Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Сценарій проведення лекції- концерту для дитячого саду «День народження музики»

Сценарій проведення лекції- концерту для дитячого саду «День народження музики»

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WS267448
За публікацію цієї методичної розробки Коркіна Олена Юріївна отримав(ла) свідоцтво №WS267448
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій концерту

Свято

«День народження музики»

підготувала

музичний керівник ІДНЗ №12

Коркіна О.Ю.

2016 р.

Мета: Ознайомлення із звучанням та виглядом різних музичних інструментів, вміти розрізняти групи інструментів за способом звуковидобування, зацікавлення до слухання, сприймання музики

Обладнання: іграшкові музичні інструменти :

  • ударні: трикутник, барабан, дзвіночки, бубон;

  • звуковисотні: металофон, ксилофон;

  • струнні: скрипка, бандура, цимбали;

  • клавішні: піаніно, акордеон;

  • духові: дерев’яні - блок-флейта, сопілка; мідні - труба, туба

Виконавці: учні різних класів дитячої музичної школи

М.к. 1 жовтня усі люди Землі відзначають День Музики. А ви любите музику?

М.к. бачу, що серед вас немає людини, яка б її не любила. А що таке музика? Для чого вона потрібна?

Діти. Музика – це пісні,танці, музичні казки.

М.к. а ви знаєте, хто створює музику? (композитори)

М.к. А хто допомагає нам почути музику? (музиканти)

М.к. А як вони допомагають почути її? (грають на муз. інструментах)

М.к. так, вірно. Музичних інструментів дуже багато. Назвіть ті, що вам відомі. (називають)

М.к. молодці! Багато знаєте. А тепер ми запрошуємо вас до світу музики. Там на нас чекає багато нового та незвичайного. Сьогодні я покажу вам деякі муз. Інструменти. Давайте подивимось, чим вони схожі? ( по групам: ударні, струнні, клавішні).

(загадки від учнів ДМШ)

Цьому інструментові мідному

Є місце на столі обідньому. (Тарілки)

Можу голосно і тихо,

Я заграти для малят.

Ти труси мене легенько,

Бубонці враз задзвенять

А захочеш грім почути,

То сильніше в мене стукай! (бубон)

У нього три куточки,

А грає, як дзвіночки. (Трикутник )

Бум-бум-бум,

Трам-там-там

Що так грає? – (барабан!)

Голосок тоненький має,

Всіх маляток звеселяє,

Ви на ній всі граєте,

Хто вона – впізнаєте?

Ду-ду-ду, віть-віть-віть! Ви моє ім’я назвіть.

Не паличка, не гілочка, Звуть мене …сопілочка!

М.К. ( демонструє флейту) цей інструмент непростий. Про нього складено багато казок та легенд. Одного разу він врятував ціле місто від нашеся щурів, через їхню велику кількість мешканцям неможна було навіть спати. І ось маленький музикант взяв сопілочку та заграв, чарівні звуки повели за собою щурячу зграю, а хлопчик вивів їх до моря та втопив, бо були вони величезні та дуже злі. Так прекрасна музика та чарівний інструмент врятували місто та його мешканців.цей інструмент зветься флейта.

Сьогодні до вас у гості завітали учні ДМШ.

1. Кирьян Давид …Р.н.п. «Во поле береза стояла» (флейта)

- як зветься пісенька, яку матуся співає малятку? (колискова)

- яка польова квіточка має музичну назву? (дзвіночок)

Що за гість прийшов у дім?

Скільки ґудзиків на нім!

А почнеш їх натискати, —

Починає гість співати! (Баян)

М.К. ( демонструє акордеон)з’явилась у нас з-за кордону гармоніка. З роками ускладнювалась, змінювалась. Полюбляли під її звуки співати та танцювати. Наші учні тільки починають грати на інструменті, тому п’єси невеличкі.

2. Б.Друговенко. Етюд виконує учень ДМШ (акордеон)

На нашім інструменті

Є і струни, і педаль.

Хто ж він є? Безперечно,

це – знайомий наш …(рояль)

М.К. ( демонструє піаніно)— цей надзвичайний інструмент може звучати як цілий оркестр: грати голосно або тихо, він може буркотіти басами, щебетати, наче пташка, або мерехтіти кришталевими звуками, як зірки на небі. На ньому можна виконувати як дитячі пісеньки, так і великі концертні твори.
М.К. —Рояль це концертний інструмент для великих залів, а для дому – піаніно. Загальна назва фортепіано.

3. Мищенко Даша « Веселий вітерець»

4. Люба Марія «В садике»

М.К. - хто співав: «Я играю на гармошке»? (крокодил Гена).

- хто з героїв мультфільмів полюбляв співати під сонячним промінням

(Львёнок).

5. Корольова Саша «Песня Львенка и Черепахи»

М.К. ( демонструє гітару)

Сім доріжок в неї є

Кожна голос подає,

Як гравець торкне всі сім,

Стане весело усім.( Гітара)

6. Квартет гітаристів «Ель Віто» Аспіазу.

М.К.. ось і скінчилось наше свято!

Ми з нетерпінням будемо чекати нових зустрічей зі світом музики.

До побачення!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Свято, що проводиться у міжнародний День музики,- 1 жовтня,- знайомить вихованців дитсадка із звучанням та виглядом різних музичних інструментів. У презентації беруть участь учні дитячої музичної школи.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Музика
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    232
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    WS267448
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WS267448
За публікацію цієї методичної розробки Коркіна Олена Юріївна отримав(ла) свідоцтво №WS267448
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти