і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розвивальне заняття на тему: " Навчально-розвивальні заняття на ГПД та їх роль у вихованні позитивної мотивації молодших школярів до навчання"

Розвивальне заняття на тему: " Навчально-розвивальні заняття на ГПД та їх роль у вихованні позитивної мотивації молодших школярів до навчання"

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KZ709704
За публікацію цієї методичної розробки Влащук Наталія Петрівна отримав(ла) свідоцтво №KZ709704
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Симетрія в овочах і фрукта

Мета:

розвиток уваги, словесно-логічного мислення, мимовільної памяті, створення сприятливого психологічного мікроклімату в групі, виховання охайності.

Обладнання:

простий олівець, гуаш, папір для малювання, мішечки з овочами та фруктами, шаблони овочів, фруктів.

Хід заняття

Діти працюватимуть у групах.

І Вступна частина

Діти стають у коло для привітання. Передають тепло долонь, дарують посмішку на ліво на право. Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів.

- Діти, який у вас сьогодні був настрій?

- Який зараз настрій?

- А що покращує вам настрій?

Добре слово приємне кожному, то ж давайте скажемо один одному компліменти, щоб настрій став ще кращий.

- Почнемо з мене. (Говорю дитині комплімент, звертаю увагу на звертання, передаю яблучко.)

- Діти, що в моїх руках?

- Що ви можете сказати про це яблучко?

- Яке воно за формою?

- За кольором? За смаком? За розміром?

- Як ви думаєте, чого ми передавали яблучко?

- Дякую вам за ваші думки. Сідайте на свої місця. Мені покращується настрій, коли я їм фрукти, тому що я знаю що насичую свій організм вітамінами.

-Чи чули ви таке слово вітаміни?

ІІ Основна частина

Розповідь учителя з елементами бесіди

Слово Вітаміни Походить від латинського віта – життя.

Вітаміни – активні сполуки, які необхідні організмові для нормального повноцінного життя. Вітаміни надходять в організм людини з їжею рослинного та тваринного походження, але, на жаль швидко там розкладаються. Тому необхідно постійно вживати продукти, що містять вітаміни. Найбільше вітамінів у свіжих фруктах та овочах.

- Які ви знаєте овочі?

- Назвіть відомі вам фрукти.

- Які фрукти ростуть у нашій місцевості? - Як ви гадаєте, а нестача вітамінів може призвести до погіршення здоровя? (таблицю вивести на екран комп’ютера)

За відсутності вітамінів у нашій їжі, в організмі виникає захворювання – авітаміноз. Недостатнє забезпечення організму овочами, фруктами, ягодами та іншими рослинними продуктами, що містять у собі захисні речовини – природні ліки, призводить до скорочення життя. На сьогодні відомо близько 50 вітамінів. Для зручності їх позначають буквами латинського алфавіту.

А чи хотіли б ви мати таку таблицю, щоб знати які продукти корисні для вас.

В кінці заняття ви підійдете і вдома разом з батьками прикріпите на холодильник та бачитимете які вітаміни ви споживаєте.

Що корисного у фруктах та овочах?

З самого дитинства ми тільки й чуємо — потрібно їсти свіжі фрукти й овочі, у них багато вітамінів, вони дуже корисні. А чому? Цього ніхто не пояснює. Давайте розберемося, що нам це дає, і в чому полягає користь овочів і фруктів. Але у нас це зашифровано, спробуємо ми його розшифрувати. На дошці закриті смайлики, які піднімають настрій, дарують бадьорість, додають вітамінів, роблять розумнішими, захищають від хвороб, економлять час.

 1 . Піднімають настрій

 Фрукти та овочі так само що шоколад — містять речовини (селен і фолієву кислоту), які сприяють виробленню ендорфінів. Якщо що-небудь не склалося — з’їжте яблуко або банан, і настрій покращиться.

 2 . Дарують бадьорість

 Фрукти і овочі містять багато води — одночасно рятують і від голоду, і від спраги, швидко засвоюються. Якщо потрібен заряд бадьорості — кращого рішення не знайти. Тому ранковий сніданок так корисно починати з фруктів — і настрій піднімуть, і енергією заряджають.

 3 . Додають вітамінів

 Скільки фармацевти не б’ються над створенням супервітамінок, а ідеального балансу знайти не можуть. Неможливо в одній таблетці умістити вітаміни так, щоб всі вони повністю засвоювалися! З овочами та фруктами такої проблеми не виникає — все гармонійно, все засвоюється.

 4 . Роблять розумнішими

 Овочі та фрукти допоможуть зберегти ясність розуму і відмінну пам’ять: нещодавно опублікували результати дослідження, в якому з’ясували, що 6-8 фруктів і овочів на день допомагають краще запам’ятовувати і вирішувати математичні задачки.

 5 . Захищають від хвороб

 Учений Колін Кембелл 20 років шукав взаємозв’язок між хворобами та харчуванням. Перевірив раціон мільйонів людей і довів — фрукти і овочі лікують краще за будь якого лікаря. І чим більше їх у вашому раціоні — тим нижче ризик захворіти. 

 6 . Економлять час

Тому що їх практично не потрібно готувати. Звичайно, їсти картоплю сирою не варто, але більшість фруктів перед їжею досить просто вимити.

 І зрештою, фрукти і овочі — це просто дуже смачно! І зараз ми це перевіримо.

В мішечок покласти овочі і фрукти для кожної групи різні.

Передати мішечок один одному по колу не розвязуючи його.

Не розмовляти, прощупати його і сказати що там, після того коли всі будуть готові.

Час на дане завдання 1 хв.

Розгадування загадок

  • Довгий, зелений, Добрий і солоний, Добрий і сирий. Хто він такий? (Огірок)

  • Зелений чуб, червоний бік, Смачний із нього чавлять сік. Ґадзині варять з ним борщі, Росте в городі на кущі. (Помідор) 

  • Соковите, червоненьке,

Круглобоке, солоденьке.

(Яблуко)

  • На смак чудова, жовта, медова,

Їсть її малий Павлуша.

Здогадались, що це? (Груша)

  • Цього фрукту по шматку

В чай добавлю для смаку.

Запашистий та кисленький,

Наче сонечко жовтенький. (Лимон)

  • Сонечко маленьке,

Кисло –солоденьке.

На частинки поділю

Своїх друзів пригощу.

Здогадалися, що це?

Корисне, з вітаміном ”С”?(Апельсин)

Гра «Відгадай на смак»

Правила гри: учням по черзі зав′язують очі, пропонують взяти з тарілки шматочок овоча або фрукта і на смак з′ясувати що це є.

Фізкультхвилинка

Ми вже багато дізналися про овочі та фрукти, але дізнаємось ще щось цікаве.

Кожен з видів фруктів та овочів розрізаємо по центру вздовж та впоперек. Таким чином ми зможемо розглянути 2 види симетрії. Отже, наші овочі і фрукти розрізані кожен на 2 частини. Вздовж і впоперек. Звертаємо увагу дітей на те, що ми спостерігаємо два види симетрії.

Променева симетрія – коли від точки можна провести промінчики, наче у сонця, і в напрямку кожного з промінців фрукт та овоч виглядає однаково. Таку симетрію ми бачимо, розглядаючи поперечний розріз. 

Дзеркальна симетрія – коли ми можемо провести уявну лінію вздовж фрукта або овоча, і кожна з двох половинок буде виглядати так само, але наче у дзеркальному відображенні.

Ми спробуємо це все намалювати. Але не просто малюватимемо, а використаємо наші овочі і фрукти як шаблони.

ІІІ Заключна частина

Чому було присвячене наше заняття? Що нового ви дізнались, які нові слова ви почули? Які види симетрії ви запамятали? Що з овочами ми робили? Чи залишився у вас хороший настрій? Про що ви розкажете батькам? Подарувати дітям таблицю вітамінів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розвивальне заняття для 1 класу на ГПД. Заняття складене на основі вимог НУШ. В ході заняття використано іноваційні технології.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    242
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    KZ709704
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти