Розвиваючі ігри для сором’язливої дитини

Опис документу:
Розвиваючі ігри для сором’язливої дитини допоможуть вихователю спланувати свою роботу з данного питання, налагодити стосунки між дітьми, створити комфортні емоційні умови для кожної дитини, створити дитячий колектив .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розвиваючі ігри для сором’язливої дитини

«В зоопарку»

Мета: дозволити дітям приміряти на себе різні ролі - доброго, злого, хитрого, боягузливого і т. д .; підвищити рівень самооцінки.

Педагог пропонує пограти: «Уявіть, що ми прийшли в зоопарк. Ми будемо прогулюватися, переходити від клітини до клітини, спостерігати за поведінкою тварин. Наше завдання - зобразити, як поводиться господар кожної клітини ». Педагог включає тиху музику, називає різних тварин, діти протягом 3-4 хвилин зображують названого звіра, потім педагог пропонує наступну тварину. Найкраще пропонувати дітям назви тварин в парі з прикметником, що характеризує його. Педагог може назвати наступних тварин: злий вовк, боягузливий зайчик, сердитий ведмідь, добрий слон, спритний мишеня, хитра лисиця, ледачий кіт, лютий тигр і т. д.. Сором'язливі діти часто соромляться проявляти свої емоції і можуть зазнавати труднощів у виконанні завдань. Педагог повинен допомогти їм, звернути їх увагу на те, яким чином інші діти імітують поведінку тварин.

«Хто сховався?»

Мета: навчити дітей бути уважніше до інших людей.

Діти під музику танцюють і кружляють, коли музика замовкає, діти сідають навпочіпки і закривають очі руками. Педагог торкається плеча одного з дітей і жестом пропонує йому вийти з кімнати. Дитина тихо виходить з приміщення, намагаючись не шуміти. Через хвилину педагог дає сигнал, діти відкривають очі і намагаються визначити, кого з них не вистачає. Після того, як захована дитина названа, вона повертається до гравців, і гра триває.

«Чий предмет?»

Мета: навчити дітей проявляти увагу до інших людей.

Педагог заздалегідь готує кілька предметів, що належать різним дітям. ключається тиха музика, діти кружляють і танцюють, потім музика змовкає. Діти закривають очі і завмирають на місці. Педагог вичікує деякий час, даючи можливість дітям заспокоїтися і зосередитися, потім пропонує відкрити очі і показує предмет, що належить одному з дітей. Діти повинні згадати, кому належить ця річ. Господар предмета не повинен підказувати. У грі можуть брати участь такі предмети, як шпилька для волосся, значок, светр, краватка і т. і.

«Відповідай - гав не лови»

Мета: розвивати в дітях швидкість реакції і кмітливість.

Гру можна проводити на вулиці. Попередньо можна розкреслити асфальт крейдою таким чином, щоб у кожного малюка виявилася власна доріжка з поділами. Діти стають в ряд, кожен на своїй доріжці, педагог по черзі задає кожному просте питання. Якщо дитина відповіла без запинки, він переміщається на наступний розподіл, якщо не знайшовся з відповіддю, залишається на колишньому місці, і педагог переходить до наступного малюкові. Дуже важливо в цій грі з увагою поставитися до сором'язливим дітям, допомогти їм йти нарівні з іншими дітьми і дати їм відчути впевненість в собі і смак перемоги. Питання можуть бути будь-які, в тому числі і жартівливі, так само як і відповіді, в цій грі оцінюється не правильність відповіді, а швидкість і реакція.

Приклади питань:

Скільки пальчиків у тебе на руці?

Як звуть твою маму?

Якого кольору сонце?

У кого ніс морквиною? і т.д.

«Зайчики в трамвайчику»

Мета: навчити дітей придумувати заперечення і знаходити на них відповіді.

Діти стають або сідають в ряд. Перша дитина вимовляє будь-яку фразу, йому може допомогти педагог, наприклад: «Їдуть зайчики в трамвайчику». Наступна дитина повинна назвати причину-перешкоду, внаслідок якого вимовлена ​​фраза втрачає свій сенс. Наприклад: «Зайці не можуть їхати в трамваї, тому що відключили електроенергію». Третя дитина змінює виголошену першим дитиною фразу, з урахуванням зауваження другого: «Їдуть зайчики в автомобілі». Четвертий придумує перешкоду: «В автомобілі закінчився бензин». І т. д. У грі можуть використовуватися такі фрази-твердження.

Я купив в магазині хліб (змінюються назви товарів або продуктів харчування, які можна придбати в магазині).

У мене в квартирі живе кішка (змінюється назва тварини).

На грядці виросла цибуля (змінюється назва овоча) і т. д.

«Живі іграшки»

Мета: навчити дітей співпереживання, співчутливе ставлення до інших, прищепити дбайливе ставлення до іграшок.

Педагог роздає дітям добре знайомі їм іграшки: машинки, ляльки, м'які звірятка, м'ячики, кубики і т. д. Іграшки повинні бути різними у всіх дітей. Педагог пропонує дітям розповісти вигадану історію кожної іграшки. Краще, якщо вона буде звучати від першої особи. Для початку першу історію може розповісти дорослий, потім запропонувати придумати свою розповідь найактивнішим дітям і т. д. Сором'язливі діти повинні виступати зі своїми історіями десь в середині. Не варто викликати їх в числі перших і останніх оповідачів. Педагог повинен стежити, щоб діти не переказували розповіді один одного, в цьому випадку можна направити думку дитини в нове русло, задаючи навідні запитання. Історія може виглядати приблизно таким чином: «Я - плюшевий ведмедик. Мене звуть Міша. Я вже давно живу тут. У мене є друзі - ляльки Маша і Олена, тигреня Тигра, неваляшка і три матрьошки. Ще я дуже люблю грати з ... (називається ім'я дитини, який більше всіх любить грати з цим ведмежам). Тут завжди дуже весело і шумно, але іноді я засмучуюся, наприклад, коли мене чи моїх друзів кидають, забувають поставити на місце або відривають нам вуха і хвости ... »

«Наші маленькі друзі»

Мета: розвивати в дітях здатність співчувати і співпереживати, розвивати дбайливе ставлення до домашніх вихованців.

Попередньо педагог пропонує дітям намалювати своїх домашніх тварин. За цими малюнками діти повинні розповісти історії про своїх улюбленців. Це може бути історія появи маленького друга в родині дитини, якийсь цікавий випадок з їхнього життя або просто розповідь, про те, як вони живуть, чим займаються, куди ходять гуляти і т. д.

«Все навпаки»

Мета: навчити дітей визначати дії, протилежні за змістом.

За допомогою лічилки вибираємо ведучого. Діти стають в коло, руки на пояс, ведучий стає в центр кола. Ведучий робить довільні рухи і називає їх, інші діти виконують протилежні дії. Наприклад, ведучий піднімає вгору руки і каже: «Руки вгору», всі діти опускають руки по швах. Дитина, який допустив помилку, стає ведучим. Якщо всі діти виконають дії правильно, через деякий час вибирається новий ведучий за допомогою лічилки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00