СЦЕНАРІЙ РЕГІОНАЛЬНОГО КОНКУРСУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «КРАЩИЙ ЗА ФАХОМ-2018»

Опис документу:
Участь в конкурсі - це можливість представити і прославити свій навчальний заклад, заявити про себе, як про людину, що подає надії фахівця, і отримати три в одному - задоволення від змагання, визнання суддів і пам'ятні нагороди! Адже інтенсивний розвиток і швидке вдосконалення енерготехнологій вимагають нових навичок і компетенцій

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ КОЛЕДЖ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

СЦЕНАРІЙ

РЕГІОНАЛЬНОГО КОНКУРСУ

ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

«КРАЩИЙ ЗА ФАХОМ-2018»

Розробила:

Викладач спец. дисциплін - Гмиряк Г.Л.

м. Кривий ріг

2018 р.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Конкурс, або змагання, яке має на меті виявити кращих з числа учасників, є однією з ефективних форм роботи в рамках виробничого навчання і дозволяє виявляти і розвивати інтереси і здібності студентів.

Конкурсні завдання теоретичної частини побудовані на залученні знань з області таких предметів, як «Хімії», «Фізики», «Фізичної культури», «Математики», «Інформатики», «Електротехніки», «Конструкційних матеріалів», «Електричних машин», «Електричних вимірювань», «Електропостачання», що дозволяє здійснювати проведення між предметних зв'язків.

У практичній частині, під час складання схеми студенти повинні показати практичні навички з читання електричних схем, зібрання схеми електроприводу асинхронного електродвигуна, монтажу домашньої електропроводки, паяння електричної схеми.

Для ускладнення конкурсу можливе додавання в теоретичну частину питань з предметів «Електропостачання», «Електрообладнання», в практичну частину - завдань щодо виявлення та усунення несправностей.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

при організації конкурсу професійної майстерності

1. Проводячи конкурс, необхідно створити атмосферу активності, в якій комфортно працювати всім: і командам, і організаторам, і журі, і глядачам.

2. Будь-яке завдання, яке включене в програму, має бути цікавим не тільки для тих, хто в ньому бере участь безпосередньо, але і для глядачів. Інтерес цей може бути викликаний несподіваними труднощами, які виникають перед конкурсантами, динамічним рішенням завдання, наочністю, сучасністю і барвистістю оформлення.

3. Конкурс необхідно заздалегідь ретельно готувати, як особливий жанр масового змагання. Завдання повинні змінювати один одного за заздалегідь підготовленим «сценарієм».

4. При проведенні конкурсу необхідно дотримуватися вимог з охорони праці та техніки безпеки.

5. Важливо, щоб конкурс йшов безперебійно, щоб не виникало затримок, що викликаються підготовкою наступного змагання. Це забезпечується активністю помічників ведучого і грамотним поєднанням завдань конкурсу.

6. У кожному конкурсі повинен бути обов'язково елемент пізнавальності.

7. Складаючи програму конкурсу, потрібно прагнути до того, щоб в ній чергувалися різні форми змагань. Одноманітність стомлює, притупляє увагу, знижує інтерес до змагань у самих конкурсантів і глядачів.

8. Програма конкурсу повинна бути добре розрахована за часом, а складові її елементи так скомпоновані, щоб між ними не виникало надто затяжних пауз.

МЕТА КОНКУРСУ:

Виховна:

- розвиток пізнавального інтересу, логічного мислення, виховання інформаційної культури.

- повторення і закріплення основного програмного матеріалу, вираженого в неординарних ситуаціях.

Навчальна:

- вдосконалення, узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок з курсу фахових дисциплін;

- підвищення якості підготовки молодих фахівців;

- формування умінь і навичок, які носять в сучасних умовах загальнонауковий, загально інтелектуальний характер.

Розвиваюча:

- розвиток логічного мислення, пам'яті, уважності, розширення кругозору.

- оцінка та підвищення рівня професійної підготовленості випускників коледжу;

- розвиток загальних і професійних компетенцій студентів;

- вміння застосовувати отримані знання з теоретичного навчання на практиці;

- створення системи підтримки обдарованих студентів.

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

    1. Створюється оргкомітет у складі:

Голова – Г.Л. Гмиряк – голова РМО електротехнічних дисциплін,

С.В.Кожемякін – заступник голови організаційного комітету, викладач Індустріального коледжу «Криворізький національний університет»

Л.І.Кучеренко – член організаційного комітету, викладач Індустріального коледжу «Криворізький національний університет»

Г.О.Нікітіна - член організаційного комітету, викладач Індустріального коледжу «Криворізький національний університет»

Л.П.Сушко - член організаційного комітету, викладач Індустріального коледжу «Криворізький національний університет»

І.О.Стаднік - член організаційного комітету, викладач Індустріального коледжу «Криворізький національний університет»

    1. Визначається дата і час проведення конкурсу .

    2. Підготування кабінетів і обладнання для кожного етапу конкурсу.

    3. Складання завдань кожного етапу

    4. Затвердження положення конкурсу

    5. Створення наочних матеріалів.

    6. Організація зустрічі команд – конкурсантів.

    7. Проведення техніки безпеки для участі в практичної частині конкурсу.

ХІД ЗАХОДУ:

СЛАЙД 1

Ведучий:

- Вітаємо, дорогі друзі! Ми раді вітати Вас на урочистій церемонії відкриття регіонального конкурсу професійної майстерності серед студентів коледжів Північного регіону «Кращий за фахом -2018».

СЛАЙД 2

Скажіть мені, а ви знаєте хто такі професіонали, або майстри своєї справи?

Майстри - це люди, які з задоволенням роблять те, що не виходить у інших. Народна мудрість говорить:

«Каков мастер, такова и работа. Без фантазии и интуиции ты не мастер, ты просто ремесленник».

Одне з найбільш захоплюючих видовищ в світі - дивитися, як працює Майстер, і не важливо, чим саме він займається. Пише картину, робить машину, створює сайт - не має значення. Коли людина виконує справу, заради якої народилася на світ, вона чудова.

СЛАЙД 3

Людина винайшла їжу і світло,

Навчилась обробляти камінь.

А потім треба стало світло

Обзавелись люди свічками

Та час ішов і свічок миги

Не вдовольняли праць зазвичай.

Едісон, Яблочков, Ладигін

Винайшли світло електричне.

А там машина парова

Крутити почала динамо

Електротехніка нова

Звично ввійшла у побут з нами.

Ми збудували ГЕС і ГРЕС,

Дротами землю обснували

На річках наших стали ГЕС

Атом в електрику загнали.

В людей є розум, мова, етика,

Комп’ютер, ксерокс, Інтернет.

Тому тепер без енергетики

Не можна рухатись в перед.

Прогрес і далі буде йти,

Сягнули в космос, кібернетику.

Нам, розвивати й берегти

Треба електроенергетику!

Отже сьогодні ми тут зібралися для того щоб з'ясувати хто ж все-таки найуміліший, розумний і володіє навичками такої чудової професії: Електрик. І для цього ми з вами здійснимо цікаву туристичну подорож «До вершин професійної майстерності»

СЛАЙД 4

Але спочатку давайте познайомимося.

Слово для представлення своєї команди надається:

Автотранспортному коледжу (КАТК «КНУ»)

СЛАЙД 5

Гірничому коледжу (ГК «КНУ»)

СЛАЙД 6

Гірничоелектромеханічному коледжу (ГЕМК «КНУ»)

СЛАЙД 7

Жовтоводському промислового коледжу (ЖВПК ДНУ ім. О. Гончара)

СЛАЙД 8

Індустріальному коледжу (ІК «КНУ»)

СЛАЙД 10

Тепер, коли ми познайомилися з командами, можна представити і журі:

Голова журі Казанова Зоя Миколаївна – директор ІК КНУ;

Бешкарьова Любов Михайлівна – методист коледжу;

Решетило Маргарита Сергіївна – заступник директора з учбової роботи;

Лазебна Світлана Миколаївна – заступник директора з виховної роботи;

Золочевська Наталія Олексіївна – завідувач навчально методичної лабораторії.

СЛАЙД 11

Подорож «До вершин професійної майстерності» пройде по п’ятьом станціям для кожної команди. На кожній станції ви зупиняєтеся тільки на 10 хвилин. За сигналом викладача ви повинні припинити роботу і перейти на іншу станцію, яка записана у вас наступним номером.

Викладач перевірить вашу роботу на станції і впише кількість зароблених балів у залізничний квиток, кожний з вас може використати квиток тільки один раз. При правильному виконанні завдання ви отримуєте 10, 9, 8 і т д балі в залежності від часу, при неправильному виконанні 5, 4,3 і т д.

Команда і студенти, які набрали найбільшу кількість балів отримують грамоти та призи.

Наш поїзд сьогодні проходить по станціям:

Станція “Що? Де? Коли?"

Теоретичне завдання являє собою перевірку теоретичних знань з предметів хімії, фізики, фізичної культури, математики, інформатики, електротехніки, конструкційних матеріалів, електричних машин, електричних вимірювань, електропостачання

Станція “Знатоків"

Зібрати електронний конструктор

Станція «Золоті руки»

Спаяти електричну схему

Станція «ЖКХ»

Зібрати схему домашньої електропроводки

Станція “Асинхронних двигунів"

Монтаж здійснюється на стенді. Умовою правильно зібраної схеми є включення і правильна робота асинхронного двигуна

СЛАЙД 12

ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ

Хочу вам напам’ятати, що професія електрика є дуже небезпечною, тому при роботах необхідно дотримуватися правил техніки безпеки. Головна небезпека електричного струму, то що він невидимий!

Дуже часто причиною ураження електричним струмом стає наша неуважність, бажання заощадити пару хвилин. Але життя занадто цінна, щоб ризикувати ним через дрібниці. Тому дуже важливо знати і дотримуватися правил безпеки. Багато хто вважає, що ці правила «придумали труси», але ніколи не варто забувати, що практично за кожним пунктом правил стоїть чиясь загибель або як мінімум травма.

Умовою отримання залізно дорожнього квитка на туристичний поїзд було виконання домашнього завдання «Презентація електроприводу механізму за вибором команди»

Але перед усім нам потрібно визначитися з чергою за квитками, отож я вам пропоную розгадати ребуси.

СЛАЙД 13

ТОК

СЛАЙД 14

СОПРОТИВЛЕНИЕ

СЛАЙД 15

ЗАРЯД

СЛАЙД 16

НАПРЯЖЕНИЕ

СЛАЙД 17

ЭНЕРГИЯ

СЛАЙД 18

ЧАСТОТА

СЛАЙД 19

ИМПУЛЬС

СЛАЙД 20

МАГНИТНЫЙ ПОТОК

СЛАЙД 21

ПИФАГОР

СЛАЙД 22

ВОЛЬТ

СЛАЙД 23

ЭЛЕМЕНТ

СЛАЙД 24

МЕТАЛЛ

СЛАЙД 25

АНОД

СЛАЙД 26

ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Журі, після представлення командами електроприводу, видає студентам квитки на поїзд і маршрутні картки.

Конкурс розпочато і команди виконують завдання згідно маршрутних карт

СЛАЙД 27

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Просимо Шановне Журі підрахувати бали і оголосити Переможців!

Проводиться вікторина для вболівальників

СЛАЙД 28

ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ

СЛАЙД 29

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!

Висловлюємо велику подяку членам Журі, командам і гостям !!!

СЛАЙД 30

ВСІХ ВІТАЄМО З НАСТУПАЮЧИМ ДНЕМ ЕНЕРГЕТИКА І З НОВИМ РОКОМ !!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00