Сценарій районного форуму учнівського самоврядування

Опис документу:
Форум районний захід, проводиться з метою координації діяльності лідерів учнівського самоврядування , розвитку лідерських якостей, творчих здібностей, самовираження та становлення школярів, як активних членів суспільства , організації змістовного дозвілля. Розрахований на проактивну учнівську молодь.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Районний етап

Всеукраїнського Форуму українських

патріотичних справ учнівської молоді

«Ми - Українці!»

Тема: «Реалізація проектів учнівського самоврядування. Стан. Проблеми. Перспективи.»

Мета: координація діяльності лідерів учнівського самоврядування , розвитку лідерських якостей, творчих здібностей, самовираження та становлення школярів, як активних членів суспільства , організації змістовного дозвілля

Обладнання: Проектор, ноутбук, колонка, мікрофон, фліпчарти, ватмани -2, маркери, презентація слайд-шоу « Самоврядування району»

І Вступна частина

Слайд 1

ВЕД. Добрий день, дорогі друзі!

ВЕД. Ми раді вітати вас на районному етапі Всеукраїнського Форуму українських патріотичних справ учнівської молоді «Ми - Українці!»

Це важлива подія, яка враховуючи актуальну ситуацію в країні, спрямована на підвищення патріотичного духу суспільства та розроблення подальших напрямків роботи. 
Форум покликаний підвищити актуальність і ефективність патріотичного виховання .

Слайд 2

Гімн України

Слайд 3

ВЕД . Що таке Форум? Спочатку Форумом називалася площа в Стародавньому Римі, де зосереджувалося суспільне життя міста. У нашому ж випадку Форум - це широкі представницькі збори ініціативних однодумців, які прагнуть збудувати активну життєву позицію.

ВЕД. Форум учнівського самоврядування - це місце, яке об'єднує яскраву, активну і талановиту молодь!

ВЕД. Сьогодні на Форумі ми підведемо підсумки року, що минув та попрацюємо над питанням реалізації проектів учнівського самоврядування. Який на даний час їх стан, проблеми,перспективи.

Запланований час заходу 1 година 40 хвилин.

Регламент для виступаючих до 5 хвилин .

ВЕД. Слово для привітання надається начальнику відділу освіти___________________________________________.

ВЕД. В районі багато талановитої молоді і сьогодні підбиваючи підсумки навчального року ми нагороджуємо кращі шкільні об’єднання району, які є безпосередніми помічниками у нашій роботі.

Слайд 4. Нагородження

ВЕД. Грамотами відділу освіти за сумлінну працю, ініціативність , за креативний підхід і особистий внесок у реалізацію творчих проектів нагороджуються:

- дитяче об’єднання « Країна асорті»

- дитяче об’єднання «Олімпія»

- дитяче об’єднання «Темп»

- дитяче об’єднання «Співдружність»

- дитяче об’єднання «Шкільна родина»

За своєчасне висвітлення, пропаганду і популяризацію молодіжних заходів та ініціатив нагороджуються шкільні засоби масової інформації:

  1. Шкільна газета «Про нас»

  2. Радіостудія «Розмай» школи-гімназії

  3. Шкільна газета «Школа life»

За активну громадську позицію, особистий вклад у волонтерський рух нагороджується:

Волонтерське обєднання «Лелеки» школи-гімназії

Слайд 5. Підсумки навчальний рік.

ВЕД : Рівно рік минув з минулого Форуму молоді. І хочеться підвести певний підсумок про реалізацію учнівського самоврядування в районі.

(Доповідь координатора районної дитячої громадської організації.)

ІІ. Основна частина.

Слайд 6. Покрова. День захисника України.

Вед. Сьогодні великої ваги набуває відродження українського козацтва, бо це і відродження України. Указом Президента України 14 жовтня оголошено Днем українського козацтва. Саме цього дня український народ святкує релігійне свято Покрова , яке тепер стало національним.

Ми з вдячністю і вірою приймаємо заступництво і клопотання за нас перед Богом Пресвятої Діви Марії, згадуємо історичні події давнини і молимось за мирне небо сучасності.

Богородице просимо щиро,

Ти – всесильна, створи для нас диво!

Зроби так , щоб жили всі щасливі

У достатку, у злагоді, мирі.

Мати Божа! Захищай

Від втрат,  хвороби і біди

Духовним сяйвом покривай

Вкраїнських воїнів завжди.

Слайд 7. Самоврядування.

ВЕД. Учнівське самоврядування це учні загальноосвітніх закладів району. У цих установах ведеться величезна робота в рамках реалізації учнівського самоврядування. Наступною темою нашої розмови стане «Особливості роботи з молоддю в освітніх установах».

Вед. До слова запрошується ____________завідуючий сектором молоді та спорту ___________райдержадміністрації.

Слайд 8. Проектна діяльність .

ВЕД. Одним із пріоритетних напрямків у_________ навчальному році була проектна діяльність наших шкільних громадських обєднань району.

Слово надається шкільним громадським обєднанням, проекти яких перемогли на конференції у минулому році.

- Першими про реалізацію свого проекту Комісії з питань захисту прав дітей та допомоги у складних ситуаціях розкаже _________________

- Слово надається __________________представнику проекту Комісії з питань спорту та здорового способу життя .

- До слова запрошуємо ___________________________

представника проекту Комісії з питань екології та краєзнавства .

- Слово надається________________________. представнику проекту Комісії з питань толерантності та духовного розвитку .

- Запрошуємо _________________________ представника проекту Комісії з питань партнерства.

Слайд 9. Тренінг.

ІІІ.Заключна частина.

Тренінг

«ЛІДЕРИ МАЙБУТНЬОГО»

Мета: навчальна: в ігровій формі навчити колективно приймати рішення,

виявити психологічну сумісність в групі;

розвиваюча: розвиток творчих здібностей, уваги, пам’яті;

виховна: формування творчого підходу до справи, відповідальності,

вміння спілкуватися в групі.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: комбінаторний.

Вид заняття: ділова гра з елементами ігрової програми.

Реквізит: стільці, ручки, папір, картки із завданнями.

Місце проведення: актова зала Будинку дитячої творчості.

Учасники: члени форуму

Хід тренінгу.

Учасники , коли входять до актової зали, отримують різнокольорові картки. Таким чином, коли починається тренінг лідери сідають на місця за обраним кольором, утворюючи нові творчі групи.

«Знайомство»

Учасники записують своє ім’я у стовпчик і навпроти кожної літери пишуть слово, яке їх характеризує.

Очікування «Сходинки»

Учасники пишуть на стікерах свої очікування і кріплять на плакаті біля намальованих сходинок. В кінці тренінгу, якщо очікування справдилися, переміщують свій стікер на сходинки.

1. Організовані команди повинні за три хвилини дізнатися один про одного якнайбільше цікавого. Також вибрати капітана своєї творчої групи.

2. Потім кожний капітан відповідає на запитання ведучого про членів команди.

Приблизний перелік питань :

- У кого розмір взуття № 36?

- Хто любить футбол?

- Чи є у кого молодша сестра? І т.д.

(Для того, щоб запитання були несподіваними, ведучий вибирає з команди добре знайомих людей і ставить їх так, щоб викликати здивування у капітана).

Завдання капітана швидко, дотепно реагувати на всі репліки ведучого, а також намагатися знаходити контакт з командою.

У підсумку визначається кращий (кмітливий , з почуттям гумору), активний капітан

«Хто ти?»

Ведучий розповідає учасникам тренінгу про те, що є певний набір навичок, оволодіння якими може допомогти людині стати ЛІДЕРОМ .

«Я, як тварина…»

Запишіть назви трьох тварин, які вам подобаються в такій черзі:

1 - дуже подобається;

2 – подобається;

3 – подобається менш чім перший та другий.

А тепер слухайте, що виходить:

1 тварина - хочу стати;

2 тварина - так мене бачуть інші;

3 тварина - хто я є насправді;

Ми такі, якими себе уявляємо.

«Сам собі психолог»

Ведучий показує таблички, на яких зображені геометричні фігури( трикутник, квадрат, зигзаг). Діти вибирають собі фігуру.

По фігурі можливо визначити, хто ви:

- Ви виконавці- квадрат

- Ви творчі особистості- зигзаг

- Ви ЛІДЕР – трикутник

«Лінія людських відносин»

На фліпчарті написані слова:«ГРОШІ», «ВЗАЄМОДОПОМОГА»,

«КОХАННЯ», «ДРУЖБА»

Ведучий пропонує дітям розташувати ці поняття по мірі їх необхідності в побудові людських відносин і довести, що саме так і не інакше повинна виглядати ця «лінія». Командир або лідер команди демонструє свою «лінію» та презентує командне рішення!

Висновок: «Хто такий ЛІДЕР?»

Питання для обговорення:

1. Яку людину ми можемо назвати ЛІДЕРОМ?

2. Якими якостями повинен володіти справжній ЛІДЕР?

3. Чи завжди ЛІДЕР організовує дітей на корисну і потрібну справу?

Кожна команда пропонує свою якість, властиве справжньому ЛІДЕРУ.

Команди записують свої пропозиції на фліпчарті.

Підводиться підсумок тренінгу .

Вед: Всі описанні риси можна знайти в кожному з вас. Визначення «ЛІДЕР» є гнучким і його можна розвивати. Нехай гаслом нашої подальшої діяльності буде вислів «Лідери майбутнього»: «Молоді лідери – мрійники, молоді лідери – мислителі, молоді лідери – це Ви!».

Вед. Підсумком Форуму є резолюція наших спільних пропозицій та рішень враховуючи напрямки діяльності комісій районного шкільного самоврядування.

Слайд 10. Прийняття резолюції.

Резолюція:

  • Поширити практику проведення лекцій, семінарів , тренінгів на місцях;

  • Проводити у школах пресконференції , круглі столи та інші форми роботи за участі місцевої влади «Взаємодія з владою»

  • Створити сторінку у facebook ___________ районної дитячої організації ;

  • Представникам шкільних засобів масової інформації , оперативно доносити інформацію про діяльність та плани дитячої громадської організації ___________; ·    

  •    Проводити екологічні акції та заходи з метою розширення еко-свідомості суспільства. 

  • Мотивувати школярів шляхом різноманітних акцій на тему самомотивації через організацію груп для пробіжок або заняття спортом. ;

  •  Створити постійно діючі спортивні групи вільного відвідування у подвір’ях, парках, зелених зонах;

  •      Сприяти популяризації історії своєї вулиці/свого міста;

  • Запровадити засідання з патріотичного виховання за шкільними округами району; 

  • Толерантно поширювати обізнаність школярів щодо життєвих, соціально-психологічних обставин, у яких опинилися вимушені переселенці. 

Вед.Прошу голосувати за текст резолюції

Хто за_______________

Проти____________________

Утрималися_______________

Текст резолюції прийнятою.


Резолюцію районного етапу Всеукраїнського форуму українських

патріотичних справ «Ми - Українці!» вручити всім учасникам, а також направити до кожної школи району , з метою врахування викладених у ній рішень стосовно формування та реалізації учнівського самоврядування у районі .
Вважаємо, що молодь може і повинна впливати на поліпшення життя як в кожному окремо взятому українському регіоні, так і на всіх рівнях українського суспільства загалом. Вважаємо, що українська влада всіх рівнів повинна приділяти першочергову увагу молодіжним проблемам. 
Молодь - майбутнє країни, ресурс суспільства, який дозволить підняти економіку району , регіону та країни, зберегти та розвинути інтелектуальний та професійний потенціал громади з тим, щоб забезпечити Україні гідне місце серед високо розвинутих країн світу. 

Вед: Ще раз вітаю наших лідерів і бажаю їм сили, здоров’я, натхнення і лідерської мудрості!

Вед. Хочу подякувати всім, хто виступав, хто вже активно включився в роботу.Бажаю вам творчого натхнення, наполегливості, нових знань та вражень. Успіхів усім та плідної роботи!Я не кажу вам до побачення, а кажу «До нових зустрічей !!!


  • 26.10.2018
  • Позашкільна освіта
  • 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 515
  • 0
  • 22
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!