Сценарій спортивної розваги "Уроки Мальвіни"

Опис документу:
Сценарій розрахований на дітей молодшого, середнього і старшого дошкільного віку. Дійові особи: Мальвіна та Буратіно. Мета розваги: Формування навичок здорового способу життя. Завдання: - Розвивати фізичні здібності у дітей: швидкість, витривалість, спритність. В сценарії йдеться про казкову героїню, яка надає уроки фізичної культури для не слухняного Буратіно.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій спортивної розваги

Уроки Мальвіни

Мета: Формування навичок здорового способу життя.

Завдання: - Розвивати фізичні здібності у дітей: швидкість, витривалість,

спритність.

-Формувати вміння орієнтуватися в просторі.

-Виховувати почуття колективізму, згуртованості.

Хід розваги.

(Звучить музика з мультика Буратіно”)

З’являються герої казки : Мальвіна і Буратіно. Вони йдуть до дітей і голосно розмовляють. Буратіно дивиться в бік, як-би слухаючи, що йому говорять, Мальвіна навчальним тоном супроводжує Буратіно. Вони підходять до дітей.

Мальвіна: Буратіно! У тебе знову брудні руки, як можна сідати з такими руками за стіл? Ти сьогодні чистив зуби? Чому ти не вмився?

Буратино: Ну ось, знову ти мене вчиш! І так зійде! Іди краще вчи свого П’єро!

Мальвіна: Хлопчик мій, тобі необхідно засвоїти, що потрібно займатися спортом. Тому сьогодні я проведу для тебе спеціальні уроки, вони допоможуть тобі стати уважним, сильним та кмітливим! А запросила я тебе до дітей, які допоможуть мені провести ці уроки. Ми прийшли! Вони нас чекають!

Мальвіна: Привіт друзі! Мене звуть Мальвіна! Я подружка Буратіно, а П’єро в мене закоханий!

Буратіно: Ха-ха-ха! В неї закоханий!

Мальвіна: А що, я красуня! З блакитним волоссям! Розумна, згадай Буратіно, я вчила тебе чисто літери писати! Тиж усунув ніс в чорнило, і зіпсував весь зошит!

Буратіно: Так, я всім відомий, Буратіно, довгий ніс, з посмішою міма, наспіх зшитий ковпачок! Так, у мене характер важкий, і завзятий язичок! А ще я дууууже допитливий!

Мальвіна: Ну, раз ти, такий допитливий, тоді ми з дітьми дамо тобі уроки фізкультури. Правда діти?

Діти кричатьТак!

Буратіно: Які такі уроки? Досить мене вчити, я все знаю! От прив’язалася!

Мальвіна: Так говорити не красиво! (Буратіно кривляється)

Мальвіна: Ітак, урок перший: треба рано прокидатися, зуби чистити вмиватися, бігати, стрибати, перекидатися, загалом – спортом займатися! Діти, вранці, що ви робите, щоб рости і загартовуватися?

Діти кричатьЗарядку!

Мальвіна: Ось, Буратіно! Зараз – зарядка! Ставай скоріше!

(Лунає музика герої разом з дітьми виконують зарядку)

Буратіно: Дуже здорово у вас! А ви діти просто класс!

Мальвіна: Ну раз, Буратіно, тобі сподобалося – урок другий! Подивіться, який різноманітний спортивний інвентар на ділянці. Мені потрібні дві команди (группи Калинка і Веселка). Ваше завдання стрибаючи в кожне кільце, наче метелик, який літає з квітки на квітку, пройти по слідам, які залишила мавпочка, добігти до кубика, оминути його і повернутися до своєї команди.

(Музика для гри)

Буратіно: Ой, які ж ви молодці! Мені сподобалось, не дочекаюся, що далі буде.

Мальвіна: А у нас урок третій: для того щоб його провести мені потрібні команди групи Журавлики та Сонечко. Старші групки покажуть свою силу. Для цього їм потрібно, навприсядки, дібратися до куба, обійти його, взяти гирю пять раз підняти і побігти до своєї команди.

(Музика для гри)

Буратіно: Ох, і сильні, спритні у нас діти! Правда Мальвіно?

Мальвіна: Дійсно, атже вони щодня займаються спортом, а ще полюбляють казки. А зараз увага, діти відгадайте про яку казку йде мова:

Дід насіння посадив, з нього виріс овоч, та такий великий, що всією сім’єю витягали та на силу витягли.

Діти криать - Ріпка

Мальвіна: Вірно, тому наш четвертий урок буде схожий на витягування ріпки. Команди груп Калинка та Веселка, шикуються в дві колони. Перший учасник з кожної команди, присідає в кільце (він ріпка). Наступна дитина діжить оминаючи кільце з ріпкою, біжить до своєї команди, до нього чипляється інший гравець, і вже вони біжать вдвох. Потім, повернувшись до команди, беруть ще одну дитину, і вже вони біжать втрьох. Коли останій учасник приєднається до цієї змійки, оминаючи ріпку він забирає її.

(Музика для гри)

Мальвіна: Ну що, Буратіно тобі сподобалося?

Буратіно: Дуже, дітки молодці. Вправи виконують чітко і вірно.

Мальвіна: Буратіно скажи, а чи полюбляєш ти машини? И чи не мріяв ти стати водієм?

Буратіно: Так, полюбляю машини, але так і не навчився на них їздити.

Мальвіна: Так це не проблема, дітки з груп Журавлики та Сонечко зараз навчать тебе. (один гравець одягає обруч – він водій, всі інші – пасажири, почерзі чипляються позаду за обруч. Водій повинен перевезти усіх пасажирів.

(Музика для гри)

Буратіно: Які вони спритні, і все вони можуть, а чи відгадають мою загадку:

Кругле, але не м’яч

По столу котилося,

На підлогу впало тай розбилося.

Що це?

Діти кричать – яйце!

Мальвіна: Молодці. Доречі наступне моє завдання також пов’язане з яйцями. Їх потрібно пронести на ложечці з однієї миски в іншу. Але у нас яйця не звичайні, а пластикові. І допоможуть мені в цьому команди груп Калинка та Веселка.

Буратіно: А можна я спробую (у нього падає м’ячик-яйце), ой щось у мене не виходить. Може у діток краще вийде. (Музика для гри)

Мальвіна: Діти скажіть, а ви всі знаєте бабу-Ягу? А на чом вона літає?

Діти кричать – Да! На мітлі!

Мальвіна:Так на мітлі і ще в ступі. Нажаль у нас ступи не має, замість неї у нас мішки. В яких нам потрібно дострибати до куба, оминувши його і повернувшись на зад. Для цього ми запрошуємо команди старших груп Журавлики та Сонечко.

(Музика для гри)

Мальвіна: Ну що, Буратіно, стомився? Пропоную трішки відпочити і потанцювати.

(звучить музика. Діти та герої танцюють)

Мальвіна: Ну що ж, дійшли до кінця мої уроки. Але пам’ятайте:

Щоб рости і гартуватись

І міцніти, як броня,

Треба, друзі, нам займатись

Фізкультурою щодня!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»