і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Сценарій новорічної програми "Зимова принцеса"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій «Зимова принцеса»

На сцені читці – учні 6-их класів

6-Б клас

1.Уклін вам, шановні мої глядачі!

На зустріч до Нового року йдучи,

Налаштуємо на врочистий лад нашу ліру:

Бажаємо вам щастя, бажаємо вам миру.

2. Слухайте ! Ніби в чарівному сні,

В школі сьогодні засяють вогні.

Музика тут залунає і сміх –

Свято веселе в нас, свято для всіх !

6-В клас

3.З Новим роком, з новим щастям,

Ми вітаєм усіх вас.

Свято любе, свято красне

Нам уже почати час.

4. Гість до нас найголовніший

Десь повинен вже прийти.

І ялинку нашу пишну

Нам повинен засвітить.

Діти, що це за гість?

Давайте погукаємо його

Заходить Санта Клаус з Ельфами

Санта Клаус: Добрий день, дорогі діти!

Чую, чую, гукали славно!

Я, звичайно, поспішав,

І прийшов до вас на свято,

З ельфами своїми, я не сам.

Щоб ви тут не сумували,

З Новим роком всіх вітаю,

Щастя, радості бажаю.

Посмішок, краси, любові

Щоб були усі здорові!

Ельф 1:

Незабаром Новий рік
Переступить ваш поріг!
Хай до вас він завітає
З тим, що серце забажає.

Ельф 2:

Ми хочем всіх вас привітати

Із роком Новим.

І хочем щастя побажати.

І радості усім!

Ельф 3:

В світлі Новорічні дні казкові
Зичим вам безмежної любові,
Хай ялинка, що вогнями сяє нині,
Щастя принесе усій вашій родині.

Ельф 4:

Бажаємо, щоб всі ми в мирі жили,

Країна з країною дружили,

Щоб ми забули таке слово, як війна,

Щоб квітла Україна чарівна!

Санта Клаус:

Оце таке вступне в нас слово,

Розпочали ми все чудово.

Ну, а тепер ми просим всіх,

Щоб в залі був і шум, і сміх,

Щоб ви артистів зустрічали

І щиро їм аплодували.

На сцені король і королева розмовляють.:

Король. Як же я люблю новорічні свята! У цей час завжди хочеться чогось незвичайного, чогось такого чарівного. А коли годинник б'є дванадцяту, то мені аж дух перехоплює.

Королева. Ти - Король, а поводишся, як мала дитина. Королю потрібно бути стриманішим.

Король. А чому це, дозвольте поцікавитися, королю заборонено захоплюватися і радіти святу? Чому я не можу зізнатися, що просто обожнюю шукати під ялинкою новорічні подарунки? Чому?

Королева. Тому що у короля дуже відповідальна робота, якою не можна легковажити.

Король. А хто сказав, що я легковажу? Ні, я лише хочу гарно відсвяткувати Новий рік. От як, наприклад, ти дивишся на бал-маскарад?

Королева. Дякую. Я вже торік надивилася досхочу. Завдяки наказу не приходити без масок на бал приперлося зо три десятки іноземних шпигунів. Давай цього разу придумаємо щось оригінальніше.

Король. Наприклад?

Королева. Наприклад, конкурс краси "Зимова принцеса". Заодно поглянемо на майбутню невістку.

Король. А що? Ідея непогана. Я біжу писати королівський указ... Де мій секретар?!

З'являється секретар з гусячим пером і пергаментом.

Секретар. Я тут, ваша величносте. Що накажете писати?

Король. Скільки разів тобі говорити, купи ноутбук. І викинь нарешті те гусяче перо. (Хапає з рук секретаря перо та пергамент і викидає). Ненавиджу, як воно скрипить по пергаменті.

Секретар (поважно підібравши письмове приладдя). Перо і пергамент дуже надійні засоби збереження інформації.

Погодьтеся, ваша величносте, що документ, написаний на пергаменті, виглядає солідніше.

Король. Та вже Бог з тобою. Ти мене переконав. Напиши указ від мого імені про конкурс "Зимова принцеса" і відправ у всі прилеглі королівства, де є дівчата на виданні. А ми з королевою зараз синочка потішимо.

Король.(гукає) Принце! (вибігає Принц). На новорічне свято до нашого палацу з'їдуться найвродливіші та найрозумніші дівчата з сусідніх королівств.

Принц. Тату, ви знущаєтеся з мене? У радіусі тисячі кілометрів жодної більш-менш вродливої дівчини нема й близько! Я вже мовчу про розумних.

Королева. Хлопчику мій, ну навіщо ти так? Ти ще не бачив принцес з королівства Гусятинської школи!

Король. Тебе ніхто не силує закохуватися у тих дівчат. Приїдуть, погостюють, розважаться - от і все. І ми розважимося. Новий рік же незабаром!

Принц. Добре. Кличте своїх принцес.

Королева. Отже, запрошуємо на сцену учасниць конкурсу.

Принцеса №1 Вівчар Вікторія - Королівство 5-А класу

Принцеса №2 Гейна Ірина - Королівство 5-А класу

Принцеса №3 Качур Ілона - Королівство 5-А класу

Принцеса №4 Дорожук Катерина - Королівство 5-А класу

Принцеса №5 Слободян Інеса - Королівство 5-А класу

Принцеса №6 Шмата Кіра - Королівство 5-В класу

Вихід учасниць. Принц підходить до них, ретельно оглядаючи

Принц. Тату, а тобі не здається, що ті принцеси якість трохи дивні?

Король. Та ти що. Поглянь лише, які красуні!

Королева. Не знаю, як на мене, то надто пихаті.

Король. А чому ти дивуєшся? Вони ж принцеси!

Принц. Знаєш, тату, зараз такий світ, що самозванок розвелося аж забагато. Нічого, ми зараз з'ясуємо, хто є хто.

Королева. Ти маєш на увазі випробування?

Король. О-о, так. Конкурсні випробування усе розставлять на свої місця. А я за всім цим спостерігатиму. (Сідає на трон). Розпочинайте!

КОНКУРСНА ПРОГРАМА

(ведучі: Королева і Принц)

Королева: Як ви вже здогадалися, нашим першим випробуванням для дівчат буде конкурс із назвою «Новорічна візитка». І це не випадково! Адже саме час познайомитися з нашими принцесами трохи ближче.

Принц: Так, так! Дізнатися про їхню вдачу і звички, їхні захоплення — адже все це має велике значення для виявлення справжньої Принцеси!

Королева: Зауважмо, любий Принце, що справжня Принцеса уміє приховувати свої недоліки!

Принц: До речі, наш перший конкурс незвичайний ще й тим, що він новорічний!

Королева: Шановне журі! У цьому конкурсі за пятибальною системою оцінюється комунікабельність наших принцес, різноплановість захоплень і, звичайно ж, уміння якомога цікавіше розповісти про себе!

Принц: Запрошуємо принцесу №1. (і т.д.)

Королева: Просимо журі оцінити наших учасниць.

(Журі оголошує бали.)

Принц: Дякуємо нашому журі — найточнішому і найоб'єктивнішому!

Королева: Наступний конкурс – «Королівське вбрання». Завдання учасницям: за 5 хвилин створити для лялькової принцеси одяг. А допоможуть у цьому папір, фломастери, клей та ножиці. Музика надихатиме вас на творчість, а глядачів розважатимуть учні 6-А класу.

Номер художньої самодіяльності (6-А клас)

Принц. Дякуємо учням 6-А класу, а учасниць просимо представити свої моделі на розсуд журі.

Королева. Просимо членів журі оцінити наших учасниць.

Оцінювання учасниць

Королева. Як ти вважаєш, Принце, наші учасниці вже можуть називати себе принцесами ?

Принц. Думаю, що ні. Адже вони не були ще в ролі Попелюшок.

Королева. Саме зараз я пропоную їм це спробувати.

Наступний конкурс так і називається «Від Попелюшки до Принцеси».

Ми перевіримо швидкість та вправність наших учасниць.

Принц. А завдання – простіше простого: їм потрібно відібрати горох від квасолі. На швидкість. Найвищий бал – 6.

Королева: Просимо журі слідкувати, хто з дівчат впорається першою та фіксувати результати всіх інших учасниць.

Принц. А поки дівчата працюють, для вас виступає зі своїм номером 6-Б клас.

Номер художньої самодіяльності (6-Б клас)

Принц. Журі готові виставити бали за конкурс «Від Попелюшки до принцеси»? Просимо!

Оцінювання конкурсу

Королева: Яка маленька дівчинка не мріє стати принцесою? Але ж це тільки на перший погляд здається, що бути принцесою так легко!

Принц: 3 цього випливає, що в кожної принцеси, яка поважає себе, обов'язково повинен бути свій «коник», яким вона зможе вразити присутніх найвишуканішого балу!

Королева: Тому, дорогі глядачі, дозвольте оголосити найбільш цікавий і захоплюючий конкурс із умовною назвою «Мій коник»!

Принц: За умовами цього конкурсу, кожна конкурсантка повинна продемонструвати на суд журі свій «коник», тобто номер у власному виконанні чи своє рукоділля.

Королева: Наша суддівська колегія за п'ятибальною системою оцінить у цьому конкурсі оригінальність виступу, артистичність кожної учасниці! Отже, починаймо!

Королева: Запрошуємо учасницю №1.(і так далі…)

(проходить конкурс)

Принц: Просимо журі оцінити наших учасниць.

(Журі оголошує бали.)

Принц: Яке ж придумати наступне випробування для наших принцес ? Я вважаю, якщо принцеса справжня, то не розгубиться в будь-якій ситуації.

Королева: Тому наш наступний конкурс називається «Несподіванка». Ваше завдання: придумати несподіване використання речам, які ви виймете з торбинки, а журі оцінить вашу дотепність.

Члени журі коментують та оголошують результати конкурсу

Король: Ой, співає моя душа! Ноги самі йдуть у танок! Затанцювати би!!!

Королева: Королю! Ах, що ви говорите? У ваші роки танці — все-таки ризикована справа! Крок — і одразу ж аритмія! Поворот — вивих суглобів! Ні, сидіть-но ви на троні! Так безпечніше!

Король: (обурений) Ніколи! Хочу я танцювати!

Принц: Не треба, тату! Чи то у ваші роки?

Король (перериваючи): Усім мовчати! Слухайте нове веління! Всі принцеси відправляються на «Новорічний бал» і танцюють вальс!

Танцювальний конкурс

Принц: Оце так дівчата, оце так розумниці! Просимо журі виставити бали за танцювальний конкурс.

Оголошення результатів конкурсу.

Королева. Ну що ж, дорогі глядачі, ось і добігає кінця наш конкурс «Зимова принцеса»! Буквально через декілька хвилин ми дізнаємося ім'я сьогоднішньої переможниці!

Принц: Ім'я володарки титулу — «Зимова Принцеса - 2017», а також хто одержить титул І – Віце Принцеса, ІІ – Віце Принцеса .

Королева: Наше вельмишановне журі обере Принцесу – Чарівність, Принцесу – Оригінальність, Принцесу – Загадковість, Принцесу – Артистичність, Принцесу – Вишуканість, Принцесу – Грацію, Принцесу – Фантазію, Принцесу - Ніжність.

Принц: А поки наше журі підраховує бали, набрані конкурсантками, давайте ще раз підтримаємо наших учасниць оплесками, адже вони так хвилюються сьогодні!

Ведучі знову називають під оплески імена всіх учасниць.

Королева: І дійсно, всі наші учасниці розумні і красиві! Мені здається, що кожна з них могла б удостоїться звання «Зимова Принцеса»! Чи не так, шановні глядачі?

Принц. Дамо час нашим членам журі. А на сцену я запрошую з художнім номером учнів 6-В класу.

Номер художньої самодіяльності (6-В клас)

Королева: Ну що ж, саме час передати слово нашому журі.

Члени журі діляться своїми враженнями про конкурс та оголошують

володарок титулів, звучать святкові фанфари.

Королева: А місія оголошення імені переможниць сьогоднішнього конкурсу надається нашому Принцу.

(Звучать фанфари.

Принц підходить до мікрофона, оголошує переможницю.)

Принц: Отже:

Титул «ІІ Віце - Принцеса» присвоюється учасниці під №___________

Титул «І Віце - Принцеса» присвоюється учасниці під №____________

Титул «Зимова Принцеса – 2017» присвоюється учасниці під №______________________

Звучать святкові фанфари. Переможниця підходить до мікрофона.

Проходить церемонія нагородження.

Королева: На цій райдужній ноті ми завершуємо конкурс «Зимова Принцеса»

Король: До нових зустрічей!

Принц. А зараз всіх запрошуємо на справжню королівську дискотеку!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Уклін вам, шановні мої глядачі! На зустріч до Нового року йдучи, Налаштуємо на врочистий лад нашу ліру: Бажаємо вам щастя, бажаємо вам миру. Слухайте ! Ніби в чарівному сні, В школі сьогодні засяють вогні. Музика тут залунає і сміх – Свято веселе в нас, свято для всіх !
  • Додано
    12.01.2019
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    24
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    HB677305
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь