Розвивальні ігри та інтерактивні вправи на уроках української мови в початковій школі

Опис документу:
Ігри та інтерактивні вправи сприяють формуванню уваги, спостережливості, пам'яті, мислення,творчих здібностей. Стимулюють пізнавальну діяльність учнів,викликають позитивні емоції у ставленні до навчання,сприяють засвоєнню лексики,розвитку навичок письма,читання та розвитку мовлення. Вправи активізують взаємодію учнів як у групах так і парах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1. « Моделі»

Дітям потрібно дібрати слова до цієї моделі. Перемагає той, хто добере більше слів.

и

сир, рис, тин, кит, бик, дим, лин, вид, жир, мир, пил, лис, тир…

І

рік, сім, кіт, тік, вік, віл, дім, ліс, він, хід, віз, зір, бій, біб, ніс…

а

рак, мак, сам, газ, гас, лак, лад, жар, зал, лан, сад, чай,час…

о

сом, мох, хор, дощ, гол, лоб, рот, сон, тон,том…

у

зуб, кущ, луг, шум, дуб, куб, рух, пух, жук,бук, кут, сук, сум…

2. « Утвори слова»

Дітям потрібно з’єднати частини (вибірково) та утворити слова. Перемагає той, Хто швидше і правильно утворив слова.

а голос

онька берег

ука свист

зим овий сніж ок

увати стіл

ок колос

івля лист

увала молот

3. « Виправ його помилки »

Діти отримують картки, на яких Незнайко написав слова з помилками. потрібно знайти помилки і виправити їх.(Слова можна записати на дошці.)

фрукти

овочі

дерева

кущі

меблі

птахи

йаблока

огурець

тотола

змаротина

сках

голоп

злива

копузта

переза

галина

стилл

сорокк

челесна

картпля

акачія

марина

стілец

коропець

опелсин

пмидол

ялика

крісо

пмидол

снігир

фрукти

овочі

дерева

кущі

меблі

птахи

йаблока

огурець

тотола

змаротина

сках

голоп

злива

копузта

переза

галина

стилл

сорокк

челесна

картпля

акачія

марина

стілец

коропець

опелсин

пмидол

ялика

крісо

пмидол

снігир

фрукти

овочі

дерева

кущі

меблі

птахи

йаблока

огурець

тотола

змаротина

сках

голоп

злива

копузта

переза

галина

стилл

сорокк

челесна

картпля

акачія

марина

стілец

коропець

опелсин

пмидол

ялика

крісо

пмидол

снігир

фрукти

овочі

дерева

кущі

меблі

птахи

йаблока

огурець

тотола

змаротина

сках

голоп

злива

копузта

переза

галина

стилл

сорокк

челесна

картпля

акачія

марина

стілец

коропець

опелсин

пмидол

ялика

крісо

пмидол

снігир

фрукти

овочі

дерева

кущі

меблі

птахи

йаблока

огурець

тотола

змаротина

сках

голоп

злива

копузта

переза

галина

стилл

сорокк

челесна

картпля

акачія

марина

стілец

коропець

опелсин

пмидол

ялика

крісо

пмидол

снігир

фрукти

овочі

дерева

кущі

меблі

птахи

йаблока

огурець

тотола

змаротина

сках

голоп

злива

копузта

переза

галина

стилл

сорокк

челесна

картпля

акачія

марина

стілец

коропець

опелсин

пмидол

ялика

крісо

пмидол

снігир

4. « Словесний аукціон»

До кожної літери поданого слова слід дібрати нові слова. Переможе той ,у кого утвориться найдовше слово.

ш

к

о

л

а

шкідник

космонавт

ожеледиця

льодовик

абрикоса

шпаківня

комбайнер

операція

листопад

аеропорт

шипшина

квасолина

оранжерея

любисток

акварель

шовковиця

кукурудза

ополоник

листоноша

аплікація

шухляда

ковзанка

опеньок

ластівка

автомобіль

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

ш

к

о

л

а

5. « Утвори інші слова»

Із літер поданого слова потрібно утворити інші слова.

Обкладинка (лад,доба,дно,бак,банк,банка,кабан …)

Фантастика (тиск,кит, нафта, син, танк, атака, каска…)

« Схованки»

Діти розглядають картки,на яких написані слова з частково схованими ( закритими листочком,квіткою,сонечком) буквами. Виграє той,хто більше відгадає слів. Можна зазначити тему.(«Одяг»)

спі ця

ко юм

сор ка

па то

фут ка

ку ка

6. « Хмаринка»

На дошку прикріплюють картки – хмарки словами. У словах пропущено букви. Букви – крапельки впали на землю . Дітям потрібно повернути їх на місце ( на хмаринки ).

е я и о а і е и а я е я и и о

7. «Ґронування»

Потрібно написати центральне слово або фразу посередині аркуша паперу, на дошці або в зошиті. Запропонувати учням називати слова та фрази, що спадають їм на думку із цієї теми. Записувати висловлені учнями слова довкола центрального слова. Коли всі ідеї записано, можна починати встановлювати там, де це можливо,зв’язки між поняттями.

8. « Пошук подібності»

Прочитати слова, поміж інших слів знайти ті,що відповідають за змістом до основного.

понеділок

сосна

бджола

сьрпене

брееаз

каром

садере

катшан

жбаа

собуат

тарядно

марукша

втіроков

тлопяо

милекет

9. «Склади частини слів і прочитай слово»

грив сак

гро ша

гру ня

гу за

гар док

гвіз буз

го ток

гур лос

гум блі

граб мор

гро ка

гу ші

две ти

де ван

ди сять

ді рі

ди ка

діж мар

дуп кон

др ло

дя ва

доч во

дро тел

ди ка

дві ня

ди сті

до ять

дев’ ба

да кач

дір ча

дель ка

дер фін

жа ка

жи кет

жит лет

жін ло

жи тень

жни раф

жо ва

жов лудь

жур ки

жу нал

жмур ба

жур чок

за лик

зер яєць

зли но

зяб ва

за да

зго мок

зеб ля

зем ра

змі ма

зір чин

зи я

зло ка

зна зок

зо чок

зу шит

зра бок

і жа

ім’ ній

і я

ір рис

ї кра

іс жа

ї да

їз жак

ка ки

каз ва

как ка

кач тус

ка рат

ке лач

каш фір

квад тан

ка ник

кви мінь

кві ток

квіт тень

кво лим

кер нал

ка мо

ки чка

ки бок

кіль сень

кі це

клу но

ки ба

кі ка

кіш нець

клум сіль

кі зак

клю оск

кни чик

ко га

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.