Самостійна робота із зарубіжної літератури для учнів 5 класу

Опис документу:
Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й структуру, тобто систематичність його знань. Без аналізу структури знань педагог працює наосліп. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з підрахунку балів. При цьому дуже здібні учні не губляться у масі «середнячків».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тест за змістом арабської народної казки «Синдбад-Мореплавець»

та німецької — «Пані Метелиця»

І варіант

  1. Зачин, основна частина, кінцівка — це традиційна будова …

а) народного переказу;

б) народної пісні;

в) народної казки.

  1. Записувати, збирати й художньо обробляти зразки народної творчості почали …

а) наприкінці XVII ст., а особливо у XVIII-XIX ст.;

б) наприкінці ХІХ ст.;

в) на початку XVII ст..

  1. Алі-Баба, Аладдін, Синдбад-Мореплавець — це розумні і мужні герої збірки ...

а) «Тисяча і одна ніч»;

б) "Панчатантра";

в) "Казки матінки Гуски".

  1. Синдбад-Мореплавець був ...

а) купцем;

б) лікарем;

в) моряком.

  1. Куди відвезли карлики полонених після захоплення корабля?

а) На інший острів;

б) до найближчого міста;

в) у відкрите море.

  1. «Високий, як пальма, весь чорний, з єдиним оком на лобі, червоним і вогняним, як ж ар. Із рота в нього стирчали два довгих, гострих передніх зуби, нижня губа одвисла й торкалася грудей. Довгі слонові вуха теліпалися по плечах, а пазурі на величезних руках були загострені й зігнуті, як у яструба.» Це опис ...

а) чудовиська з казки "Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик";

б) мешканця лісу з казки "Фарбований шакал";

в) велетня-людожера з казки "Синдбад-Мореплавець".

  1. Як закінчилася третя подорож для Синдбада?

а) Потрапив у полон;

б) постраждав під час бурі;

в) розпродав крам і повернувся у Багдад.

8. У казці "Пані Метелиця" Пасербиця характеризується словами...

а) гарна і працьовита;

б) мила і добра;

в) гидка і лінива.

9. Золотим дощем Пасербицю нагородила ...

а) піч;

б) пані Метелиця;

в) яблуня.

10. Ледащиця прийшла додому ...

а) уся вкрита смолою;

б) уся вкрита золотом;

в) у дорогому вбранні.

11. Що зробив людожер із капітаном?

а) З'їв;

б) відпустив на волю;

в) закрив у величезному будинку.

12. Хто невтомно розповідає про пригоди купця Синдбада?

а) Друг Синдбада;

б) його батько;

в) оповідач казок.

ІІ варіант

  1. Сюжети творів усної та писемної літератури, які переходять від народу до народу, отримали назву ...

а) "мандрівний сюжет";

б) "пригодницький сюжет";

в) "детективний сюжет".

  1. Якоб і Вільгельм Ґрімм - відомі…

а) збирачі творів усної народної творчості ;

б) автори казок;

в) автори художніх творів.

  1. Синдбад усього здійснив ...

а) 5 подорожей;

б) 7 подорожей;

в) 12 подорожей.

  1. Нова (третя) подорож Синдбада почалася ...

а) у Багдаді;

б) у Бальсорі;

в) у Стамбулі.

5. Капітан судна впав у розпач через те, що вони опинилися на острові, де живуть …

а) страховища-дикуни;

б) злочинці;

в) хижаки.

6. Карлики залишили торговців на острові, де ...

а) жили мавпи;

б) жив велетень-людожер ;

в) жили інші торговці.

7. Капітан нового судна …

а) не визнав Синдбада володарем товарів, що містилися у нього на судні;

б) визнав Синдбада володарем товарів, що містилися у нього на судні;

в) відмовився допомогти Синдбадові.

  1. Пасербиця стрибнула в криницю…

а) тікаючи від мачухи;

б) за наказом мачухи;

в) із цікавості.

9. Перебуваючи у пані Метелиці, Пасербиця засумувала, тому що ...

а) до неї погано ставилася пані Метелиця;

б) її взяла туга за рідним краєм;

в) важко працювала.

10. Братів Грімм було звати…

а) Генріх і Вільгельм;

б Вільгельм і Якоб;

в) Якоб і Йоганн.

11. Німецька казка «Пані Метелиця» належить до …

а) чарівних казок;

б) побутових казок;

в) казок про тварин.

12. Оповідач казок, розповідаючи про купця Синдбада, захоплюється …

а) його багатством;

б) його красою;

в) його життєвою силою.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!