САМООСВІТА ВЧИТЕЛЯ

Опис документу:
ПЛАН САМООСВІТИ ВЧИТЕЛ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План самоосвіти

вчителя історії та правознавства

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 м.Білозерська

Наумової Вікторії Іванівни

на 2016 – 2017 н.р.

Науково-методична проблема: «Використання проблемно-діалогового методу як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії»

Метою роботи є :

розвиток особистості учня, його творчого потенціалу та пізнавальної активності; формування ключових компетенцій через такі завдання:

  • поширення систематичних знань про історію, що робить людину компетентною;

  • забезпечення засвоєння учнями практичних навичок, необхідних для життя в
    сучасному суспільстві;

  • розвиток бажання та здатності брати участь у суспільному житті.

Головне завдання. яке вчитель ставить перед собою полягає в тому, щоб не передавати готові знання, певну інформацію, а в тому, щоб навчити школярів учитися, сформувати позитивну мотивацію учіння, різнобічні пізнавальні інтереси, здатність до свідомого і самостійного засвоєння знань і умінь в умовах проблемної ситуації.

п/п

Зміст роботи

Термін

1

Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти.

Відвідування міської конференції вчителів

серпень

2

Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2016 – 2017 н.р.

серпень

3

Опрацювання навчальних програм із історії, правознавства, художньої культури

серпень

4

Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання історії, правознавства, художньої культури

серпень

5

Календарне планування з навчальних предметів: історія, правознавство, художня культура

серпень

6

Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану:

- ознайомлення з програмою факультативів

- ознайомлення з програмою курсів за вибором

серпень

7

Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах із предметів

Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей

серпень

постійно

8

Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково – методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

Відвідування міських конференцій учителів

вересень

9

Планування участі у міських, і шкільних формах методичної роботи.

Робота з методичною літературою

вересень

10

Участь у міських методичних формах роботи.

згідно плану

11

Участь у шкільних методичних формах роботи.

згідно плану

12

Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної проблеми школи

постійно

13

Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій

постійно

14

Робота над індивідуальною методичною та психолого – педагогічною проблемою: «Використання проблемно-діалогового методу як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії»

постійно

15

Взаємовідвідування уроків

постійно

16

Відвідування методичних оперативок

Розробка електронних уроків, посібників

постійно

17

Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах.

Жовтень-квітень

18

Відвідування уроків кращих учителів школи

листопад

19

Опрацювання педагогічної періодичної преси

постійно

20

Відкриті уроки для вчителів школи

за планом

21

Індивідуальні форми роботи:

*Участь у виставці педагогічних ідей та знахідок.

постійно

*Відвідування семінарів та відкритих заходів, вивчення ППД учителів школи та району

постійно

*Позакласна робота з предметів.

*Відкритий виховний захід та його самоаналіз

Постійно

грудень

*Опрацювання методично – інструктивних матеріалів щодо проведення ДПА та ЗНО.

*Робота в бібліотеці

Квітень

постійно

* Розробка навчальних проектів

постійно

*Відвідування міських конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня

травень

*участь у роботі ШМО

постійно

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
6
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!