РУХЛИВІ ІГРИ З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ «ДОРОЖНЯ АЗБУКА»

Опис документу:
Правила руху в нашій країні Для пішоходів усюди єдині, Знати їх добре повинні дівчатка і хлоп'ятка, Рухливі зайці і малі тигренятка, А також дорослі люди, От тоді порядок буде. Щоб не трапилось біди Добре знаки вивчи ти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

РУХЛИВІ ІГРИ З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

«ДОРОЖНЯ АЗБУКА»

Правила руху в нашій країні

Для пішоходів усюди єдині,

Знати їх добре повинні дівчатка і хлоп'ятка,

Рухливі зайці і малі тигренятка,

А також дорослі люди,

От тоді порядок буде.

Щоб не трапилось біди
Добре знаки вивчи ти..

Як переходиш вулицю,
На розі зупинись
І перш за все уважно
На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний,
Де небезпек нема.
Трикольорове око
Я маю недарма.
Нехай воно і мружиться,
Ніколи я не сплю,
З малими дітьми в хованки
Я гратись не люблю.
В роботі я суворий
І стриманий завжди.
Тролейбуси, машини
Біжать сюди й туди.
Дивлюсь червоним оком —
Велю спинитись я,
Одне мені потрібно —
Це витримка твоя.
А блисне жовте око,
Іти не поспішай,
Бо жовтий — не зелений:
Потрапиш під трамвай.
Увага — і зелений
Привітно замигтів.
Він колір найдобріший,
Щасливої путі!
Р. Скучайте

«Світлофор»

Мета: вчити співвідносити дії з кольором світлофора, розвивати увагу,

зорове сприйняття, мислення, кмітливість.

Матеріал: кола червоного, жовтого, зеленого кольору.

Хід гри:

Вихователь показує кружок, а діти виконуєте дії: - на червоний колір -Робиться крок назад, - на жовтий -присідають, - на зелний -марширують на місці.

ДОРОЖНІ ЗНАКИ.
Добрий друг наш — знак дорожній
Ставиться не так собі,
Як подружиться з ним кожен, 
Допоможе він тобі. 
Щоб не трапилося всяке, 
Шанувати треба знаки. 
На дорозі небезпечно, 
Тож обачним буть доречно. !


«Добіжіть до знака»

Мета: вправляти дітей в запам'ятовуванні дорожніх знаків, розвивати пам'ять,

кмітливість, швидкість реакції, швидкість, орієнтування в просторі.

Матеріал: дорожні знаки.

Хід гри:

За сигналом вихователя дитина біжить до дорожнього знаку, яку

називає вихователь. Якщо дитина помиляється у виборі знака, то віна

повертається в кінець колони.

Знає будь-яка дитина:
Йти не можна, де машини.
Тому Коля і Тамара
Йдуть собі по тротуару.


* * * 
Тротуари це доріжки,
Ми по них ідемо пішки.
Всі, хто тротуаром ходить,
Звуться просто – пішоходи.

Хід гри:

Гравці діляться на групи по 5 - 7 осіб, беруться за руки, утворюючи кола. В середину кожного кола входить ведучий зі знаком, пояснюючи

його значення. Далі звучить музика, діти розходяться по майданчику, танцюють.

Провідні в цей час міняються місцями і знаками. За сигналом гравці

повинні швидко знайти свій знак і встати в коло. Провідні тримають знак над

головою.

Що за коник полосатий
На дорозі коло хати?
«Зебра», кажуть, уляглась – 
Звідкіля вона взялась?
«Зебра» в нас на переході – 
Та чи є така в природі?
(Пішохідна розмітка «Зебра»)

«Зебра»

Мета: вправляти дітей в точності виконання правил гри, розвивати швидкість реакції, швидкість, орієнтування в просторі.

Матеріал: смужки білого паперу (картону).

Хід гри:

Всім учасникам в кожній команді, крім останнього, раздатся по смужці білого паперу (картону). За сигналом - перший учасник кладт смугу,

встати на ні і повертається до своєї команди. Другий крокує строго по своїй

смузі, кладт свою «сходинку» зебри і повертається назад. Останній

учасник крокує по всьому смужках, повертаючись, збирає їх.

Стоять вони всі при дорозі, 
Допомогти людині в змозі, 
Усюди — близько і далеко, 
Надійні сторожі безпеки. 
Одні із них нам сповіщають, 
А інші — щось забороняють, 
Попереджають нас завжди, 
Аби не трапилось біди.
Вартують на узбіччях тихо, 
Оберігають нас від лиха.
Ти тільки будь уважним дуже, 
Їх слухайся, шановний друже. 
Це знає кожен, знає всякий — 
Слід поважать дорожні ... 
(Знаки)

Гра -«Хоровод»

Взявшись за руки, діти йдуть по колу.

Ми в подорож рушаємо    

По рідній нам землі,

 Веселі в нас сусіди,

 Дбайливі вчителі.

Їхали  ми  їхали,

 До річки доїхали,

 Кладку переїхали,

 В леваду заїхали,

 На гору в'їхали,

Стіжок сіна об'їхали,

 На бадилинку наїхали,

 Стали, забуксували,

 І поїхали далі.

Діти біжать один за одним, тримаючи руль у руках. Рух сповільнюється, діти зупиняються. Стають у пари, піднімаючи і з'єднуючи руки вгорі, кружляють. Зупиняються, піднімають руки вгору, похитуючи ними над головою. Руки опустили на пояс, потупотіли ногами.

Неуважний пішохід не помітив перехід.
Він мерщий через дорогу –
І пошкодив собі ногу.
Швидко їхало авто,
Зачепило за пальто,
Потягло його щосили,

Пішохід враз втратив сили.
Впав невдаха під колеса,
Вмить змінилася адреса.
Не потрапив він до школи.
А відвезли на уколи.
Хто ж у тому, діти, винен,
Що він ледве не загинув?

Гра «Увага»

Як горить зелене світло, ми танцюємо на місці, жовте — плещемо в долоні, а червоне — мовчимо і тихенько сидимо.

Гра -«Особлива увага»

Вихователь пропонує дітям дібрати сюжетні малюнки, розкладені на столі для обох команд:

Дощ.

Сніг.

Туман.

Ожеледь.

Пригадайте, які погодні умови на дорозі є небезпечними.

Виграє та команда, яка першою виконала завдання. Бали додаються тій команді, яка найвичерпніше розкаже про перехід дороги за несприятливих погодних умов.

Гра «Заборонено — дозволено»

Діти тримають у руках сигнальні картки зеленого та червоного кольорів. Кожний вислів діти закінчують відповідними словами, показуючи зелену або червону картку.

Пустувати тут, де люди йдуть ... (заборонено),                                                                                                              Стань взірцевим пішоходом! Це ... (дозволено)                                                                                                                 Як заходиш у автобус, краще уперед пройди, Не крутись, це заважає, стій спокійно чи сиди, їхать «зайцем» — знають всі — це ... (заборонено),                                                                                                               А бабусі дати місце — це ... (дозволено),                                                                                                                 Йти, коли червоне світло ... (заборонено),                                                                                                               На зелене — навіть дітям йти ... (дозволено).

Гра «Вжик — Бі-бі»

Діти утворюють коло. Учитель пропонує пригадати, який звук ми чуємо, коли повз нас швидко мчить машина (коротеньке слово «вжик»). Діти по колу передають цей звук один одному. Кожен з гравців має право сказати «бі-бі» тільки один раз. І тоді змінюється напрямок руху звуку «вжик». Хто помилився, стає в середину кола. Гра продовжується.           

  Гра «Хто найкращий фантазер?»

Що нас чекає в майбутньому? Можливо, транспорт буде обладнано автоматичними водіями, які зроблять неможливими нещасні випадки. А може, почнуть рухатися не машини, а дороги? Може, людство винайде крила для кожної людини? Безперечно, тоді з'являться й нові правила дорожнього руху, нові знаки. Пофантазуйте, які?

13. Ось ми і ввели навіки

Правила безпеки.

Згадуючи інструктаж,

Застосовуй досвід наш.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»