Сценарій новорічного свята для молодших школярів "Новорічні пригоди"

Опис документу:
Нового року з нетерпінням чекає кожна дитина. Шкільні новорічні свята наповнені радістю, дзвінким сміхом і веселощами. Сценарій "Новорічні пригоди" допоможе педагогам підготувати для своїх учнів цікавий, веселий і змістовний захід

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Новорічне свято для молодших школярів

«Новорічні пригоди»

Дійові особи:

Господиня

Чоловік господині

Кіт

Посівальники

Псевдо Снігуронька

Лисиця

Снігуронька

Дід Мороз

Мавпа

(Звучить музика «Завітала зимонька», заходить господиня з мискою пирогів. Ставить миску на стіл, поправляє скатертину, бере віник і починає підмітати)

Господиня. Скоро вечір, а ні дівчат, ні хлопців ще немає. І старий мій десь подівся. Де його тільки носить?

(Заходить чоловік)

Г. О, нарешті!... І де ти, старе почупало, блудив?

Ч. Ой, жінко, не сварися, Новий рік наступає. Тож ніяких сварок бути не повинно. Все встигнемо, все зробимо… І гостей зустрінемо, як слід. (бере у жінки з рук віник, підмітає. В той час з-під столу вилазить кіт і їсть пироги, що стоять у мисці. Набиває повен рот пирогами, бере по одному в руки. Господиня угледіла кота)

Г. А ти тут звідки взявся? А бо дай тебе!!! (Замахується на кота. Він ховається під стіл. Господиня виганяє його з-під столу) . Ану геть звідси! Ти ба, пирогів йому захотілося. Посівальники на порозі, а воно… Геть! (замахується на кота віником. Той ображено втікає)

К. (знову повертається) Ось піду, піду і тоді побачите!

Г. (знову замахується віником) Геть, нечиста сила!

К. (втікає. З-за дверей чути голос) Ви про мене ще почуєте!

Г. (чути стукіт у двері) Ой, мабуть посівальники прийшли! Чоловіче, відчиняй двері швидше!

Ч. Біжу, біжу. Відчиняю. (заходять посівальники)

Пос. 1 Добрий вечір, пан господар!

Пос. 2 Добрий вечір, пані господиня!

Разом. Пустіть нас до хати, будем посівати.

Ч. і Г. Заходьте, діточки, заходьте. (діти проходять до ялинки, співають щедрівку і говорять вітальні слова)

Г. Чоловіче, неси пироги, будемо гостей пригощати.

Ч. (бере на столі миску з пирогами і роздає дітлахам) Пригощайтеся, діточки. А самі проходьте та всідайтеся зручніше, будемо Новий рік зустрічати.

Г. Гостей повна хата. Я така рада, така рада… От тільки ніби когось не вистачає?

Ч. І мені так здається. От ніби всі є, а когось та й немає?

Г. Дітки, ану подивіться чи й справді когось загубили в дорозі? (відповідь дітей). Та й справді, немає ж Діда Мороза і Снігуроньки. І де це вони забарилися. Повинні б уже бути! Чоловіче, ану побіжи на дорогу та виглянь чи не йдуть. (Чоловік виходить) А ми, діти, доки немає Діда Мороза і Снігуроньки, сумувати не будемо. Чи вмієте ви хороводи водити? Ані ж бо, давайте станемо в коло та затанцюємо, щоб аж земля здригалася.

(Діти танцюють хоровод _____________________________________. Після хороводу чути стукіт у двері)

Г. А ось, мабуть, і наші довгождані Д.М і Сн. Біжу, біжу… (відчиняє двері, до зали заходить псевдо Снігурка – розтріпана, боса, з одним чоботом в руках)

Пс.Сн. Здрастє! Ну що зачекалися вже мене – Снігурочку-красотулечку?

Г. Ой, лишенько! Ти хто така?

Пс. Сн. Я? Хіба не видно? Снігурочка я, красіва, розумна і взагалі – супер, екстра, ультра-клас. Завітала я до вас. Прінімайте гостю дарагую.

Г. Ти – Снігурочка? (говорить в сторону) Скоріше Снідурочка якась.

І звідки ж ти така взялася? І чого боса?

Пс. Сн. Ой-ой-ой! Таке зі мною трапилося, нє повєрітє. Іду я, йду… І знову йду я, йду… А тут щось таке, а я як… туди-сюди, а воно до мене, а я тікать… І чоботи загубила. А тут мені зустрілися такі порядочні люди – Кіт і Лисиця, що привели мене до вас, бо ж знали, що тут дєтки на мене чекають. (До дітей) Утю-тю-тю-тю!!! Мусі-пусі-сюсі-мусі…

Г. Ну годі вже, годі. Щось не дуже ти схожа на Снігуроньку. І де ж твій дідусь?

Пс. Сн. Він сказав немножко попозжеє прийде. А зараз гостей принімай, господиня. Заходьте, друзі мої. ( На фоні музики «Едем мы, едем в соседнее село» Лисиця котить тачку, на якій сидить кіт – товстий і «крутий»)

Л. Здрастє, здрастє! Пустіть посівать.

Г. Ой, лишенько. А це часом не наш котяра? Ну й пику роз’їв? А це мабуть та Лиска, що курку восени із нашого сараю вкрала? Ви чого сюди припхалися?

Л. Ой, ну что ви говорітє? Яка курка? Я – пані Єлісавета, а це мій чоловік- пан Коцький. (до кота) .Подай голосочок, Котінька.

К. Мя-я-у-у-!

Г. А горласте яке! Ну точно наш котяра. Але що вже поробиш. Раз прийшли, то вже заходьте, де вас подінеш. А ми, дітки, давайте поспіваємо, поки Дід Мороз ще не дійшов до нас.

(Діти співають пісню _________________________________

Лисиця, Кіт і Пс. Снігурка витанцьовують біля ялинки)

Г. Гарно, дітки, заспівали. Аж душа радіє. Але де ж все-таки Дід Мороз? Діти, ану давайте ще раз покличемо.

(За дверима чути голос Д.М. Заходить Д. М. на фоні музики «Вихід Діда Мороза»)

Г. А ось і він. Привітаємо нашого гостя, діти. (Діти плескають в долоні) Доброго дня, дідусю. Де це ти так довго був?

Д.М. І вам день добрий. Йшов я полями, йшов лісами, йшов довго і вже майже дістався до вас. Але трохи притомився, бо ж таки немолодий вже, та й сів на пеньок відпочити, а мішок з подарунками біля себе поставив. Та мабуть і задрімав трохи. Аж кинувся - мішка немає. Де вже я тільки його не шукав! Так і не знайшов. Не знаю як тепер і бути. А тут ще онучка моя, Снігуронька, десь забарилася. Я їй вже дзвонив, дзвонив, а вона не відповідає. Може щось трапилося. Ось такий нещасливий Новий рік у дітей – ні подарунків, ні Снігуроньки.

Г. Так Снігуронька у нас. Тільки щось вона якась не така, як треба.

Д.М. Де вона, моя голубонька? (Господиня виводить Пс. Снігурку, та впирається, робить вигляд, що соромиться) А це хто така? Це не моя онучка.

Г. Як не твоя? (до Пс. Сн.) Ти ж говорила, що ти Снігуронька.

Пс. Сн. Та Снігурка я, Снігурка. То ти мене, діду, давно не бачив! То я так повзрослєла.

Д.М. Та що ж я свою власну онуку не знаю, чи що? Говори хто така і де Снігуроньку поділа? (Пс. Сн. відбігає до Кота та Лисиці. На фоні музики «Вихід Снігурочки» заходять господар зі Снігуронькою. Сн. Скаче на одній нозі в одному чобітку)

Ч. А ось і ми!

Сн. Дідусю!

Д.М. Ось вона, моя красунечка! (обіймає Снігурочку) . Де ж ти була увесь цей час? А мене тут таке… подарунки новорічні вкрали. Що тепер робити, сам не знаю

Сн. Дідусю, я знаю хто подарунки вкрав. Я поспішала до тебе, аж тут із-за кущів вискакують троє – хто такі, правда, не , але один з них таким противнючим голосом затягував – мя-я-яу-у-. Чобіток у мене вкрали і в хатці на курячій ніжці зачинили, щоб я на свято не потрапила. А ще я чула, як вони хвалилися, що мішок з подарунками в тебе вкрали.

Д.М. Ану, онучко, поглянь. Чи не схожі ось ці троє на тих бандюг? (Снігурочка підходить до Лисиці, Кота і Пс. Сн.)

Сн. Точно вони.

Д.М. Ану йдіть сюди! Зізнавайтесь, розбійники, куди мішок з подарунками діли і навіщо чобіток у Снігуроньки відібрали?

К., Л., Пс.Сн. А бити не будете? Ми все скажемо.

Г. От я б вас відходила віником!

Д.М. Зачекай, господине. Таки ж свято сьогодні. Давай вислухаємо.

Л. Я Кота в лісі зустріла, коли його господиня вигнала з дому, та й за чоловіка собі взяла. Він така лапулічка! А мене ж ніхто не любить, кажуть хитра я і Колобка колись зїла. А на свято знаєте як хочеться. От і пішли ми з моїм Котиком до баби Яги порадитись, як на свято попасти та з дітьми потанцювати.

К. Так таки так. Мя-я-я-у-у-у!

Пс. Сн. Пробачте нас, ми й чобіток віддамо і подарунки повернемо.

Разом. Можна нам залишитися?

Д.М. Ну що нам з ними робити? Ось як діти скажуть, так і буде. Дозволимо їм, діти, лишитися? Добре, залишайтеся. Але подарунки зараз же принесіть.

Л. Зараз, зараз, вже біжу, подаруночки несу (вибігає, кіт за нею)

Пс. Сн. А я чобіток повертаю. Одягай, Снігурочко, щоб ніжки не мерзли.

Г. Ну що ж, якщо все так добре складається, то давайте веселитися - співати, танцювати та хороводи водити.

Д.М. Та і я б не проти затанцювати. Ану ж бо, діти, до хороводу. (діти танцюють хоровод __________________________________)

Сн. А я пісні люблю. Чи не заспіваєте ви, дітки, для мене пісні дзвінкої?

(Діти співають пісню _____________________________________)

Г. Ви ж сьогодні ще не танцювали. Ану ж бо, покажіть дідусеві Морозу і Снігурочці на що ви здатні.

(діти танцюють танок _________________________________________)

Сн. А може , діти, в ігри пограємося?

Л., К., Пс. Сн. І ми теж хочемо в ігри.

Сн. Ну що ж ставайте, побачимо які ви проворні.

(Снігурочка проводить ігри під музику 1. «Перегони на конях»

2. «Сніжки», 3. «Танцюючий стілець»)

Гра 1. «Перегони» на «конях» навколо ялинки ( команда Пс.Сн. і команда з 3-х учнів)

Гра 2. «Перегони» на мітлі (3 учнів)

Гра 3. «Сніжки» ( дві команди по 4 учні)

Гра 4. «Танцюючий стілець»

Cн. Дідусю, а ми ж тобою зовсім забули про наш сюрприз.

Д.М. А так, так, онучечко. З цими усіма заморочками … Ану, діти, хто з вас знає, яка тварина є символом наступного 2016 року? (відповіді дітей). Так, дійсно, наступний рік - це рік мавпи. Отже, сюрприз! (разом зі Снігурочкою тричі плескають в долоні. До зали під музику «Вихід мавпи Чунги» забігає мавпочка)

М. Добрий день вам, хлоп’ята й дівчата!

Добрий день, вчителі, мами й тата!

Я – весела, моторна й завзята мавпочка Чунга. Прилетіла до вас на свято з теплого, гарного й затишного острова Чанга. Адже 2016 рік – це рік мавпи. Тому я не змогла всидіти вдома і прилетіла, щоб побажати вам щастя, миру і здоров’я у наступному Новому році. Хай цей рік буде таким же веселим, привітним і щасливим, як я!

(Мавпа співає пісню «Чунга- Чанга»)

Острів Чанга є на цій землі

Там живуть дорослі і малі.

В кожній хаті веселяться там,

І на ньому добре жити нам.

Острів Чанга є на світі

Дуже весело там жити,

Дуже весело там жити,

Острів Чанга.

Люди там усі щасливі,

Бо наш острів просто диво,

Бо наш острів просто диво,

Острів Чанга.

Мавпа Чунга побажає всім,

Щоби щастя завітало в дім.

Щоб здорові ви були завжди

Й щоб ніколи не було біди.

Мавпа Чунга вас вітає

В Новім році вам бажає

Сміху, радості, удачі

І любові.

Щоб веселими були ви,

Щоби сильними росли ви,

Щоби настрій був хорошим

І здоров’я.

Сн. Ми віримо, Чанго, що Новий рік буде саме таким, яким ти нам побажала його побачити. А зараз ми попросимо тебе затанцювати разом з нашими дітьми веселого і запального хоровода.

(Діти разом з Мавпою танцюють хоровод ___________________)

Д.М. Гарно ми повеселились. Я аж помолодів років на 200. Але ж, Снігуронько, нам час і до інших дітей завітати. Давайте, друзі, привітаємо всіх від щирого серця та вручимо солодкі подарунки.

(Всі учасники стають біля ялинки)

Д.М.З новим роком вас вітаєм,
Щастя й радості бажаєм,
Діткам нашим неодмінно

Вчитись добре і відмінно
Л. Для Світланок і Оленок

Зичим повний міх цукерок.

А для Маші, Ані й Таї

Шоколадок ми бажаєм.

К. Саші, Колі і Дениску

Побажаємо ірисок.

А для Васі і для Діми

Побажаєм по машині.

Ч. Іграшок, книжок, забав

З нас вам кожен побажав.

Тому будьте ви слухняні

Вдень, увечері і зрання.

Сн. Ми всім батькам здоровя зичим

А ще терпіння і достатку.

Хай сяє посміх на обличчях

І вдома буде все в порядку.

Г. Для вчителів у Новім році

Удома й в школі на уроці

Хай мир і злагода панують

І труд ваш хай усі шанують.

Пс. Сн. Усім – і дорослим, і дітям бажаєм

Безмежного щастя й здоров’я до краю.

(Фінальна пісня Снігурочки)

Разом. Щасливого Нового року!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.