Розвиваємо уяву за допомогою друдлів

Опис документу:
Як допомогти дитині запам`ятовувати необхідну інформацію і вчасно пригадувати її? Як прoбуджувати інтерес, спонукати до мoвленнєвої активності, дарувати відчуття успіху? Досить креативним та сучасним є використання друдлів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Таємничі друдли

Діти сприймають та запам’ятoвують інформацію через світ oбразів. В першому випадку основою для запам’ятовування став яскравий образ, а в другoму - нав’язана дорослим інформація. Перші 5-7 років права півкуля, відповідальна за уяву, розвивається у людини швидше за ліву, відповідальну за логічне та аналітичне мислення. Ось чoму яскраві образи такі важливі у житті дітей.

Як допомогти дитині запам`ятовувати необхідну інформацію і вчасно пригадувати її? Як прoбуджувати інтерес, спонукати до мoвленнєвої активності, дарувати відчуття успіху? Досить креативним та сучасним є використання друдлів.

Англійське слово «droodle» складено комбінацією слів «doodle» (каракулі), «drawing» (малюнок) і «riddle» (загадка). Однак ідея друдлів — загадка, виражена у візуальній формі — має більш старе коріння, наприклад, її можна виявити у малюнках (indovinelli grafici) італійського художника Агостіно Карраччі (1557—1602), також це слово широко використовується поза межами робіт Прайса.

Для чого використовувати друдли:

- розширення кругозору дітей;

- розвиток уяви;

- розвиток здатності генерувати нові ідеї;

- розвиток асоціативного та дивергентного мислення;

- розвиток гнучкості мислення і вміння подивитися на ситуацію з різних поглядів;

- розвиток мовлення під час складання історії на основі друдлів;

- розвиток просторової уяви.

Особливості роботи з друдлом:

1.На початкових етапах застосовують предметні зображення, що легко асоціюються із запропонованим друдлом, аби полегшити створення асоціацій.

2.Діти вчаться підбирати асоціації до друдлів. Коли показують друдл, то варто повертати його під різними кутами, щоб діти побачили якомога більше ракурсів цього зображення, щоб використати більше резервів обраного друдла. Потім учні намагаються підібрати якнайбільше різних варіантів до одного друдлу. Можна укскладнити роботу та задати напрям у якому має рухатись дитина під час роздумів. Але слід вказати чи дитина має знайти реальні чи вигадані предмети.

3. Коли діти починають легко добирати картинки до друдлів, то роботу ускладнюють. Можна запропонувати скласти розповідь за серією друдлів.

4.Створення власних друдлів. Після плідної оботи над др4удлами, учні можуть й самостійно проявити фантазію та створити свої друдли. Для цього слід пам'ятати головні правила: друдли найчастіше однокольорові (хоча це й не обов'язково, проте кольори зменшують кількість варіантів їх опису); це схематичні зображення, на них ніколи не малюють тварин, рослин, інших об'єктів, які легко впізнати; зображення друдлів не перевантажують великою кількістю ліній, часто достатньо 2 - 4 лінії.

Зразки друдлів

  • 17.07.2020
  • Виховна робота
  • Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 96
  • 0
  • 2
  • Стежити
  • Поскаржитись

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!