ШАБЛОН щоденного планування

Опис документу:
Робота ГПД

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ШАБЛОН щоденного планування

Вихователь___________________________________ Дата_________________

13.00 – 13.10 – Прийом дітей до ГПД:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13.10. – 13.40 – Підготовка до обіду. Обід. Міні-бесіда:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13.40 – 14.40 – Прогулянка на свіжому повітрі.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14.40 – 15.00 – Виховний захід.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

15.00 – 16.30 – Самопідготовка.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

16.30 – 17.00 – Заняття за інтересами

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прогулянка на свіжому повітрі__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.00 – 17.45 – Інтелектуальні, розвиваючі ігри

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вихователь______________________________ _________клас-група

План проведення самопідготовки

Дата: __________________

Розклад занять

з/п

Навчальний предмет

Домашнє завдання

1

2

3

4

Інформаційно-дидактичне забезпечення самопідготовки

Джерело інформації

Предмет

Предмет

Підручник

Опорний конспект

Таблиця

Словники

Енциклопедії

Використання технічних засобів

Поділ учнів на диференційовані групи за ступенем самопідготовки

Самоконтроль

Взаємоконтроль

Контроль з боку вчителя

Індивідуальна робота

1

1

1

1

2

2

2

2

3

3

3

3

4

4

4

4

5

5

5

5

6

6

6

6

7

7

7

7

8

8

8

8

9

9

9

9

10

10

10

10

11

11

11

11

12

12

12

12

Мета самопідготовки

а) __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

б) __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Розвивальна мета

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Виховна мета __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хід самопідготовки

І. Підготовчий етап

1. Психологічна підготовка учнів.

(Завдання: оволодіти увагою учнів.

Методи й прийоми: дихальні вправи, точічні самомасажі, використання цікавинок, установки на роботу під музичний супровід. Можна також: використати корекційні, розвивальні чи розвивальні ігри.

Доцільно виконати вправи, які стимулюють духовні виклики дитини. Порівняти гучне місто й тишу лісу. Запропонувати перенести себе туди. Наголосити на тому, що надмірний шум псує здоровя, від нього швидко наступає втома. Навчись поважати сусіда справа, сусіда зліва. Пошли їм добро й побажання успіху – і отримаєш у відповідь добра й успіху в 4 рази більше. Чому?)

2. Пригадування по «гарячих слідах».

- Пригадайте, що відбувалося на сьогоднішніх уроках.

(Завдання: формування навичок пригадування за допомогою напруження волі для відтворення необхідних у цей момент знань.

Методи й прийоми: проблемні, бесіда.

Учитель може поставити навідні запитання. Доцільно згадати всі уроки, які відбулися й що там училося).

  • Оцініть свою роботу на уроці.

(Завдання: учити учнів свідомо й критично ставитись до своїх успіхів. Формувати навички самооцінювання власної навчальної діяльності, що підвищує впевненість учня в собі.

Діти аналізують свою діяльність, визначають, чи все на уроці добре зрозуміли. Саме ця робота дозволить учневі обрати свій індивідуальний режим виконання домашнього завдання за ступенем самостійності).

3. Встановлення регламенту часу на виконання домашнього завдання.

(Завдання: учити учнів ефективно розподіляти час, відведений на виконання домашнього завдання. Поставити до відома дітей, що самопідготовка поділяється на дві частини, по 20 хвилин кожна.

Треба привчати учнів керувати часом при виконанні домашнього завдання. Спочатку вчителю необхідно самому прорахувати час, який піде на виконання безпосередньо письмового завдання, подарувати рецепт швидкого виконання – ретельно сплануй кожен крок своєї роботи. Можна залучити різноманітні памятки. Можна придумати книгу «Рецепти успіху»).

4. Визначення диференційованої групи за ступенем самостійності.

(Завдання: привчати учнів свідомо обирати завдання за ступенем самостійності, реально оцінювати свої можливості.

Краще дітям сісти по рядах, це дозволить більш організовано надавати допомогу учням, якщо в них виникають питання (знак ?), без перешкод ходити помічнику-консультанту).

  • працюють самостійно без відповідних інструктажів з будь-чийого боку.

  • проговорили план виконання роботи в парі.

  • учнів інструктує вчитель.

  • учні, які працюють з учителем.

ІІ. Інтелектуальна розминка («Гімнастика розуму»)

(Завдання: актуалізувати знання чи мотивувати пізнавальну активність.

Різноманітні міні-вікторини, бліц-опитування. Можна запропонувати провести рзминку окремим учням. Це підвищує інтерес до самостійної рботи та мотивацію пізнавальної діяльності.

Завдання даного етапу можуть бути спрямовані на повторення необхідних теоретичних положень. Це доцільно робити, коли домашнє завдання важке чи велике за обсягом).

ІІІ. Самостійне виконання домашнього завдання.

  1. Інструктаж учнів перед виконанням домашнього завдання.

  • Що було задано додому?

  • (Діти відкривають щоденники й визначають: що задано, де знаходиться завдання, відкривають необхідні сторінки підручника).

  • Які знання нам потрібно поновити, щоб успішно виконати домашнє завдання?

  • Які таблиці, посібники, правила тощо допоможуть нам у цьому?

  1. Повторення теоретичних положень, понять, алгоритмів.

(Повторення відбувається в кожній диференційованій групі: самостійно, у парах, фронтально, індивідуально).

  1. Робота з інструкціями до вправи.

  • Прочитайте завдання до вправи, обдумайте й задайте питання про те, що вам не зрозуміло.

(Діти мають зясувати, що і як треба виконувати. Акцентувати увагу на тому, що питання можна задавати тільки зараз. Якщо в тебе виникають питання потім, ти порушиш умову успішної праці для всіх).

  1. Самостійна робота.

(Учні починають самостійно виконувати завдання у відповідності до обраної програми дій. Учитель працює індивідуально з окремим учнем, тримає в полі зору роботу учнів, які працюють під контролем учителя. Слід нагадати дітям про час. Якщо учень виконав роботу, він може вийти чи перейти до ігрового куточку на килим. Можна запропонувати учневі зафіксувати час, який він витратив на письмову вправу,щоб оцінити себе. Якщо час вичерпано й з роботою справилась більша частина дітей, слід перейти до перевірки).

  1. Перевірка, корективи, самооцінка.

(Можна запропонувати зразок на дошці, з яким звіряються учні: «Я сам себе контролюю, я уважно перечитую кожне слово, звіряю кожну літеру, кожну цифру. Я знайшов у себе помилку й виправив – Я молодець! Виставляю собі на шкалі оцінку за правильність і охайність».

Доцільно буде використати взаємоперевірку в парах, а помічники-консультанти відберуть роботи на виставку).

ІV. Підведення підсумків

  • Що було найлегшим при виконанні завдання?

  • Що давалося найважче?

  • Що ще не до кінця зрозуміле?

  • Що ти відчував, коли щось не виходило?

  • Що тобі допомогло успішно виконати роботу?

  • Що тобі заважало чи хто тобі заважав? (Можна порадити тому, хто заважав, надалі не порушувати правила тиші й бути уважним до товаришів).

  • Чи задоволений своєю роботою?

  • Що ти відчував, коли все вийшло?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
1
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!