!
Вед.1: А ми продовжуємо і пропонуємо хлопцям за 3 хв. придумати історії про:
-собаку, яка жила у холодильнику,
-ворону, яка любила кататися на велосипеді.
-щуку, яка грала на гітарі,
-березу, яка хотіла навчатися плавати.
-хруща, який дуже боявся висоти.
Вед.2: А поки хлопці складають історію, пропонуємо конкурс для вболівальників:
1. Назвіть бога війни у давніх римлян (Марс)
2. Скажіть французькою “гарно складений пучок квітів” (букет).
3. Назвіть найближче до землі небесне тіло (Місяць)
4. Ім’ям якого відомого футболіста названо каву ? (Пеле)
5. Продовжіть прислів’я “Що посієш, те й ...” (пожнеш)
Вед.1: Попросимо членів журі оголосити підсумки конкурсів, які вже відбулися.
Вед.2: Кожному з учасників роздано конверт, в якому знаходиться цукерка. Жестами та мімікою ви повинні показати назву цукерки. Журі враховує артистичність та кмітливість учасників. Починаємо.
Вед.1: Пропонуємо нашим учасникам ПРИДУМАТИ НОВУ (іншу) НАЗВУ УРОКАМ: Математики,
украінської мови,
фізкультури,
трудового навчання,
історії,
малювання,
музики,
хімії,
англійської мови.
Вед.2: Зазвичай, дівчатам дуже подобаються актори і танцівники. І саме сьогодні ми визначимо, які таланти ховаються в наших хлопцях, чи вміють вони танцювати або перевтілюватися в яких-небудь персонажів. Пропонуємо до вашої уваги останній конкурс «Танцювальний»
Вед.1: А танцювати учасники будуть так, як написано на папірці.
(Хлопців ділимо на групи. Перша група танцює як жуки, друга – як старі дідусі, третя – як репери, четверта – як балерини)
Вед.2: Дякуємо нашим учасникам! Нехай ваші сила та мужність завжди живляться любов’ю та підтримкою близьких і рідних. І після будь-яких "баталій", які часто трапляються у повсякденному мирному житті, вдома на вас завжди чекає затишна гавань.
Міцного здоров’я Вам, успіхів та надійного тилу!
І нехай вам завжди буде кого захищати, але не буде від кого!
Вед.1: І до слова запрошуємо наших суддів.
Вед.2: Дякуємо всім! До нових зустрічей!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»