і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Сценарій позакласного західу "Літературна гра-вікторина «Детективний клуб»

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Літературна гра-вікторина «Детективний клуб»

1 гейм. «Розминка»

Запитання та завдання для 1 команди

  1. За розкриття яких злочинів брався Шерлок Холмс?

  2. Що в оповіданні Хелен Стоунер, ранішньої відвідувачки Бейкер-стрит. Вразило двох друзів?

  3. Що означає монограма «Три К» на листах, надісланих Джону Опеншо?

  4. Назвіть ім.’я та прізвище вітчима Хелен Стоунер.

  5. Скільки таємних листів надійшло на адресу сімї Опеншо?

  6. В якій країні тривалий час жив доктор Ройлотт, звідки і привіз незвичайних тварин?

  7. Як називалося судно, з борта якого злочинці надсилали свої страшні повідомлення?

Запитання та завдання для 2 команди

  1. Де мешкали доктор Ватсон та Шерлок Холмс?

  2. Як загинув Джон Опеншо?

  3. Як називався отвір у стіні. Через який змія проникала до кімнати сестер?

  4. Де тривалий час жив дядько Джона Опеншо?

  5. З якою метою Шерлок Холмс та доктор Ватсон узялися за розслідування заплутаних справ?

  6. Яким чином Шерлок Холмс намагався розквитатися за особисту образу з бандою Келхуна?

  7. Хто порадив Хелен Стоунер звернутися за допомогою до Шерлока Холмса?

2 гейм. «Темна конячка» (впізнай героя)

  1. Вона підняла вуаль, і ми побачили, яка вона схвильована, яке в неї сіре, змарніле обличчя. В її очах був жах. Їй не було ще 30-ти, а сивина вже поблискувала у волоссі...”

  2. Він був людиною дивною, жорстокою, запальною, відлюдькуватою. Багато пив і палив, уникав великого товприства, навіть рідного брата”

  3. Чоловік був такий високий на зріст, що діставав циліндром до верхнього одвірка дверей, і такий широкий, що зовсім їх затуляв. Глибоко посаджені очі й тонкий хрящуватий ніс робили його схожим на якогось старого хижого птаха”

  4. Це був дуже вискокий на зріст, худорлявий чоловік. Одягнений він був так, як і належить людям його професії, але досить неохайно. Хоч і молодий, але з уже ссутуленою спиною”

  5. Його знання з філософії, астрономії, політики дорівнювали нулю. Знання в галузі ботаніки уривчасті, а в геології – грунтовні, в хімії – оригінальні, в анатомії – безсистемні, в криміналістиці – виняткові”

  6. Молодий баронет, невеликий на зріст, але дуже міцний, жвавий чоловік років 30-ти з темними очима й густими чорними бровами на енергійному обличчі, яке мало задиркуватий вираз”

3 гейм. «Хто швидше»

  • Револьвер

  • Лист з 5-ма зернятами апельсина

  • Гепард, павіан

  • Батіг

  • Сачок

  • Старий і новий черевики

4 гейм. «Далі, далі…»

1 команда

  1. У мене було 4 невдачі. Тричі мене перехитрили чоловіки й один раз жінка”

  2. Я лишаю свій маєток моєму братові, твоєму батьку, від якого він, безперечно, перейде до тебе”

  3. Боже мій! Хелен! – кричала вона. – Стрічка! Пістрява стрічка!”

  4. Я відчував себе безпорадним, як жалюгідний кролик, до якого підповзає змія. Ймовірно, що наді мною тяжіє якийсь фатум...”

2 команда

  1. Я вийняв револьвер і поклав його на край столу. Холмс приніс з собою довгий, тонкий ціпок і поклав його біля себе на ліжко разом з коробкою сірників...”

  2. Три К!” – скрикнув він, а потім: - Бодже мій, Боже мій! Ось розплата за мої гріхи!”

  3. Не холод примушує мене дрижати, містер Холмс, а жах!”

  4. Знаю я вас, пройдисвіти. Я й раніше чув про вас. Ви любите пхати свого носа у чужі справи...”

5 гейм. «Конкурс капітанів»

  1. Скласти невеличку розповідь про відомого детектива, справжнього майстра розслідувань Шерлока Холмса, дібрати якомога більше означень.

  2. Назвіть якнайбільше сучасних майстрів детективного жанру, нащадків великого Ш. Холмса.

  3. Поміркуйте, яке народне прислів’я відображає ідейне спрямування розглянутих оповідань. “Той, хто риє яму іншим, сам до неї потрапить”, “За добро чекай добра, за лихе – лихо”.

6 гейм. «Ти – мені, я – тобі»

Команди ставлять запитання одна одній.

7 гейм. «Заморочки»

Підбиття підсумків гри.

Миколаївська загальноосвітня школа № 51

Літературна гра-вікторина

«Детективний клуб»

7 А, Б

Вчитель – Мукан Н. М.

2015

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Активізувати діяльність учнів, спрямовану на поліпшення природного середовища; учити дотримуватись правил поведінки серед природи; розвивати увагу, спостережливість, фантазію, логічне та творче мислення; виховувати екологічну культуру, надати задоволення собі та оточуючим.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти