Сценарій літературно-музичної композиції "Лікар-музикант"

Опис документу:
Літературно-музична композиція проводиться у рамках тижня естетичного виховання або проекту "Музикотерапія". Рольове перевтілення • сприяє розвитку творчих здібностей, часової та просторової уяви, • збагачує дитину не лише знаннями, а й відкриттям власних талантів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Літературно-музична композиція «Лікар – Музикант»

(майже за К.Чуковським)

Текст читає ведучий, ролі обираються заздалегідь

Добрий Лікар – Музикант –

Неабиякий талант

Приїжджайте лікуватись,

І не треба перейматись.

Всі недуги і інфаркт

Переможе Музикант!

Ось до нього прийшли педагоги:

«Від роботи втомилися ноги,

І болить голова, і турбує спина,

І велика нервова напруга».

Лікар дав їм чудову пораду,

Чим привів педагогів до ладу:

«Ось вам – пята симфонія

Пана Бетховена,

Покохайте мистецтво, як друга».

(Звучить фрагмент симфонії № 5 Л. Бетховена)

А пізніше прийшли лікарі:

«Ми не спим від зорі до зорі,

То ангіна, то грип, то бронхіт,

Ларингіт, синусит, стоматит,

То страшнюча біда – пневмонія,

На Музику остання надія!»

«Зникнуть напасті всі по порядку,

Адже я пропоную зарядку».

(Звучить фрагмент «Ранкової гімнастики» В. Висоцького)

До Музики звернулись таксисти:

«Ми спокійно не можемо сісти,

Руки терпнуть, злипаються віки,

А в очах – перехрестя великі».

Каже лікар: «Тихенько сидіть,

Терапію чудову прийміть».

(звучить фрагмент пісні з репертуару М. Боярського «Зеленоглазое такси»)

Музиканта турбує доярка:

«Кажуть, мудрая господарка,

Тільки Мілка моя білобока

Не дає нам надоїв високих,

Я ласкаво корівку просила

І новим батогом погрозила,

А вона піввідра націдила,

Відштовхнула ногою, розлила...»

  • Я надам допомоги їй стрімко,

А «Кармен» буде вам як підтримка.

(Звучить фрагмент з «Кармен-сюїти» Р. Щедріна)

Садівник подзвонив: «Мої айстри

Негативний якийсь мають настрій,

І троянди росою не вмились,

Гладіолуси попелом вкрились.

Дощ не хоче іти, мак не хоче цвісти...

Тільки музика може нам допомогти!»

«Не турбуйтесь, шановний юннате,

Хай Чайковський вам буде за свято».

(Звучить «Вальс квітів» з балету «Лускунчик» П. Чайковського)

Столяр-тесля прислав SMS-ку:

«Алергія на цвях і стамеску».

Музикант це питання розглянув:

«Цей діагноз, мій друже, поганий.

Ви негайно беріть відпочинок,

Засинайте і спіть без зупинок».

(Звучить «Колискова» В. А. Моцарта)

Музиканта турбують військові:

«Вже не сняться нам сни кольорові,

І все маряться сни камуфляжні,

І піднесені вчинки відважні.

Серце рветься додому, до хати.

Що робити, як жити нам, брате?!»

«Ностальгія то справа смеркальна,

Терапія моя радикальна».

Диск якийсь він рішуче дістав

І нічого казати не став.

(Звучить українська лірична пісня)

Прагнуть зустрічі з ним дипломати:

«В нас роботи безмежно багато,

А здоровя таке неслухняне,

Сон тривожний і память погана,

Від депресії ліків немає,

А вона всі думки забирає».

«Хай не мучають більше хвороби,

Допоможуть вам звуки природи».

(Звучить запис із співом птахів)

Серце – золото, нерви залізні,

Він лікує недоліки різні,

Але метод його не медичний,

Не болючо-гіркий, а музичний.

Гарна музика – краща мікстура,

То є наша духовна культура,

І втішити може, і жалю додати,

Примусити швидко усіх танцювати.

Вона і весела й журлива, і звична.

Усе тимчасове, а МУЗИКА вічна!

(Звучить Концерт № 1 для ф-но з оркестром Е. Гріга)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.