Сценарій до дня іменинника

Опис документу:
тематичний сценарій до дня іменинника "Незнайко на Місяці" за оповіданням М.Носова "Незнайко на Місяці", який проводиться для учнів початкової школи у вигляді конкурсної програми. Розвиває у школярів уявлення про космічні явища та можливість по фантузувати

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій тематичного дня іменинника в школі Політ на Місяць

Мета: Формувати дитячий колектив, сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями; пробуджувати в дітей почуття доброти, дружби, намагання робити приємне один одному, жити в мирі, добрі і злагоді.

Дійові особи: ведучий, Незнайка, жителі Місяця.

ведучий: Дорогі діти і гості! Сьогодні у нас свято, день іменинника. Ми його проведемо, подорожуючи на космічних кораблях. Наш шлях лежить на Місяць. Але перед тим як відправиться в небезпечну подорож, нам потрібно добре підготуватися.

(звучить музика на сцену вибігає Незнайко)

Незнайко: Привіт, хлопці та дівчата! Я добре знаю, як підготуватися до космічного польоту! Пам'ятайте, мені вже вдалося злітати на Місяць! Я думаю, ви читали про мої пригоди в книзі М. Носова «Незнайко на Місяці»?

ведучий: Незнайко, ти не хвалися! Якщо хочеш летіти з нами, то теж готуйся до польоту разом із дітьми.

Незнайко: Ну добре!

ведучий: Щоб наш політ пройшов цікавіше, давайте пограємо. Отже, почнемо зі збору багажу.

Незнайко: Але спочатку нам потрібно поділитися на екіпажі і визначитися із назвою космічного корабля. Екіпаж з права, як називається Ваш космічний корабель (Місяцехід), а екіпаж з ліва (Зорехід). так, цим ми визначилися.

ведучий: А зараз нам треба визначитись, що ж взяти із собою у подорож?

Конкурс «Що взяти з собою у подорож»

(запускається слайд-шою з картинками, а екіпажі мають визначити, що потрібно взяти з собою у подорож). Молодці!

Незнайко: Так з цим ми впорались, а зараз трохи розважимося і побачимо, чи любити ви читати казки. У вас мабуть є улюблені казки? Давайте перевіримо!

(Ведучий задає питання про казки з назвою якогось предмета, а діти повинні відгадувати назву казки, піднімаючи руку).

ведучий: І так перша казка про овочі та цибулю - «Чиполліно»,

наступна казка про дерев'яного хлопчика - «Золотий ключик»,

казка про здобу - «Колобок»,

а чи знаєте ви цю казку про незвичайне яйце? - "Курочка Ряба",

а казка про редиску? - "Ріпка",

казка про хлопчика, якого звали горох, який котиться - "Котигорошок"

ведучий: Так, добре. Тренування закінчено! Незнайко, зроби переклик екіпажів і перевір їх готовність до польоту.

(звук запуску двигунів)

Незнайко: Екіпажі Місяцехду та Зореходу до космічного польоту готові?

(Діти: «готові!»)

Екіпажі, увага!

(Діти: «Є, увага!»)

Підготуватися до старту!

(Діти: «Є приготуватися до старту!»)

Задраїти герметичні люки!

(Діти: «Є закрити люки!») діти показують, як вони закривають люки

Фіксувати ремені!

(Діти: «Є фіксувати ремені!») діти показують, як вони фіксують ремені

Увімкнути запалювання!

(Діти: «Є увімкнути запалювання!») діти показують, як вони вмикають

запалювання

(звучить зворотній відлік для початку старту) Приготувалися! Починаємо відлік: чотири, три, два, один. Пуск!

(Грає космічна музика.)

ведучий: Наш космічний корабель скоро досягне орбіти Місяця. Політ проходить нормально.

Незнайко: Термінове повідомлення з центру управління польотами. У нас виникли труднощі. Жителі місяця дозволять посадку наших кораблів за умови, якщо наші старші члени екіпажів відгадають непрості загадки. Ну що погодимося на умови жителів Місяця?

ведучий:

1. Яка потрібна нота для приготування їжі? (Сіль)

2. Прізвище якого композитора схожа на постріл мисливця? (Бах)

3. Чи можна принести води в решеті? (Можна шматок льоду)

4. Яке колесо не крутиться в автомобілі під час руху? (Запасне)

5. Хто говорить на всіх мовах? (Ехо)

6. З якого полотна не пошити собі сорочку? (Із залізничного)

7. Яке крило ніколи не літає? (Крило автомобіля)

8. По чому сільських хлопці люблять ходити босоніж? (По землі)

9. Що станеться з вороною, коли їй виповниться 7 років? (Піде восьмий)

10. Що можна бачити з закритими очима? (Сон)

Незнайко: Ура! Посадка дозволена. Але щоб з жителями Місяця потоваришувати, треба з ними разом потанцювати.

(звучить музика прибульців)

Флеш-моб Дружба

житель Місяця: До нас дійшло радісне повідомлення, що серед космонавтів-землян є іменинники, де ж вони?

ведучий: Давайте поаплодуємо їм, вони серед нас. Підніміться будь ласка іменинники, які народилися у Червні - давайте поаплодуємо, а тепер ті, що народилися у липні (аплодуємо), у серпні - (аплодуємо), а зараз ми вітаємо іменинників , які народилися у вересні - (аплодуємо).

Також ми радо вітаємо дорослих іменинників це педагоги та робітники школи.

житель Місяця: За нашими звичаями поява іменинників з іншої планети приносить на Місяць щастя, тому ми хочемо їх привітати.

(Усі хором, гучно ВІТАЄТО, ВІТАЄМО, ВІТАЄМО).

ведучий: Що ж, діти, не забувайте, хором нам допомагайте.

З Днем народження вітаємо!

Діти: Так-так-так!

І, звичайно, побажаємо!

Діти: Так-так-так!

Вирости великими!

Діти: Так-так-так!

Неодмінно потовстішати!

Діти: Ні-ні-ні!

Бути красивими, добрими, щирими!

Діти: Так-так-так!

І крикливими, і сварливими!

Діти: Ні-ні-ні!

Щоб рідненькі вас любили!

Діти: Так-так-так!

Ремінцем частіше били.

Діти: Ні-ні-ні!

Добре-добре снікерсами пригощали.

Діти: Так-так-так!

Може досить нам вітати? Ігри треба починати.

Діти: Так-так-так!

житель Місяця: Пропонуємо на честь іменинників зіграти в нашу улюблену гру.

Гра «Навколо орбіти».

(в зал запускається м’ячі з назвою планет сонячної системи (меркурій, венера, земля, марс, юпітер, сатурн, уран, нептун), діти повинні передати його з рук в руки. Гра триває до тих пір, поки всі планети не повернуться на орбіту Сонячної системи).

Незнайко: Ну що, діти ось і закінчилася наша подорож на Місяць! Наш корабель успішно повернувся, і ми вас вітаємо на планеті Земля.

Флеш-моб із Прибульцями

житель Місяця: А зараз для всіх, хто знаходиться в цій святковій залі подарунок від нас мультик "Котигорошок".

ведучий: Ми сьогодні гралися, танцювали, вітали наших іменинників теплими словами. Так хай же все, що вам сьогодні бажали, збудеться, а ця подорож залишиться в вашій пам’яті надовго. Дякуємо! Зростайте мужніми, сміливими, завзятими.

Незнайко: Що ж до нових, дивовижних зустрічей!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн