і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Сценарій екологічної агітбригади «ЖИВА ВОДА»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сценарій екологічної агітбригади

«ЖИВА ВОДА»

Сценарій

Фанфари

Пісня Водограй

Тече вода , тече бистра і біди не знає.

Поміж гори в світ широкий тече не вертає.

Ми зайдемо в чисту воду біля водограю,

Насолодимось красою поки ще він грає.

ПР.Ой водо-водограй, грай для нас грай.

Танок свій жвавий ,ти, не зупиняй.

За красну пісню на всі голоси

Що хочеш ,водограю,попроси

Струни дає тобі кожна весна,

Дзвінкість дарує їм осінь ясна.

А ми зіграєм на струнах отих,

Хай розіллють вони радісний сміх.

Бо людина вже запхала ніс свій у пророду,

Скоро доживем до того , що не знайдем воду

Річки та струмки всі зникнуть та дощу не буде.

Як співають водограї люди і забудуть.

Пр.

І. ПРИВІТАННЯ

Добрий день, вам , добрі люди!

Сьогодні до нас прислухайтесь!

Завтра - пізно буде!

Сьогодні – вже нестерпно,

Пора нам разом діяти

Всім дружно! Не нарізно!

ІІ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОМАНДИ

Сьогодні перед вами виступає

І привітати всіх сердечно рада

Міжгірська агітбригада

ЖИВА ВОДА

Бо зараз головне питання

Екологічне виховання

Сприяти здійсненню мети

Струмки ,джерела ,ріки --ЗБЕРЕГТИ!!!!!!!!!

НАШ ДЕВІЗ: У РАДОСТІ Й ГОРІ, У ЩАСТІ Й БІДІ –

СЛАВА ЧИСТІЙ ЦІЛЮЩІЙ ВОДІ!

Ми боремося за чистоту й економію спільного багатства людей – ВОДУ

Буде вдосталь води, то не буде біди!

Якщо чистою буде вода, то і горе нам - не біда!

Українському народу – чисту і цілющу воду!

Життя немає без води,

І ми це добре знаємо.

Пам’ятаймо всюди і завжди:

ми за воду всі відповідаємо

- Ой, як нас багато зібралося. А давайте підемо до річки, покупаємось, адже сьогодні така гарна погода!

- В воді тепер купатися не можна!

Про це повинна знати дитина кожна!

Бо бруд в воді панує,

І кожен, хто скупатись схоче,

повірте, дуже ризикує!

  • Мабуть, ти перевчилась в школі!

  • Неправда це! Ходімо!

  • Що це з річкою ? Вона Непривітна і сумна

Ти ж була колись глибока, швидкоплинна, синьоока.

Чом же стала каламутна? Чом плюскочуть хвилі смутно?

Річка

Як мені не сумувати?

Всі отрутохімікати

Постікали в мою воду

Зіпсували мою вроду

Вже течу між болотами

Заросла очеретами

Зникла риба ,навіть раки

Поховались небораки ( Закриває лице руками)

Забруднили воду мені

Нічого живого нема на дні

Я прошу вас люди мої

Не скидайте мене гної.

Бо я жити хочу як всі

Щоб щуки були й карасі

Сценка « Грязнуля і Капостюля »

Під пісню «Говорят, мы бяки-буки…» на сцені з’являються

Якось одного ясного дня на узбережжі річки зустрілося дві давні подружки Грязь та Капость.

( Стикаються одна з одною)

Капостюля . Невже це ти, Грязнуля?

Грязнуля. Так , я Капостюля !( Б'ють по рукам )

Капостюля. А я бачу ти виросла! ( кидаючи навколо себе лушпиння від насіння )

Грязнуля ( роблячи теж саме) А як же мені не вирости. Адже наше населення постійно в мене сміття скидає, скидає – от я і виросла така!

Капостюля . Чула я про твої подвиги. Молодець! Моя школа! Хвалю! Слухай, Грязь, із твоїми здібностями та моїм розумом ми можемо таке натворити!!!

Обурена такими розмовами річка вирішила втрутитись у розмову.

Річка( проходячи біля подруг) Дами, не забруднюйте будь ласка навколишнє середовище. Адже, ви ,своєю поведінкою вбиваєте все живе на Землі!

Грязнуля ( услід Річці). Ось ти подивись яка розумна!

Капостюля . О , у мене ідея! Давай накапостимо Річці!

Грязнуля . А, що підмовимо людей нехай ще більше забрудняли річку , щоб жодної рибинки в ній не лишилось. І щоб вода в ній не те що для пиття , а й для поливу не була придатна.

Капостюля . Та людей особливо і вмовляти не прийдеться, адже коли вони забруднюють та наносять шкоду навколишньому середовищу , навіть і не задумуються про наслідки

- Які ж ми розумниці , гарно ми потрудились! Багато шкоди завдали людям, екологію попсували! А тепер ходімо, подивимось на наслідки нашої роботи. ...( Ідуть зі сцени)

Пісня на мотив Земля в ілюминаторе "

1.Вода у нас забруднена - 2раза

Повітря чистого давно у нас нема

І тужим за загубленим - 2раза

За всім тим, що природа нам дала.

Приспів:

І сниться нам не "фанта" й " Кока- кола"

Від них на нас усіх чека біда,

А сниться нам земля, земля довкола

І чистая джерельная вода.

2. Ліси у нас засмічені, (2р.)

Довкола хіміками і смітя.

Невже вам, люди, байдуже, (2р.)

Яке чекає далі нас життя?

3.Хто може тут зарадити? 2 р.

Хто скаже ,що нещасним нам робить

Напевно треба разом нам 2 р.

Пробачення в природи попросить.

Приспів

ВСІ

Все в світі починається з води!

Як паросток із ґрунту проростає,

Адже без неї - не туди і не сюди,

Це кожен в світі добре знає.

Людино мила, схаменись!

Поглянь навколо,подивись,

Якої шкоди завдала,

Своїм озерам і річкам.

Що в світі для житя потрібно нам, живому?

Звичайно, це повітря,їжа і вода.

І в цьому «раціоні» добовому

Вода, як не остання складова

А вода це справжнє диво!

Як прожити без води?

З нею ми завжди щасливі,

З нею в нас нема біди.

Є вода — ростуть рослини:

Ліс, сади, рясні поля.

Це чудово для людини

І радіє вся Земля.

Плавають в водичці діти,

Риби у воді живуть.

Розцвітають в лузі квіти.

І рясні дощі ідуть.

Вода – це географія, як частка гідросфери.

Вода – це біологія – основа й ріст життя.

В кінці кінців, це Н2О, річки, моря, озера.

Без неї ми не проживем: ні ти, ні він, ні я.

Без неї, як без дихання не витримає флора

І фауна, і взагалі весь світ не обійдеться, НІ!

Вода – це складова життя і над життям основа,

Тож світові запаси мають зберігати всі!

Хоч і простори гідросфери незліченні,

Та маєм ми прийдешнім поколінням їх лишить.

І як зіницю ока берегти свячено,

І менше покоління дбати вчить.

Очистимо струмки і будуть жити ріки,

Бо із малих струмків течуть річки великі.

Вода — це є життя, без неї не прожити.

Вже час прийшов для нас — природі послужити!

Чарівна все-таки вода стихія,

Життя дарує, чи від спраги забира

Уберегти її - ось наша мрія,

Про це усім подумати пора...

Так! Вже було тих лекцій і дискусій,

Та кожен висновки про екологію зробив.

І люди воду очищати мусять

Щоб дітям мовить: « Я її вам чистою лишив! »

Пісня про Україну

Дякуємо за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
виховувати любов до природи,до навколишнього, вчити дітей бути дбайливими господарями на Землі
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    136
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UZ629996
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь