Сценарій районного конкурсу учнівського самоврядування "Крок до успіху"

Опис документу:
У конкурсі беруть участь лідери шкільних дитячих громадських організацій району. Захід проводиться з метою підвищення професійної майстерності координаторів шкільних дитячих громадських організацій , вдосконалення розвитку дитячого руху в районі. - виявлення талановитих лідерів та їх підтримка; - пошук педагогічних ідей з оновлення змісту виховання та педагогічних технологій

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій

районного огляду-конкурсу учнівського самоврядування

«Крок до успіху»

Мета: підвищення професійної майстерності координаторів шкільних дитячих громадських організацій , вдосконалення розвитку дитячого руху в районі.

- виявлення талановитих лідерів та їх підтримка;

- пошук педагогічних ідей з оновлення змісту виховання та педагогічних технологій.

Учасники: лідери шкільних дитячих громадських організацій району, органи учнівського самоврядування (які набрали найбільшу кількість балів за підсумками І етапу конкурсу)

Місце та час проведення:

Хід заходу

(Фанфари)

ВЕД.: - Добрий день, дорогі друзі, шановні гості! Сьогодні ми раді вітати вас на ІІ етапі районного конкурсу учнівського самоврядування «Крок до успіху»! Цей конкурс став для Кремінської районної дитячої громадської організації «Первоцвіт» - традиційним. Лідери всіх шкіл району мають змогу показати свої організаторські якості, презентувати роботу шкільного самоврядування.

Талановита людина – це скарб людства;

Талановита дитина – це скарб – долі,

Талановита дитина – лідер – це скарб людської долі,

ВЕДУЧА: Шкільні дитячі об’єднання району крок за кроком виходять на шлях вирішення багатьох шкільних проблем. Виконуючи роботу з власної ініціативи, відчувають свою значимість, прагнуть до самовдосконалення, якісного творчого росту лідерів дитячих об’єднань. Сьогодні ми підводимо підсумки І етапу конкурсу та визначимо краще шкільне дитяче об’єднання району.

(Гімн України)

ВЕД.: - Почесне журі, яке буде оцінювати учасників:

1. Начальник відділу освіти Кремінської райдержадміністрації -----------------------------------------

2. Методист з виховної роботи Кремінського районного методичного кабінету Луганської області -----------------------------

3. Заступник начальника відділу надання спеціальних послуг Кремінського районного центру зайнятості населення ------------------ВЕД.: - Слово для привітання надається ______________________________________________________________________________________________________________________

ВЕД.: - В нашому конкурсі беруть участь :

1) команда дитячої шкільної організації «Веселкова країна» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№1.

2) команда дитячої шкільної організації «Темп» НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3-ЗДО»

3) команда дитячої шкільної організації « Країна Схід», Кремінської школи-гімназія

4) команда дитячої шкільної козацької організації «Джура», НВК «Новокраснянська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

Прийміть вітання від танцювального колективу «Веселка» Будинку дитячої творчості - танок «Україна моя!»

ВЕД.: - Для оголошення підсумків першого етапу конкурсу «Крок до успіху» слово надається : __________________________________________________________

ВЕД.: - Тож, побажаємо учасникам удачі та розпочнемо конкурсну програму!

1 конкурс «Давайте познайомимося »

Налаштуватись на діловий стиль спілкування, включитися у конкурсну боротьбу та найближче познайомитися з нашими учасниками допоможе конкурс «Давайте познайомимося »

Кожна шкільна організація має свої традиції, символи, напрямки діяльності. Ваша задача у творчій формі представити візитну картку своєї шкільної громадської організації.

Критерії конкурсу:

- оригінальність та новизна ідеї;

- уміння взаємодіяти у команді та працювати на сцені;

- художнє та музичне оформлення.

Час виступу - 2 хвилини.

Максимальна оцінка – 5 балів.

ВЕД.: - Звертаємо увагу , що виступи учасників відбуваються згідно жеребкування

- Першою свою візитну картку представляє команда_____________________________________________________________________________________________________________________________

- Запрошуємо наступного учасника конкурсу- команду_____________________________________________________________________________________________________________________________

- Свою візитну картку покаже команда_____________________________________________________________________________________________________________________________

- Наступною буде команда_____________________________________________________________________________________________________________________________________

( Оцінки журі)

2 конкурс «Генератор ідей»

Як ми знаємо лідерами стають, а не народжуються. Справжні лідери мають певні навички поведінки та якості характеру. В різних життєвих ситуаціях лідеру допоможе вміння генерувати ідеї, бути креативним та кмітливим. Командам необхідно за 2 хвилини придумати якомога більшу кількість варіантів використання згорілої лампочки, а потім прокоментувати свої винаходи.

Критерії оцінювання:

-найбільша кількість варіантів;

-креативні ідей.

Максимальна оцінка: 1 бал за кожну ідею.

Час на підготовку 2 хвилини.

Гра з глядачами «Прогноз погоди»

Бажаючі (10-15 чоловік) стають у коло, а потім руками по спині попереду стоячого, виконують все те, що промовляє ведучий.(А він каже прогноз погоди на завтра).

Сьогодні по всій території Кремінського району очікується вітряна погода, пройде маленький дощ, посилиться вітер, розпочнеться злива. Опівдні буде накрапати маленький дощик. На кінець дня установиться сонячна та тепла погода.

Першою представляє свої варіанти команда_____________________________________________________________________________________________________________________________

- Запрошуємо наступного учасника конкурсу- команду_____________________________________________________________________________________________________________________________

- Свою фантазію продемонструє команда_____________________________________________________________________________________________________________________________

- Наступною буде команда_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінки журі.

3 конкурс «Мобільний»

Швидко відреагувати на любу ситуацію та знайти вірну лінію поведінки у любій життєвій ситуації- одне з якостей лідера. Команди отримують ситуації, котрі потрібно розрішити.

Ситуація №1

Над дівчинкою завжди знущаються її однокласники, вона не витримала і перевелася до іншої школи. Але і там була таж ситуація з однолітками. Як ви вважаєте чому і як вийти з цієї ситуації?

Ситуація №2

У класі є хлопчик, який постійно підбурює однокласників на конфлікти між собою. Як вирішити цю проблему?

На обдумування у вас 5 хвилин.

Критерії оцінювання:

-критичне мислення;

-варіативність виховного процесу.

Максимальна оцінка 5 балів.

Гра з залом.

«Отримайте факс». Учасники шикуються у потилицю один до одного. Перед першим у колоні лежить чистий аркуш паперу та маркер. Потім ведучий підходе до останнього гравця у колоні і показує зазделегідь підготовлену нескладну картинку. Мета кожного гравця показати, що він побачив.

(заєць гризе морковку)

4 конкурс «Найкмітливіші»

Зараз ми переходимо до конкурсу «Найкмітливіші». У вас є аркуші для відповідей. Я буду зачитувати питання, на обдування 10 секунд. За кожну вірну відповідь один бал.

1.Яку воду можна принести в ситі? Заморожену.

2.Кінь перевозить 10 кг вугілля, а поні — 10 кг вати. У кого вантаж важчий? Вантаж однаковий — 10 кг.

3.Що посеред землі стоїть? Літера «м».

4.Яке колесо не крутиться в автомобілі, коли він їде? Запасне.

5.На небі одна, у баби дві, а у дівки немає. Літера «б».

6.Коли ми, дивлячись на цифру «два» кажемо «десять». Коли стрілка годинника показує десять хвилин

7.Їде чоловік у потязі, сниться йому, що сидить він на підлозі, а дошки у безодню летять. Глядь—лише одна дошка залишилась. Що треба зробити чоловіку, аби не впасти? Прокинутись.

8.Ішли дві матері і дві дочки. Знайшли три яблука і поділились. Кожній дісталось по одному. Як так вийшло? Йшли внучка, мама та бабуся

9.Яке ім’я хлопчика вперед і назад читається однаково? Пилип.

10.У млині було вісім мішків, на кожному мішку сиділо по дві миші, прийшов мельник з котом, скільки тепер стало ніг? Дві ноги мельника

(Оцінки журі)

ВЕД.: - Наші оплески всім командам!

ВЕД.: - А ми продовжуємо, наступний конкурс називається «Сінквейн» .

5 конкурс «Сінквейн»

Лідерам бажано мати розвинуте образне мислення, а наступний конкурс саме його і розвиває. Всі учасники конкурсу складають сінквейн.

Сінквейн- слово французьке, в перекладі означає «вірш з п’яти рядків»

1 рядок - заголовок, в який виноситься ключове слово, поняття, тема сінквейна, виражене у формі іменника.

2 рядок - два прикметники.

3 рядок - три дієслова.

4 рядок - фраза, що несе певний зміст.

5 рядок - висновок, одне слово (може бути два), іменник.

Кавун

Круглий, смачний

Котиться, зростає, зріє

Кавун - це велика ягода.

Літо

Ваше завдання за 3 хвилини написати сінквейн зі словом лідер

Критерії:

- ораторські здібності ;

- новизна та оригінальність;

- креативність.

Максимальна оцінка – 5 балів.

ВЕД.: Доки наші учасники готуються, ми продовжуємо.

Гра з залом «оплески».

Доки наші команди готуються пропоную зіграти зі мною у гру «Оплески». Я буду вам показувати завдання, а ви їх будете виконувати. Тож поїхали.

Ви молодці, гарно можете підтримати свою команду оплесками.

(Оцінки журі)

6 конкурс.

Презентація –слайд шоу «Ми -команда»

(проектор, екран)

Навчання у школі – це не лише виконання конституційного обов’язку кожного учня. Перебування у стінах рідної школи повинно приносити задоволення від успіху, нових досягнень, спілкування з ровесниками. Найбільш комфортно почуваються учні у школі, де панують дружба і взаєморозуміння, підтримка і взаємодопомога, спільна робота у вирішенні справ шкільного колективу.

Переходимо до заключного конкурсу презентація –слайд шоу «Ми -команда»

ВЕД.: -Пропонуємо нашим учасникам продемонструвати фото або відео матеріали з коментарями.

Час виступу до 5 хвилин.

Критерії:

- ораторські здібності ;

- новизна та оригінальність;

- ємність, яскравість виступу.

Максимальна оцінка – 5 балів.

- Дякуємо за виступи.

Доки журі підводить підсумки нашого конкурсу прийміть вітання від Танцювального колективу «Веселка» танець «Бит сердца», керівник ----------------

ВЕД.: -Увага! Наша конкурсна програма підійшла до завершення. Зараз найхвилююча мить - оголошення результатів районного конкурсу шкільного самоврядування « Крок до успіху».

Звучать фанфари:

ВЕД.: - Слово надається нашому журі:

( Нагородження учасників)

______________________________________________________________________________________________________________________

ВЕД.:-Дорогі друзі ! Шановні педагоги та гості ! Наш конкурс завершився і нам час прощатися з вами. Дякуємо вам за підготовку до конкурсу.

Бажаємо творчих справ, ідей , натхнення та успіхів!

Дякуємо всім, що були сьогодні з нами! До нових зустрічей!

Ситуація №1

Над дівчинкою завжди знущаються її однокласники, вона не витримала і перевелася до іншої школи. Але і там була таж ситуація з однолітками. Як ви вважаєте чому і як вийти з цієї ситуації?

Ситуація №2

У класі є хлопчик, який постійно підбурює однокласників на конфлікти між собою. Як вирішити цю проблему?

Ситуація №1

Над дівчинкою завжди знущаються її однокласники, вона не витримала і перевелася до іншої школи. Але і там була таж ситуація з однолітками. Як ви вважаєте чому і як вийти з цієї ситуації?

Ситуація №2

У класі є хлопчик, який постійно підбурює однокласників на конфлікти між собою. Як вирішити цю проблему?

Ситуація №1

Над дівчинкою завжди знущаються її однокласники, вона не витримала і перевелася до іншої школи. Але і там була таж ситуація з однолітками. Як ви вважаєте чому і як вийти з цієї ситуації?

Ситуація №2

У класі є хлопчик, який постійно підбурює однокласників на конфлікти між собою. Як вирішити цю проблему?

Ситуація №1

Над дівчинкою завжди знущаються її однокласники, вона не витримала і перевелася до іншої школи. Але і там була таж ситуація з однолітками. Як ви вважаєте чому і як вийти з цієї ситуації?

Ситуація №2

У класі є хлопчик, який постійно підбурює однокласників на конфлікти між собою. Як вирішити цю проблему?

2 конкурс «Генератор ідей»

команда дитячої шкільної організації «Веселкова країна» Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст.№1.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

2 конкурс «Генератор ідей»

команда дитячої шкільної організації «Темп» НВК «Кремінський ЗЗСО І-ІІІ ст. №3-ЗДО»

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

2 конкурс «Генератор ідей»

команда дитячої шкільної організації « Країна Схід», Кремінської школи-гімназія

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

2 конкурс «Генератор ідей»

команда дитячої шкільної козацької організації «Джура», НВК «Новокраснянська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!