«Сам удома» Конспект тематичного заняття з охорони та безпеки життєдіяльності дітей (середня група)

Опис документу:
Програмовий зміст: Розвивати інтерес до предметного довкілля, уточнити і поглибити знання дітей про небезпечні для них речі, уточнити поняття про категорії людей, які оточують дитину. Виховувати у дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкодити здоров’ю, розвивати вміння правильно оцінювати ситуацію, передбачати наслідки своїх дій, правильно приймати самостійні рішення щодо особистої безпеки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Сам удома»

Конспект тематичного заняття з охорони та безпеки життєдіяльності дітей

(середня група)

Програмовий зміст: Розвивати інтерес до предметного довкілля, уточнити і поглибити знання дітей про небезпечні для них речі, уточнити поняття про категорії людей, які оточують дитину. Виховувати у дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкодити здоров’ю, розвивати вміння правильно оцінювати ситуацію, передбачати наслідки своїх дій, правильно приймати самостійні рішення щодо особистої безпеки, виховувати чуйність до того, хто через необережність може потрапити у біду. Вправляти дітей в імітаційних ігрових рухах, творчо відображати в грі діяльність і відносини казкових персонажів. Створити у дітей емоційно – позитивний настрій. Розвивати зв’язне мовлення, інтонаційну виразність мовлення, удосконалювати діалогічне мовлення. Виховувати у дітей компетентність у набутті соціокультурного досвіду.

Обладнання: хатинка Кози, костюми і атрибути для Кози, Козенят, Вовка, Пожежника. Небезпечні предмети, телефон, шапочки вогників, вогнегасника.

Хід заняття.

Вихователь. Добрий день, діти!

Хто в кімнатці цій живе?

Хто із сонечком встає?

Тут живуть малята,

Малята – дошкільнята.

Діти. Ми із сонечком встаєм,

І в садочок всі ідем.

Вихователь. Рада бачити вас, дітки,

Гарними і бадьорими.

В кожній родині, в кожній сімї

Зростають в любові дітки малі.

Та дитя своє просто любити мало.

А піклуватись треба,

Щоб здоровим і розумним зростало.

Пригадаємо казочку «Коза і семеро козенят». Кізонька – мама турбувалась про своїх діточок. Пофантазуємо, наче ми козенята, жваві, веслі, дзвінкоголосі.

(Діти одівають наголівнички із забраженням козенят).

Вихователь. Ось і настала чарівна мить.

Ми всім казочку покажем,

А ви, дітки, висновки робіть.

Зазирнем у казочку.

Ось хатка в лісі стоїть гарненька,

Живе там козина чималенька сімейка.

Коза дуже любить рідненьких малят –

Семеро біленьких своїх козенят.

(З будиночка виходить Коза, гладить козенят).

Ось мамі вже з дому рушати пора.

Лишається в хаті сама дітвора.

Благає Коза своїх козенят.

Коза. Любі дітки, йдіть до хати.

Там тихенько грайте.

Якщо прийде Вовк зубатий,

Мовчіть , не відчиняйте.

Якщо ви самі удома,

То запамятайте:

Людину незнайому

У дім не пускайте.

Ви не грайтесь сірниками,

Не вмикайте газ без мами!

Щоб уникнути пожежі,

Будьте пильні й обережні.

Викликайте «101»,

Якщо є вогонь і дим!.

Козеня. До побачення, матусю, не барись!

Краще швидше повернись!

Ми зачинемо всі двері на замки.

Не страшні нам ні ведмеді ні вовки!.

Всі козенята: Ми будемо слухняними!.

Вихователь. А далі ми бачим знайому картину.

Недовго слухняними були доньки й сини,

Бо скільки ж удома є різних речей!!!

(Козенята беруть скриньку, відкривають її, заглядають, ойкають).

Вихователь: А що тут трапилось? Ви не послухали маму і взяли скриньку з гострими предметами. Хіба ви не знаєте, що ні в якому разі не можна брати гострі предмети: голки, ножі,ножиці, і гратись ними?.

Щоб уникнути біди,

Усе на місце поклади:

Ніж, виделки– у шухлядку.

Голки, теж тримай в порядку.

Прибери зі столу шило,

Лиха щоб не наробило.

Заховай всі зайві речі –

Будеш ти тоді в безпеці!

Дидактична гра «Склади з частин цілий предмет»(небезпечний для дитини).

Вихователь.(показує дітям бутафорський сірник) Хто знає: що це?А сірниками можна гратися дітям? Ось послухайте віршик про сірничок:

Червона голівка, жовтенький бочок.

На вигляд звичайний: тонкий і маленький.

Буває він добрий, буває і злий.

Він може зігріти, зварити обід.

А може і ліс велетенський спалити,

Майно і будинок, і все спопелити.

(«Танець Вогню»).

Вихователь. Діти, це ж пожежа! Бачите, яка маленька річ, а може наробити стільки біди! А що потрібно робити, коли потрібна допомога пожежних? За яким телефоном їх потрібно викликати?

Діти . Дзвонити 101.

Вихователь. Сто один – це такий номер,

Щоб дзвонить по телефону,

Усім треба знати,

Діткам слід запамятати.

Як пожежа – треба вмить,

Друзі, 101 дзвонить!

Вихователь. А чи знаєте ви, що потрібно говорити, коли телефонуємо до спеціальної служби?

Діти: треба сказати, що трапилось, і назвати точну адресу.

Вихователь. Правильно, діти, потрібно не тільки вміти набрати номери, але ще й правильно викласти інформацію, обовязково вказати точну адресу, за якою потрібна допомога. А які ще номери спеціальних служб ви знаєте?

Діти: 102 – « Міліція», 103 – «Швидка допомога».

Дидактична гра «Спеціальний телефон». (Діти по - черзі викликають одну із спеціальних служб).

Зявляється Пожежник.

Пожежник. Я пожежник не простий!

Я пожежник – командир.

Так. Пожежа? Де горить?

Треба нам її гасить!

По драбині, якщо треба,

Побіжу я догори.

У вікно з вогнем рушаю!

Я пожежник хоч куди!

А чи знаєте ви, діти,

Чим пожежу можна загасити?

Діти: водою, піском, землею, вогнегасником.

Гра «Вогники та вогнегасник».(Діти стоять у колі, взявшись за руки. «Вогнегасник» за колом. Посередині кола «вогники». За словами: «Раз, два, три – вогники гаси!», гравці піднімають руки, надаючи змогу «Вогнегаснику» загасити «вогники».

Пожежник. Діти, скажіть: ви знаєте правила протипожежної безпеки? Давайте їх пригадаємо (Перегляд мультимедійної презентації)Тепер пограємо у гру «Можна чи не можна». Я вам буду задавати запитання. Якщо це можна робити – сидіть тихенько, а якщо ні - плескайте в долоні:

- вмикати телевізор,

- пити тепленький чай,

- бавитися зі сірниками,

-викликати пожежників, коли трапилась пожежа,

-вмикати чайник без води,

-торкатися до розетки,

- сказати мамі, що у неї кипить чайник,

- засовувати ножиці у розетку,

- вмикати газову плиту,

- лити воду на електроприлади,

- ховатися під ліжко під час пожежі.

Молодці, діти, добре справились із завданням.

Вихователь. Наші діти навіть пісню знають про правила безпеки.

Діти виконують пісню «Правила безпеки».

Пожежник. Дітям добре треба знати

Правила протипожежні

І з вогнем не жартувати –

Будьте обережні!

До побачення, малята!

(Пожежник виходить, зявляється Вовк).

Вовк. Я голодний, злючий.

Чим би поживиться.

Бачу хатку в лісі, треба зупиниться.

Подивлюся у віконце, що тут за сімейка?

О! Та що я бачу? Козенят смачненьких!

Відчиняйте двері, любі козенята,

Це вернулась з лісу ваша Коза – мати.

Козенята. Ні, не матусин чуєм голосок,

Ми тебе впізнали злий, голодний Вовк.

Вовк. У мене є цукерка, така смачненька, солоденька. Беріть скуштуйте.

Вихователь. Діти, можна брати від незнайомців цукерки?

Козенята. Ні, не можна від незнайомців нічого брати!

Вовк. Козенята, любі, тоді пішли зі мною, я вас на гойдалці покатаю!

Козенятко. Мама казала, що не можна з незнайомцями нікуди ходити!.

Неслухняне козеня. «Мама казала, мама казала…», а я піду!

Козенята. Не можна, потрібно бути слухняним!.

Вовк. А у мене є автомобіль, хочете я вас на ньому покатаю?

Козенята. Ні не поїдем ми з тобою!.

Вовк. Подивіться, яка у мене іграшка є. Мені ваша бабуся передала,щоб вам не сумно було. Тепер відкриєте?

Козенята.Ні, хитрий вовк, не відчинемо.

Зявляється Коза. Геть, Вовку, утікай,

Козенят не зачіпай.

Ти зійди з дороги,

Бо зламаєш ноги.

Іди від нас, не заважай,

Геть, Вовчисько, утікай!.

- Відчиняйте двері, любі козенята.

Це вернулась з лісу ваша Коза – мати.

(Козенята виходять).

Молодці, мої козеняточка, що не відчинили Вовку.

Якщо ви самі вдома,

То запамятайте:

Людину незнайому у дім не пускайте.

А щоб казочка наша гарно закінчилась, я запрошую вас до гри «Козенята і Вовк».

Коза: Любі козенята, так чим ви займалися, коли мене не було дома?(підсумок заняття).

Коза: ви молодці, що не відчинили Вовку двері, чи зрозуміли ви, чому не можна відчиняти незнайомцям двері?

Ведуча. Ось і закінчилась наша подорож до казки. Я, думаю діти, що ви зрозуміли, як потрібно вести себе, коли ви самі залишитесь вдома.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
6
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!