Самостійна робота із зарубіжної літератури з теми: "Усна народна творчість"

Опис документу:
Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й структуру, тобто систематичність його знань. Без аналізу структури знань педагог працює наосліп. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з підрахунку балів. При цьому дуже здібні учні не губляться у масі «середнячків».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Самостійна робота з теми: «Усна народна творчість»

  1. Продовжити прислів’я:

Розмова без приказки –

  • щоб власні помилки помічати

  • моя фортеця

  • може скаламутити глечик чистої води

  • чисте сумління

  • як м’ясо без солі *

  1. Знайти відповідність:

«Язик до Києва доведе»

  • яке коріння таке й насіння

  • в очі лисиця, а поза очі – вовчиця

  • яблуко від яблуні недалеко котиться

  • як рак на горі свисне

  • язик до Делі доведе *

  1. Що означає прислів’я

«Язик до Києва доведе»

  • хто багато говорить, той багато знає

  • хто вміє розпитати, той знайде вихід *

  • хто головний, той і веде

  • хто добре сіє, у того багатий урожай

  1. Приказку «Їсть як у піч кида» можна замінити одним словом (синонімом):

– погано

–важко

–весело

–легко

–швидко

–багато *

  1. Знайти відповідники: назва твору – народ, якому він належить:

2 «Іссумбосі, обо Хлопчик-Мізинчик» 1 арабський

5 «Пензлик Маляна» 2 японський

1 «Синдбад- Мореплавець» 3 німецький

3 «Пані Метелиця» 4 індійський

4 «Фарбований шакал» 5 китайський

  1. Кому належить вислів «не випаровувалися, ніби роса під пекучим сонцем»

  • Ш. Перро

  • О. Афанасьєв

  • Я.Грімм *

  • В.Грімм

  • О. Пушкін

  1. Охарактеризуйте образ Іссумбосі – Хлопчика –Мізинчика:

  • боягуз

  • сміливий*

  • жвавий*

  • дрібний

  • кмітливий, працьовитий*

  1. Визначити головну думку казки «Пані Метелиця»:

– допомогти печі витягти хліб, щоб не згорів

–добре вибивати подушки, щоб на світі йшов сніг

- боятися покарання мачухи

- отримаєш винагороду за праведне життя, станеш щасливим*

- слухати пісню півня

  1. Напишіть як називається таке висловлювання:

«Як корові сідло» (приказка)

  1. Відгадати власника за його речами:

3 Подушка, сніг, перина 1 Іссумбосі

4 Пензлик, картина, лук, стріли 2 Синдбад

1 Меч із голки, чарівний молоток 3 Пані Метелиця

2 Крам, корабель, мандрівка 4 Малян

5 Фарба, царська влада, шакал 5 Чандарава

  1. За поданими ознаками визначити різновиди фольклорних творів:

оповідь про вигадані події народна казка

поєднуються елементи словесного і народна пісня

музичного мистецтва

влучний вислів, має незакінчену приказка

думку

влучний вислів повчального прислів’я

змісту, побудований як завершене

судження

інакомовний опис предмета на основі загадка

подібності з іншим

  1. Усталені сюжети, які повторюються в казках різних народів, дещо змінюючись залежно від місцевих умов - це мандрівні сюжети

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.