і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розвивальне заняття на тему: " Навчально-розвивальні заняття на ГПД та їх роль у вихованні позитивної мотивації молодших школярів до навчання"

Розвивальне заняття на тему: " Навчально-розвивальні заняття на ГПД та їх роль у вихованні позитивної мотивації молодших школярів до навчання"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Симетрія в овочах і фрукта

Мета:

розвиток уваги, словесно-логічного мислення, мимовільної памяті, створення сприятливого психологічного мікроклімату в групі, виховання охайності.

Обладнання:

простий олівець, гуаш, папір для малювання, мішечки з овочами та фруктами, шаблони овочів, фруктів.

Хід заняття

Діти працюватимуть у групах.

І Вступна частина

Діти стають у коло для привітання. Передають тепло долонь, дарують посмішку на ліво на право. Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів.

- Діти, який у вас сьогодні був настрій?

- Який зараз настрій?

- А що покращує вам настрій?

Добре слово приємне кожному, то ж давайте скажемо один одному компліменти, щоб настрій став ще кращий.

- Почнемо з мене. (Говорю дитині комплімент, звертаю увагу на звертання, передаю яблучко.)

- Діти, що в моїх руках?

- Що ви можете сказати про це яблучко?

- Яке воно за формою?

- За кольором? За смаком? За розміром?

- Як ви думаєте, чого ми передавали яблучко?

- Дякую вам за ваші думки. Сідайте на свої місця. Мені покращується настрій, коли я їм фрукти, тому що я знаю що насичую свій організм вітамінами.

-Чи чули ви таке слово вітаміни?

ІІ Основна частина

Розповідь учителя з елементами бесіди

Слово Вітаміни Походить від латинського віта – життя.

Вітаміни – активні сполуки, які необхідні організмові для нормального повноцінного життя. Вітаміни надходять в організм людини з їжею рослинного та тваринного походження, але, на жаль швидко там розкладаються. Тому необхідно постійно вживати продукти, що містять вітаміни. Найбільше вітамінів у свіжих фруктах та овочах.

- Які ви знаєте овочі?

- Назвіть відомі вам фрукти.

- Які фрукти ростуть у нашій місцевості? - Як ви гадаєте, а нестача вітамінів може призвести до погіршення здоровя? (таблицю вивести на екран комп’ютера)

За відсутності вітамінів у нашій їжі, в організмі виникає захворювання – авітаміноз. Недостатнє забезпечення організму овочами, фруктами, ягодами та іншими рослинними продуктами, що містять у собі захисні речовини – природні ліки, призводить до скорочення життя. На сьогодні відомо близько 50 вітамінів. Для зручності їх позначають буквами латинського алфавіту.

А чи хотіли б ви мати таку таблицю, щоб знати які продукти корисні для вас.

В кінці заняття ви підійдете і вдома разом з батьками прикріпите на холодильник та бачитимете які вітаміни ви споживаєте.

Що корисного у фруктах та овочах?

З самого дитинства ми тільки й чуємо — потрібно їсти свіжі фрукти й овочі, у них багато вітамінів, вони дуже корисні. А чому? Цього ніхто не пояснює. Давайте розберемося, що нам це дає, і в чому полягає користь овочів і фруктів. Але у нас це зашифровано, спробуємо ми його розшифрувати. На дошці закриті смайлики, які піднімають настрій, дарують бадьорість, додають вітамінів, роблять розумнішими, захищають від хвороб, економлять час.

 1 . Піднімають настрій

 Фрукти та овочі так само що шоколад — містять речовини (селен і фолієву кислоту), які сприяють виробленню ендорфінів. Якщо що-небудь не склалося — з’їжте яблуко або банан, і настрій покращиться.

 2 . Дарують бадьорість

 Фрукти і овочі містять багато води — одночасно рятують і від голоду, і від спраги, швидко засвоюються. Якщо потрібен заряд бадьорості — кращого рішення не знайти. Тому ранковий сніданок так корисно починати з фруктів — і настрій піднімуть, і енергією заряджають.

 3 . Додають вітамінів

 Скільки фармацевти не б’ються над створенням супервітамінок, а ідеального балансу знайти не можуть. Неможливо в одній таблетці умістити вітаміни так, щоб всі вони повністю засвоювалися! З овочами та фруктами такої проблеми не виникає — все гармонійно, все засвоюється.

 4 . Роблять розумнішими

 Овочі та фрукти допоможуть зберегти ясність розуму і відмінну пам’ять: нещодавно опублікували результати дослідження, в якому з’ясували, що 6-8 фруктів і овочів на день допомагають краще запам’ятовувати і вирішувати математичні задачки.

 5 . Захищають від хвороб

 Учений Колін Кембелл 20 років шукав взаємозв’язок між хворобами та харчуванням. Перевірив раціон мільйонів людей і довів — фрукти і овочі лікують краще за будь якого лікаря. І чим більше їх у вашому раціоні — тим нижче ризик захворіти. 

 6 . Економлять час

Тому що їх практично не потрібно готувати. Звичайно, їсти картоплю сирою не варто, але більшість фруктів перед їжею досить просто вимити.

 І зрештою, фрукти і овочі — це просто дуже смачно! І зараз ми це перевіримо.

В мішечок покласти овочі і фрукти для кожної групи різні.

Передати мішечок один одному по колу не розвязуючи його.

Не розмовляти, прощупати його і сказати що там, після того коли всі будуть готові.

Час на дане завдання 1 хв.

Розгадування загадок

  • Довгий, зелений, Добрий і солоний, Добрий і сирий. Хто він такий? (Огірок)

  • Зелений чуб, червоний бік, Смачний із нього чавлять сік. Ґадзині варять з ним борщі, Росте в городі на кущі. (Помідор) 

  • Соковите, червоненьке,

Круглобоке, солоденьке.

(Яблуко)

  • На смак чудова, жовта, медова,

Їсть її малий Павлуша.

Здогадались, що це? (Груша)

  • Цього фрукту по шматку

В чай добавлю для смаку.

Запашистий та кисленький,

Наче сонечко жовтенький. (Лимон)

  • Сонечко маленьке,

Кисло –солоденьке.

На частинки поділю

Своїх друзів пригощу.

Здогадалися, що це?

Корисне, з вітаміном ”С”?(Апельсин)

Гра «Відгадай на смак»

Правила гри: учням по черзі зав′язують очі, пропонують взяти з тарілки шматочок овоча або фрукта і на смак з′ясувати що це є.

Фізкультхвилинка

Ми вже багато дізналися про овочі та фрукти, але дізнаємось ще щось цікаве.

Кожен з видів фруктів та овочів розрізаємо по центру вздовж та впоперек. Таким чином ми зможемо розглянути 2 види симетрії. Отже, наші овочі і фрукти розрізані кожен на 2 частини. Вздовж і впоперек. Звертаємо увагу дітей на те, що ми спостерігаємо два види симетрії.

Променева симетрія – коли від точки можна провести промінчики, наче у сонця, і в напрямку кожного з промінців фрукт та овоч виглядає однаково. Таку симетрію ми бачимо, розглядаючи поперечний розріз. 

Дзеркальна симетрія – коли ми можемо провести уявну лінію вздовж фрукта або овоча, і кожна з двох половинок буде виглядати так само, але наче у дзеркальному відображенні.

Ми спробуємо це все намалювати. Але не просто малюватимемо, а використаємо наші овочі і фрукти як шаблони.

ІІІ Заключна частина

Чому було присвячене наше заняття? Що нового ви дізнались, які нові слова ви почули? Які види симетрії ви запамятали? Що з овочами ми робили? Чи залишився у вас хороший настрій? Про що ви розкажете батькам? Подарувати дітям таблицю вітамінів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розвивальне заняття для 1 класу на ГПД. Заняття складене на основі вимог НУШ. В ході заняття використано іноваційні технології.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    387
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    6
  • Номер матеріала
    KZ709704
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь