Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Сценарій гри «Джура» через покоління» 3-4 класи

Позашкільна освіта

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

26.11.2021

55

0

0

Опис документу:

Шкільний етап гри «Джура» через покоління» є формою позакласної роботи з військово-патріотичного та морально-етичного виховання учнів, спортивно-оздоровчої роботи, прогресивною формою учнівського самоврядування, важливим засобом формування національно-патріотичної свідомості відповідно до ціннісних орієнтирів Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

СЦЕНАРІЙ

міжшкільної гри «Джура» через покоління»

для учнів 3-4 класів


Лунають позивні свята

Ведуча: Доброго дня, шановні учасники заходу та гості. Доброго здоров’я наші козаки, захисники України! Сьогодні, у цей чудовий день ми раді вітати вас на заході, присвяченому святкуванню одночасно трьом великим святам: Покрови Пресвятої Богородиці, Дню Українського козацтва та Дню захисника України! Тож, напередодні 14 жовтня ми урочисто вшановуємо всіх, хто носить почесне і високе звання «Захисник України» - від козацьких пращурів до молодих патріотів, котрі у ці дні боронять нашу рідну землю на сході країни. Вітаємо вас, наші захисники зі святом та бажаємо незламної волі та мужності, надійного тилу, міцного здоров'я та мирного і щасливого майбутнього кожному з нас, нашим рідним, усій Україні.

Ведуча: Захід, присвячений Дню українського козацтва та дню Захисника Вітчизни оголошую відкритим


Звучить Гімн України


Ведуча: Цього дня ми знову повертаємося пам'яттю і серцем до грізних і незабутніх сторінок минулого та сьогодення, щоб ще раз осягнути, кому зобов'язані мирним небом над головою, можливістю жити. І скільки ми живемо, завжди будемо пам’ятати подвиг славних синів України. Прошу хвилиною мовчання вшанувати всіх хто віддав своє життя за нашу свободу.

Звучить музика. Покладання квітів

Ведуча: Сьогодні на нашому заході присутні гості:_____________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведуча: Із року в рік, по всій Україні набирає популярності Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»). Тож сьогодні ми проводимо міжшкільні змагання «Джура» через покоління» для молодшої вікової групи учнів.

Ведуча: На майдані присутні рої, майбутні учасники міського етапу Гри. До привітання учасників козацького кола запрошую _____________________________


Ведуча: В далекі героїчні козацькі часи, щоб стати справжнім воїном-козаком, молодим людям потрібно було пройти навчання й підготовку. Сьогодні наша учнівська молодь вже здобула певні навички військової справи, і при нагоді може гідно стати на захист нашої України.

До показових виступів запрошуються __________________________________________________________


Показові виступи


Ведуча: Ось вона козацька сила і вміння, ось вони майбутні захисники України. Ось на кого рівнятимуться наші менші школярі, на справжніх молодих козаків.

Ведуча: Тож настав час змагань. Суддівська колегія складає професійну і кваліфіковану команду. Головний суддя змагань __________________

Супроводжуючі команд отримали у головного судді маршрутний лист гри «Джура» через покоління». Після змагального етапу у вас відбувається обід у ваших таборах, куштування козацького кулішу та нагородження команд-роїв.

Всім бажаю удачі і перемог!

Рої, увага! Для проходження урочистою ходою, приготуйсь!

Звіт роїв


Ведуча: Рої, розійтись по локаціях!


Гра відповідно до маршрутного листа

КОНКУРС «ВПОРЯД»

Конкурс проходить у вигляді демонстрації навичок зі стройової підготовки (впоряду), враховуючи вікові особливості дітей 8-10 років. Оцінювання конкурсу здійснюється відповідно

Місце проведення: стройовий плац, рівний майданчик з твердою поверхнею (асфальтований).

Учасники:  весь рій, 10 чоловік.

Накази подає: головний суддя (для ройового) і ройовий (всі накази для рою).

Система оцінювання: визначення результатів проводиться відповідно рівнів «високий», «достатній», «середній» та з врахуванням допущених помилок кожним учасником рою під час виконання вправ Впоряду.

Порядок виконання

Після того, як оголошено звітування даного рою, Ройовий робить крок вперед та повертається до свого рою так, щоб рій знаходився ліворуч від ройового під кутом 900 .

Ройовий подає команду:

Рій (рій проголошує назву)

Рівняйсь! Струнко!

Наш девіз (рій проголошує девіз)

Наше Добре діло (звітує 1-2 учні, виходять на крок вперед)

Рій, право-РУЧ.

Ройовий робить рух «кругом» та стає попереду свого рою.

За мною кроком руш (йдуть по периметру майданчика проти годинникової стрілки)

Рій, пісню заспі-ВАЙ (куплет і приспів української, козацької пісні)

Дійшовши до свого місця, Ройовий подає команду:

Рій, на місті стій, раз-два! Ліво-РУЧ!


ЗМАГАННЯ «СПОРТИВНА СМУГА ПЕРЕШКОД»

Етапи розміщені на спортивному майданчику стадіону закладу (в спортивному залі в разі погіршення погодних умов), промаркованому обмежувальною стрічкою. Всі етапи на початку та кінці обладнані контрольними лініями.

Старт та фініш суміщені. Час старту та фінішу фіксується суддею.

Перемагає рій, який найшвидше по часу впорався зі смугою перешкод.

Можливі перешкоди та етапи:

  1. сковзання по спортивній лавці ух по-пластунськи)

біг повз кольорові фішки

стрибки по дерев’яним пеньках

















ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО‒ТВОРЧЕ ЗМАГАННЯ «ПЛАСТУН»

Комплексна командна інтелектуальна гра з та туристсько-краєзнавчими елементами орієнтування на місцевості по карті.

Завдання учасників – знайти замаскований організаторами предмет (прапорець, іграшка тощо), орієнтуючись зашифрованими підказками на карті.

Виграє рій, який за часом найшвидше впорався із завданням.





ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА‒ВІКТОРИНА «ВІДУН»

Інтелектуальні змагання з краєзнавства, природознавства, народознавства відповідно до змісту предмету «Я досліджую світ».

У конкурсі беруть участь рої у повному складі (рій – 10 осіб).

Конкурс проводиться у форматі «Питання –відповіді» різного рівня складності.

Виграє рій, який набере найбільшу кількість правильних відповідей.






























КОНКУРС «ВАТРА»

Тема: «Діти – квіти України»

Представлення творчо-мистецького виступу рою у повному складі (10 осіб). Виступ може містити пісню, танцювальний флешмоб, музичну композицію, вправу «Гра з залом» тощо.

Метою конкурсу «Ватра» є організація дозвілля однолітків у форматі «В колі друзів»



ЗМАГАННЯ «РЯТІВНИК»

Змагання зі знання правил особистої гігієни, безпечної поведінки, елементів надання допомоги одноліткам.

Кількість учасників – весь рій (10 осіб).

Завдання складається із врахуванням вікових компетентностей учасників.

Конкурс складається із двох частин:

1. Теоретичний тур (можливі завдання):

правила особистої гігієни, безпечної поведінки (витік газу, пожежа, сам дома, харчування, ігри з однолітками, лід та ожеледиця, виклик швидкої допомоги тощо).

2. Практичний тур (можливі завдання):

правило чищення зубів, ротової порожнини; накладання бинта при незначному порізі руки чи ноги.

Переможець визначається за найбільшою кількістю правильних відповідей та практичним виконанням завдань



КОНКУРС «БІВАК» (таборування)

Обов’язкові атрибути хоругва, емблема, назва, намет, каремат.

Час огляду таборів Суддівською колегією – протягом змагань.

Конкурс має теоретичну основу, з практичного місту – встановлення намету

Оцінювання біваку (таборування) відбувається відповідно до вимог санітарно-гігієнічних вимог та загальних вимог до туристського біваку.

Рої облаштовують відповідну територію наметом, дають відповіді на питання щодо вимог до туристичного біваку.

Питання матимуть зміст:

- як підтримувати чистоту в таборі;

- постановка табору (правильне облаштувати табір: намет, рукомийник, холодильник, вогнище тощо);

- дотримання режиму та розпорядку дня;

- стан та наявність предметів особистої гігієни;

- стан зберігання особистих речей та посуду;

- чистота посуду, наявність миючих та дезінфікуючих засобів;

- гігієна зберігання харчових продуктів;

- наявність поліетиленових технічних мішків для сміття;

- мова та культура спілкування;

- організованість нічного та денного чергування свого табору.

Переможець визначається за найбільшою сумою правильних відповідей на питання.

СИЛОВЕ ЗМАГАННЯ «ПЕРЕТЯГУВАННЯ ЛИНВИ»

У змаганнях бере участь два рої: 10х10. Заміна може бути здійснена перед початком наступної спроби. Один учасник може керувати діями рою із-за меж майданчика.




Нагородження

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.