Сценарій гри "Поле чудес"

Фізика

29.08.2021

77

2

0

Опис документу:
Кожна гра вчить дитину оцінювати свої здібності, допомагає повірити у свої сили, підштовхує її шукати й знаходити різні шляхи для самореалізації, розвивати найкращі людські якості. Сценарій гри "Поле чудес" для гурткової роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА

,,Поле чудес“


Мета. Виявити знання гуртківців про вчених, про винахідників та їх винаходи; активізувати і розвивати творчу активність, логічне мислення, пам’ять, розширювати їхній кругозір.

Обладнання. Барабан гри ,,Поле чудес“, дошка з клітинками на підставці для відгадування слів, картки з літерами, два мішечки, дві шкатулки, список призів, аркуші паперу, магнітофон.

Ведучий. Юні друзі! Ми раді вітати вас у цій залі СЮТ, де

відбудеться гра ,,Поле чудес“. Нехай вашими супутниками під час гри буде гарний настрій та удача

Відбір учасників гри. Учасниками гри стануть 9 гуртківців

СЮТ, які першими відгадають загадки.

1. Усе життя ходить, а з місця не сходить.

( Годинник )

2. Що видно, коли нічого не видно?

( Туман )

3. Висить груша, а не з’їсти.

( Електролампочка )

4. Тепла гармошка весь дім обігріває.

( Парове опалення )

5. Висить на стіні і в той же час падає.

( Барометр )

6. Вона Сонцю найрідніша,

Вона в спеку – наймиліша.

( Вода )

  1. Я хоч і маленький, так удаленький,

Варто глянути на мене –

І відразу знатимеш свій шлях.

( Компас )

8. Ростом невеличка,

Ні звір, ні пташка,

А землю риє,

Будинок будує.

( Лопата )

9. Маленьке, кругленьке, все поле збіга.

( Око )

10.Скільки бий – воно не плаче,

і не злиться, тільки скаче.

( М’яч )

Ведучий. Вам усім добре відома ця телевізійна гра. Але нагадаємо правила гри. Гравці по черзі крутять барабан. Цифра в секторі відповідає кількості набраних очок за правильну відповідь;

О – перехід ходу;

Б – банкрут, набрані очки згоряють і гра переходить до наступного гравця;

П – приз ( можна брати, але тоді учасник гри не продовжує гру,або відмовляється від приза і називає букву );

* – очки подвоюються;

+ – відкривається будь-яка буква;

М – два мішечки: в одному з них – паперова стружка, а в другому – цукерки.

За три підряд вгадані букви – дві шкатулки: одна – порожня, а в другій – гроші.

Глядачів прошу сидіти тихо і не підказувати. Запрошуємо до барабана учасників першої трійки. (Аплодисменти ).

Шановні друзі! Розкажіть, будь ласка про себе. ( По черзі гравці називають своє ім’я, прізвище, номер школи, клас та гурток, в якому вони працюють).

Сьогоднішня гра присвячена техніці, вченим, винахідникам та їх винаходам.

Прошу учасника під першим номером крутити барабан. Ось

завдання для першої трійки.

Завдання 1.

Яким словом в античній Греції називали механічні пристрої, які виконували послідовні рухи без втручання людини?

( Автоматос )

( По черзі гравці згідно правил крутять барабан і називають букви; кількість очок, набраних кожним учасником фіксується журі ).

Ведучий. Оплески першому фіналісту. Прошу винести призи учасникам першої трійки. Ще раз аплодисменти першому фіна-лісту.( Звучить музика. Йде підготовка до наступного етапу гри)

Ведучий. Запрошуємо до барабана учасників другої трійки.

( Аплодисменти ).

Прошу учасників другої трійки розказати про себе. ( Учасники другої трійки розповідають про себе. Аплодисменти кожному гравцю )

Завдання 2.

Його вважають найвидатнішим винахідником усіх часів.

Йому належать тисячі винаходів. На перший великий гонорар

22-річний винахідник найняв 50 помічників і організував вироб-

ництво біржових телеграфних апаратів у місті Нью-Арк. Його

знають як винахідника кінопроектора, фонографа, першого при-

строю звукозапису. Є в нього винаходи і в електротехніці. Назвіть

його ім’я. ( Едісон )

( По черзі гравці згідно правил крутять барабан і називають букви; кількість очок, набраних кожним учасником фіксується журі ).

Ведучий.

Так, це Томас Алва Едісон. Його ім’я добре відоме кожному

школяру як винахідника електричної лампи розжарювання. За своє

життя Едісон отримав 1093 патенти. Він прожив 84 роки, і до ос-

танніх днів ця мудра людина продовжувала робити винаходи.

( Аплодисменти другому фіналісту, призи учасникам другої

трійки, музична пауза, підготовка до наступного етапу гри ).

Ведучий. А зараз запрошуємо до барабана учасників третьої

трійки. ( Аплодисменти ). Розкажіть, будь ласка, про себе.

Учасник під номером один, крутіть барабан! Слухайте третє зав-

дання.

Завдання 3.

У 1830 році була відкрита, побудована під керівництвом

Стефенсона Манчестер – Ліверпульська залізниця. Для цієї заліз-

ниці Стефенсон побудував паровоз з трубчастим котлом. Такий

тип паровозного котла був новим словом в техніці котлобуду-

вання.

Як називався цей паровоз?

Це слово теж відоме всім школярам, хоч і означає зовсім

інши вид техніки.

( Ракета ).

( Оплески третьому фіналісту, призи третій трійці, музична

пауза. Підготовка до фінальної гри і гри з глядачами )

Ведучий. А зараз гра з глядачами.

( Виносять приз. Ведучий зачитує завдання )

У м. Орша на березі Дніпра споруджено меморіальну

композицію. На невисокому постаменті в її центрі встановлено

БМ – 13 зразка 1941 року. БМ – це бойова машина, а цифра ,,13“

скорочено означає калібр снаряда – 132 мм. БМ - 13 – це реактив-

ний міномет, встановлений на шасі вантажівки ЗІС – 5.

Як по іншому називається ця машина?

( Катюша ).

( Глядачі називають свої варіанти відповідей.)

Після названого слова, ведучий говорить:

У роки Великої Вітчизняної війни ця установка дістала назву

,,катюша“. З цим ім’ям вона і ввійшла в історію.

І саме тут, в Орші, ,,катюша“ завдала свого першого удару по

ворогові...

( Оплески, вручення приза ).

Ведучий. Учасників фіналу зайняти місця за барабаном.

( Оплески )

Гравець під номером один крутіть барабан. Ось завдання

для фінальної гри.

Фінал.

У серпні 1964 року в Інституті атомної енергії імені І.В.Курчатова у Москві було пущено експериментальну установку, яка безпосередньо перетворює атомну енергію на електричну.

Як називається цей реактор – перетворювач?

( Ромашка )

( Оплески фіналісту )

Ведучий. Прошу журі назвати бали, які набрав фіналіст і

список призів.( Журі називає кількість балів, набраних фіна-

лістом і вивішується список призів. Фіналіст вибирає призи).

Ведучий пропонує супер-гру і супер-приз.

Завдання для супер-гри.

Його ім’я відоме всім. Він великий російський вчений і поет.

Крім того, він сконструював модель вертольота для дослідження

верхніх шарів атмосфери. Хто це? Дозволяю відкрити 4 літери.

(Ломоносов).

(В кінці гри звучить музика та оплески переможцю гри)

---------------------------------------------------------------------------

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.