Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Сценарій осіннього свята для середньої групи "Як квасолька заховалася"

Музика

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

17.10.2021

92

13

0

Опис документу:

Цікава історія про те, як одного разу пішовши на город дівчинка Наталка загубила квасольку. Все обшукала, а квасольки так і не знайшла. В пошуках дівчинці допомагали і курочки, і каченя, і корівка. Лише з приходом чарівниці-Осені таємниця зникнення квасольки розкривається найнесподіванішим чином.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Узгоджено: Затверджено:










«Як квасолька заховалася»

(святковий ранок для дітей середньої групи)






























Персонажі:


Дорослі: ведуча.

Діти: Наталка, Півник, Осінь, Каченя, Корівка, самовар, чашечки, курочки.




Атрибути: велика квасолинка, маски: півник, курочки,

корівка, каченя, кабачки, костюм Кошеня, Осінь, відерце для Корівки,

насіння, кісточки, сіно, мисочки для гри, бутафорські овочі, фрукти,

корзина для Наталки; ДМІ – бубни, дзвіночки, металофон, барабан,

брязкальця.

Декорації: город, річка, дерева.


Музичний репертуар:

Пісні загальні – 4

Пісні індивідуальні – 4

Хоровод – 1


Танці – 3 загальних, 2 індивідуальних.

Ігри – 4.

























Діти заходять до зали під музику парами. Проходять по колу, через центр

Розходяться на 2 боки.


Ведуча.

Добрий день, малята, гості!

Що за свято в нас сьогодні

Вам доведеться відгадати!

Ми вам трішечки підкажемо –

Гарну казочку покажемо!


Це сталось якось навесні,

Цвіли гарненькі квіточки.

Вже час був насіння саджати,

Щоб восени урожай назбирати.


Марина, Діма.

(співають)

Ми зараз вам розкажемо історію одну

Про дівчинку Наталочку,

Гарненьку, чепурну.


(Діти стають у вигляді 2-х зірочок, виходить Наталка з корзинкою,

йде між зірками.)

Послала якось матінка

Наталку на город,

Квасольку посадити на грядочку, та от…

В кишені у Наталочки квасолька та жила,

Коричнева та в крапочку квасолька та була.

Та, раптом, загубила Наталка впоспіхах

Квасольку ту блискучу на грядці в огірках.


(Виходить з-за зірочок вже без квасольки, розводить руками.

Йде, діти за нею на місця)


Виходить Півник.


Наталка.

Хто квасольку підібрав?

Може, Півник поклював?


Півник.

Ні, я тільки-но прийшов –

Це не я її знайшов!


«Пісня Півника»


Півник.

Гей, ви, подружки мої!

Допоможете мені?


«Танок Півника і Курочок»

(в кінці беруть мисочки із з

ернятками та змішують

в одній великій мисці.)


Півник.

Вибач!


Гра « Розбери зернятка»

(в мисочці лишається сіно)


Ведуча.

Молодці! Діти, дивіться,

В нас щось іще лишилось. Що це?

Як воно сюди потрапило?

І що це за шум?

(Звук: мукає корова.)


Пісня «Хто пасеться

на лугу?»


Виходить Корівка.


Наталка.

А, може, то Корівка,

Знайшла і унесла?

Вона своїм теляткам

Квасольку віддала?


Корівка.

Я квасольки не брала –

На лужку телят пасла.


Пісня-інсценівка «Корівка»


Ведуча.

Спасибі, люба Корівко!

А за те, що ти дала нам молочка,

Ми затанцюєм тобі гопачка!


«Танок з бубнами»


Наталка.

Де ж квасольку ту шукати?

Може, в Каченя спитати?


Каченя.

«Кря-кря!» - сказало Каченя.

Умію я пірнати,

Я можу із річного дна

Вам камінець дістати.

Маленької квасольки ніяк я не знайду,

Давайте краще пісеньку вам добру заведу.


«Пісенька Каченя»


(шумовий ефект: грім)

Ведуча.

Ой, погода зіпсувалася, як невчасно!

А щоб дощик нам прогнати,

Треба пісню заспівати!


Пісня + оркестр «Дождик-озорник»


  • Що робити після дощику?

  • По калюжах скакати!

  • Що робити після дощику?

  • Човники пускати!

  • Що робити після дощику?

  • Веселкою кататися!

  • Що робити після дощику?

  • Та просто посміхатися!


Проведемо дощик!


Танок «Злу хмаринку наказали»


Наталка.

Де квасольку ще шукати?

Може, в Киці запитати?

(Звуковий ефект: мяу)


Киця.

Я квасолі не люблю!

Я завжди мишей ловлю!


«Пісенька Киці»


Ведуча.

От вже й кошеня прийшло,

І теж квасольки не знайшло.

Наталочко, не треба сумувати,

Ходімо, краще танцювати!


«Парний танок»


Ведуча.

Давайте допоможемо Наталці!

Діти. – Наталка на город ходила?

Наталка. - Так!

Діти. – там квасольку загубила?

Наталка. - Так!

Діти. – Квасолька зникла у землі?

Наталка. - Так!

Діти. – А дощик поливав її?

Наталка. - Так!


Тимур.

То ж треба урожай збирати!

На городі треба квасольку шукати!


Ведуча.

А коли збирають урожай?

Діти. Восени!


Ведуча.

А де ж вона, Осінь?


Пісня «Осінь грає на дуду»


Заходить Осінь



Осінь.

Добрий день, малята, гості!

Ви просили, я прийшла!

Подарунки принесла.

Яблучка смачні, рум’яні,

Груші наливні, духмяні.

І горішки, і грибочки

І квасольку у стручочках!


Ведуча.

Чекай, чекай, квасольку, кажеш?

Може нам її покажеш?


Осінь.

Так, звичайно, ось вона!


Наталка. (підбігає)

Ой, квасоленька моя!

Дякуєм красуне, Осінь,

Що врожаї ти нам приносиш!


Ведуча.

То, скоріше, не зівай!

Урожай ти збирай!


Хоровод «Збирай урожай!»


Ігри: «Овочі, фрукти»

Естафета «Перенеси картопельку»

Гра з батьками «Знайди не дивлячись»


Ведуча.

Дякуєм, красуне Осінь!

До самовару тебе просим!


Танок «Самовар і Чашечки»


Подарунки з самовару!







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.