! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Сценарій для школярів 1 - 4 класу " Свято іменинника"

Опис документу:
Мета: Створення комфортної ситуації для формування доброзичливих відносин в колективі. Завдання: 1. Долучити дітей до спільної діяльності, згуртувати колектив. 2. Сприяти розвитку позитивних емоцій, вміння спілкуватися зі своїми однокласниками. 3. Виховувати активність і самостійність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій свята "День іменинника"

Мета: 
Створення комфортної ситуації для формування доброзичливих відносин 
в колективі.
Завдання:
1. Долучити дітей до спільної діяльності, згуртувати колектив.
2. Сприяти розвитку позитивних емоцій, вміння спілкуватися зі своїми однокласниками. 
3. Виховувати активність і самостійність.

Підготовка до свята:

Клас святково прикрашений кульками, на дошці привітальна стрічка.

Проведення свята:

Вчитель: 
Так,діти і, сьогодні у нас свято: Свято іменинників! Ми зібралися, щоб привітати один одного з самим улюбленим днем - Днем народження!

Шкода, звичайно, що свято буває лише один раз у році! Але зате, який це день!
В цей день відбуваються чудеса, виконуються всі бажання. І, звичайно, що за день народження, якщо ні веселощів, ні подарунків, ігор і розваг. На нашому святі все це теж буде.

Багато років тому люди не святкували день народження, тому що не вміли рахувати, і не було календаря. І тільки коли мудреці поспостерігали за зірками, вивчили небо, винайшли календар (а це було в Давньому Єгипті) почали влаштовувати свята в честь дня народження. Ця традиція дійшла і до наших часів. 

ВСІ:
Що таке день народження?
Я відповім без сумніву:
День подарунків, пирогів,
День посмішок і квітів!

1 Учень: .Всі ми любимо день народження
І хоч він сповнений турбот
Як приємно в день народження
Старше стати на цілий рік. 

2 Учень :День народження - будемо відзначати.
День народження - ніколи нудьгувати.
День народження - казки і мрії.
День народження - як прекрасний ти! 

Учитель: Відгадайте, про яку пору року йдеться?


Трійка, трійка прилетіла,
Скакуни в тій трійці білі,
А в санях сидить цариця - 
Белокоса, белолица.
Як махнула рукавом,
Все вкрила сріблом. (Зимові місяці)

Виходьте вперед зимові іменинники.

Вчитель: Небо блакитне,
Світить сонце над землею,
Сніг сліпить очі перехожих,
День чудовий день погожий.
Топить сніг в своїх обіймах, 
Поміняти квапить плаття,
Будить річки, стежки сушить,
Так на північ жене холоднечі.
Нирки сонцем розбиває,
Ніколи не сумує.
Що за диво час року - 
Найчудесніша погода! (Весна) 

Виходьте вперед весняні іменинники.


Учитель:Діти, а ви добре знаєте пори року і природні явища, які відбуваються в різні пори року?

- Зараз перевіримо. (Вчитель читає розповідь, діти називають пори року) 

Розповідь:
Стало пригрівати сонце, потекли струмки. (ВЕСНА)
Птахи стали збиратися на південь. (ОСІНЬ)
З дерев почали облітати золоті листя. (ОСІНЬ)
Діти ліплять сніговика. (ЗИМА)
Чи достигла суниця. (ЛІТО)
Калюжі вранці стали покриватися тоненькою скоринкою льоду. (ОСІНЬ) Розквітли перші квіти. (ВЕСНА)
В шпаківні запищали пташенята. (ВЕСНА)
Як здорово купатися, засмагати, кататися на велосипеді! (ЛІТО)
Почався навчальний рік. (ОСІНЬ)
На річці розтанув лід. (ВЕСНА)
Над квітами пурхають метелики. (ЛІТО)
Пора копати картоплю! (ОСІНЬ)
Дід Мороз склав у мішок подарунки і відправився до хлопців на ялинку. (ЗИМА)

Молодці, добре знаєте пори року!


Вчитель:
А тепер настав час
Привітання приймати.
Будуть кращі друзі
Побажання вам читати.

3.Учень: День народження - особлива дата,
Це свято ні з чим не порівняти, 
Хтось добрий вигадав колись
Іменинникові радість дарувати.

4.Учень: День народження - день чудесний,
Радісний, веселий,
Ми бажаємо на «відмінно»
Вам вчитися в школі.


5.Учень :А ще ми вам бажаємо
Мамі вдома допомагати,
І, звичайно, ніколи
Малюків не ображати!


6.Учень : Бажаємо Вам не хворіти,
Щастя повне мати,
Ніколи не хвилюватися,
Більше в житті посміхатися!

7.Учень : Усіх щиро вітаємо,
Щастя, радості бажаємо!
В школі добре вчитись,
Чесно, від душі працювати.


8.Учень : З физкультурою дружити.
Міцною дружбою дорожити!
Не хворіти, не сумувати,
Вдома допомагати старшим.

9.Учень: У цей світлий День іменин
Ніхто з вас нехай не буде один.
Нехай для вас прозвучать слова
Радості, веселощів і добра! 


10.Учень : Ми хочемо в цей день
Тільки щастя бажати
Не хворіти, не сумувати 
І отримувати п'ятірки!

11.Учень: Бажаємо всім жити весело, яскраво, без бід.
Корисних подарунків, сюрпризів,
Поменше образ і примх!
Нехай у школі все буде чудово:
Приємно, зрозуміло і класно!
Бажаємо завзятого сміху,
Побільше успіхів і успіху! 

12.Учень Сьогодні в цьому залі свято,
Ми дуже раді всіх вітати!
І сподіваємось, що кожен
Для себе щось узяти зможе.


13.Учень :Хтось – настрій добрий запозичить,

Бо посмішка усім нам личить.
Хтось – слову доброму зрадіє,
Бо про добро усі ми мрієм.


Жартівливі інсценівки :

1.- Як тобі не соромно! Сьогодні на тебе знову вчителька скаржилася.
- За що?! Я ж сьогодні не був у школі. 

2.На уроці.
Учитель запитує в учня: 
- Вася, тебе завжди мама уроки робить? 
Вася, ліниво: 
- Ні, коли мама на роботі, то тато.

3.Логічно.
- Оленка - каже мама
- Вимий руки - вони в тебе брудні.
- Але ти ж сама казала, що не можна рости білоручкою.

4.Спробуй запереч. 

- Чому ти вирвала листи з мого зошита?
- Тому, що на ній написано «Загальна» зошит!


На уроці математики.

Вчитель: 
- От якщо я тобі дам кролика, потім ще двох кроликів, а потім ще трьох кроликів! Скільки буде? 
Учень: 
- Сім! 
Вчитель: 
- Слухай уважно! Спочатку одного кролика, потім ще двох і потім ще трьох. Скільки?
Учень: 
- Сім! 
Вчитель: 
- Та-ак! Давай по-іншому! Одне яблуко плюс два яблука, плюс ще три яблука! Скільки виходить? 
Учень: 
- Шість! 
Вчитель: 
- Ну нарешті! А кролик плюс два кролика плюс три кролика! Скільки? 
Учень: 
- Сім! 
Вчитель: 
- Ну чому?!! 
Учень: 
- А у мене вже живе один кролик! 

Веселі завдання


«Весела ромашка» 


Діти підходять до ромашці, відривають пелюстку. На кожній пелюстці (за кількістю дітей) завдання. Наприклад: зобрази людини, який замерз; розкажи вірш «Наша Таня голосно плаче» сердитим голосом; з допомогою рухів і звуків зобрази курку і т.д.

Конкурс «Вирішення нестандартних ситуацій»
Що робити, якщо ви випадково сіли на іменинний пиріг?
Що робити, якщо ви своїй подрузі несли фарфорову вазу і випадково її розбили?
Що робити, якщо декілька гостей (за збігом обставин) подарували вам однакові подарунки?
Що робити, якщо на наступний день після вашого день народження, до вас на вулиці вітаються абсолютно всі перехожі?
Що робити, якщо до вас на день народження прилетів чародій на гелікоптері і подарував вам 500 ескімо?
Що робити, якщо вам на день народження подарували живого крокодила?
А що робити, якщо цей крокодил випадково зїв того, хто вам його подарував, і тепер повернути крокодила нікому?
Що робити на наступний день після дня народження?
Що робити, коли на порозі гості, а ви забули купити іменинний торт? 


Вчитель :Дякую! Зростайте мужніми, сміливими, завзятими.
Що ж ми побажаємо винуватцям свята?
Щастя! Здоров’я! Доброго навчання!
Вітаємо! Вітаємо! Вітаємо!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись