Самоаналіз уроку біології "Загальна характеристика типу Хордові"

Опис документу:
Самоаналіз уроку – це спосіб граничної конкретизації управління навчально-виховним процесом, який дає можливість шляхом особистого оперативного втручання впливати на методи навчання, на добір і формування навчального матеріалу, на вибір і правильне поєднання форм організації пізнавальної діяльності учнів. Самоаналіз уроку допомагає вчителю оволодіти більш високим рівнем майстерності, підвищити результативність праці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Самоаналіз уроку

7 клас біологія

І. Тип і структура уроку

Тема уроку Загальна характеристика типу Хордові. Підтипи: Покривники, Безчерепні, Черепні.

відповідає Програмі курсу «Біологя» для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Цей урок є поточним уроком теми «Різноманітність тварин

Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку. Матеріал уроку повністю відповідає навчальній програмі.

Тип уроку: засвоєння нових знань

ІІ. Зміст та методика уроку.

До уроку були поставленні такі цілі.

Мета : навчальна: почати формувати знання учнів про хордових тварин планети; ознайомити із загальною характеристикою типу Хордові; дати поняття «безчерепні», «черепні», «покривники»;

розвивальна: розвивати уміння порівнювати будову та життєдіяльність безхребетних і хребетних тварин, знаходити подібності та відмінності; розвивати пам’ять, увагу, уяву;

виховна:  виховувати бережливе ставлення до навколишнього світу.

Сформувати копетенції : інформаційну, соціальну, комунікативну, саморозвитку.

Врахувавши ці завдання та цілі уроку, звернути увагу на психологічну особливість учнів 7 класу, а саме:Більшість учнів в класі мають досить високий потенціал, але завдяки періоду підліткового становлення діти не в повній мірі і не в повному обсязі освоюють навчальний матеріал. Хоча на уроці вони досить активні і креативні. Мають активні позиції і високу диференціацію інтересів, тому зацікавленість у навчанні вибіркова. Основна маса учнів має середній та достатній рівень навчання. Але діти досить швидко втомлюються, і це впливає на їх сприйняття інформації.

ІІІ. Форми навчання

На уроці було організовано самостійну, індивідуальну, фронтальну, групову форму навчання.

IV. Засоби навчання та дидактичні матеріали.

Засоби навчання були вибрані такі: презентація, схема, таблиця

V.Міжпредметні зв’язки.

На уроці використані міжпредметні зв’язки : література епіграф, історія – мотивація навчальної діяльності, географія – де мешкають тварини.

VIII.Результати уроку.

Аналіз результатів був поданий: в формі підсумкової бесіди. Працездатність дітей на уроці можна визначити на достатньому рівні, цей результат забезпечено зміною методів та форм роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
7
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!